GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna
->
Mody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
O Forum
REGULAMIN
Ankiety
Zamek
Świątynia
Konkursy
Górny Poziom
Górne Miasto
Ratusz Miejski
Budynek Dowódcy
Kościół
Piwnice Klasztoru
Domek Dowódcy
Koszary
Górne Miasto
Kopalnia Złota
Miasto Orków
Świątynia
Siedziba Dowódcy
Pokoje Nowicjuszy/Magów
Chaty Bandytów
Dzielnica Portowa
Chaty piratów
Podziemia Klasztoru
Koszary
Baraki
Obóz Pasvala
Martwa Harpia
Obóz Orków
Dolne miasto
Port
Dom Onara
Katedra
Podziemia
Karczma Orlana
Kwatery
Poziom mieszkalny
Zamek
Wolna Kopalnia
Siedziba Magów Wody
Chaty - Górny poziom
Południe
Wschód
Zachód
Off - Topic
----------------
Funny
O wszystkim
Przywitania
Linki
Inne Gry
Twórczość własna użytkowników
FPP/FPS
RPG/MMORPG
Sportowe
Wyścigi
Przygodowe
TPP
Strategie
Moderacja
----------------
Kosz
Gothic
----------------
Gothic I
GRAFIKA I WYMAGANIA
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Porady i Kody
Download
Artykuły
Gothic II
Gothic II: Noc Kruka
Gothic III
Porady i Kody
Porady i Kody
Download
Download
Artykuły
Artykuły
Gothic III: Zmierzch bogów
Porady i Kody
Download
Artykuły
Grafika i Wymagania
Arcania: Gothic 4
Risen
Multi Gothic
----------------
Multi Gothic
Mapki
Mody do Gothic
----------------
Mody
Skrzynia Krzyku
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Śro 19:24, 21 Sty 2009
Temat postu:
Osobiście robie tak:
Otwierasz VDFSa i naciskasz najpierw na zakładkę MOD-builder, na górze okna.
Następnie w polu filename wybiramy katalog: Gothic PL\Data\ModVdf i zapisijemy tam nazwę naszego moda (lepiej bez polskich znaków i spacji)
W polu root path wybieramy główny katalog z grą (w moim przypadku E:\Gry\Gothic PL)
Następnie klikamy na wielokropek (....) w polu nad napisem File(mask)(s) to serch for, aby dodać odpowiednie elementy. Wybieramy:
- plik GOTHIC w katalogu Gothic PL\_Work\Data\Scripts\_Compiled
- plik startup w katalogu Gothic PL\_Work\Data\Scripts\Content\Story
- twój przerobiony zen (świat).
Wrzucając kolejne elementy należy pamiętać, że najpierw naciskamy ..., wybieramy plik, a następnie naciskamy na +.
Kiedy wszytko już dodamy klikamy na Build
MOD
który widnieje u dołu okna.
Następnie wchodzimy w folder system w głównym katalogu gry. Szukamy tam pliku GothicGame i kopiujemy go. Zmieniamy nazwę (tak jak nazwa naszego moda, tyle że bez polskich znaków i spacji). Otwieramy plik i go przerabiamy na swoje potrzeby:
-W drugiej linijce zmieniamy Gothic the game na nazwe naszego moda. Title=nazwa moda
-poszukujemy linijki z vdf (jest ona zaraz nad settings). wpisujemy tam nazwę naszego pliku z modem, który zrobiliśmy w katalogu Gothic PL\Data\ModVdf. Vdf=nazwaModa
-zaraz pod settings jest linijka world. Wpisujemy tam nazwę naszego świata. Worlds=nazwaświata.zen.
Gość
Wysłany: Nie 18:20, 11 Sty 2009
Temat postu:
mam problem jak zapisze w spacerku pliki .zen to te pliki nic nie ważą nie moge ich znaleść!!! Ale jak otworze spacera to one są! A wiem gdzie one są zapsane!
np:
Zapisuje plik.zen do folderu C:/ProgramFiles/Jowood/gothic2/mojemody
A jak doniego wejde przez mój komputer to tam nic nie ma i folder nic nie waży!!!! A jak robie paczke to ona ma tak samo!
CO ROBIĆ????
Artex
Wysłany: Śro 09:16, 13 Sie 2008
Temat postu:
Dzięki, ale mam kolejny problem. Kiedy już wszystko wpiszę to co potem kliknąć : (. Wiem że jestem trochę namolny, ale chciałbym nauczyć się modować, zapytałbym na stronce
Themodders
ale coś się zepsuło...
EDIT: Przepraszam za double posta, ale zależy mi żeby ktoś zauważył moje pytanie (potem to usunę). A więc: co należy kliknąć jak już wszystkie dane wpiszą w tym programie???
EDIT2: Już wszystko Ok a stronka TheModders znowu działa.
Kkoottoonn
Wysłany: Wto 16:29, 12 Sie 2008
Temat postu:
Trzeba u góry zaznaczyć funkcję buldier.
Artex
Wysłany: Pon 13:44, 11 Sie 2008
Temat postu:
Mam problem z tym programem... Punkt pierwszy, podaje ścieżkę do moda, ale program zamiast "zapisać' chce "otwierać" paczkę... : (.
Co robię źle?
ojciec redaktor
Wysłany: Śro 20:37, 07 Cze 2006
Temat postu: [Turtorial] Jak uruchomić naszego moda
1. VDFS
Gothic VDFS służy do robienia paczki z modem którą potem udostepniamy. Paczka taka ma rozszerzenie .mod
Wyglada to tak
Pod nr. 1. podajemy ścieżkę gdzie mod ma być zapisany, nastepnie pod nr. 2. Podajemy scieżkę do plików z moda (np. tekstury, świat, SKOMPILOWANE skrypty itp.)
Pod nr. 3 wpisujemy _WORK (bo w tym katalogu trzyma się wszystko) i klikamy na plusik zaznaczony kółkiem. W 2 pozostałe wpisujemy *.* (czyli, żeby wziął wystzko co tamm jest) i naciskamy na plusiki
2. Plik INI
Plik ini wygląda tak
[INFO]
title=
Tytuł
description=
Krótki opis
authors=
Kto jest autorem
version=
Wersja
webpage=
Tu podajemy stronę lub E-mail
[FILES]
game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou
vdf=
Ścieżka moda (jeśli jest w katalogu data/modvdf to podajemy poprostu nazwę pod ajkim zapisany jest mod)
[SETTINGS]
world=
Świat zen (wpiszcie WORLD.ZEN)
player=
Bohater (standardowo PC_HERO)
[OPTIONS]
force_parameters=
force_subtitles=0
show_info=0
3. Kompilacja skryptów
Skrypty z rozszerzeniem .d nie pakujemy do moda! Jak skompilujemy do do[piero tworzymy nowa paczke z modem do której dodajemy folder scipts/_compiled w którym umieszcamy skompilowane skrypty
A kompiluje je się łatwo. Jeśli ammy paczkę z modem i plik ini to wybieramy moda, i uruchamiamy gothic starter mod (nie zwykły starter tylko starter mod). Zaznaczamy opcje respare scriptfiles i uruchamia nam się gothic. Jeśli nie mamy błędów to wystzko powinno pójść gładko. A jesli w skryptach coś skonciliśmy to pojawi się komunikat i gothic sie wyłaczy.
UWAGA! Jeżeli dodalismy nowe dialogi to potzrebny jest także pewien zabieg w spacerze o którym niebawem
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin