Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gniazdo pełzaczy - problem z kratą

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Porady i Kody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawek1962
Przybysz


Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:55, 05 Cze 2006    Temat postu: Gniazdo pełzaczy - problem z kratą

w kopalni nie mogę otworzyć bramy do gniazda pełzaków pokazuje sie napis że kołowrót zacięty
Proszę o podpowiedź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pać(ooŁ)
Administrator
Administrator


Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:03, 05 Cze 2006    Temat postu:

Być może nie wykonałeś jakiejś misji w kopalni, przeczytaj poniższy fragment, może nie znalazłeś części do maszyny ??

Nie zwlekając, udaj się na miejsce. W środku porozmawiaj z ludźmi. Zapamiętaj również położenie templariuszy, gdyż będziesz musiał z nimi jeszcze rozmawiać. Udaj się na sam dół kopalni - aż do bramy, której strzeże Asghan. Porozmawiaj z nim. Okaże się, że potrzebujesz pozwolenia Iana na wyjście poza teren strzeżony. Idź zatem do niego. Zleci ci odnalezienie pewnej części do zniszczonej maszyny. Zadanie to nie jest trudne. Schodząc po prawej stronie będzie korytarz kończący się położonym kilkanaście metrów niżej pomieszczeniem ze szczątkami drewnianej maszynerii. Zejdź tam, uważając na pełzacze pałętające się pod nogami. Potrzebną część znajdziesz gdzieś w stercie drewna. Oddaj ją Ianowi, jednocześnie wspomnij, że musisz przejść przez bramę. Poinstruuje cię, co i jak. Teraz wróć do Asghana. Niestety pozwolenie nie wystarczy. Biedak boi się otworzyć bramę, gdyż za nią czekają pełzacze. Musisz zatem zebrać templariuszy, by pilnowali wejścia...
Potem można otworzyć brame.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Uczeń miecza


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:47, 05 Cze 2006    Temat postu:

Niee, tu chodzi o bug, ja też tak miałem.Poprostu raz otwrzyłeś i zamknąles kraty kołowrotem, wtedy już drugi raz nie możesz otworzyc, albo chciałes otworzyc brame przed pozwoleniem Ashgana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beliar
Uczeń miecza


Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dwór Idorath

PostWysłany: Śro 16:27, 07 Cze 2006    Temat postu:

Wiem jak możesz tam wejść! wpiszesz jakiś kod to potem bez konsoli wciśniesz "k" i przedostaniesz się do pełzaczy! Ale musisz być jeden metr od bramy i stać prosto niej!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Henioo
Uczeń miecza


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:38, 07 Cze 2006    Temat postu:

Ale kody nie są rozwiązaniem!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beliar
Uczeń miecza


Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dwór Idorath

PostWysłany: Czw 22:08, 08 Cze 2006    Temat postu:

No wiem! Ale on znalazł kołowrót?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEVIL_PL
Gość





PostWysłany: Sob 13:55, 05 Sie 2006    Temat postu:

Spróbuj pogadać z Aschganem.A wchodziłeś do tej bramy wcześniej?Bo taki bud jak muwi miltenek rzeczywiscie istnieje.Wtedy bez kodów jest piec chyba że wczytasz gre moze sie naprawic
Powrót do góry
longer
Gość





PostWysłany: Nie 12:06, 12 Lis 2006    Temat postu:

mnie tez sietak dzieje...nie moge otworzyc bramy chociaz wszystko wykonałem Sad
Powrót do góry
Fiołek
Mistrz miecza
Mistrz miecza


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:22, 28 Gru 2006    Temat postu:

Tego bugu nie da sie naprawić!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szakal
Uczeń miecza


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:11, 30 Gru 2006    Temat postu:

Niewiem czy to cos da,mialem dokladnie to samo tyle ze przy bramie do obozu orkow,gralem troche,zabjalem potwory i po jakism czasie tam wrocilem no i zonk wszystko dziala Razz .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alaska555
Gość





PostWysłany: Pią 08:53, 07 Gru 2007    Temat postu:

panowie mam identyczny problem przy tej bramie do pełzaczy! Wszystko wykonane, pisze ze mam wystarczającą ilość strażników przy bramie otwieram a tu kołowrót zacięty! łaże po całej kopalni bez sensu i nic!

PS. Jaki jest kod,że po wciśnięciu k brama się otwiera???
Powrót do góry
DavixO
Rycerz


Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nowego Obozu

PostWysłany: Pią 11:13, 07 Gru 2007    Temat postu:

Jak już nic nie możesz zrobić to wpisz kod na nieśmiertelność (s>marvin>s>F2 i cheat god) i podejdź do bramy i naciśnij "K" na klawiaturze i powinieneś znaleźć się po drugiej stronie bramy Smile

PS. A takiego kodu jak ty chciałeś że brama się otworzy po wpisaniu go to chyba nie ma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rączka
Rycerz


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:17, 07 Gru 2007    Temat postu:

Poprostu robisz tak:
Idziesz do Iana po zgodę, a potem do Asghana. On każe przyprowadzić Strażników Świątynnych, no to zbierasz trzech (więcej doświadczenia) przy bramie. Potem PONOWNIE ROZMAWIASZ Z ASGHANEM!! On mówi, że można już otwierać. Otwierasz kołowrotem bramę i patrzysz na niezłą rzeźnię po czym ruszasz do środka Smile Proste, a genialne Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sy
Gość





PostWysłany: Wto 20:02, 29 Sty 2008    Temat postu:

ale uwaga ! jak pokręcisz nim za dużo to będzie "kołowrót się zacioł ".a co do kopalni to czy jak przyniosę wszystkie rzeczy [róg cieniostwora ,kieł węża błotnego ,kieł trolla,ognisty język]do tarroka to on może siedzi w tym miejscu czy gdzie indziej ?
Powrót do góry
Fiołek
Mistrz miecza
Mistrz miecza


Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:07, 29 Sty 2008    Temat postu:

Tarrok siedzi w tym miejscu cały czas, nigdy nie opuszcza.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fiołek dnia Wto 20:08, 29 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I / Porady i Kody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin