Japven
Adept walki
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:06, 13 Paź 2008 Temat postu: Podstawy słowniczek grafika |
|
|
Witam. W tym mini-słowniczku postaram się zamieścić podstawowe pojęcia początkującego grafika:
Render - Postać, nakładziony obrazek
Stock - Render razem z tłem
Brush - Pędzel
RIP - Kopiowanie czyjś prac i ich sobie przywłaszczanie
Out - Zrobienie czegoś z czyjegoś tutoriala.
Na razie to tyle. Z upływem czasu będę dopisywał coraz więcej pojęć.
Za mało tych pojęć mogłeś więcej dodać, pamiętaj aby edintąć, a nie pisać nowego posta...!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Van Krist
Czeladnik
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WgW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:13, 18 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
To ja od siebie coś dodam .
C4D - Render, abstrakcyjny obrazek wtopiony w tło.
Smudge - Rozsmarowanie.
Clipping Mask - Wycięte za pomocą brusha miejsca w obrazie, skopiowane, i przesunięte, dające piękne efekty.
Tag - Patrz OUT.
Sygnaturka - Obrazek wklejony do podpisu.
Avatar - Obrazek przedstawiający emblemat usera.
Gradient Map - Przistoczenie kolorowego obrazka na taki, który składa się z dwóch kolorów, patrz mój podpis.
Layer - Warstwa
Świetliki - Mięki pędzel o rozmiarze 1px, białym kolorem stawiamy na sygnaturce kropeczki, a potem krycie warstwy (layer) ustawiamy na rozjaśnianie.
To co mi się przypomni, dodam ;p.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Van Krist dnia Sob 21:22, 18 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|