GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna
->
Porady i Kody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Główne
----------------
O Forum
REGULAMIN
Ankiety
Zamek
Świątynia
Konkursy
Górny Poziom
Górne Miasto
Ratusz Miejski
Budynek Dowódcy
Kościół
Piwnice Klasztoru
Domek Dowódcy
Koszary
Górne Miasto
Kopalnia Złota
Miasto Orków
Świątynia
Siedziba Dowódcy
Pokoje Nowicjuszy/Magów
Chaty Bandytów
Dzielnica Portowa
Chaty piratów
Podziemia Klasztoru
Koszary
Baraki
Obóz Pasvala
Martwa Harpia
Obóz Orków
Dolne miasto
Port
Dom Onara
Katedra
Podziemia
Karczma Orlana
Kwatery
Poziom mieszkalny
Zamek
Wolna Kopalnia
Siedziba Magów Wody
Chaty - Górny poziom
Południe
Wschód
Zachód
Off - Topic
----------------
Funny
O wszystkim
Przywitania
Linki
Inne Gry
Twórczość własna użytkowników
FPP/FPS
RPG/MMORPG
Sportowe
Wyścigi
Przygodowe
TPP
Strategie
Moderacja
----------------
Kosz
Gothic
----------------
Gothic I
GRAFIKA I WYMAGANIA
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Grafika i wymagania
Porady i kody
Download
Artykuły
Porady i Kody
Download
Artykuły
Gothic II
Gothic II: Noc Kruka
Gothic III
Porady i Kody
Porady i Kody
Download
Download
Artykuły
Artykuły
Gothic III: Zmierzch bogów
Porady i Kody
Download
Artykuły
Grafika i Wymagania
Arcania: Gothic 4
Risen
Multi Gothic
----------------
Multi Gothic
Mapki
Mody do Gothic
----------------
Mody
Skrzynia Krzyku
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
MrXardas123298
Wysłany: Pon 07:43, 27 Sie 2012
Temat postu:
Oj ja nawet nie wiem czy to ogółem działa ja pierwszy raz słyszę give gold wpisz se kod na pancerze i sprzedawaj je u najlepszych kupców
Thorn
Wysłany: Wto 14:18, 26 Cze 2012
Temat postu:
Nie wiem , czy tylko mi , ale nie działa give gold
Garmad95
Wysłany: Czw 20:41, 12 Sty 2012
Temat postu: Kody Do Gothic 3
.:: RÓŻNE ::.
God - Nieśmiertelność
fullhealth - Odnawia zdrowie
Invisibility - Niewidzialność
give all - Dostajesz wszystkie przedmioty
idkfa - Dostajesz wszystkie przedmioty w ilości po 100 sztuk każdy
Give Cat_Weapon - Dostajesz wszystkie bronie
Give Cat_Armor - Dostajesz wszystkie zbroje
Give Cat_Artefact - Dostajesz wszystkie artefakty
give Cat_Alchemy - Dostajesz wszystkie napoje, zioła i jedzenie
give Cat_Misc - Dostajesz wszystkie inne przedmioty
give gold [LICZBA] - Wpisz dowolną liczbę by otrzymać określoną ilość złota
goto [IMIĘ] - Wpisz imię by teleportować się w pobliże wybranej postaci
Control - Kontrola nad zaznaczoną postacią niezależną (NPC)
Kill - Zabija zaznaczony cel
insert ch - Przywołuje edytora postaci
insert sh - Przywołuje edytora rozdziałów
Watch - Swobodna kamera
Help - Wyświetla wszystkie komendy dostępne w konsoli poleceń
.:: WŁAŚCIWOŚCI POSTACI ::.
teach all - Nauka wszystkich umiejętności kosztem redukcji wszystkich statystyk
teach LP [LICZBA] - Dodatkowe punkty nauki
teach ALC [LICZBA] - Dodatkowe punkty alchemii
teach MP [LICZBA] - Dodatkowe punkty energii magicznej (Mana)
teach INT [LICZBA] - Dodatkowe punkty inteligencji
teach SMT [LICZBA] - Dodatkowe punkty kowalstwa
teach STR [LICZBA] - Dodatkowe punkty siły
teach SP [LICZBA] - Dodatkowe punkty wytrzymałości
teach HP [LICZBA] - Dodatkowe punkty zdrowia
teach THF [LICZBA] - Dodatkowe punkty złodziejstwa
teach DEX [LICZBA] - Dodatkowe punkty zręczności
.:: UMIEJĘTNOŚCI POSTACI ::.
It_Perk_Acrobatic – Akrobatyka
It_Perk_Druid – Druid
It_Perk_StaffMagic – Kostury magiczne
It_Perk_Smith_1 – Kowalstwo I
It_Perk_Smith_2 – Kowalstwo II: Broń z rudy
It_Perk_Smith_3 – Kowalstwo III: Broń z czystej rudy
It_Perk_PickPocket_1 – Kradzież kieszonkowa I
It_Perk_PickPocket_2 – Kradzież kieszonkowa II
It_Perk_PickPocket_3 – Kradzież kieszonkowa III
It_Perk_OrcHunter – Łowca orków
It_Perk_Darkmage – Mag mroku
It_Perk_Firemage – Mag ognia
It_Perk_Watermage – Mag wody
It_Perk_PotionPerm – Mikstury o efektach stałych
It_Perk_MasterThief – Mistrz złodziejstwa
It_Perk_Assassin – Morderstwo
It_Perk_Hunter_1 – Myśliwy I
It_Perk_Hunter_2 – Myśliwy II
It_Perk_KnockOut – Obalenie
It_Perk_ResistCold – Odporność na chłód
It_Perk_ResistHeat – Odporność na gorąco
It_Perk_ImmuneToDisease – Odporność na osłabienie
It_Perk_ImmuneToPoison – Odporność na trucizny
It_Perk_SharpenBlade – Ostrzenie oręża
It_Perk_LockPick_1 – Otwieranie zamków I
It_Perk_LockPick_2 – Otwieranie zamków II
It_Perk_LockPick_3 – Otwieranie zamków III
It_Perk_Paladin – Paladyn
It_Perk_Shield_1 – Parowanie tarczą I
It_Perk_Shield_2 – Parowanie tarczą II
It_Perk_Mining – Poszukiwacz złóż
It_Perk_TrophyFur – Pozyskiwanie futer
It_Perk_TrophySkin – Pozyskiwanie skór
It_Perk_TrophyTeeth – Pozyskiwanie zębów, szponów i rogów
It_Perk_MasterGladiator – Regeneracja
It_Perk_MasterMage – Regeneracja many
It_Perk_Sneak_1 – Skradanie I
It_Perk_Sneak_2 – Skradanie II
It_Perk_Crossbow_1 – Strzelanie z kuszy I
It_Perk_Crossbow_2 – Strzelanie z kuszy II
It_Perk_Crossbow_3 – Strzelanie z kuszy III
It_Perk_Bow_1 – Strzelanie z łuku I
It_Perk_Bow_2 – Strzelanie z łuku II
It_Perk_Bow_3 – Strzelanie z łuku III
It_Perk_Learn Schnelles – Szybka nauka
It_Perk_Barter – Targowanie
It_Perk_Excuse – Tłumaczenie się
It_Perk_HeavyArmor – Ulepszanie pancerza
It_Perk_LightArmor – Ulepszanie szat
It_Perk_Axe_1 – Walka dużym orężem I
It_Perk_Axe_2 – Walka dużym orężem II
It_Perk_Axe_3 – Walka dużym orężem III
It_Perk_1H1H_1 – Walka dwoma ostrzami I
It_Perk_1H1H_2 – Walka dwoma ostrzami II
It_Perk_Staff_1 – Walka kosturem I
It_Perk_Staff_2 – Walka kosturem II
It_Perk_Staff_3 – Walka kosturem III
It_Perk_1H_1 – Walka mieczem I
It_Perk_1H_2 – Walka mieczem II
It_Perk_1H_3 – Walka mieczem III
It_Perk_PotionHP – Warzenie mikstur leczenia
It_Perk_PotionMP – Warzenie mikstur many
It_Perk_PotionTransform – Warzenie mikstur przemiany
It_Perk_FireArrow – Wyrób strzał ognistych
It_Perk_ExplosiveArrow – Wyrób strzał wybuchowych
It_Perk_PotionPoison – Wyrób trucizn
It_Perk_PoisonArrow – Wyrób zatrutych strzał
It_Perk_Sprinter – Wytrzymałość wilka
It_Perk_Orcslayer – Zabójca orków
It_Perk_PoisonBlade – Zatrute ostrze
- -- --- ---- ----- ---- --- -- -
.:: PRZEDMIOTY ::.
give [NAZWA] [LICZBA] - Dodaje określony nazwą przedmiot do ekwipunku postaci gracza w ilości określonej liczbą
spawn [NAZWA] - Tworzy określony nazwą przedmiot przed postacią gracza
- -- --- -- -
.:: UZBROJENIE ::.
.:: BROŃ JEDNORĘCZNA ::.
It_1H_Longsword_01 – Długi miecz
It_1H_ElBastardo_01 – El Bastardo
It_1H_Inquisitor_01 – Inkwizytor
It_1H_Katana_01 – Katana
It_1H_Scimitar_01 – Kordelas
It_1H_MiloksFirst_Sword_01 – Krush Milok
It_1H_Moonblade_01 – Księżycowe ostrze
It_1H_Iceblade_01 – Lodowe ostrze
It_1H_AssDagger_01 – Nóż asasyna
It_1H_Sword_01 – Miecz
It_1H_AssSword_01 – Miecz asasyna
It_1H_BarbarianSword_01 – Miecz barbarzyńcy
It_1H_Sword_Rhobar_01 – Miecz królewski
It_1H_MasterSword_01 – Miecz mistrzowski
It_1H_Ingvar_Sword – Miecz nordmarczyka
It_1H_PaladinSword_01 – Miecz paladyna
It_1H_Bastardsword_01 – Miecz półtoraręczny
It_1H_AncestorSword_01 – Miecz przodków
It_1H_Runesword_01 – Miecz runiczny
It_1H_Wenzel_Sword_01 – Miecz Wenzela
It_1H_FlameSword_01 – Ognisty miecz
It_1H_Club_01 – Pałka
It_1H_Crescent_01 – Półksiężc
It_1H_Epee_01 – Rapier
It_1H_Rubyblade_01 – Rubinowe ostrze
It_1H_Broadsword_01 – Szeroki miecz
It_1H_GreatSword_01 – Wielki miecz
It_1H_OrcSlayer_01 – Zabójca orków
It_1H_Sword_Rust_01 – Zardzewiały miecz
.:: BROŃ DWURĘCZNA ::.
