GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna
->
Porady i Kody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
O Forum
REGULAMIN
Ankiety
Zamek
Świątynia
Konkursy
Górny Poziom
Górne Miasto
Ratusz Miejski
Budynek Dowódcy
Kościół
Piwnice Klasztoru
Domek Dowódcy
Koszary
Górne Miasto
Kopalnia Złota
Miasto Orków
Świątynia
Siedziba Dowódcy
Pokoje Nowicjuszy/Magów
Chaty Bandytów
Dzielnica Portowa
Chaty piratów
Podziemia Klasztoru
Koszary
Baraki
Obóz Pasvala
Martwa Harpia
Obóz Orków
Dolne miasto
Port
Dom Onara
Katedra
Podziemia
Karczma Orlana
Kwatery
Poziom mieszkalny
Zamek
Wolna Kopalnia
Siedziba Magów Wody
Chaty - Górny poziom
Południe
Wschód
Zachód
Off - Topic
----------------
Funny
O wszystkim
Przywitania
Linki
Inne Gry
Twórczość własna użytkowników
FPP/FPS
RPG/MMORPG
Sportowe
Wyścigi
Przygodowe
TPP
Strategie
Moderacja
----------------
Kosz
Gothic
----------------
Gothic I
GRAFIKA I WYMAGANIA
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Porady i Kody
Download
Artykuły
Gothic II
Gothic II: Noc Kruka
Gothic III
Porady i Kody
Porady i Kody
Download
Download
Artykuły
Artykuły
Gothic III: Zmierzch bogów
Porady i Kody
Download
Artykuły
Grafika i Wymagania
Arcania: Gothic 4
Risen
Multi Gothic
----------------
Multi Gothic
Mapki
Mody do Gothic
----------------
Mody
Skrzynia Krzyku
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
arturek20011973
Wysłany: Nie 20:38, 07 Lis 2010
Temat postu:
A to kod na koniec świata CTRL +ALT+DELATE a tak na serio to wpiszcie item_hoshi to będzie onar z każdą rzeczą z gry.
Ten kod to insert_djg_crawler i masz pancerz.A kod na postać która nie wraca na swoje miejsce taka do robienia obozu.
Doklejone
Staraj sie nie pisać postów pod postem.
Undertaker
Wysłany: Pią 16:45, 14 Maj 2010
Temat postu:
OMG... Kody dla zabawy:
Insert ch - character helper
Insert fh - face helper
Insert itemhoshi - gość który ma wszystko
play ani s_pee - animacja sikania
play ani t_1hsfree - animacja treningu walki mieczem
lester262
Wysłany: Pon 10:13, 20 Lip 2009
Temat postu:
Itemhoshi
Pc_rockeffeler
ch
fh
sh
pc_hero
stonepuma
aya_testmoddel
bdt_1090_raven czyli kod na kruka
itar_judge
itfo_beer
itfo_booze
itfo_wine
itfo_addon_rum
itfo_addon_grog
itar_addon_pir_h czyli zbroja kapitana grega
itfo_addon_lou
itfO_addon_schnel reszta sama sie dokączy
none_110_urshak
itar_dementor
itar_diego
itfo_milk
itfo_stew
itfo_apple
itmw_2h_berserkaxt
itmw_hallabarde
dragon_un smok orzywieniec
troll_black
scavanger śćierwojad
itmi_lute
itar_lester zbroja lestera
itmi_joint
itmi_addon_joint czyli zielony nowicjusz
pal_250_garond
pc_psionic
pc_thiefof
pc_mage
pc_fighter
itar_kdw_h
lurker
razor
blackwolf
tomekzbiciak
Wysłany: Śro 18:55, 08 Lip 2009
Temat postu:
Mało_Mówny napisał:
TROCHE TEGO JEST
Lista kodów do gry Gothic II
Aby ułatwić sobie wyszukiwanie potrzebnych kodów, użyjcie skrótu klawiszowego Ctrl + F.
Konsola
Aby aktywować konsolę, w oknie charakteru (klawisz lub [C]) należy wpisać „marvin”. Potem naciskając [F2] uruchamiamy konsolę.
[b]Kody różne
Naciśnij:
[F] by włączyć First Person.
[O] by stać się osobą w którą celujesz (przydatne jak chcesz mieć np.: szatę czarnego maga. Wchodzisz w np.: Xardasa, naciskasz [TAB] i wyrzucasz szatę. Wracasz to Bezimiennego klawiszem [O] i bierzesz szatę)
[K] teleportuje się naprzód. Dzięki kodowi można też wchodzić przez zamknięte drzwi, ale można się też wkopać ‘wpadając’ w ziemię. Wtedy płyniemy do najbliższego zbiornika wodnego i wypływamy.
[H] to takie seppuku nożem do smarowania chleba – zabiera Ci trochę życia.
[F3] by włączyć lub wyłączyć tryb gry na pełnym ekranie lub małym oknie.
[F5] by wyłączyć kamerę biegnącą za nami
[F4] przeciw przycisk do górnego tricku
[F8] uzupełnienie całkowicie życia i many oraz ciągłe jego naciskanie pozwala latać a sterować tym na strzałkach. Można się dzięki temu szybko przemieszczać nawet przez góry
Wpisujemy w konsoli:
Toggle time – w prawym górnym rogu pokazuję się zegar.
Set Time – dzięki niemu można ustawić godzinę (jak ktoś np.: nie lubi chodzić po lesie o północy). Dla przykładu ustawiamy godzinę 12:00 w południe – w konsoli wpisujemy Set Time 12:00, bądź samo 12.
aigoto – postać pobiegnie w wyznaczone miejsce. W podpunkcie „Goto Waypoint” podane jest kilka kodów do danych miejsc. Przykładowo, jeśli biegniemy do południowej bramy wpisujemy aigoto city1.
edit focus – ukazuje się okno atrybutów NPC, na którego celujesz
Cheat god – god mode.
Kill – zabija NPC, na którego celujesz.
Insert ch – Przed nami ukazuje się CharacterHelper. Może on nas nauczyć wszystkiego co dostępne jest w grze (z paroma ograniczeniami), awansować nas na wyższy poziom.
Insert fh – Gdy wpiszemy ten kod przed bezimiennym pojawia się inna naga postać. Zwie się Face Helper pomoże nam zrobić własną postać (wizualnie). Gdy zagadamy do niego mamy do wyboru opcje:
- wybór głowy
- następna/poprzednia twarz
- 10 wzorów do przodu/do tyłu
- powrót do twarzy domyślnej
- twarze kobiece
- płeć
PS Gdy zatłuczemy Face Helpera dostajemy 9990 pkt. doświadczenia. Jednak nie radzę próbować bo potem mogą wystąpić problemy.
Insert sh – pojawia się postać – tym razem wygląda jak my i jak do niej (niego) zagadamy może nasz zabrać do innego rozdziału. Również nie polecam, ale jak kto chce... Jak go zatłuczemy dostajemy 80 pkt. doświadczenia. Możemy też z niego wyciągnąć pulsujące energią oko Innosa, ser, jakieś zioła, i zioło w pełnym tego słowa znaczeniu J.
edit abilities - pojawi się konsolka, a której będziemy mogli edytować np.: swój poziom. Poniżej znajdują się rzeczy do których można dobrać łapska:
atributte – włącza się okno do edycji atrybutów, tam natomiast nie będą one bezpośrednio podane, musimy zadowolić się cyframi. Gwoli ścisłości – dla przykładu punkt 0 oznacza ilość punktów trafień, które mamy, a punkt jeden te, które stanowią ostateczny limit]:
0 = punkty trafień (100/XXX)
1 = punkty trafień (XXX/100)
2 = mana (100/XXX)
3 = mana (XXX/100)
4 = siła
5 = zręczność
level – wybór poziomu
lp – punkty nauki
exp – punkty doświadczenia
name – imię naszej postaci
guild – gildia, do której chcemy należeć, istnieje kilka możliwości (od nr.: 17 to się za bardzo kupy nie trzyma, zamieściłem to dla ciekawostki)
0 = brak przynależności
1 = paladyn
2 = strażnik
3 = obywatel
4 = mag
5 = nowicjusz
6 = łowca smoków
7 = najemnik
8 = farmer
9 = bandyta
10 = skazaniec
11 = poszukiwacz
12 = mieszkaniec
13 = B
14 = C
15 = D
16 = -----------------
17 = chrząszcz
18 = owca
19 = goblin
20 = szkielet-goblin
21 = prz. szkielet goblin
22 = ścierwojad
23 = olbrzymi szczur
24 = polna bestia
25 = krwiopijca
26 = jaszczur
27 = wilk
28 = prz. wilk
29 = pełzacz
30 = topielec
31 = szkielet
32 = prz. szkielet
33 = szkielet mag
34 = zombie
35 = zębacz
36 = cieniostwór
37 = szkielet-potwór
38 = harpia
39 = kamienny golem
40 = ognisty golem
41 = lodowy golem
42 = przyzwany golem
43 = demon
44 = prz. demon
45 = troll
46 = wąż błotny
47 = smok
Goto Pos – teleportuje nas do miejsca wyznaczonego wcześniej przez twórców gry. Np.:
Gdy jesteśmy w górniczej dolinie teleportuje nas do zamku
Gdy jesteśmy na terenach Khorinis – do miasta portowego
Gdy jesteśmy w Dworze Irdorath lądujemy na statku
Goto Waypoint – jest to teleportacja w miejsce, które sami wybieramy, poniżej zapisałem kilka kodów:
city1 – lądujemy przy południowej bramie
city2 – lądujemy przy północno-wschodniej bramie
lighthouse – latarnia morska Jacka
levelchange – lądujemy w miejscu zmiany poziomu, czyli w okolicach przełęczy Khorinis
ritual – lądujemy przy słonecznym kręgu
xardas – lądujemy pod wierzą Xardasa
sagitta – przy posążku Innosa obok jaskini Sagitty
bigcross – na skrzyżowaniu dróg – północ – farma Onara, południe – dom obok jeziora, wschód – farma Bengara, zachód – farma Sekoba
start (na terenach Khorinis) – lądujemy w miejscu, w którym zaczyna się gra
start (w górniczej dolinie) – droga obok starej kopalni
lester – lądujemy obok Lestera
troll – lądujemy przed ‘domkiem’ Czarnego Trolla
forest – lądujemy w lesie na północy od Khorinis
crypt – cmentarz obok farmy Onara
farm1 – farma Lobarta
farm2 – farma Akila
farm3 – farma Bengara
farm4 – farma Sekoba
kaserne – lądujemy obok kusznika Rugi w koszarach
kloster – lądujemy na moście prowadzącym do klasztoru
markt – targowisko przy wschodniej bramie
undeaddragon (tylko w dworze Irdorath) – obok Smoka-Ożywieńca
ship - lądujemy na statku
icedragon (tylko w GD) – obok lodowego smoka
firedragon (tylko w GD) – obok ognistego smoka
swampdragon (tylko w GD) – obok błotnego smoka
rockdragon (tylko w GD) – obok kamiennego smoka
Uwaga: przed każdym kodem z listy poniżej należy wpisać „insert” (i)
Przedmioty różne
pc_itemfeller – to jest chyba najciekawszy kod, jaki udało mi się odkryć. Gdy go wpiszemy pojawi się przed nami paladyn o nazwisku Mr.Item. Gdy go zabijemy (nawet nie będzie się bronił) będziemy mogli od niego zabrać chyba wszystkie rzeczy dostępne w grze (no z paroma wyjątkami np.: zbrojami, runami, ale rekompensuje się tym, że ma parę klocków, których ja w mojej karierze gracza Gothica nie odkryłem).
pc_rockefeller – w sumie dziwny kod, gdy zabijemy paladyna, który się przed nami pojawi, będziemy mogli (choć nie widać tego w oknie atrybutów) zabierać trofea, tworzyć potężną broń, mikstury, runy, ale za to inne umiejętności zostają takie jakie były.
fakescroll – list
gold – worek z tysiącem sztuk złota, gdy go rozpakujesz dostajesz złoto i -100 exp
itmi_sextant – sekstans
itmi_gold – 1szt. złota
itmi_oldcoin – stara moneta
itmi_bloodcup_mis – Krwawy Puchar
itmi_broom – miotła
itmi_brush - szczotka
itmi_hammer – młotek
itmi_pliers – żuwaczka
itmi_pocket – skórzany mieszek, z zawartością 10szt. zł.
itmi_packet – paczka
itmi_silverplate – srebrny talerz
itmi_goldplate – złoty talerz
itmi_silvercup – srebrny puchar
itmi_goldcup – złoty puchar
itmi_silverring – srebrny pierścień
itmi_goldring – złoty pierścień
itmi_silvercandleholder – srebrny świecznik
itmi_goldcandleholder – złoty świecznik
itmi_silvernecklace – srebrny naszyjnik
itmi_goldnecklace – złoty naszyjnik
itmi_eddasstatue – posążek Innosa
itmi_ultharsholywater_mis – woda święcona Ulthara
itmi_lute – lutnia
itmi_pan – patelnia
itmi_panfull – patelnia (z kawałkiem mięcha w środku)
itmi_scoop – łyżka
itmi_saw – piła
itmi_rake – grabie
itmi_stompler - rozdrabniacz
itmiswordraw – surowa stal
itmiswordrawhot – gorąca stal
itmiswordblade – ostrze
itmiswordbladehot – gorące ostrze
itmi_innoseye_broken_mis – Oko Innosa – zniszczone
itmi_innoseye_mis – Oko innosa
Chemia Gospodarcza
itmi_joint – łodyga bagiennego ziela
itmi_pith – smoła
itmi_sulfur - siarka
itmi_aquamarine – akwamaryna
itmi_rockcrystal – skała krystaliczna
itmi_coal – węgiel
itmi_quartz – kwarcyt
itmi_apfeltabak – tytoń jabłkowy
itmi_honigtabak – tytoń miodowy
itmi_flask – menzurka
itmi_nugget – bryłka rudy
Potwory
troll –troll
troll_black – czarny troll
wolf – wilk
blackwolf – wilk
lurker – topielec
Bloodfly – krwiopijca
shadowbeast – cieniostwór
shadowbeast_skeleton – szkielet-cieniostwór
demon – demon
demonlord – książę demonów
Sheep – owca
hammel – baran
scavenger – ścierwojad
snapper – zębacz
dragonsnapper – smoczy zębacz
warg – warg
draconian – jaszczuroczłek
stonegolem – golem
icegolem – lodowy golem
firegolem – ognisty golem
skeleton – szkielet
lesser_skeleton - pomniejszy szkielet
skeleton_lord – wojownik cienia
skeletonmage – szkielet-mag
giant_bug – polna bestia
giant_rat – olbrzymi szczur
orcwarrior_harad – ork zwiadowca
waran – jaszczur
firewaran – ognisty jaszczur
gobbo_black – czarny goblin
gobbo_green – goblin
gobbo_skeleton – szkielet-goblin
harpie – harpia
meat_bug – chrząszcz
minecrawler – pełzacz
minecrawlerwarrior – pełzacz-wojownik
molerat – kretoszczur
swampshark – wąż błotny
wisp – błędny ognik
zombie01 – zombie1
zombie02 – zombie 2
zombie03 – zombie 3
zombie04 – zombie 4
dragon_swamp - Pandrador
dragon_ice - Fingregh
dragon_fire - Feomathar
dragon_fire_island - Feodaron
dragon_rock – Pedrakhan
dragon_undead - Smok-ożywieniec
Trofea
itat_undeaddragonsoulstone – kamień duszy smoka – ożywieńca
itat_demonheart – serce demona
itat_icegolemheart – serce lodowego golema
itat_firegolemheart – serce ognistego golema
itat_stonegolemheart – serce kamiennego golema
itat_firedragonheart – serce ognistego smoka
itat_icedragonheart – serce lodowego smoka
itat_rockdragonheart – serce kamiennego smoka
itat_swampdragonheart – serce błotnego smoka
itat_dragonegg_mis – jajo smoka
itat_dragonscale – łuski smoka
itat_dragonblood – krew smoka
itat_skeletonbone – kość szkieletu
itat_goblinbone – kość goblina
itat_sheepfur – skóra owcy
itat_talbinslurkerskin – skóra topielca
itat_wolffur – skóra wilka
itat_wargfur – skóra warga
itat_sharkskin – skóra błotnego węża
itat_shadowfur – skóra cieniostwora
itat_trollblackfur – skóra czarnego trolla
itat_trollfur – skóra trolla
itat_trolltooth – kieł trolla
itat_waranfiretongue – język ognistego jaszczura
itat_claw – pazury
itat_lurkerclaw – pazury topielca
itat_teeth – kły
itat_sharkteeth – kły błotnego węża
itat_meatbugflesh – owadzie mięso
itat_bugmandibles – żuwaczki polnej bestii
itat_crawlermandibles – żuwaczki pełzacza
itat_crawlerplate – płytki z pancerza pełzacza
itat_wing – skrzydła
itat_sting – żądło
itat_shadowhorn – róg cieniostwora
itat_drgsnapperhorn – róg smoczego zębacza
Pożywienie
itfo_bacon – szynka
itfomuttonraw – surowe mięso
itfomutton – smażone mięso
itfo_sausage – kiełbasa
itfo_fish – ryba
itfo_fishsoup – zupa rybna
itfo_stew – gulasz
ifto_xpstew – gulasz Thekli
itfo_coragonsbeer – specjalne piwo Coragona
itfo_beer – piwo
itfo_wine – wino
itfo_booze – dżin
itfo_water – woda
itfo_cheese – ser
itfo_apple – jabłko
Amulety
itam_strg_01 – amulet siły
itam_dex_01 – amulet zwinności
itam_hp_01 – amulet życia
itam_dex_strg_01 – amulet mocy
itam_mana_01 - amulet magii
itam_hp_mana_01 – amulet oświecenia
itam_prot_blackeye_mis – amulet przyzywania dusz
itam_mana_angar_mis – magiczny amulet Angara
itam_amulettofdeath_mis – święta aura Innosa
itam_prot_fire_01 – amulet ognia
itam_prot_edge_01 – opanowanie amuletu
itam_prot_point_01 - amulet dębowej skóry
itam_prot_mage_01 – amulet duchowej siły
itam_prot_total_01 – amulet magicznego pancerza
Pierścienie
itri_prot_fire_01 – pierścień ochrony przed ogniem
itri_prot_fire_02 – pierścień ognia
itri_prot_point_01 – pierścień drewnianej skóry
itri_prot_point_02 – pierścień kamiennej skóry
itri_prot_edge_01 – pierścień żelaznej skóry
itri_prot_edge_02 – pierścień magicznego pancerza
itri_prot_mage_01 – pierścień ducha
itri_prot_mage_02 – pierścień ochrony
itri_prot_total_01 – pierścień wiecznych zwycięstw
itri_prot_total_02 – pierścień nietykalności
itri_dex_01 – pierścień zdolności
itri_dex_02 – pierścień zręczności
itri_str_01 – pierścień mocy
itri_str_02 – pierścień siły
itri_mana_01 – pierścień magii
itri_mana_02 – pierścień gwiezdnej mocy
itri_hp_01 – pierścień życia
itri_hp_02 – pierścień żywotności
itri_hp_mana_01 – pierścień oświecenia
itri_dex_strg_01 – pierścień mocy (lepszy niż ten wyżej, ale nazwa ta sama)
itri_prot_point_01_mis – drewniana ochrona (pierścień Constantina)
itri_valentinosring – pierścień Valentina
itri_orcelitering – pierścień orkowych przywódców
Runy teleportacyjne
itru_teleportxardas – teleportacja do Xardasa
itru_teleportfarm – teleportacja do majątku ziemskiego
itru_teleportmonastery – teleportacja do klasztoru
itru_teleportseaport – teleportacja do miasta portowego
itru_teleportpassnw – teleportacja do przełęczy Khorinis
itru_teleporttaverne – teleportacja do tawerny
itru_palteleportsecret – teleport (do tajemnych sal biblioteki klasztoru ognia)
itru_teleportoc – teleportacja do zamku
itru_teleportpassow – teleportacja do przełęczy Górniczej Doliny
itru_teleportowdemontower – teleportacja do starej wierzy demonów
Zwoje
itsc_pallight – święty płomień
itsc_pallightheal – pomniejsze uleczenie
itsc_palmediumheal – średnie uleczenie
itsc_palfullheal – większe uleczenie
itsc_palrepelevil – szkodzenie złu
itsc_paldestroyevil – zniszczenie zła
itsc_palholybolt – święta strzała
itsc_light – światło
itsc_firebolt – ognista strzała
itsc_icebolt – lodowa fala
itsc_lightheal – leczenie lekkich ran
itsc_mediumheal – leczenie średnich ran
itsc_fullheal – leczenie ciężkich ran
itsc_instantfireball – kula ognia
itsc_chargefireball - duża kula ognia
itsc_zap – byłskawica
itsc_sumwolf – przyzwanie wilka
itsc_sumgobskel – tworzenie szkieleto-goblina
itsc_sumskel – tworzenie szkieletu
itsc_sumgol – obudzenie golema
itsc_sumdemon – przemiana w demona
itsc_windfist – pięść wichru
itsc_sleep – sen
itsc_charm – otchłań
itsc_lightningflash – błyskawica
itsc_fear - strach
itsc_icecube – bryła lodu
itsc_thunderball – piorun kulisty
itsc_harmundead – zniszczenie ożywieńca
itsc_firestorm – mała burza ognista
itsc_pyrokinesis – duża burza ognista
itsc_icewave – lodowa fala
itsc_firerain – deszcz ognia
itsc_breathofdeath – tchnienie śmierci
itsc_massdeath – śmiertelna fala
itsc_armyofdarkness – armia ciemności
itsc_shrink – zmniejszenie potwora
itsc_trfsheep – przemiana w owcę
itsc_trfscavenger – przemiana w ścierwojada
itsc_trfgiantrat – przemiana w olbrzymiego szczura
itsc_trfgiantbug – przemiana w polną bestię
itsc_trfwolf – przemiana w wilka
itsc_trfwaran – przemiana w jaszczura
itsc_trfsnapper – przemiana w zębacza
itsc_trfwarg – przemiana w warga
itsc_trffirewaran – przemiana w ognistego jaszczura
itsc_trflurker – przemiana w topielca
itsc_trfshadowbeast – przemiana w cieniostwora
itsc_trfdragonsnapper – przemiana w smoczego zębacza
Runy
itmi_runeblank – pusta runa
itru_light - światło
itru_zap – błyskawica (krąg 1)
itru_firebolt – ognista strzała
itru_icebolt – lodowa strzała
itru_icewave – lodowa fala
itru_windfist – pięść wichru
itru_sleep – sen
itru_lightheal – leczenie lekkich ran
itru_mediumheal – leczenie średnich ran
itru_fullheal – leczenie ciężkich ran
itru_firerain – deszcze ognia
itru_lightningflash – błyskawica (krąg 4)
itru_ instantfireball – kula ognia
itru_chargefireball – duża kula ognia
itru_fear – strach
itru_icecube – bryła lodu
itru_thunderball – piorun kulisty
itru_harmundead – zniszczenie ożywieńca
itru_firestorm – mała burza ognista
itru_pyrokinesis – duża burza ognista
itru_sumgobskel – tworzenie szkieletu-goblina
itru_sumwolf – przyzwanie wilka
itru_sumskel – tworzenie skieletu
itru_sumgol – obudzenie golema
itru_sumdemon – przyzwanie demona
itru_armyofdarkness – armia ciemności
itru_breathofdeath – tchnienie śmierci
itru_massdeath – śmiertelna fala
itru_masterofdisaster – święty pocisk
itru_shrink – zmniejszenie potwora
itru_deathbolt – śmiertelna kula
itru_concussionbolt – pocisk nieprzytomności
Runy paladynów
itru_pallight – święty płomień
itru_pallightheal – pomniejsze uleczenie
itru_palmediumheal – średnie uleczenie
itru_palfullheal – większe uleczenie
itru_palholybolt – święta strzała
itru_palrepelevil – szkodzenie złu
itru_paldestroyevil - zniszczenie zła
Zioła
itpl_weed – chwasty (choć trudno to nazwać ziołem…)
itpl_beet – rzepa (to też…)
itpl_strenght_herb_01 – smoczy korzeń
itpl_speed_herb_01 – zębate ziele
itpl_dex_herb_01 – goblinie jagody
itpl_temp_herb – rdest polny
itpl_forestberry – leśna jagoda
itpl_swampherb – bagienne ziele (no to na nazwę „zioło” całkowicie zasługuje)
itpl_blueplant – niebieski bez
Mikstury
itpo_health_01 – esencja lecznicza
itpo_health_02 – ekstrakt leczniczy
itpo_mana_01 – esencja many
itpo_mana_02 – ekstrakt many
itpo_mana_03 – eliksir many
itpo_perm_str – eliksir siły
itpo_perm_dex – eliksir zręczności
itpo_perm_health – eliksir życia
itpo_perm_mana – eliksir ducha
itpo_speed – mikstura szybkości
itpo_perm_littlemana – esencja ducha
itpo_healhilda_mis – uzdrowienie z czarnej gorączki
itpo_healobsession_mis – uleczenie z opętania
itpo_healrandolph_mis – leczenie z nałogu
itpo_dragoneggdrinkneoras_mis – mikstura wydzieliny ze smoczych jaj
itpo_megadrink - Embarla Firgasto
itpo_potionofdeath_01_mis – łzy Innosa (skutki nieznane)
itpo_potionofdeath_02_mis – łzy Innosa (skutki znane J)
Klucze
itke_lockpick – wytrychy
itke_valentino – klucz do kufra Valentina
itke_dexter – klucz do skrzyni Dextera
itke_xardas – klucz do skrzyni Xardasa
itke_magicchest – klucz (stary, żelazny klucz. Prawdopodobnie otwiera jakąś kłódkę)
itke_fingers – klucz do drzwi z kanałów
itke_hotel – klucz do izby w gospodzie
itke_city_tower_01 – klucz do miejskiej wierzy nr.1
itke_city_tower_02 – klucz do miejskiej wierzy nr.2
itke_city_tower_03 – klucz do miejskiej wierzy nr.3
itke_city_tower_04 – klucz do miejskiej wierzy nr.4
itke_city_tower_05 – klucz do miejskiej wierzy nr.5
itke_city_tower_06 – klucz do miejskiej wierzy nr.6
itke_key_01 – klucz 1
itke_key_02 – klucz 2
itke_key_03 – klucz 3
Miecze jednoręczne
itmw_1h_vlk_dagger - sztylet
itmw_1h_bau_axe - sierp
itmw_malethsgehstock_mis - laska
itmw_1h_vlk_axe - topór
itmw_1h_bau_mace - laga
itmw_shortsword1 – krótki miecz straży
itmw_sense – mała kosa
itmw_shortsword2 – kiepski krótki miecz
itmw_1h_sword_l_03 – nóż na wilki
itmw_nagelknueppel – maczuga z kolcami
itmw_1h_misc_sword – zardzewiały krótki miecz
itmw_shortsword3 – krótki miecz
itmw_1h_vlk_sword - miecz
itmw_nagelkeule – pałka z kolcami
itmw_shortsword4 – wilczy kieł
itmw_kriegskeule – pałka bojowa
itmw_1h_sld_axe – kiepski tasak
itmw_1h_mil_sword – kiepski szeroki miecz
itmw_alrikssword_mis – miecz Alrika
itmw_shortsword5 – dobry krótki miecz
itmw_richtstab – kostur sędziego
itmw_1h_sld_sword – kiepski miecz
itmw_kriegshammer1 – młot wojenny
itmw_nagelkeule2 – ciężka pałka z kolcami
itmw_schwert – kiepski długi miecz
itmw_piratensaebel – piracki kordelas
itmw_schiffsaxt – topór marynarski
itmw_1h_common_01 – samodzielnie wykuty miecz
itmw_1h_pal_sword – miecz paladyna
itmw_schwert1 – dobry miecz
itmw_steinbrecher - oskard
itmw_spicker - rębiczerep
itmw_schwert2 – długi miecz
itmw_bartaxt – wielki topór
itmw_doppelaxt - topór obosieczny
itmw_schwert3 – kiepski miecz półtoraręczny
itmw_schwert4 – dobry długi miecz
itmw_morgenstern – buława i łańcuch
itmw_1h_special_01 – długi miecz magiczny
itmw_streitkolben – buława
itmw_rubinklinge – rubinowe ostrze
itmw_rapier – rapier
itmw_runenschwert – miecz runiczny
itmw_schwert5 – dobry miecz półtoraroczny
itmw_rabenschnabel – kruczy dziób
itmw_inquisitor - inkwizytor
itmw_1h_special_02 – magiczny miecz półtoraręczny
itmw_1h_blessed_01 – kiepskie ostrze magiczne
itmw_1h_ferrossword_mis – miecz Fera
itmw_orkschlaechter – orkowa zguba
itmw_kriegshammer2 – ciężki miecz wojenny
itmw_folteraxt – katowski topór
itmw_elbastardo – El Bastardo
itmw_meisterdegen – miecz mistrzowski
itmw_1h_blessed_02 – błogosławione ostrze magiczne
itmw_1h_special_03 – magiczne ostrze bojowe
itmw_1h_blessed_03 – gniew Innosa
itmw_1h_special_04 – magiczne ostrze na smoki
Miecze dwuręczne
itmw_2h_axe_l_01 - kilof
itmw_2h_bau_axe – topór drwala
itmw_1h_nov_mace – pika bojowa
itmw_2h_sword_m_01 – zardzewiały miecz dwuręczny
itmw_1h_misc_axe – zardzewiały topór
itmw_2h_sld_sword – kiepski miecz dwuręczny
itmw_zweihaender1 – lekki miecz dwuręczny
itmw_zweihaender2 – miecz dwuręczny
itmw_zweihaender3 – runa mocy
itmw_zweihaender4 – ciężki miecz dwuręczny
itmw_hellebarde - halabarda
itmw_stabkeule – buława drzewcowa
itmw_2h_orcaxe_01 – lekki orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_02 – średni orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_03 – ciężki orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_04 – ogromny orkowy topór
itmw_2h_orcsword_01 – jaszczurzy miecz
itmw_2h_orcsword_02 – orkowy miecz wojenny
itmw_2h_sld_sword – kiepski miecz dwuręczny
itmw_streitaxt1 – lekki topór bojowy
itmw_streitaxt2 – topór bojowy
itmw_2h_sld_axe – kiepski topór bojowy
itmw_2h_pal_sword – miecz dwuręczny paladyna
itmw_2h_special_01 – magiczny miecz dwuręczny
itmw_2h_special_02 – ciężki magiczny miecz dwuręczny
itmw_2h_special_03 – ciężkie magiczne ostrze bojowe
itmw_2h_special_04 – duże magiczne ostrze na smoki
itmw_2h_blessed_01 – kiepskie ostrze magiczne
itmw_2h_blessed_02 – miecz zakonu
itmw_2h_blessed_03 – święty kat
itmw_krummschwert - kordelas
itmw_schlachtaxt – topór wojenny
itmw_sturmbringer – ostrze burzy
itmw_barbarenstreitaxt – barbarzyński topór bojowy
itmw_berserkeraxt – topór berserkera
itmw_drachenschneide – smocza zguba
holy_hammer_mis – święty młot
Łuki
itrw_sld_bow – łuk
itrw_bow_l_01 – krótki łuk
itrw_bow_l_02 – łuk wierzbowy
itrw_bow_l_03 – łuk myśliwski
itrw_bow_l_04 – łuk z wiązu
itrw_bow_m_01 - łuk kompozytowy
itrw_bow_m_02 - łuk jesionowy
itrw_bow_m_03 – długi łuk
itrw_bow_m_04 – łuk bukowy
itrw_bow_h_01 – kościany łuk
itrw_bow_h_02 – łuk dębowy
itrw_bow_h_03 – łuk wojenny
itrw_bow_h_04 – smoczy łuk
Kusze
itrw_mil_crossbow – kusza (atak 20)
itrw_crossbow_l_01 – kusza myśliwska
itrw_crossbow_l_02 – lekka kusza
itrw_crossbow_m_01 – kusza (atak 55)
itrw_crossbow_m_02 – kusza bojowa
itrw_dragomirsarmbrust_mis – kusza Dragomira
itrw_sengrathsarmbrust_mis – kusza Sengratha
itrw_crossbow_h_01 – ciężka kusza
itrw_crossbow_h_02 – kusza łowcy smoków
Ubiory i zbroje
itar_vlk_l – strój obywatela 1
itar_vlk_m – strój obywatela 2
itar_vlk_h – strój obywatela 3
tar_vlkbabe_l – strój obywatelki 1
tar_vlkbabe_m – strój obywatelki 2
tar_vlkbabe_h – strój obywatelki 3
itar_bau_l – strój farmera 1
itar_bau_m – strój farmera 2
itar_baubabe_l – strój farmerki 1
itar_baubabe_m – strój farmerki 2
itar_prisoner – łachy skazańca
itar_barkeeper – strój ziemianina
itar_smith – strój kowala
itar_judge – szata sędziego
itar_governor – kaftan gubernatora
itar_leather_l – skórzany pancerz
itar_bdt_m – średni pancerz bandyty
itar_bdt_h – ciężki pancerz bandyty
itar_mil_l – lekki pancerz straży
itar_mil_m – ciężki pancerz straży
itar_pal_m – pancerz rycerza
itar_pal_h – pancerz paladyna
itar_djg_crawler – zbroja z pancerzy pełzaczy
itar_sld_l – lekki pancerz najemnika
itar_sld_m – średni pancerz najemnika
itar_sld_h – ciężki pancerz najemnika
itar_djg_l – lekki pancerz łowcy smoków
itar_djg_m – średni pancerz łowcy smoków
itar_djg_h – ciężki pancerz łowcy smoków
itar_djg_babe – kobiecy pancerz łowcy smoków (z wyglądu jak łachy skazańca, ale dużo lepszy)
itar_nov_l – szata nowicjusza
itar_kdf_l – szata maga ognia
itar_kdf_h – ciężka szata maga ognia
itar_kdw_h – szata maga wody
itar_dementor – mroczny płaszcz (taki jak u poszukiwacza, z maską w gratisie)
itar_lester – szata Lestera
itar_diego – pancerz Diego
itar_corangar – pancerz Cor Angara
itar_xardas – szata mrocznej magii
itar_pal_skel – stara rycerska zbroja (taka jak u rycerzy ciemności, np.: w kaplicy na farmie Onara)
Postacie
pal_200_Hagen – Hagen
pal_201_Ingmar – Ingmar
pal_202_Albrecht – Albrecht
pal_203_Lothar – Lothar
pal_216_Cedric – Cedrik
pal_217_Marcos – Marcos
pal_250_Garond – Garond
pal_251_Oric – Orik
pal_252_Parcival – Parcival
pal_258_Kareloth – Kareloth
pal_260_Tandor – Tandor
pal_261_Gerond – Gerond
pal_67_Sengrath – Sengrath
pal_68_Udar – Udar
pal_80_Tengron – Tengron
pal_81_Fajeth - Fajeth
sld_800_Lee – Lee
sld_801_Torlof – Torlof
sld_802_Buster – Buster
sld_803_Cipher – Cipher
sld_804_Rod – Rod
sld_805_Cord – Cord
sld_806_Sylvio – Sylvio
sld_807_Bullco – Bullko
sld_808_Jarvis – Jarvis
sld_810_Dar – Dar
sld_814_Sentenza – Sentenza
sld_816_Fester – Fester
sld_822_Raoul – Raoul
sld_823 - Khaled
vlk_402_Richer - Sędzia
vlk_405_Fernando - Fernando
pc_thief_nw - Diego
pc_mage_nw - Milten
none_100_Xardas - Xardas
To już było, po co tylko cytujesz? Pisz coś, bo to jest spam...
tomekzbiciak
Wysłany: Śro 18:42, 08 Lip 2009
Temat postu:
mam kod Erbla(coś) daje różnie albo +15 zręczność lub siła +15
Radze dać edit focus i scenemage = map
wtedy można będzie bez końca oglądać
IITPO_MEGADRINK
Legiss
Wysłany: Śro 15:47, 08 Lip 2009
Temat postu:
Zabójca Ognia napisał:
Qnik napisał:
A jaki jest kod na bicie różnymi przedmitami np.Patelnia,mięsem,rośliną.
znam tylko jak bić patelnia nakierowujesz na nia f2 edit focus
i tak
range = 30
damagetotal = 50
damagetype = 2
mainflag = 2
flags = (żeby była jednoręczna to 11111 a żeby była dwuręczna to 132098)
Ju got 0wn3d.
