Autor |
Wiadomość |
NARUTOkarol |
Wysłany: Czw 10:26, 27 Sie 2009 Temat postu: |
|
spoko polecam fajne spróbowałem i działa |
|
 |
Artex |
Wysłany: Śro 12:04, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
Żeby NPC nie znikały trzeba wpisać "edit ai" i w rubryce remove, dać bardzo dużą wartość. Teraz gdy tylko spotkasz NPC, on już nie zniknie.
Zauważyliście, że np. gdy wyjdziecie z OB wtedy gdy robi to Gor na Drak z kolegą, i pobiegniecie do SK, to oni dotrą tam pierwsi? .
Za to odpowiadają ustawienia AI, jeżeli NPC Remove dacie na bardzo dużo, to NPC nie będą znikać po spotkaniu z wami. I dojdziecie pierwsi, a nawet gdybyście sprawdzili czasy, to może moglibyście ich spotkać w konkretnym miejscu o konkretnej porze. |
|
 |
Mordrag |
Wysłany: Wto 21:07, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
No ale słuchajcie te główne npc-ty chyba nie znikają no nie to można np. postawi dwóch strażników zrobi ich nie ruchomych i da kilku gadających ze sobą no nie???Ja tak Robiłem i jak byłem daleko i wracałem to wszystko było na miejscu warto spróbowaĆ  |
|
 |
Gothard |
Wysłany: Pią 17:15, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
Ale tu miejsce wybierasz TY i TY uzbrajasz swoich "ziomków". |
|
 |
Sikur |
Wysłany: Czw 17:58, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
Tak robilem oboz ale innym sposobem w g1 mroczne tajemnice i za misje od obozu pod stara kopalnia mozna zbudowac swoj oboz lub rzadzic tym obozem szefa chyba tak to jest ostatnia misja |
|
 |
Gothard |
Wysłany: Pon 18:01, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Wiedziałem, że ktoś tego niezrozumie. A-H to testmodele które na początku mają liczby np.atestmodel lub dtestmodel i thx Agreel za to że mi przypomniałeś. Y`Berion możesz dać + |
|
 |
Agreel |
Wysłany: Pon 17:22, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Y'Berion napisał: | Eeee mi cos nie dziala Namadin gdy wpisuje ten kod zeby stworzc NPC A-H_testmode to mi pisze nie ze nie ma czegos takiego i nie dziala.
Jesli pomozesz dam + |
Ja pomogę - nie pisz A-H, tylko jedna z tych liter i chyba zgubiles na koncu "l". |
|
 |
Gość |
Wysłany: Pon 16:37, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
nie a-h_testmodel tylko naprzyklad atestmodel chyba. |
|
 |
Y'Berion |
Wysłany: Pon 14:03, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Eeee mi cos nie dziala Namadin gdy wpisuje ten kod zeby stworzc NPC A-H_testmode to mi pisze nie ze nie ma czegos takiego i nie dziala.
Jesli pomozesz dam + |
|
 |
Gothard |
Wysłany: Sob 14:11, 11 Kwi 2009 Temat postu: Jak stworzyć swój obóz w G1 |
|
Opis co trzeba zrobić żeby stworzyć swój własny(nie konecznie wymarzony)obóz w świecie Gothica pierwszego.
1.Wybieramy miejsce(musi być małe bo wezwane NPC`ty znikają gdy się odejdzie daleko! Na przykład chata cavalorna czy przed wejściem do cmentarzyska orków)
2."Pordukujemy" członków obozu
Kody na ludzi:
insert A-H_testmodel(polecam e-g bo te chociaż się ruszają)
3. Uzbrajamy i upgradujemy członków obozu(efo na NPC`ta i lvl najlepiej duży żeby nieuciekał przed stworami, siła, hp...można też imię i przy nieruchomym jakąś funkcje, do rozmowy najlepsi są włóczędzy[non_1501-2 bo reszta gdzies idzie] oraz wzywamy broń i zbroje)
4.Zapisujemy grę na innym zapisie.
5.Brawo!!Udało ci się stworzyć obóz z którego nie możesz się ruszyć ponieważ NPC`ty znikają(włóczędzy niewadomo czemu idą do opuszczonego obozu myśliwych nad chatą cavalorna) |
|
 |