It_2H_InnosWrath_01 – Gniew Innosa
It_2H_DemonSword_01 – Miecz demona
It_2H_Sword_01 – Miecz dwuręczny
It_2H_Sword_Ore_01 – Miecz dwuręczny z rudy
It_2H_Executioner_01 – Miecz katowski
It_2H_OrderSword_01 – Miecz zakonu
It_2H_AncestorMight_01 – Moc przodków
It_2H_Bak-Arash_Staff – Szamański kostur
It_2H_Axe_Lumberjack – Topór drwala
It_2H_GreatInquisitor_01 – Wielki inkwizytor
It_2H_Sword_Rust_01 – Zardzewiały miecz dwuręczny
.:: BROŃ CIĘŻKA ::.
It_Axe_HeavyClub_01 – Ciężka gałąź
It_Axe_BerserkerRageAxe_01 – Gniew berserkera
It_Axe_SpikedClub_01 – Kolczasta pałka
It_Axe_OrcWaraxe_01 – Krush Agash
It_Axe_OrcSword_02 – Krush Morok
It_Axe_Orc_01 – Krush Pach
It_Axe_OrcSword_01 – Krush Varok
It_Axe_Warhammer_01 – Młot wojenny
It_Axe_NailedClub_01 – Nabijana kolcami pałka
It_Axe_OgreMorningStar_01 – Ogrowy morgenstern
It_Axe_BerserkerAxe_01 – Topór berserkera
It_Axe_BattleAxe_01 – Topór bojowy
It_Axe_BarbarianAxe_01 – Topór bojowy barbarzyńcy
It_Axe_Waraxe_01 – Toporek do mięsa
It_Axe_Bardiche_01 – Wielki topór
It_Axe_Rust_01 – Zardzewiały topór bojowy
.:: KOSTURY ::.
It_Halberd_01 – Halabarda
It_Staff_Scythe_01 – Kosa
It_Staff – Kostur
It_Staff_Druid_01 – Kostur druida
It_Staff_Prot_01 – Kostur maga I
It_Staff_Prot_02 – Kostur maga II
It_Staff_Prot_03 – Kostur maga III
It_Staff_Darkmage_01 – Kostur maga mroku I
It_Staff_Darkmage_02 – Kostur maga mroku II
It_Staff_Darkmage_03 – Kostur maga mroku III
It_Staff_Firemage_01 – Kostur maga ognia I
It_Staff_Firemage_02 – Kostur maga ognia II
It_Staff_Firemage_03 – Kostur maga ognia III
It_Staff_Watermage_01 – Kostur maga wody I
It_Staff_Watermage_02 – Kostur maga wody II
It_Staff_Watermage_03 – Kostur maga wody III
It_Staff_JudgementStaff_01 – Kostur sędziego
It_Staff_BladeStaff_01 – Kostur z ostrzem
It_Irmak_2H_Halberd – Krush Irmak
It_Halberd_Orc_01 – Krush Tarach
It_Staff_Mana_01 – Magiczny kostur maga I
It_Staff_Mana_02 – Magiczny kostur maga II
It_Staff_Mana_03 – Magiczny kostur maga III
It_Staff_Quarterstaff_01 – Okuty kostur
It_Staff_Spear_01 – Włócznia
.:: ŁUKI ::.
It_Bow_SilentDeath – Cicha śmierć
It_Bow_Demon – Demoniczny łuk
It_Bow_Long – Długi łuk
It_Bow_Bone – Kościany łuk
It_Bow_01 – Łuk
It_Bow_Army – Łuk armijny
It_Bow_Ass – Łuk asasyna
It_Bow_Fight – Łuk bojowy
It_Bow_Oak – Łuk dębowy
It_Bow_Ranger – Łuk gońca leśnego
It_Bow_Composite – Łuk kompozytowy
It_Bow_Hunting – Łuk myśliwski
It_Bow_Rune – Łuk runiczny
It_Bow_War – Łuk wojenny
It_Bow_Nimroder – Nimrod
It_Bow_OrcRipper – Orkowy rozpruwacz
It_Bow_Horn – Rogowy łuk
It_Bow_Deathbringer – Siewca śmierci
It_Bow_WolfRipper – Wilczy rozpruwacz
.:: KUSZE ::.
It_Crossbow_Heavy – Ciężka kusza
It_Crossbow_KrashMorra – Krash Morra
It_Crossbow_BloodHarvest – Krwawe żniwa
It_Crossbow_01 – Kusza
It_Crossbow_War – Kusza bojowa
It_Crossbow_Bounty – Kusza łowcy głów
It_Crossbow_Merc – Kusza najemnika
It_Crossbow_Nrd – Kusza nordmarczyka
It_Crossbow_Orc – Orkowa kusza
It_Crossbow_SlaveKiller – Śmierć niewolnika
It_Crossbow_Rhino – Zabójca nosorożców
.:: BEŁTY I STRZAŁY ::.
Bolt – Bełt
BluntArrow – Ogłuszacz
FireArrow – Ognista strzała
Bolt_Sharp – Ostry bełt
Fist – Pięść
TrollFist – Pięść trolla
Arrow – Strzała
ExplosiveArrow – Wybuchowa strzała
PoisonArrow – Zatruta strzała
.:: UZBROJENIE MIKE ::.
Mike_Crossbow – Kusza
Mike_Bolt – Bełt
Mike_Bow – Łuk
Mike_Arrow – Strzała
Mike_Staff – Kostur
Mike_Sword – Miecz
Mike_Axe – Topór
Mike_Shield – Tarcza
- -- --- -- -
.:: UBIÓR ::.
.:: AMULETY ::.
It_Artefact_Amulet – Amulet Adanosa
It_Am_Assassin_01 – Amulet asasyna
It_Am_Druid_01 – Amulet druida
It_Am_Hunter_01 – Amulet łowcy
It_Am_Mage_01 – Amulet maga
It_Am_MP_01 – Amulet magii
It_Am_Prot_Edge_02 – Amulet mistrzowskiego łucznictwa
It_Am_Prot_Edge_01 – Amulet obrony
It_Am_Prot_Lightning_01 – Amulet ochrony przed energią
It_Am_Prot_Ice_01 – Amulet ochrony przed lodem
It_Am_Prot_Fire_01 – Amulet ochrony przed ogniem
It_Am_Prot_Missile_01 – Amulet obrony przed pociskami
It_Am_Paladin_01 – Amulet paladyna
It_Am_Prot_Edge_03 – Amulet pancerza
It_Ramon_Amulet – Amulet Ramona
It_Am_STR_01 – Amulet siły
It_Am_HP_01 – Amulet siły życiowej
It_Am_Warrior_01 – Amulet wojownika
It_Am_SP_01 – Amulet wytrzymałości
It_Am_Thief_01 – Amulet złodziejstwa
It_Am_DEX_01 – Amulet zręczności
It_Am_Prot_Edge_04 – Amulet żelaznej skóry
.:: ARTEFAKTY ::.
It_Ilja_Artefact – Artefakt Ilji
It_Kamak_Artefact – Artefakt Kamaka
It_Artefact_GeldernShadowBeastRuin – Berło cienia
It_Artefact_Helmet_Geldern – Hełm pierwszego paladyna
It_Ali_Artefact – Kamień przodków Ejnara
It_Artefact_Abbas – Kielich sprzedawców wody
It_Artefact_Crown – Korona Adanosa
It_Artefact_Robe – Szata Adanosa
.:: NAKRYCIA GŁOWY ::.
It_Helmet_HeavyTurban_01 – Ciężki turban
It_Ejnar_Helm – Hełm Ejnara
It_Helmet_Merc_01 – Hełm najemnika
It_Helmet_Leather_01 – Hełm skórzany I
It_Helmet_Leather_02 – Hełm skórzany II
It_Helmet_Guard_01 – Hełm strażnika
It_Helmet_Crown_01 – Korona władcy Myrtany
It_Helmet_LightMerc_01 – Lekki hełm najemnika
It_Helmet_LightLeather_01 – Lekki hełm skórzany
It_Helmet_LightHorn_01 – Lekki rogaty hełm
It_Helmet_Horn_01 – Rogaty hełm
It_Helmet_Turban_01 – Turban
.:: PIERŚCIENIE ::.
It_Ring_Prot_Combat_01 – Bojowy pierścień ochronny
It_Artefact_Ring_01 – Pierścień Adanosa I
It_Artefact_Ring_02 – Pierścień Adanosa II
It_Ring_DEX_01 – Pierścień łowów
It_Ring_MP_01 – Pierścień magii
It_Ring_Prot_Edge_02 – Pierścień obrony
It_Ring_Prot_Edge_01 – Pierścień ochrony przed bronią
It_Ring_Prot_Lightning_01 – Pierścień ochrony przed energią
It_Ring_Prot_Ice_01 – Pierścień ochrony przed lodem
It_Ring_Prot_Magic_01 – Pierścień ochrony przed magią
It_Ring_Prot_Fire_01 – Pierścień ochrony przed ogniem
It_Ring_Prot_Missile_01 – Pierścień ochrony przed strzałami
It_Ring_STR_01 – Pierścień siły
It_Ring_SP_01 – Pierścień wytrzymałości
It_Ring_HP_01 – Pierścień zdrowia
It_Artefact_Ring_Geldern – Stary pierścień alchemika
.:: TARCZE ::.
It_Shield_Wood_01 – Drewniana tarcza I
It_Shield_Wood_02 – Drewniana tarcza II
It_Shield_Wood_03 – Drewniana tarcza III
It_Shield_Wood_04 – Drewniana tarcza IV
It_Shield_Wood_05 – Drewniana tarcza V
It_Shield_Wood_06 – Drewniana tarcza VI
It_Shield_Wood_07 – Drewniana tarcza VII
It_Shield_Rhobar_01 – Królewska tarcza
It_Shield_Round_01 – Okrągła tarcza
It_Shield_Leather_01 – Skórzana tarcza
It_Shield_Skull_01 – Tarcza czaszki
It_Shield_Paladin_01 – Tarcza paladyna
It_Shield_Rune_01 – Tarcza runiczna
It_Shield_Knight_01 – Tarcza rycerza
.:: UBRANIA I ZBROJE ::.
It_Armor_RoyalGuard – Ceremonialny pancerz
It_Armor_Ass_H – Ciężki pancerz asasyna
It_Armor_Reb_H – Ciężki pancerz buntownika
It_Armor_Merc_H – Ciężki pancerz najemnika
It_Armor_Nrd_H – Ciężki pancerz nordmarczyka
It_Armor_Nom_H – Ciężkie ubranie koczownika
It_Armor_Ass_L – Lekki pancerz asasyna
It_Armor_Reb_L – Lekki pancerz buntownika
It_Armor_Merc_L – Lekki pancerz najemnika
It_Armor_Nrd_L – Lekki pancerz nordmarczyka
It_Armor_Nom_L – Lekkie ubranie koczownika
It_Armor_Ass_M – Pancerz asasyna
It_Armor_Reb_M – Pancerz buntownika
It_Armor_Merc_M – Pancerz najemnika orków
It_Armor_Nrd_M – Pancerz nordmarczyka
It_Armor_Paladin – Pancerz paladyna
It_Armor_Rhobar – Pancerz Rhobara
It_Thorald_Armor – Pancerz Thoralda
It_Armor_Zuben – Pancerz Zubena
It_Armor_Leather – Skórzany strój
It_Artefact_Robe – Szata Adanosa
It_Armor_Xardas – Szata czarnego maga
It_Armor_Druid – Szata druida
It_Armor_KDF – Szata ognia
It_Armor_KDW – Szata wody
It_Armor_Peasant – Ubranie farmera
It_Armor_Ranger – Ubranie gońca leśnego
It_Armor_Nom_M – Ubranie koczownika
- -- --- -- -
.:: RÓŻNE PRZEDMIOTY ::.
.:: INNE ::.
It_MilkBarrel – Beczka z mlekiem
It_Temmy_Fishpacks – Beczka z rybami
It_Flint_BoozeBarrel – Beczka z wódką
It_Drum – Bęben
It_Jaffar_Weapons – Broń Jaffara
It_SulfurNugget – Bryłka siarki
It_IronOreNugget – Bryłki rudy żelaza
It_Bottle – Butelka
It_Scoop – Chochla
It_Enzo_Supply – Ciężki kufer
It_Urkrass_Supply – Dostawa towarów
It_Anog_Supply – Dostawa z Nordmaru
It_Gancka_Wood – Drewno opałowe
It_OrcPipe – Fajka
It_Potion_Empty – Fiolka
It_Lukjan_FurPack – Futra
It_Rake – Grabie
It_Pickaxe – Kilof
It_Block – Kloc do rzeźbienia
It_Cup_Clay – Kufel
It_Giores_Supply – Kufer z towarami
It_Lute – Lutnia
It_Shovel – Łopata
It_Bens_Shovel – Łopata Bena
It_Broom – Miotła
It_Hammer – Młot
It_Hammer_Smith – Młot Kowalski
It_Knife – Nóż
It_WeaponPack – Paczka z bronią
It_Swampherb_Paket – Paczka bagiennego ziela
It_DrumStick – Pałka do bębna
It_Pan – Patelnia
It_Stick – Patyk
It_Saw – Piła
It_Torch_Burning – Płonąca pochodnia
It_Plate_Silver_Ardea – Płyta Hamlara
It_Torch – Pochodnia
It_Poker – Pogrzebacz
It_Sword_Hot – Rozgrzana stal
It_IronOre – Ruda żelaza
It_Sulfur – Siarka
It_Bozep_Supply – Skrzynia dzikich jagód Bozepa
It_Iomar_Supply – Skrzynia oleju do lamp
It_Sword_Raw – Surowa stal
It_Brush – Szczotka
It_Sword_PureOre – Sztaba czystej magicznej rudy
It_Sword_RawOre – Sztaba magicznej rudy
It_Knife_Butcher – Tasak rzeźniczy
It_Sword – Tępy miecz
It_Russel_Supply – Towary z pustyni
It_Fan – Wachlarz
It_Health_Sack – Worek
It_WheatSack – Worek pszenicy
.:: KAMIENIE DRUIDA ::.
It_DruidStone_Shadowbeast – Kamień cieniostwora
It_DruidStone_Waran – Kamień jaszczura
It_DruidStone_Lion – Kamień lwa
It_DruidStone_Ripper – Kamień rozpruwacza
It_DruidStone_Lurker – Kamień topielca
It_DruidStone_Wolf – Kamień wilka
It_DruidStone_Snapper – Kamień zębacza
It_DruidStone_Ripper_Broken – Zniszczony kamień druidów
.:: KAMIENIE TELEPORTACYJNE ::.
It_Teleport_Ardea – Kamień teleportacyjny do Ardei
It_Teleport_Bakaresh – Kamień teleportacyjny do Bakareshu
It_Teleport_BenErai – Kamień teleportacyjny do Ben Erai
It_Teleport_BenSala – Kamień teleportacyjny do Ben Sali
It_Teleport_Braga – Kamień teleportacyjny do Bragi
It_Teleport_KapDun – Kamień teleportacyjny do Cape Dun
It_Teleport_Faring – Kamień teleportacyjny do Faring
It_Teleport_Geldern – Kamień teleportacyjny do Geldern
It_Teleport_Gotha – Kamień teleportacyjny do Gothy
It_Teleport_Ishtar – Kamień teleportacyjny do Ishtar
It_Teleport_Hammerclan – Kamień teleportacyjny do Klanu Młota
It_Teleport_FireClan – Kamień teleportacyjny do Klanu Ognia
It_Teleport_Wolfclan – Kamień teleportacyjny do Klanu Wilka
It_Teleport_Monastery – Kamień teleportacyjny do klasztoru
It_Teleport_Lago – Kamień teleportacyjny do Lago
It_Teleport_Montera – Kamień teleportacyjny do Montery
It_Teleport_MoraSul – Kamień teleportacyjny do Mora Sul
It_Teleport_Nemora – Kamień teleportacyjny do Nemory
It_Teleport_LeaveVangard – Kamień teleportacyjny do nieznanego miejsca
It_Teleport_Okara – Kamień teleportacyjny do Okary
It_Teleport_Zuben – Kamień teleportacyjny do pałacu Zubena
It_Teleport_Reddock – Kamień teleportacyjny do Reddock
It_Teleport_King – Kamień teleportacyjny do sali tronowej Rhobara II
It_Teleport_Silden – Kamień teleportacyjny do Silden
It_Teleport_Innos – Kamień teleportacyjny do świątyni Innosa w klasztorze
It_Teleport_VangardTempel – Kamień teleportacyjny do świątyni w Vengardzie
It_Teleport_Trelis – Kamień teleportacyjny do Trelis
It_Teleport_Beliar – Kamień teleportacyjny do wielkiej świątyni Beliara w Bakareshu
It_Teleport_Xardas – Kamień teleportacyjny do wieży Xardasa
.:: KLUCZE ::.
It_AlShedim_TempleKey_01 – Klucz do świątyni Al Shedim I
It_AlShedim_TempleKey_02 – Klucz do świątyni Al Shedim II
It_AlShedim_TempleKey_03 – Klucz do świątyni Al Shedim III
It_AlShedim_TempleKey_04 – Klucz do świątyni Al Shedim IV
It_AlShedim_TempleKey_05 – Klucz do świątyni Al Shedim V
It_MoraSul_TempleKey_01 – Klucz do świątyni Mora Sul I
It_MoraSul_TempleKey_02 – Klucz do świątyni Mora Sul II
It_MoraSul_TempleKey_03 – Klucz do świątyni Mora Sul III
It_MoraSul_TempleKey_04 – Klucz do świątyni Mora Sul IV
It_MoraSul_TempleKey_05 – Klucz do świątyni Mora Sul V
It_Key – Klucz
It_Key_Ali – Klucz Alego
It_Key_Fabio – Klucz Fabia
It_HaranHo_Key – Klucz Haran Ho
It_Key_Sigmor – Klucz Sigmora
It_Key_Tjalf – Klucz Tjalfa
It_Key_Lockpick – Wytrych
.:: KOSZTOWNOŚCI ::.
It_Scepter – Berło Varantu
It_FiremageCup_Blessed – Błogosławiony ognisty puchar
It_Nefarius_Spell – Dziwny kamień
It_AlShedim_Warrior_01 – Figurka wojowników
It_Fokus – Kamień ogniskujący
It_Ancestor_Stone_01 – Kamień przodków: Akashy
It_Ancestor_Stone_05 – Kamień przodków: Angira
It_Ancestor_Stone_04 – Kamień przodków: Baldara
It_Ancestor_Stone_06 – Kamień przodków: Berek
It_Ancestor_Stone_03 – Kamień przodków: Snorre’a
It_AlShedim_Healer_01 – Kufel uzdrowicieli
It_Gold – Moneta
It_Amul_Goldsack – Mieszek ze złotem
It_Chalice_Beliar – Misa Asama
It_FiremageCup – Ognisty puchar
It_Cup_Gold_MoraSul – Puchar Duszy
It_Cup_Horn – Róg do picia
It_Ore – Ruda
It_Cup_Silver – Srebrny kielich
It_Cup_Silver_KapDun – Srebrny kielich z Cape Dun
It_Aldo_Schatulle – Stara szkatuła
It_Chest_Normal – Szkatuła
It_Chest_Good – Szkatuła ze złotem
It_AlShedim_Deadkeeper_01 – Urna strażników umarłych
It_GoldChalice_Lares – Złota misa
It_Basir_GoldChest – Złota szkatuła Basira
It_Gold_Stack_01 – Złoto I
It_Gold_Stack_02 – Złoto II
It_Gold_Stack_03 – Złoto III
It_Cup_Gold – Złoty kielich
It_Cup_Gold_KapDun – Złoty kielich z Cape Dun
It_Necklace – Złoty naszyjnik
It_GoldRing – Złoty pierścień
It_GoldNugget – Złoty samorodek
.:: KSIĘGI, NOTATKI I PERGAMINY ::.
It_ChumanaBook – Historia Akashy
It_Stoneplate – Kamienna tablica
It_AlShedim_Priest_01 – Kamienna tablica kapłanów
It_Stoneplate_INT_01 – Kamienna tablica prastarej wiedzy +5
It_Stoneplate_INT_02 – Kamienna tablica prastarej wiedzy +10
It_Book – Księga
It_Aidan_Book – Księga Aidana
It_Xardas_Book – Księga Xardasa
It_Bernado_Letter – List Bernardo
It_Sancho_Letter – List od Sancha
It_SanfordsRebList – List od Sanforda
It_Hassan_Letter – List Hassana
It_Bradley_SlaveList – Lista niewolników Bradleya
It_TipplerList – Lista Tipplera
It_Letter – Liścik
It_Hatlod_Blueprint – Plany łodzi
It_Book_ALC_01 – Podstawy Alchemii
It_Ingvar_Recipe – Przepis Ingvara
It_Ugolf_Recipe – Przepis: Tunelowy bulgot
It_Surus_Order – Rozkaz Surusa
It_Book_INT_01 – Stara księga
It_Masil_Debt – Weksel Masila
It_Ashton_GoldList – Złota lista Ashtona
It_Scroll – Zwój
It_AlShedim_Wise_01 – Zwój badaczy
.:: MAPY ::.
It_Map_Ancestorgraves – Grobowce przodków
It_Map – Mapa
It_Map_Caves – Mapa jaskiń
It_Map_Saturastemplekeys – Mapa ruin Al Shedim
It_Map_World – Mapa świata
It_Map_Xardasexcavations – Orkowe wykopaliska
.:: MIKSTURY ::.