Wystarczy dać mainflag i flags >,<
@Mało_Mówny: O kurwa...
Edit: Precz z cenzurą!
Miko
Wysłany: Śro 15:19, 08 Lip 2009
Temat postu:
ooo stary ile ty tego masz
Mało_Mówny
Wysłany: Wto 18:47, 02 Cze 2009
Temat postu:
TROCHE TEGO JEST
Lista kodów do gry Gothic II
Aby ułatwić sobie wyszukiwanie potrzebnych kodów, użyjcie skrótu klawiszowego Ctrl + F.
Konsola
Aby aktywować konsolę, w oknie charakteru (klawisz lub [C]) należy wpisać „marvin”. Potem naciskając [F2] uruchamiamy konsolę.
[b]Kody różne
Naciśnij:
[F] by włączyć First Person.
[O] by stać się osobą w którą celujesz (przydatne jak chcesz mieć np.: szatę czarnego maga. Wchodzisz w np.: Xardasa, naciskasz [TAB] i wyrzucasz szatę. Wracasz to Bezimiennego klawiszem [O] i bierzesz szatę)
[K] teleportuje się naprzód. Dzięki kodowi można też wchodzić przez zamknięte drzwi, ale można się też wkopać ‘wpadając’ w ziemię. Wtedy płyniemy do najbliższego zbiornika wodnego i wypływamy.
[H] to takie seppuku nożem do smarowania chleba – zabiera Ci trochę życia.
[F3] by włączyć lub wyłączyć tryb gry na pełnym ekranie lub małym oknie.
[F5] by wyłączyć kamerę biegnącą za nami
[F4] przeciw przycisk do górnego tricku
[F8] uzupełnienie całkowicie życia i many oraz ciągłe jego naciskanie pozwala latać a sterować tym na strzałkach. Można się dzięki temu szybko przemieszczać nawet przez góry
Wpisujemy w konsoli:
Toggle time – w prawym górnym rogu pokazuję się zegar.
Set Time – dzięki niemu można ustawić godzinę (jak ktoś np.: nie lubi chodzić po lesie o północy). Dla przykładu ustawiamy godzinę 12:00 w południe – w konsoli wpisujemy Set Time 12:00, bądź samo 12.
aigoto – postać pobiegnie w wyznaczone miejsce. W podpunkcie „Goto Waypoint” podane jest kilka kodów do danych miejsc. Przykładowo, jeśli biegniemy do południowej bramy wpisujemy aigoto city1.
edit focus – ukazuje się okno atrybutów NPC, na którego celujesz
Cheat god – god mode.
Kill – zabija NPC, na którego celujesz.
Insert ch – Przed nami ukazuje się CharacterHelper. Może on nas nauczyć wszystkiego co dostępne jest w grze (z paroma ograniczeniami), awansować nas na wyższy poziom.
Insert fh – Gdy wpiszemy ten kod przed bezimiennym pojawia się inna naga postać. Zwie się Face Helper pomoże nam zrobić własną postać (wizualnie). Gdy zagadamy do niego mamy do wyboru opcje:
- wybór głowy
- następna/poprzednia twarz
- 10 wzorów do przodu/do tyłu
- powrót do twarzy domyślnej
- twarze kobiece
- płeć
PS Gdy zatłuczemy Face Helpera dostajemy 9990 pkt. doświadczenia. Jednak nie radzę próbować bo potem mogą wystąpić problemy.
Insert sh – pojawia się postać – tym razem wygląda jak my i jak do niej (niego) zagadamy może nasz zabrać do innego rozdziału. Również nie polecam, ale jak kto chce... Jak go zatłuczemy dostajemy 80 pkt. doświadczenia. Możemy też z niego wyciągnąć pulsujące energią oko Innosa, ser, jakieś zioła, i zioło w pełnym tego słowa znaczeniu J.
edit abilities - pojawi się konsolka, a której będziemy mogli edytować np.: swój poziom. Poniżej znajdują się rzeczy do których można dobrać łapska:
atributte – włącza się okno do edycji atrybutów, tam natomiast nie będą one bezpośrednio podane, musimy zadowolić się cyframi. Gwoli ścisłości – dla przykładu punkt 0 oznacza ilość punktów trafień, które mamy, a punkt jeden te, które stanowią ostateczny limit]:
0 = punkty trafień (100/XXX)
1 = punkty trafień (XXX/100)
2 = mana (100/XXX)
3 = mana (XXX/100)
4 = siła
5 = zręczność
level – wybór poziomu
lp – punkty nauki
exp – punkty doświadczenia
name – imię naszej postaci
guild – gildia, do której chcemy należeć, istnieje kilka możliwości (od nr.: 17 to się za bardzo kupy nie trzyma, zamieściłem to dla ciekawostki)
0 = brak przynależności
1 = paladyn
2 = strażnik
3 = obywatel
4 = mag
5 = nowicjusz
6 = łowca smoków
7 = najemnik
8 = farmer
9 = bandyta
10 = skazaniec
11 = poszukiwacz
12 = mieszkaniec
13 = B
14 = C
15 = D
16 = -----------------
17 = chrząszcz
18 = owca
19 = goblin
20 = szkielet-goblin
21 = prz. szkielet goblin
22 = ścierwojad
23 = olbrzymi szczur
24 = polna bestia
25 = krwiopijca
26 = jaszczur
27 = wilk
28 = prz. wilk
29 = pełzacz
30 = topielec
31 = szkielet
32 = prz. szkielet
33 = szkielet mag
34 = zombie
35 = zębacz
36 = cieniostwór
37 = szkielet-potwór
38 = harpia
39 = kamienny golem
40 = ognisty golem
41 = lodowy golem
42 = przyzwany golem
43 = demon
44 = prz. demon
45 = troll
46 = wąż błotny
47 = smok
Goto Pos – teleportuje nas do miejsca wyznaczonego wcześniej przez twórców gry. Np.:
Gdy jesteśmy w górniczej dolinie teleportuje nas do zamku
Gdy jesteśmy na terenach Khorinis – do miasta portowego
Gdy jesteśmy w Dworze Irdorath lądujemy na statku
Goto Waypoint – jest to teleportacja w miejsce, które sami wybieramy, poniżej zapisałem kilka kodów:
city1 – lądujemy przy południowej bramie
city2 – lądujemy przy północno-wschodniej bramie
lighthouse – latarnia morska Jacka
levelchange – lądujemy w miejscu zmiany poziomu, czyli w okolicach przełęczy Khorinis
ritual – lądujemy przy słonecznym kręgu
xardas – lądujemy pod wierzą Xardasa
sagitta – przy posążku Innosa obok jaskini Sagitty
bigcross – na skrzyżowaniu dróg – północ – farma Onara, południe – dom obok jeziora, wschód – farma Bengara, zachód – farma Sekoba
start (na terenach Khorinis) – lądujemy w miejscu, w którym zaczyna się gra
start (w górniczej dolinie) – droga obok starej kopalni
lester – lądujemy obok Lestera
troll – lądujemy przed ‘domkiem’ Czarnego Trolla
forest – lądujemy w lesie na północy od Khorinis
crypt – cmentarz obok farmy Onara
farm1 – farma Lobarta
farm2 – farma Akila
farm3 – farma Bengara
farm4 – farma Sekoba
kaserne – lądujemy obok kusznika Rugi w koszarach
kloster – lądujemy na moście prowadzącym do klasztoru
markt – targowisko przy wschodniej bramie
undeaddragon (tylko w dworze Irdorath) – obok Smoka-Ożywieńca
ship - lądujemy na statku
icedragon (tylko w GD) – obok lodowego smoka
firedragon (tylko w GD) – obok ognistego smoka
swampdragon (tylko w GD) – obok błotnego smoka
rockdragon (tylko w GD) – obok kamiennego smoka
Uwaga: przed każdym kodem z listy poniżej należy wpisać „insert” (i)
Przedmioty różne
pc_itemfeller – to jest chyba najciekawszy kod, jaki udało mi się odkryć. Gdy go wpiszemy pojawi się przed nami paladyn o nazwisku Mr.Item. Gdy go zabijemy (nawet nie będzie się bronił) będziemy mogli od niego zabrać chyba wszystkie rzeczy dostępne w grze (no z paroma wyjątkami np.: zbrojami, runami, ale rekompensuje się tym, że ma parę klocków, których ja w mojej karierze gracza Gothica nie odkryłem).
