Autor |
Wiadomość |
Artex |
Wysłany: Śro 08:37, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Sprawdziłem, raczej nie, przynajmniej w G1, ale wystarczą polskie skrypty, Player Kit, i robisz NPC w takich wymiarach jak chcesz.
Wpisałem Fatness -10 i pokazałem mamie "Anorektyka", widzielibyście tą reakcję. Zmarszczone brwi, skonsternowane spojrzenie i komentarz: "O Boże!"+ |
|
|
Proletarius |
Wysłany: Śro 08:27, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
SetModelFatness ... hmm, brzmi znajomo
A czy konsola (czyt. Marvin) obsługuje polecenie SetModelScale tak samo jak "pogrubienie" Beziego |
|
|
Artex |
Wysłany: Czw 13:40, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Nooo....
Zmiana samego modelu jest możliwa, potrzebujesz 3dsmax (3000$, albo pirat), ew. Blender też podobno działa.
Co do zwiększania NPC to są w skrypcie NPC dwie linijki
Kod: | Mdl_SetModelFatness(self,0);
Mdl_SetModelScale(self, 1.2, 1.2, 1.2); |
Odpowiadają one kolejno za (pierwsza linijka) grubość i rozmiary naszego NPC, czyli
Kod: | Mdl_SetModelScale(self, x, y, z); |
Gdzie x, y i z oznaczają wysokość, szerokość i "grubość" npc. |
|
|
Proletarius |
Wysłany: Czw 10:40, 02 Kwi 2009 Temat postu: Modele 3d - Czy dają się modyfikować? |
|
Pomijając fabułę, bronie itp. chciałbym wiedzieć, czy bryły 3d składające się na np. postacie i/lub przedmioty można modyfikować. Chodzi mi o to, czy da się np. zmienić wzrost Beziego (rozmiar) albo npców, czy np, dołożyć komuś drugą głowę
Pomijam skrypty, czy da się tak zrobić z modelami, chociażby wykorzystując istniejące modele |
|
|