It_Potion_MPMax – Mikstura koncentracji
It_Potion_Health – Mikstura lecznicza
It_Potion_Mana – Mikstura many
It_Potion_DEX – Mikstura myśliwska
It_Potion_SwampLurker – Mikstura przemiany w bagiennego topielca
It_Potion_Bison – Mikstura przemiany w bizona
It_Potion_Meatbug – Mikstura przemiany w chrząszcza
It_Potion_Shadowbeast – Mikstura przemiany w cieniostwora
It_Potion_Boar – Mikstura przemiany w dzika
It_Potion_Waran – Mikstura przemiany w jaszczura
It_Potion_Alligator – Mikstura przemiany w krokodyla
It_Potion_Bloodfly – Mikstura przemiany w krwiopijcę
It_Potion_Lion – Mikstura przemiany w lwa
It_Potion_Rhino – Mikstura przemiany w nosorożca
It_Potion_Firewaran – Mikstura przemiany w ognistego jaszczura
It_Potion_MC – Mikstura przemiany w pełzacza
It_Potion_Sabertooth – Mikstura przemiany w szablozęba
It_Potion_Scavenger – Mikstura przemiany w ścierwojada
It_Potion_Lurker – Mikstura przemiany w topielca
It_Potion_Wolf – Mikstura przemiany w wilka
It_Potion_Snapper – Mikstura przemiany w zębacza
It_Potion_STR – Mikstura siły
It_Potion_HPMax – Mikstura siły życiowej
It_Potion_Stamina – Mikstura wytrzymałości
It_Potion_SPMax – Mikstura wytrzymałości o trwałym efekcie
It_Potion_CureDisease – Mikstura wzmacniająca
It_Potion_CurePoison – Odtrutka
It_Potion_Deadly – Trucizna I
It_Potion_Poison – Trucizna II
.:: RECEPTURY I SCHEMATY ::.
It_Recipe_SwampLurker – Bagienny topielec
It_Recipe_Bison – Bizon
It_Recipe_Meatbug – Chrząszcz
It_Recipe_Shadowbeast – Cieniostwór
It_Recipe_Longsword – Długi miecz
It_Recipe_Boar – Dzik
It_Recipe_Stew – Gulasz
It_Recipe_Waran – Jaszczur
It_Recipe_Alligator – Krokodyl
It_Recipe_Bloodfly – Krwiopijca
It_Recipe_Lion – Lew
It_Recipe_2Handed – Miecz dwuręczny
It_Recipe_2HandedOre – Miecz dwuręczny z rudy
It_Recipe_ElBastardo – Miecz El Bastardo
It_Recipe_MasterSword – Miecz mistrzowski
It_Recipe_NrdSword – Miecz nordmarczyka
It_Recipe_Bastardsword – Miecz półtoraręczny
It_Recipe_AncestorSword – Miecz przodków
It_Recipe_Runesword – Miecz runiczny
It_Recipe_MPMax – Mikstura koncentracji
It_Recipe_Health_4 – Mikstura lecznicza z dzikiej jagody
It_Recipe_Health_3 – Mikstura lecznicza z korzenia leczniczego
It_Recipe_Health_2 – Mikstura lecznicza z słonecznego ziela
It_Recipe_Health_1 – Mikstura lecznicza z ziela leczniczego
It_Recipe_Mana_3 – Mikstura many z magicznego korzenia
It_Recipe_Mana_2 – Mikstura many z ognistej pokrzywy
It_Recipe_Mana_4 – Mikstura many z rosy porannej
It_Recipe_Mana_1 – Mikstura many z zioła many
It_Recipe_DEX – Mikstura myśliwska
It_Recipe_STR – Mikstura siły
It_Recipe_HPMax – Mikstura siły życiowej
It_Recipe_SPMax – Mikstura wytrzymałości o stałym efekcie
It_Recipe_Stamina_1 – Mikstura wytrzymałości z ogrzyliścia
It_Recipe_Stamina_2 – Mikstura wytrzymałości z żelazodygi
It_Recipe_CureDisease – Mikstura wzmacniająca
It_Recipe_AncestorMight – Moc przodków
It_Recipe_Rhino – Nosorożec
It_Recipe_Booze_Nrd – Nordmarska starka
It_Recipe_CurePoison – Odtrutka
It_Recipe_BluntArrow – Ogłuszacz
It_Recipe_FireArrow – Ognista strzała
It_Recipe_Firewaran – Ognisty jaszczur
It_Recipe_Meatbugragout – Potrawka z chrząszcza
It_Recipe_MC – Pełzacz
It_Recipe_Rubyblade – Rubinowe ostrze
It_Recipe_Sabertooth – Szabloząb
It_Recipe_Broadsword – Szeroki miecz
It_Recipe_Scavenger – Ścierwojad
It_Recipe_Deadly – Śmiertelna trucizna
It_Recipe_Lurker – Topielec
It_Recipe_Poison_2 – Trucizna z języka jaszczura
It_Recipe_Poison_1 – Trucizna z pęcherza z trucizną
It_Recipe_Poison_3 – Trucizna z żądeł krwiopijcy
It_Recipe_Stollengrollen – Tunelowy bulgot
It_Recipe_Wolf – Wilk
It_Recipe_Booze_1 – Wóda z alkojagód
It_Recipe_Booze_2 – Wóda z kwiatów kaktusa
It_Recipe_ExplosiveArrow – Wybuchowa strzała
It_Recipe_PoisonArrow – Zatruta strzała
It_Recipe_Snapper – Zębacz
.:: ROŚLINY ::.
It_Plant_Booze – Alkojagoda
It_Plant_Booze_Snow – Alkojagoda (Normandzkie)
It_Plant_SwampWeed – Bagienne ziele
It_Plant_DemonMush – Demoniczny grzyb
It_Plant_DemonMush_Snow – Demoniczny grzyb (Normandzkie)
It_Plant_STR – Dragrot
It_Plant_STR_Snow – Dragrot (Normandzkie)
It_Plant_Health_04 – Dzika jagoda
It_Plant_Health_04_Snow – Dzika jagoda (Normandzkie)
It_Plant_ShapeMush – Dziwny grzyb
It_Plant_ShapeMush_Snow – Dziwny grzyb (Normandzkie)
It_Plant_DEX – Goblińska jagoda
It_Plant_DEX_Snow – Goblińska jagoda (Normandzkie)
It_Plant_StoneNettle – Kamienna pokrzywa
It_Plant_StoneNettle_Snow – Kamienna pokrzywa (Normandzkie)
It_Plant_DruidStone – Kamienny korzeń
It_Plant_Health_03 – Korzeń leczniczy
It_Plant_Health_03_Snow – Korzeń leczniczy (Normandzkie)
It_Plant_Alligator – Krwawa trzcina
It_Plant_Cactus – Kwiat kaktusa
It_Plant_Trelott – Lobelia zielna
It_Plant_Mana_03 – Magiczny korzeń
It_Plant_Mana_03_Snow – Magiczny korzeń (Normandzkie)
It_Plant_ManaPerm – Ognista jagoda
It_Plant_ManaPerm_Snow – Ognista jagoda (Normandzkie)
It_Plant_Mana_02 – Ognista pokrzywa
It_Plant_Mana_02_Snow – Ognista pokrzywa (Normandzkie)
It_Plant_Stamina_01 – Ogrzyliść
It_Plant_Stamina_01_Snow – Ogrzyliść (Normandzkie)
It_Plant_Lion – Oset królewski
It_Plant_Mana_04 – Rosa poranna
It_Plant_Mana_04_Snow – Rosa poranna (Normandzkie)
It_Plant_Health_02 – Słoneczne ziele
It_Plant_Health_02_Snow – Słoneczne ziele (Normandzkie)
It_Plant_Perm_01 – Szczaw królewski
It_Plant_Perm_01_Snow – Szczaw królewski (Normandzkie)
It_Plant_Wolf – Wilcze ziele
It_Plant_Wolf_Snow – Wilcze ziele (Normandzkie)
It_Plant_HealthPerm – Ziele królewskie
It_Plant_HealthPerm_Snow – Ziele królewskie (Normandzkie)
It_Plant_Health – Ziele lecznicze
It_Plant_Health_Snow – Ziele lecznicze (Normandzkie)
It_Plant_Mana – Zioło many
It_Plant_Mana_Snow – Zioło many (Normandzkie)
It_Plant_STAPerm – Ziele pancerza
It_Plant_STAPerm_Snow – Ziele pancerza (Normandzkie)
It_Plant_Snapper – Zębate ziele
It_Plant_ToadMush – Żabi korzeń
It_Plant_ToadMush_Snow – Żabi korzeń (Normandzkie)
It_Plant_Stamina_02 – Żelazodyga
It_Plant_Stamina_02_Snow – Żelazodyga (Normandzkie)
.:: ZWOJE Z ZAKLĘCIAMI ::.
It_Scroll_Charm – Amnezja
It_Scroll_ArmyOfDarkness – Armia Ciemności
It_Scroll_TimeBubble – Bąbel czasowy
It_Scroll_BlessWeapon – Błogosławiony oręż
It_Scroll_Lightningbolt – Błyskawica
It_Scroll_Hailstorm – Burza gradowa
It_Spell_IceBomb – Eksplozja lodu
It_Scroll_FrostWave – Fala mrozu
It_Scroll_HeatWave – Fala płomieni
It_Scroll_AnimalForm – Forma zwierzęca
It_Scroll_Fireball – Kula ognia
It_Scroll_Healing – Leczenie
It_Scroll_HealOther – Leczenie innych
It_Scroll_CurePoison – Leczenie trucizny
It_Scroll_Icelance – Lodowa lanca
It_Scroll_Meteor – Meteor
It_Scroll_Mist – Mgła
It_Scroll_DuskToDawn – Noc w dzień
It_Scroll_Firerain – Ognisty deszcz
It_Scroll_Disease – Osłabienie
It_Scroll_TameAnimal – Oswojenie zwierzęcia
It_Scroll_OpenLocks – Otwieranie zamków
It_Scroll_SoulTravel – Podróż duszy
It_Scroll_SummonLightning – Przywołanie błyskawicy
It_Scroll_SummonDemon – Przywołanie demona
It_Scroll_SummonGoblin – Przywołanie goblina
It_Scroll_SummonGolem – Przywołanie golema
It_Scroll_Flamesword – Przywołanie ognistego miecza
It_Scroll_SummonSkeleton – Przywołanie szkieletu
It_Scroll_CallAnimals – Przywołanie zwierząt
It_Scroll_Sleep – Sen
It_Scroll_WordOfControl – Słowo dominacji
It_Scroll_ALC_01 – Stary zwój alchemii
It_Scroll_INT_01 – Stary zwój inteligencji
It_Scroll_Light – Światło
It_Scroll_Telekinesis – Telekineza
It_Scroll_Fear – Terror
It_Scroll_Poison – Trucizna
It_Scroll_DestroyEvil – Wypędzenie zła
It_Scroll_CureDisease – Wzmocnienie
It_Scroll_Bloodlust – Żądza krwi
- -- --- ---- ----- ---- --- -- -
.:: PRZEDMIOTY OTOCZENIA ::.
spawn [LICZBA] - Tworzy określony nazwą przedmiot przed postacią gracza
- -- --- -- -
.:: OBIEKTY INTERAKTYWNE ::.