pc_rockefeller – w sumie dziwny kod, gdy zabijemy paladyna, który się przed nami pojawi, będziemy mogli (choć nie widać tego w oknie atrybutów) zabierać trofea, tworzyć potężną broń, mikstury, runy, ale za to inne umiejętności zostają takie jakie były.
fakescroll – list
gold – worek z tysiącem sztuk złota, gdy go rozpakujesz dostajesz złoto i -100 exp
itmi_sextant – sekstans
itmi_gold – 1szt. złota
itmi_oldcoin – stara moneta
itmi_bloodcup_mis – Krwawy Puchar
itmi_broom – miotła
itmi_brush - szczotka
itmi_hammer – młotek
itmi_pliers – żuwaczka
itmi_pocket – skórzany mieszek, z zawartością 10szt. zł.
itmi_packet – paczka
itmi_silverplate – srebrny talerz
itmi_goldplate – złoty talerz
itmi_silvercup – srebrny puchar
itmi_goldcup – złoty puchar
itmi_silverring – srebrny pierścień
itmi_goldring – złoty pierścień
itmi_silvercandleholder – srebrny świecznik
itmi_goldcandleholder – złoty świecznik
itmi_silvernecklace – srebrny naszyjnik
itmi_goldnecklace – złoty naszyjnik
itmi_eddasstatue – posążek Innosa
itmi_ultharsholywater_mis – woda święcona Ulthara
itmi_lute – lutnia
itmi_pan – patelnia
itmi_panfull – patelnia (z kawałkiem mięcha w środku)
itmi_scoop – łyżka
itmi_saw – piła
itmi_rake – grabie
itmi_stompler - rozdrabniacz
itmiswordraw – surowa stal
itmiswordrawhot – gorąca stal
itmiswordblade – ostrze
itmiswordbladehot – gorące ostrze
itmi_innoseye_broken_mis – Oko Innosa – zniszczone
itmi_innoseye_mis – Oko innosa
Chemia Gospodarcza
itmi_joint – łodyga bagiennego ziela
itmi_pith – smoła
itmi_sulfur - siarka
itmi_aquamarine – akwamaryna
itmi_rockcrystal – skała krystaliczna
itmi_coal – węgiel
itmi_quartz – kwarcyt
itmi_apfeltabak – tytoń jabłkowy
itmi_honigtabak – tytoń miodowy
itmi_flask – menzurka
itmi_nugget – bryłka rudy
Potwory
troll –troll
troll_black – czarny troll
wolf – wilk
blackwolf – wilk
lurker – topielec
Bloodfly – krwiopijca
shadowbeast – cieniostwór
shadowbeast_skeleton – szkielet-cieniostwór
demon – demon
demonlord – książę demonów
Sheep – owca
hammel – baran
scavenger – ścierwojad
snapper – zębacz
dragonsnapper – smoczy zębacz
warg – warg
draconian – jaszczuroczłek
stonegolem – golem
icegolem – lodowy golem
firegolem – ognisty golem
skeleton – szkielet
lesser_skeleton - pomniejszy szkielet
skeleton_lord – wojownik cienia
skeletonmage – szkielet-mag
giant_bug – polna bestia
giant_rat – olbrzymi szczur
orcwarrior_harad – ork zwiadowca
waran – jaszczur
firewaran – ognisty jaszczur
gobbo_black – czarny goblin
gobbo_green – goblin
gobbo_skeleton – szkielet-goblin
harpie – harpia
meat_bug – chrząszcz
minecrawler – pełzacz
minecrawlerwarrior – pełzacz-wojownik
molerat – kretoszczur
swampshark – wąż błotny
wisp – błędny ognik
zombie01 – zombie1
zombie02 – zombie 2
zombie03 – zombie 3
zombie04 – zombie 4
dragon_swamp - Pandrador
dragon_ice - Fingregh
dragon_fire - Feomathar
dragon_fire_island - Feodaron
dragon_rock – Pedrakhan
dragon_undead - Smok-ożywieniec
Trofea
itat_undeaddragonsoulstone – kamień duszy smoka – ożywieńca
itat_demonheart – serce demona
itat_icegolemheart – serce lodowego golema
itat_firegolemheart – serce ognistego golema
itat_stonegolemheart – serce kamiennego golema
itat_firedragonheart – serce ognistego smoka
itat_icedragonheart – serce lodowego smoka
itat_rockdragonheart – serce kamiennego smoka
itat_swampdragonheart – serce błotnego smoka
itat_dragonegg_mis – jajo smoka
itat_dragonscale – łuski smoka
itat_dragonblood – krew smoka
itat_skeletonbone – kość szkieletu
itat_goblinbone – kość goblina
itat_sheepfur – skóra owcy
itat_talbinslurkerskin – skóra topielca
itat_wolffur – skóra wilka
itat_wargfur – skóra warga
itat_sharkskin – skóra błotnego węża
itat_shadowfur – skóra cieniostwora
itat_trollblackfur – skóra czarnego trolla
itat_trollfur – skóra trolla
itat_trolltooth – kieł trolla
itat_waranfiretongue – język ognistego jaszczura
itat_claw – pazury
itat_lurkerclaw – pazury topielca
itat_teeth – kły
itat_sharkteeth – kły błotnego węża
itat_meatbugflesh – owadzie mięso
itat_bugmandibles – żuwaczki polnej bestii
itat_crawlermandibles – żuwaczki pełzacza
itat_crawlerplate – płytki z pancerza pełzacza
itat_wing – skrzydła
itat_sting – żądło
itat_shadowhorn – róg cieniostwora
itat_drgsnapperhorn – róg smoczego zębacza
Pożywienie
itfo_bacon – szynka
itfomuttonraw – surowe mięso
itfomutton – smażone mięso
itfo_sausage – kiełbasa
itfo_fish – ryba
itfo_fishsoup – zupa rybna
itfo_stew – gulasz
ifto_xpstew – gulasz Thekli
itfo_coragonsbeer – specjalne piwo Coragona
itfo_beer – piwo
itfo_wine – wino
itfo_booze – dżin
itfo_water – woda
itfo_cheese – ser
itfo_apple – jabłko
Amulety
itam_strg_01 – amulet siły
itam_dex_01 – amulet zwinności
itam_hp_01 – amulet życia
itam_dex_strg_01 – amulet mocy
itam_mana_01 - amulet magii
itam_hp_mana_01 – amulet oświecenia
itam_prot_blackeye_mis – amulet przyzywania dusz
itam_mana_angar_mis – magiczny amulet Angara
itam_amulettofdeath_mis – święta aura Innosa
itam_prot_fire_01 – amulet ognia
itam_prot_edge_01 – opanowanie amuletu
itam_prot_point_01 - amulet dębowej skóry
itam_prot_mage_01 – amulet duchowej siły
itam_prot_total_01 – amulet magicznego pancerza
Pierścienie
itri_prot_fire_01 – pierścień ochrony przed ogniem
itri_prot_fire_02 – pierścień ognia
itri_prot_point_01 – pierścień drewnianej skóry
itri_prot_point_02 – pierścień kamiennej skóry
itri_prot_edge_01 – pierścień żelaznej skóry
itri_prot_edge_02 – pierścień magicznego pancerza
itri_prot_mage_01 – pierścień ducha
itri_prot_mage_02 – pierścień ochrony
itri_prot_total_01 – pierścień wiecznych zwycięstw
itri_prot_total_02 – pierścień nietykalności
itri_dex_01 – pierścień zdolności
itri_dex_02 – pierścień zręczności
itri_str_01 – pierścień mocy
itri_str_02 – pierścień siły
itri_mana_01 – pierścień magii
itri_mana_02 – pierścień gwiezdnej mocy
itri_hp_01 – pierścień życia
itri_hp_02 – pierścień żywotności
itri_hp_mana_01 – pierścień oświecenia
itri_dex_strg_01 – pierścień mocy (lepszy niż ten wyżej, ale nazwa ta sama)
itri_prot_point_01_mis – drewniana ochrona (pierścień Constantina)
itri_valentinosring – pierścień Valentina
itri_orcelitering – pierścień orkowych przywódców
Runy teleportacyjne
itru_teleportxardas – teleportacja do Xardasa
itru_teleportfarm – teleportacja do majątku ziemskiego
itru_teleportmonastery – teleportacja do klasztoru
itru_teleportseaport – teleportacja do miasta portowego
itru_teleportpassnw – teleportacja do przełęczy Khorinis
itru_teleporttaverne – teleportacja do tawerny
itru_palteleportsecret – teleport (do tajemnych sal biblioteki klasztoru ognia)
itru_teleportoc – teleportacja do zamku
itru_teleportpassow – teleportacja do przełęczy Górniczej Doliny
