Autor |
Wiadomość |
jendrzejs |
Wysłany: Nie 14:44, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
No jest tam takie cos musisz miec PlayerKita specjalnego 1.08k  |
|
 |
Milten_Mag_Wody |
Wysłany: Pią 06:45, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
Patrzałem tam ale nic nieznalazłem |
|
 |
Artex |
Wysłany: Czw 15:01, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Milten_Mag_Wody napisał: | Ale jak?? |
O FAK!
Ile się można powtarzać? Zajrzyj do tematu "Modowanie" w artykuły gothic 1. Tylko przypadkiem się tam nie wpisuj bez przeczytania moich turtoriali, bo to będzie drugi raz z rzędu taki wybryk z waszej (moderskiej) strony . |
|
 |
Milten_Mag_Wody |
Wysłany: Śro 19:44, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Ale jak?? |
|
 |
Artex |
Wysłany: Śro 16:21, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Reparsowałeś skrypty? |
|
 |
Milten_Mag_Wody |
Wysłany: Śro 14:49, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Ja mam taki problem że jak zrobie postać w GNM i dam ją do folderu z NPC to jej nie ma a kodem też nic ;( |
|
 |
Magiczny Diego |
Wysłany: Sob 13:18, 14 Lip 2007 Temat postu: |
|
ja robie postacie gothic npc makerem lub npc generator |
|
 |
ojciec redaktor |
Wysłany: Czw 14:22, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
Musisz miec Gothic Mod Development Kit
Więcej w TYMTurtorialu |
|
 |
Pać(ooŁ) |
Wysłany: Czw 14:19, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
tylko że jest problrm, ja nie mam folderu story w content |
|
 |
Henioo |
Wysłany: Czw 08:20, 08 Cze 2006 Temat postu: |
|
Mi juz nie, ja to dawno umiem |
|
 |
Pać(ooŁ) |
Wysłany: Śro 20:48, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
sie ciesz że ojciec to zamieścił , mi się na pewno przyda  |
|
 |
Henioo |
Wysłany: Śro 20:14, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
Mogłeś komentarze innym kolorem dac :/
Zrobie to za Ciebie. |
|
 |
ojciec redaktor |
Wysłany: Śro 20:06, 07 Cze 2006 Temat postu: [Turtorial] Skrypty - nowy NPC |
|
NPC znajduja sie w folderze _work/data/scripts/content/story/NPC
Nazwa pliku z NPC wygląda następująco Gildia_ID_Imię (np. NOV_2001_Kora)
instance NOV_2001_Kora (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Kora"; //Imie postaci
Npctype = Npctype_Main; // To dotyczy dialogów o których póxniej
guild = GIL_NOV; //Gildia (w tym wypadku Nowicjusz
level = 18; //Poziom
voice = 13;//Głos
id = 2001;//ID (ID usi byc unikalne dla każdego NPC. Nie może być 2 postaci z takim samym ID)
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 30;//Siła
attribute[ATR_DEXTERITY] = 30;//Zręcznośc
attribute[ATR_MANA_MAX] = 50;//Maxymalna mana
attribute[ATR_MANA] = 50;//Aktualna mana
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;//Maxymalnie punktów zycia
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;// Aktualnie punktów rzycia
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS"); //Prawde mówiąc sam nie wiem Ale chodiz tu o animacje
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");//Porsuza się jak mag
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 1, 1 ,"Hum_Head_Psionic", 117 , 3, NOV_ARMOR_H);//Kolejno: Ciało NPC, Głowa i Zbroja (w tym wypadku białe ciało, głowa jak Cor Caloma, z czerownymi oczami i cięzka zbroja nowicjusza) Gdybyśmy chcieli dac mu np. lekką zbroje nowicjusza to zamiast NOV_ARMOR_H wstawilibyśmy NOV_ARMOR_L
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,-1);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;//Styl walki (STRONG, że atakuje bronią w zwarciu, RANGED, dystansową, MAGE magia. Może byc tez Master, ale nie widziałem róznicy między STRONG a MASTER)
//-------- Talente --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);//Umiejętności. W tym wypadku tylko ejdna umiejętność (Broń jednoręczna pierwsyz stopnień)
//-------- inventory -------- // Ekwipunek
EquipItem (self, ItMw_1H_Mace_04); //W tym wypadku stalowy język (bronie znajdują się w pliku meele_weapons.d)
CreateInvItem (self,ItMi_Stuff_OldCoin_02); //Stara moneta
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 50);//Ruda sztuk 50
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_03, 1);//Mikstura uzdrawiająca
CreateInvItems (self, ItFoRice, 1);//Ryż
//Liczba po przecinku informuje nas ile sztuk danego przedmiotu znajduje sie w ekwipunku
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_2001;//Deklaracja rutyny
};
FUNC VOID Rtn_start_2001 ()//rutyna (nie będizemy się nią dzisiaj zajmować). Rutyna mówi nam co robi w danych godiznach ta postać
{
TA_Sleep (22,00,08,00,"WP_SPANKO");
TA_Teaching (08,00,22,00,"WP_KORA");
};
Na dziś koniec ze skryptami |
|
 |