G3_Object_Interact_Barrel_01 – Beczka z wodą
Adanos_Tester – Chram Adanosa
Beliar_Tester – Chram Beliara
Innos_Tester – Chram Innosa
G3_Object_Interact_Animated_Door_01 – Drzwi I
G3_Object_Interact_Animated_Door_02 – Drzwi II
G3_Object_Interact_Animated_Waterpipe_01 – Fajka wodna
G3_Object_Interact_Fountain_01 - Fontanna pitna
G3_Object_Interact_PirateTreasure_01 - Grób do kopania
G3_Object_Interact_Stoneplate_01 – Kamienna tablica
G3_Object_Interact_Stoneplate_AncientWisdom_01 – Kamienna tablica prastarej wiedzy
G3_Object_Interact_Animated_OrcBoulder_Faring – Kamień młyński
G3_Object_Interact_Cauldron_01 – Kociołek
G3_Object_Interact_Animated_ChestPod_01 – Koszyk I
G3_Object_Interact_Animated_ChestPod_02 – Koszyk II
G3_Object_Interact_Anvil_01 – Kowadło
G3_Object_Interact_Bookstand_Chronicles_01 – Kroniki dominacji
G3_Object_Interact_Animated_Chest_01 – Kufer I
G3_Object_Interact_Animated_Chest_02 – Kufer II
G3_Object_Interact_Animated_Chest_03 – Kufer III
G3_Object_Interact_Animated_Chest_Ali – Kufer Alego
G3_Object_Interact_Animated_Chest_Tjalf – Kufer Tjalfa
G3_Object_Interact_Bench_01 – Ława I
G3_Object_Interact_Bench_02 – Ława II
G3_Object_Interact_Bench_03 – Ława III
G3_Object_Interact_Bench_04 – Ława IV
G3_Object_Interact_Bed_01 – Łóżko I
G3_Object_Interact_Bed_02 – Łóżko II
G3_Object_Interact_Bed_03 – Łóżko III
G3_Object_Interact_Bed_04 – Łóżko IV
G3_Object_Interact_Bed_05 – Łóżko V
G3_Object_Interact_Bed_06 – Łóżko VI
G3_Object_Interact_Campfire_01 – Ognisko I
G3_Object_Interact_Campfire_02 – Ognisko II
G3_Object_Interact_Campfire_03 – Ognisko III
G3_Object_Interact_Campfire_04 – Ognisko IV
G3_Object_Interact_Orc_Drum_01 – Orkowy bęben
G3_Object_Interact_Animated_GrindStone_01 – Osełka
G3_Object_Interact_Logstand_01 – Pień drzewa
G3_Object_Interact_Beliar_Statue_01 – Posąg Beliara
G3_Object_Interact_Innos_Statue_01 – Posąg Innosa
G3_Object_Interact_Bookstand_01 – Pulpit
G3_Object_Interact_Bookstand_Alchemy_01 – Pulpit alchemiczny
G3_Object_Interact_Bookstand_AncientWisdom_01 – Pulpit prastarej wiedzy
G3_Object_Interact_Animated_BBQ_01 – Rożen
G3_Object_Interact_Stool_01 – Stołek I
G3_Object_Interact_Stool_02 – Stołek II
G3_Object_Interact_Stool_03 – Stołek III
G3_Object_Interact_Stool_04 – Stołek IV
G3_Object_Interact_Stool_05 – Stołek V
G3_Object_Interact_Alchemy_Table_01 – Stół alchemiczny
G3_Object_Interact_Throne_Human_01 – Tron ludzi
G3_Object_Interact_Throne_Orc_01 – Tron orków
G3_Object_Interact_Pick_Ore_01 – Żyła rudy
G3_Object_Interact_Pick_Sulfur_01 – Żyła siarki
G3_Object_Interact_Pick_Gold_01 – Żyła złota
G3_Object_Interact_Pick_Iron_01 – Żyła żelaza
.:: MYRTANA ::.
G3_Myrtana_Ruins_small_Stone_01 - Cegła
G3_Myrtana_House_Hut_01 - Chatka z drewna I
G3_Myrtana_House_Hut_02 - Chatka z drewna II
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_01 - Domek z drewna
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_01 - Domek z kamienia
G3_Myrtana_House_Hut_Group - Duża chatka z drewna
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_01 - Klif I
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_02 - Klif II
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_03 - Klif III
G3_Myrtana_Object_Stoneplateu_04 - Klif IV
G3_Myrtana_Venguard_Magic_Barrier_01 - Magiczna bariera
G3_Myrtana_House_small_01 - Mały domek I
G3_Myrtana_House_small_02 - Mały domek II
G3_Myrtana_House_small_03 - Mały domek III
G3_Myrtana_House_Mill_Wind_01 - Młyn
G3_Myrtana_House_Mill_Water_01 - Młyn wodny
G3_Myrtana_House_Hut_Ruined_01 - Ruiny chatki z drewna
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_Burned_01 - Ruiny domku z drewna
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_Burned_01 - Ruiny domku z kamienia
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_01 - Stos cegieł I
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_02 - Stos cegieł II
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_03 - Stos cegieł III
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_04 - Stos cegieł IV
G3_Myrtana_Castle_Wall_Tower_01 - Wieża
G3_Myrtana_Ruins_Wall_01 - Zniszczona ściana I
G3_Myrtana_Ruins_Wall_02 - Zniszczona ściana II
G3_Myrtana_Ruins_Wall_03 - Zniszczona ściana III
G3_Myrtana_Ruins_Wall_04 - Zniszczona ściana IV
G3_Myrtana_Ruins_Wall_05 - Zniszczona ściana V
G3_Myrtana_Ruins_Wall_06 - Zniszczona ściana VI
G3_Myrtana_Ruins_Wall_07 - Zniszczona ściana VII
G3_Myrtana_Ruins_Tower_01 - Zniszczona wieża I
G3_Myrtana_Ruins_Tower_02 - Zniszczona wieża II
G3_Myrtana_Ruins_Tower_03 - Zniszczona wieża III
.:: NORDAMR ::.
G3_Nordmar_House_Storage_01 - Dom I
G3_Nordmar_House_Storage_02 - Dom II
G3_Nordmar_House_Chief_HQ_01 - Dom szefa
G3_Nordmar_House_Blackmith_01 - Domek I
G3_Nordmar_House_Blackmith_02 - Domek II
G3_Nordmar_BigHouse_Indoor_Stuff_01 - Duży dom
G3_Nordmar_Bridge_End_01 - Kawałek mostu I
G3_Nordmar_Bridge_End_02 - Kawałek mostu II
G3_Nordmar_Bridge_Socket_01 - Lodowy głaz I
G3_Nordmar_Bridge_Socket_02 - Lodowy głaz II
G3_Nordmar_House_small_01 - Mały domek I
G3_Nordmar_House_small_02 - Mały domek II
G3_Nordmar_House_small_03 - Mały domek III
G3_Nordmar_Bridge_Middle_01 - Most
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_01 - Wieża obserwacyjna I
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_02 - Wieża obserwacyjna II
.:: VARRANT ::.
G3_Varrant_Village_House_01 - Dom I
G3_Varrant_Village_House_02 - Dom II
G3_Varrant_Village_House_03 - Dom III
G3_Varrant_Village_House_04 - Dom IV
G3_Varrant_City_House_01 - Domek I
G3_Varrant_City_House_02 - Domek II
G3_Varrant_City_House_2Story_01 - Domek dwupiętrowy
G3_Varrant_City_Slare_Cage_01 - Klatka
G3_Varrant_City_Tent_01 - Namiot I
G3_Varrant_City_Tent_02 - Namiot II
G3_Varrant_City_Tent_03 - Namiot III
G3_Varrant_City_Tent_Assassin_01 - Namiot assasyna I
G3_Varrant_City_Tent_Assassin_02 - Namiot assasyna II
G3_Varrant_City_Tent_Ork_01 - Namiot orkowy I
G3_Varrant_City_Tent_Ork_02 - Namiot orkowy II
G3_Varrant_City_Slare_Ramp_01 - Rampa
G3_Varrant_City_Ruins_Plateau_01 - Ruiny I
G3_Varrant_City_Ruins_Plateau_02 - Ruiny II
G3_Varrant_City_Ruins_Stair_01 - Ruiny schodów
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_01 - Ruiny ściany I
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_02 - Ruiny ściany II
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_03 - Ruiny ściany III
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_04 - Ruiny ściany IV
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_05 - Ruiny ściany V
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_06 - Ruiny ściany VI
G3_Varrant_City_Ruins_Wall_07 - Ruiny ściany VII
G3_Varrant_City_House_Shop_01 - Sklep I
G3_Varrant_City_House_Shop_02 - Sklep II
G3_Varrant_City_House_Shop_03 - Sklep III
G3_Varrant_City_House_Shop_04 - Sklep IV
G3_Varrant_City_Well_01 - Studnia I
G3_Varrant_City_Well_02 - Studnia II
G3_Varrant_City_Well_03 - Studnia III
G3_Varrant_City_Well_04 - Studnia IV
G3_Varrant_City_House_Watchtower_01 - Wieża obserwacyjna I
G3_Varrant_City_House_Watchtower_02 - Wieża obserwacyjna II
G3_Varrant_City_Watchtower_01 - Wieża obserwacyjna w mieście
G3_Varrant_City_House_Watchtower_Broken_01 - Zniszczona wieża obserwacyjna I
G3_Varrant_City_House_Watchtower_Broken_02 - Zniszczona wieża obserwacyjna II
.:: RÓŻNE INNE OBIEKTY ::.
G3_Object_Barrel_Snow_01 - Beczka w śniegu
G3_Object_Skull_Buffalo_01 - Czaszka bizona
G3_Object_Skull_Bear_01 - Czaszka niedźwiedzia
G3_Object_Skull_Wolf_01 - Czaszka wilka
G3_Object_Roof_01 - Daszek
G3_Object_Dulcimer_01 - Deska kuchenna
G3_Object_Wood_Planks_01 - Deski I
G3_Object_Wood_Planks_02 - Deski II
G3_Object_Wood_Planks_Snow_01 - Deski w śniegu I
G3_Object_Wood_Planks_Snow_02 - Deski w śniegu II
G3_Architecture_Fishinghouse_01 - Dom rybaka
G3_Object_Wood_Plankgroup_01 - Drewniana kolumna I
G3_Object_Wood_Plankgroup_02 - Drewniana kolumna II
G3_Object_Wood_Plankgroup_03 - Drewniana kolumna III
G3_Object_Wood_Plankgroup_04 - Drewniana kolumna IV
G3_Object_Wood_Plankgroup_05 - Drewniana kolumna V
G3_Object_Wood_Wall_01 - Drewniana ścianka I
G3_Object_Wood_Wall_02 - Drewniana ścianka II
G3_Object_Wood_Wall_Snow_01 - Drewniana ścianka w śniegu I
G3_Object_Wood_Wall_Snow_02 - Drewniana ścianka w śniegu II
G3_Object_Grave_Cross_01 - Drewniany krzyż I
G3_Object_Grave_Cross_02 - Drewniany krzyż II
G3_Object_Grave_Cross_03 - Drewniany krzyż III
G3_Object_Fireplace_Large_01 - Duży kominek
G3_Object_Pillory_01 - Dyby
G3_Object_Tankard_01 - Dzbanek
G3_Object_Actionfigure_01 - Figurka maga
G3_Object_LooseBranch_01 - Gałąź I
G3_Object_LooseBranch_02 - Gałąź II
G3_Object_Cauldron_01 - Garnek I
G3_Object_Cauldron_02 - Garnek II
G3_Object_Cauldron_03 - Garnek III
G3_Object_Cauldron_04 - Garnek IV
G3_Object_Shelfstuff_Pots_01 - Garnki I
G3_Object_Shelfstuff_Pots_02 - Garnki II
G3_Object_Stone_01 - Głaz I
G3_Object_Stone_02 - Głaz II
G3_Object_Stone_03 - Głaz III
G3_Object_Stone_04 - Głaz IV
G3_Object_Stone_05 - Głaz V
G3_Object_Stone_Snow_01 - Głaz pokryty śniegiem I
G3_Object_Stone_Snow_02 - Głaz pokryty śniegiem II
G3_Object_Stone_Snow_03 - Głaz pokryty śniegiem III
G3_Object_Stone_Snow_04 - Głaz pokryty śniegiem IV
G3_Object_Stone_Snow_05 - Głaz pokryty śniegiem V
G3_Object_Fieldgrave_01 - Grób
G3_Object_Mushroom_01 - Grzyby I
G3_Object_Mushroom_02 - Grzyby II
G3_Object_Mushroom_03 - Grzyby III
G3_Object_Mushroom_04 - Grzyby IV
G3_Object_Mushroom_Snow_01 - Grzyby w śniegu
G3_Object_Stonefeeder_01 - Kamienne koryto
G3_Object_Stonehenge_01 - Kamienny krąg I
G3_Object_Stonehenge_02 - Kamienny krąg II
G3_Object_Stonehenge_03 - Kamienny krąg III
G3_Object_Stonehenge_Snow_01 - Kamienny krąg pokryty śniegiem I
G3_Object_Stonehenge_Snow_02 - Kamienny krąg pokryty śniegiem II
G3_Object_Chickenbox_01 - Klatka na kurczaka
G3_Object_Wood_Palette_w_Logs_01 - Klocki drewna
G3_Object_Fishing_Plank_01 - Kładka
G3_Object_Fishing_Plank_Snow_01 - Kładka w śniegu
G3_Object_Monastery_Pillar_01 - Kolumna Klanu Ognia
G3_Object_Sign_01 - Kołek I
G3_Object_Sign_02 - Kołek II
G3_Object_Sign_03 - Kołek III
G3_Object_Sign_04 - Kołek IV
G3_Object_Wheel_01 - Koło I
G3_Object_Wheel_02 - Koło II
G3_Object_Wheel_03 - Koło III
G3_Object_Fireplace_Blacksmith_01 - Komin kowalski
G3_Object_Fireplace_01 - Kominek I
G3_Object_Fireplace_02 - Kominek II
G3_Object_Fireplace_03 - Kominek III
G3_Object_Fireplace_04 - Kominek IV
G3_Object_Cupboard_Commode_01 - Komoda
G3_Object_Woodfeeder_01 - Koryto
G3_Object_Basket_01 - Kosz I
G3_Object_Basket_02 - Kosz II
G3_Object_Ancor_01 - Kotwica
G3_Object_Plant_Fern_01 - Krzew
G3_Object_Counter_01 - Lada I
G3_Object_Counter_02 - Lada II
G3_Object_Fire_Latern_01 - Lampa naścienna
G3_Object_ForestWatchtower_01 - Leśna wieża obserwacyjna
G3_Object_ForestWatchtower_Snow_01 - Leśna wieża obserwacyjna w śniegu
G3_Object_WaterLily_01 - Lilie wodne
G3_Object_Spoon_01 - Łyżka I
G3_Object_Spoon_02 - Łyżka II
G3_Object_Small_Arena_01 - Mała arena
G3_Object_Small_Arena_Snow_01 - Mała arena w śniegu
G3_Object_Wood_Repair_Hut_01 - Mała deska
G3_Object_Icicle_Small_01 - Mały sopel I
G3_Object_Icicle_Small_02 - Mały sopel II
G3_Object_Icicle_Small_03 - Mały sopel III
G3_Object_Icicle_Small_04 - Mały sopel IV
G3_Object_Icicle_Small_05 - Mały sopel V
G3_Object_Icicle_Small_06 - Mały sopel VI
G3_Object_Loom_01 - Maszyna do materiału
G3_Object_Shelfstuff_Plates_01 - Miski I
G3_Object_Shelfstuff_Plates_02 - Miski II
G3_Object_Shelfstuff_Plates_03 - Miski III
G3_Object_Dunghil_01 - Obornik I
G3_Object_Dunghil_02 - Obornik II
G3_Object_Fireplace_Hood_01 - Okap
G3_Object_Frame_Skin_01 - Oprawiona skóra I
G3_Object_Frame_Skin_02 - Oprawiona skóra II
G3_Object_Wood_Palette_01 - Paleta I
G3_Object_Wood_Palette_02 - Paleta II
G3_Object_Wood_Palette_03 - Paleta III
G3_Object_Wood_Palette_Snow_01 - Paleta w śniegu I
G3_Object_Wood_Palette_Snow_02 - Paleta w śniegu II
G3_Object_Wood_Palette_Snow_03 - Paleta w śniegu III
G3_Object_Wood_Plank_01 - Patyk I
G3_Object_Wood_Plank_02 - Patyk II
G3_Object_Wood_Plank_03 - Patyk III
G3_Object_Wood_Plank_04 - Patyk IV
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_01 - Plama krwi I
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_02 - Plama krwi II
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_03 - Plama krwi III
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_04 - Plama krwi IV
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_05 - Plama krwi V
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_06 - Plama krwi VI
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_07 - Plama krwi VII
G3_Brush_Misc_Blood_Splatter_08 - Plama krwi VIII
G3_Object_Stage_01 - Platforma
G3_Object_Stage_Snow_01 - Platforma pokryta śniegiem
G3_Object_Fire_Pelvis_01 - Płonące kolumny Innosa I
G3_Object_Fire_Pelvis_02 - Płonące kolumny Innosa II
G3_Object_Lumberjack_Stump_01 - Pniak I
G3_Object_Lumberjack_Stump_02 - Pniak II
G3_Object_Lumberjack_Stump_03 - Pniak III
G3_Object_Lumberjack_Stump_04 - Pniak IV
G3_Object_Lumberjack_Stump_Snow_01 - Pniak w śniegu
G3_Object_Tree_Mushrooms_01 - Pniak z hubą I
G3_Object_Tree_Mushrooms_02 - Pniak z hubą II
G3_Object_Tree_Mushrooms_03 - Pniak z hubą III
G3_Object_Tree_Mushrooms_04 - Pniak z hubą IV
G3_Object_Tree_Mushrooms_05 - Pniak z hubą V
G3_Object_Tree_Mushrooms_06 - Pniak z hubą VI
G3_Object_Tree_Mushrooms_07 - Pniak z hubą VII
G3_Object_Torch_01 - Pochodnia I
G3_Object_Torch_02 - Pochodnia II
G3_Object_Cupboard_Wardrobe_01 - Podwójna szafa
G3_Object_Cupboard_Top_01 - Podwójna szafka
G3_Object_Statue_Innos_01 - Posąg Innosa
G3_Object_Statue_Innos_Broken_01 - Posąg Innosa (zaniedbany)
G3_Object_Statue_King_01 - Posąg króla
G3_Object_Corpse_Hanged_01 - Powieszony zombie
G3_Object_Clothesline_01 - Pranie na sznurku
G3_Object_Shelf_01 - Regał I
G3_Object_Shelf_02 - Regał II
G3_Object_Shelf_03 - Regał III
G3_Object_Shelf_04 - Regał IV
G3_Object_Shelf_05 - Regał V
G3_Object_Shelf_06 - Regał VI
G3_Object_Shelf_07 - Regał VII
G3_Object_Net_Wallhang_01 - Rozwieszona sieć rybacka I
G3_Object_Net_Wallhang_02 - Rozwieszona sieć rybacka II
G3_Object_Net_Wallhang_03 - Rozwieszona sieć rybacka III
G3_object_Cornucopia_01 - Róg
G3_Object_Pelt_01 - Skóry zwierzęce I
G3_Object_Pelt_02 - Skóry zwierzęce II
G3_Object_Pelt_03 - Skóry zwierzęce III
G3_Object_Pelt_04 - Skóry zwierzęce IV
G3_Object_Pelt_05 - Skóry zwierzęce V
G3_Object_Pelt_06 - Skóry zwierzęce VI
G3_Object_Crate_01 - Skrzynka I
G3_Object_Crate_02 - Skrzynka II
G3_Object_Crate_03 - Skrzynka III
G3_Object_Crate_04 - Skrzynka IV
G3_Object_Crate_Snow_01 - Skrzynka w śniegu
G3_Object_Strawbale_01 - Snopek I
G3_Object_Strawbale_02 - Snopek II
G3_Object_Strawbale_03 - Snopek III
G3_Object_Statue_Broken_King_01 - Spalony posąg króla I
G3_Object_Statue_Broken_King_02 - Spalony posąg króla II
G3_Object_Statue_Broken_King_03 - Spalony posąg króla III
G3_Object_Statue_Broken_King_04 - Spalony posąg króla IV
G3_Object_Statue_Broken_King_05 - Spalony posąg króla V
G3_Object_Statue_Broken_King_06 - Spalony posąg króla VI
G3_Object_Statue_Broken_King_07 - Spalony posąg króla VII
G3_Object_Statue_Broken_King_08 - Spalony posąg króla VIII
G3_Object_Ruin_Pillar_01 - Stara kolumna Innosa I
G3_Object_Ruin_Pillar_02 - Stara kolumna Innosa II
G3_Object_Cupboard_Commode_Old_01 - Stara komoda
G3_Object_Cupboard_Cabinet_Old_01 - Stara szafa
G3_Object_Cupboard_Down_Old_01 - Stara szafka
G3_Object_Cupboard_Wardrobe_Old_01 - Stara podwójna szafa
G3_Object_Cupboard_Top_Old_01 - Stara podwójna szafka
G3_Object_Barrelgroup_01 - Sterta beczek I
G3_Object_Barrelgroup_02 - Sterta beczek II
G3_Object_Barrelgroup_03 - Sterta beczek III
G3_Object_Barrelgroup_04 - Sterta beczek IV
G3_Object_Barrelgroup_05 - Sterta beczek V
G3_Object_Barrelgroup_06 - Sterta beczek VI
G3_Object_Barrelgroup_Sonw_05 - Sterta beczek w śniegu
G3_Object_Strawbalegroup_01_01 - Sterta belek I
G3_Object_Strawbalegroup_01_02 - Sterta belek II
G3_Object_Crategroup_01 - Sterta skrzynek I
G3_Object_Crategroup_02 - Sterta skrzynek II
G3_Object_Crategroup_03 - Sterta skrzynek III
G3_Object_Crategroup_04 - Sterta skrzynek IV
G3_Object_Crategroup_04 - Sterta skrzynek w śniegu
G3_Object_Strawbalegroup_03_01 - Sterta snopków I
G3_Object_Strawbalegroup_03_02 - Sterta snopków II
G3_Object_Strawbalegroup_03_03 - Sterta snopków III
G3_Object_FabricRolls_Stack_01 - Sterta zwiniętego materiału
G3_Object_Shelf_Weapons_01 - Stojak na broń I
G3_Object_Shelf_Weapons_02 - Stojak na broń II
G3_Object_Shelf_Weapons_03 - Stojak na broń III
G3_Object_Harbor_Netstand_01 - Stojak z sieciami
G3_Object_Stonepillar_01 - Stojący głaz I
G3_Object_Stonepillar_02 - Stojący głaz II
G3_Object_Stonepillar_03 - Stojący głaz III
G3_Object_Stonepillar_Snow_01 - Stojący głaz pokryty śniegiem I
G3_Object_Stonepillar_Snow_02 - Stojący głaz pokryty śniegiem II
G3_Object_Stonepillar_Snow_03 - Stojący głaz pokryty śniegiem III
G3_Object_Rockple_01 - Stos cegieł I
G3_Object_Rockple_02 - Stos cegieł II
G3_Object_Rockple_03 - Stos cegieł III
G3_Object_Rockple_04 - Stos cegieł IV
G3_Object_Stonepile_01 - Stos głazów
G3_Object_Stonepile_Snow_01 - Stos głazów w śniegu I
G3_Object_Stonepile_Snow_02 - Stos głazów w śniegu II
G3_Object_Stonepile_Snow_03 - Stos głazów w śniegu III
G3_Object_Net_Pile_01 - Stos siatek rybackich
G3_Object_Logs_01 - Stos ściętego drewna I
G3_Object_Logs_02 - Stos ściętego drewna II
G3_Object_Logs_03 - Stos ściętego drewna III
G3_Object_Logs_04 - Stos ściętego drewna IV
G3_Object_Logs_Snow_02 - Stos ściętego drewna w śniegu
G3_Object_Sackgroup_01 - Stos worków I
G3_Object_Sackgroup_02 - Stos worków II
G3_Object_Sackgroup_03 - Stos worków III
G3_Object_Sackgroup_Snow_01 - Stos worków w śniegu I
G3_Object_Sackgroup_Snow_02 - Stos worków w śniegu II
G3_Object_Sackgroup_Snow_03 - Stos worków w śniegu III
G3_Object_TabricRolls_Table_01 - Stół z materiałem
G3_Object_Arrow_01 - Strzała
G3_Object_Well_01 - Studnia I
G3_Object_Well_02 - Studnia II
G3_Object_Well_03 - Studnia III
G3_Object_Cupboard_Cabinet_01 - Szafa
G3_Object_Cupboard_Down_01 - Szafka
G3_Object_Counter_Side_01 - Szafka kuchenna
G3_Object_Corpse_Skeleton_01 - Szkielet I
G3_Object_Corpse_Skeleton_02 - Szkielet II
G3_Object_Corpse_Skeleton_03 - Szkielet III
G3_Object_Corpse_Skeleton_04 - Szkielet IV
G3_Object_Tablestuff_Rich_Single_01 - Szlachecka zastawa stołowa I
G3_Object_Tablestuff_Rich_Single_02 - Szlachecka zastawa stołowa II
G3_Object_Tablestuff_Rich_Double_01 - Szlachecki zestaw I
G3_Object_Tablestuff_Rich_Double_02 - Szlachecki zestaw II
G3_Object_Banner_01 - Sztandar I
G3_Object_Banner_02 - Sztandar II
G3_Object_Banner_03 - Sztandar III
G3_Object_Banner_04 - Sztandar IV
G3_Object_Banner_05 - Sztandar V
G3_Object_Banner_06 - Sztandar VI
G3_Object_Gallows_01 - Szubienica
G3_Object_Gallows_Snow_01 - Szubienica w śniegu
G3_Object_TreeStump_01 - Ścięty pień I
G3_Object_TreeStump_02 - Ścięty pień II
G3_Object_TreeStump_Snow_01 - Ścięty pień w śniegu I
G3_Object_TreeStump_Snow_02 - Ścięty pień w śniegu II
G3_Brush_Misc_Paws_01 - Ślady łap
G3_ItemGroup_PaletteStuff_01 - Taca z jedzeniem I
G3_ItemGroup_PaletteStuff_02 - Taca z jedzeniem II
G3_Object_Barrow_01 - Taczka
G3_Object_Coffin_01 - Trumna
G3_Object_Nailed_Corpse_01 - Ukrzyżowany człowiek I
G3_Object_Nailed_Corpse_02 - Ukrzyżowany człowiek II
G3_Object_Yoke_01 - Uprząż dla konia
G3_Object_Balance_01 - Waga
G3_Object_Tub_01 - Wanna
G3_Object_Object_Shed_01 - Wiata
G3_Object_Shed_Snow_01 - Wiata pokryta śniegiem
G3_Object_Fork_01 - Widelec I
G3_Object_Fork_02 - Widelec II
G3_Object_Crane_01 - Wielka kamienna waga
G3_Object_Table_Large_01 - Wielka ława
G3_Object_Icicle_BigRocks_01 - Wielki sopel I
G3_Object_Icicle_BigRocks_02 - Wielki sopel II
G3_Object_Table_Heavy_01 - Wielki stół
G3_Object_Tablestuff_Poor_Single_01 - Wieśniacka zastawa stołowa I
G3_Object_Tablestuff_Poor_Single_02 - Wieśniacka zastawa stołowa II
G3_Object_Tablestuff_Poor_Double_01 - Wieśniacki zestaw I
G3_Object_Tablestuff_Poor_Double_02 - Wieśniacki zestaw II
G3_Object_Herbs_Onions_01 - Wisząca cebula
G3_Object_Latern_Oil_01 - Wisząca lampa olejna
G3_Object_Shelf_Wall_01 - Wisząca półka I
G3_Object_Shelf_Wall_02 - Wisząca półka II
G3_Object_Herbs_Group_01 - Wiszące warzywa I
G3_Object_Herbs_Group_02 - Wiszące warzywa II
G3_Object_Herbs_Group_03 - Wiszące warzywa III
G3_Object_Herbs_Herbage_01 - Wiszące ziele I
G3_Object_Herbs_Herbage_02 - Wiszące ziele II
G3_Object_Herbs_Cinnamon_01 - Wiszący cynamon
G3_Object_Herbs_Garlic_01 - Wiszący czosnek I
G3_Object_Herbs_Garlic_02 - Wiszący czosnek II
G3_Object_Herbs_Chives_01 - Wiszący por
G3_Object_Sack_01 - Worek I
G3_Object_Sack_02 - Worek II
G3_Object_Sack_03 - Worek III
G3_Object_Sack_04 - Worek IV
G3_Object_Waggon_01 - Wóz I
G3_Object_Waggon_02 - Wóz II
G3_Object_Shipwreck_01 - Wrak łodzi
G3_Object_Winesqueezer_01 - Wyciskacz do winogron
G3_Misc_ObjectGroup_MountainStuff_01 - Zagajnik drzew
G3_ItemGroup_Tablestuff_01 - Zapełniony stół I
G3_ItemGroup_Tablestuff_02 - Zapełniony stół II
G3_ItemGroup_Tablestuff_03 - Zapełniony stół III
G3_Object_SnowCover_01 - Zaspa śnieżna
G3_Object_Window_Glass_01 - Zdobiona szyba okienna
G3_Object_Torch_Cold_01 - Zgaszona pochodnia
G3_Object_OldTree_Short_02 - Złamany pień
G3_Object_Grave_Stone_01 - Zniszczony kamienny grób I
G3_Object_Grave_Stone_02 - Zniszczony kamienny grób II
G3_Object_Grave_Stone_03 - Zniszczony kamienny grób III
G3_Object_Corpse_Caged_01 - Zombie w wiszącej klatce
G3_Object_Corpse_Gallow_01 - Zombie wiszący na drewnianym słupie
G3_Object_Net_Rolled_01 - Zwinięta sieć rybacka I
G3_Object_Net_Rolled_02 - Zwinięta sieć rybacka II
G3_Object_FabricRoll_01 - Zwinięty materiał I
G3_Object_FabricRoll_02 - Zwinięty materiał II
G3_Object_FabricRoll_03 - Zwinięty materiał III
G3_Object_Fire_Chandelier_01 - Żyrandol
.:: RÓŻNE INNE OBIEKTY Z VARANT ::.