itru_teleportowdemontower – teleportacja do starej wierzy demonów
Zwoje
itsc_pallight – święty płomień
itsc_pallightheal – pomniejsze uleczenie
itsc_palmediumheal – średnie uleczenie
itsc_palfullheal – większe uleczenie
itsc_palrepelevil – szkodzenie złu
itsc_paldestroyevil – zniszczenie zła
itsc_palholybolt – święta strzała
itsc_light – światło
itsc_firebolt – ognista strzała
itsc_icebolt – lodowa fala
itsc_lightheal – leczenie lekkich ran
itsc_mediumheal – leczenie średnich ran
itsc_fullheal – leczenie ciężkich ran
itsc_instantfireball – kula ognia
itsc_chargefireball - duża kula ognia
itsc_zap – byłskawica
itsc_sumwolf – przyzwanie wilka
itsc_sumgobskel – tworzenie szkieleto-goblina
itsc_sumskel – tworzenie szkieletu
itsc_sumgol – obudzenie golema
itsc_sumdemon – przemiana w demona
itsc_windfist – pięść wichru
itsc_sleep – sen
itsc_charm – otchłań
itsc_lightningflash – błyskawica
itsc_fear - strach
itsc_icecube – bryła lodu
itsc_thunderball – piorun kulisty
itsc_harmundead – zniszczenie ożywieńca
itsc_firestorm – mała burza ognista
itsc_pyrokinesis – duża burza ognista
itsc_icewave – lodowa fala
itsc_firerain – deszcz ognia
itsc_breathofdeath – tchnienie śmierci
itsc_massdeath – śmiertelna fala
itsc_armyofdarkness – armia ciemności
itsc_shrink – zmniejszenie potwora
itsc_trfsheep – przemiana w owcę
itsc_trfscavenger – przemiana w ścierwojada
itsc_trfgiantrat – przemiana w olbrzymiego szczura
itsc_trfgiantbug – przemiana w polną bestię
itsc_trfwolf – przemiana w wilka
itsc_trfwaran – przemiana w jaszczura
itsc_trfsnapper – przemiana w zębacza
itsc_trfwarg – przemiana w warga
itsc_trffirewaran – przemiana w ognistego jaszczura
itsc_trflurker – przemiana w topielca
itsc_trfshadowbeast – przemiana w cieniostwora
itsc_trfdragonsnapper – przemiana w smoczego zębacza
Runy
itmi_runeblank – pusta runa
itru_light - światło
itru_zap – błyskawica (krąg 1)
itru_firebolt – ognista strzała
itru_icebolt – lodowa strzała
itru_icewave – lodowa fala
itru_windfist – pięść wichru
itru_sleep – sen
itru_lightheal – leczenie lekkich ran
itru_mediumheal – leczenie średnich ran
itru_fullheal – leczenie ciężkich ran
itru_firerain – deszcze ognia
itru_lightningflash – błyskawica (krąg 4)
itru_ instantfireball – kula ognia
itru_chargefireball – duża kula ognia
itru_fear – strach
itru_icecube – bryła lodu
itru_thunderball – piorun kulisty
itru_harmundead – zniszczenie ożywieńca
itru_firestorm – mała burza ognista
itru_pyrokinesis – duża burza ognista
itru_sumgobskel – tworzenie szkieletu-goblina
itru_sumwolf – przyzwanie wilka
itru_sumskel – tworzenie skieletu
itru_sumgol – obudzenie golema
itru_sumdemon – przyzwanie demona
itru_armyofdarkness – armia ciemności
itru_breathofdeath – tchnienie śmierci
itru_massdeath – śmiertelna fala
itru_masterofdisaster – święty pocisk
itru_shrink – zmniejszenie potwora
itru_deathbolt – śmiertelna kula
itru_concussionbolt – pocisk nieprzytomności
Runy paladynów
itru_pallight – święty płomień
itru_pallightheal – pomniejsze uleczenie
itru_palmediumheal – średnie uleczenie
itru_palfullheal – większe uleczenie
itru_palholybolt – święta strzała
itru_palrepelevil – szkodzenie złu
itru_paldestroyevil - zniszczenie zła
Zioła
itpl_weed – chwasty (choć trudno to nazwać ziołem…)
itpl_beet – rzepa (to też…)
itpl_strenght_herb_01 – smoczy korzeń
itpl_speed_herb_01 – zębate ziele
itpl_dex_herb_01 – goblinie jagody
itpl_temp_herb – rdest polny
itpl_forestberry – leśna jagoda
itpl_swampherb – bagienne ziele (no to na nazwę „zioło” całkowicie zasługuje)
itpl_blueplant – niebieski bez
Mikstury
itpo_health_01 – esencja lecznicza
itpo_health_02 – ekstrakt leczniczy
itpo_mana_01 – esencja many
itpo_mana_02 – ekstrakt many
itpo_mana_03 – eliksir many
itpo_perm_str – eliksir siły
itpo_perm_dex – eliksir zręczności
itpo_perm_health – eliksir życia
itpo_perm_mana – eliksir ducha
itpo_speed – mikstura szybkości
itpo_perm_littlemana – esencja ducha
itpo_healhilda_mis – uzdrowienie z czarnej gorączki
itpo_healobsession_mis – uleczenie z opętania
itpo_healrandolph_mis – leczenie z nałogu
itpo_dragoneggdrinkneoras_mis – mikstura wydzieliny ze smoczych jaj
itpo_megadrink - Embarla Firgasto
itpo_potionofdeath_01_mis – łzy Innosa (skutki nieznane)
itpo_potionofdeath_02_mis – łzy Innosa (skutki znane J)
Klucze
itke_lockpick – wytrychy
itke_valentino – klucz do kufra Valentina
itke_dexter – klucz do skrzyni Dextera
itke_xardas – klucz do skrzyni Xardasa
itke_magicchest – klucz (stary, żelazny klucz. Prawdopodobnie otwiera jakąś kłódkę)
itke_fingers – klucz do drzwi z kanałów
itke_hotel – klucz do izby w gospodzie
itke_city_tower_01 – klucz do miejskiej wierzy nr.1
itke_city_tower_02 – klucz do miejskiej wierzy nr.2
itke_city_tower_03 – klucz do miejskiej wierzy nr.3
itke_city_tower_04 – klucz do miejskiej wierzy nr.4
itke_city_tower_05 – klucz do miejskiej wierzy nr.5
itke_city_tower_06 – klucz do miejskiej wierzy nr.6
itke_key_01 – klucz 1
itke_key_02 – klucz 2
itke_key_03 – klucz 3
Miecze jednoręczne
itmw_1h_vlk_dagger - sztylet
itmw_1h_bau_axe - sierp
itmw_malethsgehstock_mis - laska
itmw_1h_vlk_axe - topór
itmw_1h_bau_mace - laga
itmw_shortsword1 – krótki miecz straży
itmw_sense – mała kosa
itmw_shortsword2 – kiepski krótki miecz
itmw_1h_sword_l_03 – nóż na wilki
itmw_nagelknueppel – maczuga z kolcami
itmw_1h_misc_sword – zardzewiały krótki miecz
itmw_shortsword3 – krótki miecz
itmw_1h_vlk_sword - miecz
itmw_nagelkeule – pałka z kolcami
itmw_shortsword4 – wilczy kieł
itmw_kriegskeule – pałka bojowa
itmw_1h_sld_axe – kiepski tasak
itmw_1h_mil_sword – kiepski szeroki miecz
itmw_alrikssword_mis – miecz Alrika
itmw_shortsword5 – dobry krótki miecz
itmw_richtstab – kostur sędziego
itmw_1h_sld_sword – kiepski miecz
itmw_kriegshammer1 – młot wojenny
itmw_nagelkeule2 – ciężka pałka z kolcami
itmw_schwert – kiepski długi miecz
itmw_piratensaebel – piracki kordelas
itmw_schiffsaxt – topór marynarski
itmw_1h_common_01 – samodzielnie wykuty miecz
itmw_1h_pal_sword – miecz paladyna
itmw_schwert1 – dobry miecz
itmw_steinbrecher - oskard
itmw_spicker - rębiczerep
itmw_schwert2 – długi miecz
itmw_bartaxt – wielki topór
itmw_doppelaxt - topór obosieczny
itmw_schwert3 – kiepski miecz półtoraręczny
itmw_schwert4 – dobry długi miecz
itmw_morgenstern – buława i łańcuch
itmw_1h_special_01 – długi miecz magiczny
itmw_streitkolben – buława
itmw_rubinklinge – rubinowe ostrze
itmw_rapier – rapier
itmw_runenschwert – miecz runiczny
itmw_schwert5 – dobry miecz półtoraroczny
itmw_rabenschnabel – kruczy dziób
itmw_inquisitor - inkwizytor
itmw_1h_special_02 – magiczny miecz półtoraręczny
itmw_1h_blessed_01 – kiepskie ostrze magiczne
itmw_1h_ferrossword_mis – miecz Fera
itmw_orkschlaechter – orkowa zguba
itmw_kriegshammer2 – ciężki miecz wojenny
itmw_folteraxt – katowski topór
itmw_elbastardo – El Bastardo
itmw_meisterdegen – miecz mistrzowski
itmw_1h_blessed_02 – błogosławione ostrze magiczne
itmw_1h_special_03 – magiczne ostrze bojowe
itmw_1h_blessed_03 – gniew Innosa
itmw_1h_special_04 – magiczne ostrze na smoki
Miecze dwuręczne
itmw_2h_axe_l_01 - kilof
itmw_2h_bau_axe – topór drwala
itmw_1h_nov_mace – pika bojowa
itmw_2h_sword_m_01 – zardzewiały miecz dwuręczny
itmw_1h_misc_axe – zardzewiały topór
itmw_2h_sld_sword – kiepski miecz dwuręczny
itmw_zweihaender1 – lekki miecz dwuręczny
itmw_zweihaender2 – miecz dwuręczny
itmw_zweihaender3 – runa mocy
itmw_zweihaender4 – ciężki miecz dwuręczny
itmw_hellebarde - halabarda
itmw_stabkeule – buława drzewcowa
itmw_2h_orcaxe_01 – lekki orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_02 – średni orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_03 – ciężki orkowy topór
itmw_2h_orcaxe_04 – ogromny orkowy topór
itmw_2h_orcsword_01 – jaszczurzy miecz
itmw_2h_orcsword_02 – orkowy miecz wojenny
itmw_2h_sld_sword – kiepski miecz dwuręczny
itmw_streitaxt1 – lekki topór bojowy
itmw_streitaxt2 – topór bojowy
itmw_2h_sld_axe – kiepski topór bojowy
itmw_2h_pal_sword – miecz dwuręczny paladyna
itmw_2h_special_01 – magiczny miecz dwuręczny
itmw_2h_special_02 – ciężki magiczny miecz dwuręczny
itmw_2h_special_03 – ciężkie magiczne ostrze bojowe
itmw_2h_special_04 – duże magiczne ostrze na smoki
itmw_2h_blessed_01 – kiepskie ostrze magiczne
itmw_2h_blessed_02 – miecz zakonu
itmw_2h_blessed_03 – święty kat
itmw_krummschwert - kordelas
itmw_schlachtaxt – topór wojenny
itmw_sturmbringer – ostrze burzy
itmw_barbarenstreitaxt – barbarzyński topór bojowy
itmw_berserkeraxt – topór berserkera
itmw_drachenschneide – smocza zguba
holy_hammer_mis – święty młot
Łuki
itrw_sld_bow – łuk
itrw_bow_l_01 – krótki łuk
itrw_bow_l_02 – łuk wierzbowy
itrw_bow_l_03 – łuk myśliwski
itrw_bow_l_04 – łuk z wiązu
itrw_bow_m_01 - łuk kompozytowy
itrw_bow_m_02 - łuk jesionowy
itrw_bow_m_03 – długi łuk
itrw_bow_m_04 – łuk bukowy
itrw_bow_h_01 – kościany łuk
itrw_bow_h_02 – łuk dębowy
itrw_bow_h_03 – łuk wojenny
itrw_bow_h_04 – smoczy łuk
Kusze
itrw_mil_crossbow – kusza (atak 20)
itrw_crossbow_l_01 – kusza myśliwska
itrw_crossbow_l_02 – lekka kusza
itrw_crossbow_m_01 – kusza (atak 55)
itrw_crossbow_m_02 – kusza bojowa
itrw_dragomirsarmbrust_mis – kusza Dragomira
itrw_sengrathsarmbrust_mis – kusza Sengratha
itrw_crossbow_h_01 – ciężka kusza
itrw_crossbow_h_02 – kusza łowcy smoków
Ubiory i zbroje
itar_vlk_l – strój obywatela 1
itar_vlk_m – strój obywatela 2
itar_vlk_h – strój obywatela 3
tar_vlkbabe_l – strój obywatelki 1
tar_vlkbabe_m – strój obywatelki 2
tar_vlkbabe_h – strój obywatelki 3
itar_bau_l – strój farmera 1
itar_bau_m – strój farmera 2
itar_baubabe_l – strój farmerki 1
itar_baubabe_m – strój farmerki 2
itar_prisoner – łachy skazańca
itar_barkeeper – strój ziemianina
itar_smith – strój kowala
itar_judge – szata sędziego
itar_governor – kaftan gubernatora
itar_leather_l – skórzany pancerz
itar_bdt_m – średni pancerz bandyty
itar_bdt_h – ciężki pancerz bandyty
itar_mil_l – lekki pancerz straży
itar_mil_m – ciężki pancerz straży
itar_pal_m – pancerz rycerza
itar_pal_h – pancerz paladyna
itar_djg_crawler – zbroja z pancerzy pełzaczy
itar_sld_l – lekki pancerz najemnika
itar_sld_m – średni pancerz najemnika
itar_sld_h – ciężki pancerz najemnika
itar_djg_l – lekki pancerz łowcy smoków
itar_djg_m – średni pancerz łowcy smoków
itar_djg_h – ciężki pancerz łowcy smoków
itar_djg_babe – kobiecy pancerz łowcy smoków (z wyglądu jak łachy skazańca, ale dużo lepszy)
itar_nov_l – szata nowicjusza
itar_kdf_l – szata maga ognia
itar_kdf_h – ciężka szata maga ognia
itar_kdw_h – szata maga wody
itar_dementor – mroczny płaszcz (taki jak u poszukiwacza, z maską w gratisie)
itar_lester – szata Lestera
itar_diego – pancerz Diego
itar_corangar – pancerz Cor Angara
itar_xardas – szata mrocznej magii
itar_pal_skel – stara rycerska zbroja (taka jak u rycerzy ciemności, np.: w kaplicy na farmie Onara)
Postacie
pal_200_Hagen – Hagen
pal_201_Ingmar – Ingmar
pal_202_Albrecht – Albrecht
pal_203_Lothar – Lothar
pal_216_Cedric – Cedrik
pal_217_Marcos – Marcos
pal_250_Garond – Garond
pal_251_Oric – Orik
pal_252_Parcival – Parcival
pal_258_Kareloth – Kareloth
pal_260_Tandor – Tandor
pal_261_Gerond – Gerond
pal_67_Sengrath – Sengrath
pal_68_Udar – Udar
pal_80_Tengron – Tengron
pal_81_Fajeth - Fajeth
sld_800_Lee – Lee
sld_801_Torlof – Torlof
sld_802_Buster – Buster
sld_803_Cipher – Cipher
sld_804_Rod – Rod
sld_805_Cord – Cord
sld_806_Sylvio – Sylvio
sld_807_Bullco – Bullko
sld_808_Jarvis – Jarvis
sld_810_Dar – Dar
sld_814_Sentenza – Sentenza
sld_816_Fester – Fester
sld_822_Raoul – Raoul
sld_823 - Khaled
vlk_402_Richer - Sędzia
vlk_405_Fernando - Fernando
pc_thief_nw - Diego
pc_mage_nw - Milten
none_100_Xardas - Xardas
Hemp3564
Wysłany: Nie 08:28, 31 Maj 2009
Temat postu:
U Wilka sie nie nauczysz tylko u Gestaha
.A ja znam taki kodzik wpisujesz edit species
piszesz: jump = 2000
mid = 1500
low = 1000
Potem trzeba podjeść do jakiegoś domu i skoczyć
OliverGothicKiller
Wysłany: Czw 14:09, 14 Maj 2009
Temat postu:
Dzięki za porady bo na początku jak byłem takim noobem z Gothica to próbowałem zabić Poszukiwacza i liczyłem, że szata mi wypadnie
Agreel
Wysłany: Śro 19:28, 13 Maj 2009
Temat postu:
Goliath napisał:
Agreel napisał:
Rockefeller ma tą szatę. Zabij go i zabierz, lub użyj "O" i wyrzuć.
Jak zabijesz kolesia możesz mu zabrać wszystkie przedmioty OPRÓCZ pancerzy. Lepiej wpisz insert itar_dementor.
Dawno nie grałem w gothica, wiec dużo rzeczy zapomniałem. A poza tym masz jeszcze ten 2 sposób podany przeze mnie.
BeziI
Wysłany: Śro 19:22, 13 Maj 2009
Temat postu:
Insert dragon_fire_island na smoka z wyspy jak pomogłem to daj +
Goliath
Wysłany: Śro 14:56, 13 Maj 2009
Temat postu:
Agreel napisał:
Rockefeller ma tą szatę. Zabij go i zabierz, lub użyj "O" i wyrzuć.
Jak zabijesz kolesia możesz mu zabrać wszystkie przedmioty OPRÓCZ pancerzy. Lepiej wpisz insert itar_dementor.
Agreel
Wysłany: Śro 14:21, 13 Maj 2009
Temat postu:
Rockefeller ma tą szatę. Zabij go i zabierz, lub użyj "O" i wyrzuć.
OliverGothicKiller
Wysłany: Śro 13:27, 13 Maj 2009
Temat postu:
A na szatę Poszukiwacza znacie?
EDIT
Norbi69 napisał:
Zna ktoś kod na ognistego smoka z Dworu Idorath? dacie kod.
insert dragon_fire to na Feomathara z GD... a na tego z Dworu Irdorath nie znam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin