Autor |
Wiadomość |
KillerCayman |
Wysłany: Wto 00:41, 07 Lis 2023 Temat postu: |
|
W nowej steamowej wersji - idziesz spać w starym obozie to Wrzód znika. Ofc najlepiej i tak go naklepac za bramą dla expa. |
|
|
Cthul |
Wysłany: Nie 19:50, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
Fiołek napisał: | Anonymous napisał: | Mam taki problem z tą misja chata krzykacza.
rozmawiałem już z gornem i zabiłem już tego krzykacza ale jak i de do gorna to nie ma żadnych opcji dialogowych. Tylko koniec.
Może dlatego że jestem cieniem?
Mam dalej w bieżących misjach
Pomocy |
Ty nie masz go zabijać tylko pobić i jak wstanie to sie do niego odezwij i powiedz "ZEJDZ MI Z OCZU" i wdedy sobie pujdzie dopiero wtedy idz do Gorna! |
Też mam ten problem. Chodzi o to, że jeśli zagadniesz z Krzykaczem przed przyjęciem misji, nie można wykonać tego zadania - ani Krzykacz, ani Gorn nie będą mieli kwestii dialogowych. |
|
|
zazaza |
Wysłany: Sob 10:39, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
henio też znam ten trick |
|
|
NicuniaMJ |
Wysłany: Nie 13:38, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
Jest takie miejsce koło OB , co jak w nie wpłyniesz , wyskakujesz 50m nad ziemią i umierasz roztrzaskany przed strażnikiem świątynnym. |
|
|
XxThorusxX |
Wysłany: Nie 19:42, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
Ja znam taki bug że jak ktoś chce przejść do środkowej części SO.
1. Wyciągamy miecz.
2. Biegniemy obok strażników przez bramę.
3. Już jesteśmy.
Tak można robić wszędzie gdzie są strażnicy i nie pozwalają nam przejść ^^. |
|
|
Heh |
Wysłany: Sob 16:31, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
Ale z was pojebane chuje Ta strona do niczego sie nie nadaje hahahaha
A po co to bylo?...
Zobacz sobie ile ma IP ;] to zwyczajny troll internetowy. |
|
|
Jerycho14 |
Wysłany: Śro 09:19, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
Przeczytałem temat i nie znalazłem pewnego błędu. Kupujemy czar Przemiany w krwiopijce, zmieniamy się w niego wlatujemy nad wodę, naciskamy Shift i chodzimy krwiopijcą po wodzie. |
|
|
Gothard |
Wysłany: Czw 17:57, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
Jak chcesz wejść do świątyni śpiącego to można wykożystać taki trik. Skradasz się do okoła szamana aż go niezaatakują inni szamani(tylko trzeba mieć ulumulu i jeszcze, żeby przez przypadek samemu nie paść ofiarą fajerbali)i się dzieje masakra szamani się wybijają i przy odrobinie szczęśćia paru orków wojowników też padnie ofiarą wybijania własnego ludu. I tak można spokojnie zdąć figurkę i otworzyć bramę. |
|
|
Artex |
Wysłany: Śro 15:34, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
archaniol napisał: | Raz wpisałem kod na charakter helpera (dla zabawy) w następnym roździale wchodze poza brame zamku ide do lochów a tam patrze na belce jest harakter helper wtrącili go z coś. |
Jeżeli przyzwiesz kogoś kodami, a ta osoba nie ma ustalonego waypointa, to jej domyślnym waypointem stanie się "pos". Wpiszcie sobie Goto Pos. Kod teleportuje właśnie w tamto miejsce.
Xsardasek nie wypisuj bzdur z tymi wykidajłami, jak masz od inżyniera z Kotła strój kreta, to wchodzisz bez problemu. (albo jak postraszysz kolesi mieczem xD) |
|
|
archaniol |
Wysłany: Nie 14:36, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
Cytat: | Umiejętne zestawienie magii i oręża może dać piorunujące efekty. Bryła lodu działa idealnie w połączeniu ze śmiercionośnym mieczem. Tak samo atak z kuli ognia podparty strzałami z łuku. |
No tylko jak to zrobić. |
|
|
Legiss |
Wysłany: Sob 15:55, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
Za kody xD. Tak jest z każdym kogo ,,przyzwiesz'' kodami. Z wilkami, topielcami, postaciami (chyba xD). |
|
|
archaniol |
Wysłany: Sob 15:44, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
Raz wpisałem kod na charakter helpera (dla zabawy) w następnym roździale wchodze poza brame zamku ide do lochów a tam patrze na belce jest harakter helper wtrącili go z coś. |
|
|
Xardas |
Wysłany: Sob 12:15, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
Napracowałeś się masz pochwałe |
|
|
daron |
Wysłany: Czw 19:34, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
Ja też naładowałem URIZIELA ,ale i tak nie mogę przejść całej gry. |
|
|
diego0503 |
Wysłany: Sob 15:58, 15 Mar 2008 Temat postu: |
|
Właśnie. Szkoda że te monety są bezwartościowe. |
|
|