G3_Object_Varant_Vegetation_Aloe_01 - Aloes
G3_Object_Varant_Markise_01 - Baldachim I
G3_Object_Varant_Markise_02 - Baldachim II
G3_Object_Varant_Markise_03 - Baldachim III
G3_Object_Varant_Markise_04 - Baldachim IV
G3_Object_Varant_Markise_05 - Baldachim V
G3_Object_Varant_Bread_01 - Chleb
G3_Object_Varant_Cupboard_Big_01 - Duża szafa
G3_Object_Varant_Carpet_01 - Dywan I
G3_Object_Varant_Carpet_02 - Dywan II
G3_Object_Varant_Carpet_03 - Dywan III
G3_Object_Varant_Carpet_04 - Dywan IV
G3_Object_Varant_Gargoyle_01 - Gargulec z kamienia
G3_Object_Varant_Gargoyle_02 - Gargulec ze złota
G3_Object_Varant_Sacro_01 - Grobowiec
G3_Object_Varant_Merchant_Group_01 - Grupa waz I
G3_Object_Varant_Merchant_Group_02 - Grupa waz II
G3_Object_Varant_Merchant_Group_03 - Grupa waz III
G3_Object_Varant_Merchant_Group_04 - Grupa waz IV
G3_Object_Varant_Merchant_Group_05 - Grupa waz V
G3_Object_Varant_Merchant_Group_Gold_06 - Grupa waz ze złota I
G3_Object_Varant_Merchant_Group_Gold_07 - Grupa waz ze złota II
G3_Object_Varant_PathFlag_01 - Herb assasynów
G3_Object_Varant_Stonplate_01 - Kamienna tablica I
G3_Object_Varant_Stonplate_02 - Kamienna tablica II
G3_Object_Varant_Stonepod_01 - Kamienne naczynie
G3_Object_Varant_Podest_01 - Kamienny podest
G3_Object_Varant_Stonedish_01 - Kamienny talerz
G3_Object_Varant_Box_01 - Kufer
G3_Object_Varant_Oillamp_01 - Lampa olejna I
G3_Object_Varant_Oillamp_02 - Lampa olejna II
G3_Object_Varant_Oillamp_03 - Lampa olejna III
G3_Object_Varant_Blanket_01 - Legowisko I
G3_Object_Varant_Blanket_02 - Legowisko II
G3_Object_Varant_Blanket_03 - Legowisko III
G3_Object_Varant_Basin_Empty_01 - Łódeczka
G3_Object_Varant_Basin_Banana_01 - Łódeczka z bananami
G3_Object_Varant_Basin_Pear_01 - Łódeczka z gruszkami
G3_Object_Varant_Basin_Apple_01 - Łódeczka z jabłkami
G3_Object_Varant_Cereals_Basin_01 - Łódeczka z przyprawami I
G3_Object_Varant_Cereals_Basin_02 - Łódeczka z przyprawami II
G3_Object_Varant_Cereals_Basin_03 - Łódeczka z przyprawami III
G3_Object_Varant_Cereals_Basin_04 - Łódeczka z przyprawami IV
G3_Object_Varant_Cupboard_Small_01 - Mała szafa I
G3_Object_Varant_Cupboard_Small_02 - Mała szafa II
G3_Object_Varant_Cupboard_Small_03 - Mała szafa III
G3_Object_Varant_SheetWall_01 - Materiał wiszący w pionie I
G3_Object_Varant_SheetWall_02 - Materiał wiszący w pionie II
G3_Object_Varant_SheetWall_03 - Materiał wiszący w pionie III
G3_Object_Varant_SheetWall_04 - Materiał wiszący w pionie IV
G3_Object_Varant_SheetWall_05 - Materiał wiszący w pionie V
G3_Object_Varant_SheetWall_06 - Materiał wiszący w pionie VI
G3_Object_Varant_SheetWall_07 - Materiał wiszący w pionie VII
G3_Object_Varant_SheetWall_08 - Materiał wiszący w pionie VIII
G3_Object_Varant_SheetWall_09 - Materiał wiszący w pionie IX
G3_Object_Varant_SheetWall_10 - Materiał wiszący w pionie X
G3_Object_Varant_SheetTop_01 - Materiał wiszący w poziomie I
G3_Object_Varant_SheetTop_02 - Materiał wiszący w poziomie II
G3_Object_Varant_SheetTop_03 - Materiał wiszący w poziomie III
G3_Object_Varant_SheetTop_04 - Materiał wiszący w poziomie IV
G3_Object_Varant_SheetTop_05 - Materiał wiszący w poziomie V
G3_Object_Varant_SheetTop_06 - Materiał wiszący w poziomie VI
G3_Object_Varant_SheetTop_07 - Materiał wiszący w poziomie VII
G3_Object_Varant_SheetTop_08 - Materiał wiszący w poziomie VIII
G3_Object_Varant_Pot_01 - Naczynie I
G3_Object_Varant_Pot_02 - Naczynie II
G3_Object_Varant_Pot_Gold_03 - Naczynie ze złota I
G3_Object_Varant_Pot_Gold_04 - Naczynie ze złota II
G3_Object_Varant_Carpet_Round_01 - Okrągły dywan I
G3_Object_Varant_Carpet_Round_02 - Okrągły dywan II
G3_Object_Varant_Carpet_Round_03 - Okrągły dywan III
G3_Object_Varant_Carpet_Round_04 - Okrągły dywan IV
G3_Object_Varant_WindowCap_01 - Okiennica
G3_Object_Varant_WindowApp_01 - Okno
G3_Object_Varant_Woodpallet_01 - Paleta z drewna
G3_Object_Varant_Cerealsfloor_01 - Paleta z przyprawami I
G3_Object_Varant_Cerealsfloor_02 - Paleta z przyprawami II
G3_Object_Varant_Cerealsfloor_03 - Paleta z przyprawami III
G3_Object_Varant_Cerealsfloor_04 - Paleta z przyprawami IV
G3_Object_Varant_Palisade_01 - Palisada I
G3_Object_Varant_Palisade_02 - Palisada II
G3_Object_Varant_Palisade_03 - Palisada III
G3_Object_Varant_Stand_Markise_01 - Parasol
G3_Object_Varant_Parawan_01 - Parawan I
G3_Object_Varant_Parawan_02 - Parawan II
G3_Object_Varant_Parawan_05 - Parawan III
G3_Object_Varant_Pan_01 - Patelnia I
G3_Object_Varant_Pan_02 - Patelnia II
G3_Object_Varant_Pan_Gold_03 - Patelnia ze złota I
G3_Object_Varant_Pan_Gold_04 - Patelnia ze złota II
G3_Object_Varant_Firebasin_01 - Płonący talerz
G3_Object_Varant_Sitpillow_01 - Poduszka do siedzenia I
G3_Object_Varant_Sitpillow_02 - Poduszka do siedzenia II
G3_Object_Varant_Sitpillow_03 - Poduszka do siedzenia III
G3_Object_Varant_Sitpillow_04 - Poduszka do siedzenia IV
G3_Object_Varant_Sitpillow_05 - Poduszka do siedzenia V
G3_Object_Varant_Dish_01 - Pomarańczowe naczynie I
G3_Object_Varant_Dish_02 - Pomarańczowe naczynie II
G3_Object_Varant_Statue_Assasin_01 - Posąg assasyna ze złota
G3_Object_Varant_Statue_Mage_01 - Posąg maga ze złota
G3_Object_Varant_Shelf_01 - Półka z materiałem I
G3_Object_Varant_Shelf_02 - Półka z materiałem II
G3_Object_Varant_Shelf_03 - Półka z materiałem III
G3_Object_Varant_Shelf_04 - Półka z materiałem IV
G3_Object_Varant_Shelf_Fruits_01 - Półka z owocami
G3_Object_Varant_Shelf_Cereals_01 - Półka z przyprawami
G3_Object_Varant_Shelf_Amph_01 - Półka z wazami I
G3_Object_Varant_Shelf_Amph_02 - Półka z wazami II
G3_Object_Varant_Shelf_Amph_03 - Półka z wazami III
G3_Object_Varant_Clothesline_01 - Pranie
G3_Object_Varant_Vegetation_Bushes_01 - Roślina I
G3_Object_Varant_Vegetation_Bushes_02 - Roślina II
G3_Object_Varant_Vegetation_Bushes_03 - Roślina III
G3_Object_Varant_Vegetation_Bushes_04 - Roślina IV
G3_Object_Varant_Vegetation_Bushes_05 - Roślina V
G3_Object_Varant_Dishes_Group_01 - Sterta naczyń
G3_Object_Varant_Teatable_Small_Single_01 - Stoliczek I
G3_Object_Varant_Teatable_Small_Single_02 - Stoliczek II
G3_Object_Varant_Teatable_Big_Single_01 - Stolik I
G3_Object_Varant_Teatable_Big_Single_02 - Stolik II
G3_Object_Varant_Teatable_Small_Gold_03 - Stolik ze złota I
G3_Object_Varant_Teatable_Small_Gold_04 - Stolik ze złota II
G3_Object_Varant_Sack_Cereals_Group_01 - Stos worków I
G3_Object_Varant_Sack_Cereals_Group_02 - Stos worków II
G3_Object_Varant_Table_Single_01 - Stół
G3_Object_Varant_Skeleton_01 - Szkielet dinozaura I
G3_Object_Varant_Skeleton_02 - Szkielet dinozaura II
G3_Object_Varant_Skeleton_03 - Szkielet dinozaura III
G3_Object_Varant_Skeleton_04 - Szkielet dinozaura IV
G3_Object_Varant_Platter_01 - Talerz I
G3_Object_Varant_Platter_02 - Talerz II
G3_Object_Varant_Platter_Gold_03 - Talerz ze złota I
G3_Object_Varant_Platter_Gold_04 - Talerz ze złota II
G3_Object_Varant_Vegetation_BigBush_01 - Trawa
G3_Object_Varant_Amphore_01 - Waza I
G3_Object_Varant_Amphore_02 - Waza II
G3_Object_Varant_Amphore_03 - Waza III
G3_Object_Varant_Amphore_Gold_04 - Waza ze złota I
G3_Object_Varant_Amphore_Gold_05 - Waza ze złota II
G3_Object_Varant_Big_Blanket_01 - Wielkie legowisko dla niewolników I
G3_Object_Varant_Big_Blanket_02 - Wielkie legowisko dla niewolników II
G3_Object_Varant_Basket_01 - Wikliniany koszyk I
G3_Object_Varant_Basket_02 - Wikliniany koszyk II
G3_Object_Varant_Deco_Waterskin_01 - Wisząca ozdoba
G3_Object_Varant_Shelf_NoCereals_01 - Wisząca półka I
G3_Object_Varant_Shelf_NoCereals_02 - Wisząca półka II
G3_Object_Varant_Deco_WallApp_01 - Wisząca tarcza I
G3_Object_Varant_Deco_WallApp_02 - Wisząca tarcza II
G3_Object_Varant_Deco_WallApp_03 - Wisząca tarcza III
G3_Object_Varant_Deco_WallApp_04 - Wisząca tarcza IV
G3_Object_Varant_Sack_Cereals_01 - Worek z przyprawami I
G3_Object_Varant_Sack_Cereals_02 - Worek z przyprawami II
G3_Object_Varant_Banner_01 - Zasłony I
G3_Object_Varant_Banner_02 - Zasłony II
G3_Object_Varant_Banner_03 - Zasłony III
G3_Object_Varant_Banner_04 - Zasłony IV
G3_Object_Varant_Banner_05 - Zasłony V
G3_Object_Varant_Teatable_Stuff_01 - Zastawa do herbaty I
G3_Object_Varant_Teatable_Stuff_02 - Zastawa do herbaty II
G3_Object_Varant_Teatablet_01 - Zastawa do herbaty na tacy I
G3_Object_Varant_Teatablet_02 - Zastawa do herbaty na tacy II
G3_Object_Varant_Dish_Gold_03 - Złote naczynie I
G3_Object_Varant_Dish_Gold_04 - Złote naczynie II
G3_Object_Varant_Excavation_Pan_01 - Zniszczona patelnia I
G3_Object_Varant_Excavation_Pan_02 - Zniszczona patelnia II
G3_Object_Varant_Excavation_Amphore_01 - Zniszczona waza
G3_Object_Varant_Excavation_Pat_01 - Zniszczone naczynie I
G3_Object_Varant_Excavation_Pat_02 - Zniszczone naczynie II
G3_Object_Varant_Excavation_Coldroun_01 - Zniszczony garnek I
G3_Object_Varant_Excavation_Coldroun_02 - Zniszczony garnek II
G3_Object_Varant_Excavation_Group_01 - Zniszczony komplet
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin