GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna
->
Porady i Kody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
O Forum
REGULAMIN
Ankiety
Zamek
Świątynia
Konkursy
Górny Poziom
Górne Miasto
Ratusz Miejski
Budynek Dowódcy
Kościół
Piwnice Klasztoru
Domek Dowódcy
Koszary
Górne Miasto
Kopalnia Złota
Miasto Orków
Świątynia
Siedziba Dowódcy
Pokoje Nowicjuszy/Magów
Chaty Bandytów
Dzielnica Portowa
Chaty piratów
Podziemia Klasztoru
Koszary
Baraki
Obóz Pasvala
Martwa Harpia
Obóz Orków
Dolne miasto
Port
Dom Onara
Katedra
Podziemia
Karczma Orlana
Kwatery
Poziom mieszkalny
Zamek
Wolna Kopalnia
Siedziba Magów Wody
Chaty - Górny poziom
Południe
Wschód
Zachód
Off - Topic
----------------
Funny
O wszystkim
Przywitania
Linki
Inne Gry
Twórczość własna użytkowników
FPP/FPS
RPG/MMORPG
Sportowe
Wyścigi
Przygodowe
TPP
Strategie
Moderacja
----------------
Kosz
Gothic
----------------
Gothic I
GRAFIKA I WYMAGANIA
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Porady i Kody
Download
Artykuły
Gothic II
Gothic II: Noc Kruka
Gothic III
Porady i Kody
Porady i Kody
Download
Download
Artykuły
Artykuły
Gothic III: Zmierzch bogów
Porady i Kody
Download
Artykuły
Grafika i Wymagania
Arcania: Gothic 4
Risen
Multi Gothic
----------------
Multi Gothic
Mapki
Mody do Gothic
----------------
Mody
Skrzynia Krzyku
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Siernik
Wysłany: Pią 11:21, 16 Lip 2010
Temat postu:
Xavi napisał:
Otóż sposób kolegi wyżej nic nie da. Nie trzeba się użerać z tymi zębaczami, tylko z przywódca stada. W tym celu rozmawiasz z Bilgotem i stajesz przy Fajecie. Idziesz na górę i jest tam wieża wraz z przywódca stada. Zabijasz, bierzesz pazury(dla kupca w Khorinis, nie potrzebujesz specjalnej zdolności, by zdjąć) i wracasz z wieściami do Fajetha.
Jak to nic nie da ? Gdy zabije sie te zwykle zebacze przy kopalni to zadanie jest zaliczone , nie trzeba zabijac przywodcy stada... Wiem , bo sam to zadanie zawsze tak wykonuje.
dzajdi
Wysłany: Czw 15:47, 15 Lip 2010
Temat postu:
Dobra juz zrobiłem ją
Za double posta, masz już osta
dzajdi
Wysłany: Czw 15:28, 15 Lip 2010
Temat postu:
no dobra zobacze
Diegorn
Wysłany: Czw 14:31, 15 Lip 2010
Temat postu:
Był. Ale mniejsza o to. Jak staniesz obok Fajetha, to idziesz prosto i dojdziesz do niskiej wieży. To jest Wieża Strażnicza. No to pójdziesz taką drużką w górę i spotkasz przywódcę zębaczy. Zabijasz go i bierzesz pazury.
dzajdi
Wysłany: Czw 14:26, 15 Lip 2010
Temat postu:
a czy w wiezy Xardasa był demon?
Diegorn
Wysłany: Czw 13:35, 15 Lip 2010
Temat postu:
A czy byłeś przy starej wieży Xardasa czy przy wieży strażniczej? Nie trzeba się wspinać. A rozmawiałeś z Bilgotem? Bo to jest konieczne.
dzajdi
Wysłany: Czw 13:33, 15 Lip 2010
Temat postu:
ale przy wieży żadnego nie spotkałem.
Trzeba się wspinać po ścianie?
Ksar
Wysłany: Czw 12:33, 15 Lip 2010
Temat postu:
Otóż sposób kolegi wyżej nic nie da. Nie trzeba się użerać z tymi zębaczami, tylko z przywódca stada. W tym celu rozmawiasz z Bilgotem i stajesz przy Fajecie. Idziesz na górę i jest tam wieża wraz z przywódca stada. Zabijasz, bierzesz pazury(dla kupca w Khorinis, nie potrzebujesz specjalnej zdolności, by zdjąć) i wracasz z wieściami do Fajetha.
Siernik
Wysłany: Czw 12:27, 15 Lip 2010
Temat postu:
Chodzi ci zapewne o misje z zabiciem stada zebaczy przy kopalni Fajetha.. No to musisz poprostu zabic zebacze..Sa 3 grupki , jedna liczaca 2 osobniki przy sciezce (na ukos od Fajetha), druga liczaca 3 osobniki na prawo od Jergena , i trzecia liczaca 4-5 osobnikow nad kopalnia.. Jesli masz problem z zabiciem ich to zaciagnij do straznikow/paladynow oni sie nimi zajma.
dzajdi
Wysłany: Czw 12:23, 15 Lip 2010
Temat postu:
Ok
A jak mam teraz przejść misje z zębaczami w Górniczej dolinie?
Bo jestem przy starej wieży tam gdzie był demon i co dalej?
Diegorn
Wysłany: Śro 18:44, 14 Lip 2010
Temat postu:
Ziela? Chodzi ci o paczuszkę? To gadasz z kowalem od straży, później chyba z Kardifem, a następnie idziesz do magazynu portowego i zabijasz strażnika. On ma klucz do skrzyni, gdzie są mikstury uzdrawiające i paczuszka ziela.
A jeśli chodzi ci o dilera, to gadasz znowu z kowalem straży, następnie z Kardifem, Meldorem. Płacisz u Bromora, właściciela burdelu za "zabawę" i na górze gadasz z Nadją, która wyjawia ci, że odźwierny burdelu jest paserem. Kupujesz od niego towar i git.
dzajdi
Wysłany: Śro 17:44, 14 Lip 2010
Temat postu:
Dobra to już zrobiłem.
A z kim pogadać w sprawie tego ziela?
Diegorn
Wysłany: Śro 17:33, 14 Lip 2010
Temat postu:
Aha. No to zacznijmy od najprostszej misji z Rengaru na targu. Rozmawiamy z Jorą, który mówi, że go okradziono. Idziemy do Rengaru i go gonimy. Mamy 2 opcje. Wydać go straży czy też darować mu kradzież. Jeśli wrzucimy jakiegokolwiek złodzieja do więzienia, Kardif, właściciel knajpy w porcie powie nam o człowieku który chce się z nami spotkać za sklepem rybnym Halvora w porcie.
Kolejnym złodziejem jest Nagur. Pytamy Kardifa o "specjalne" zlecenie. On mówi nam o Nagurze. To ten koleś, który siedzi w jego knajpie. Mamy przynieść mu paczkę od Akila. Tą paczkę możemy dać albo Baltramowi i nakapować Nagura, albo Nagurowi.
Jest jeszcze Halvor. Sprzedawca ryb w porcie. Gdy jesteśmy na farmie Akila i wykonujemy zadanie od Hakona z usunięciem bandytów, którzy go napadli kierujemy się drogą w głąb lasu. Zabijemy kilka krwiopijc i wilkow i znajdziemy jaskinię z 3 bandytami. Zabijamy ich i znajdujemy rybkę, którą da się otworzyć. W środku jest list, który zanosimy do Halvora. Możemy go wydać straży albo oszczędzić.
I teraz jeśli nie posłałeś nikogo ze złodzieji do więzienia to Kardif mówi nam o tym gostku za klepem Halvora. On oferuje nam dołączenie do gildi złodziei. Skaczemy do wody i płyniemy do drzwi od kanałów. Otrzymanym kluczem otwieramy drzwi. W jednym z pomieszczeń jest łuk Bospera i srebra Coragona. Dalej chodzisz po kanałach i się skapniesz co trzeba robić. Gdy porozmawiasz z Cassią, przywódczynią złodziei to możesz powiedzieć Lordowi Andre gdzie jest kryjówka złodziei no i koniec misji.
dzajdi
Wysłany: Śro 17:14, 14 Lip 2010
Temat postu:
Chodzi o misje gdzie trzeba wydać przestępców lordowi Andre
Diegorn
Wysłany: Śro 16:26, 14 Lip 2010
Temat postu:
Jaką misję? Pisz konkretniej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin