Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lee
Uczeń miecza
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:12, 28 Sie 2009 Temat postu: pomoc |
|
|
Witam.
Co trzeba zrobić, żeby testmodele atakowały Khorinis?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lestek147
Adept walki
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:26, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
.... Jak chcesz żeby ktoś atakował Khorinis to zrób kodami armię bandytów. I to byłoby wszystko...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lee
Uczeń miecza
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:33, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Aha czyli wzywam testmodele daje im gildie bandytę oni idą zamną i atakują miasto tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Tak
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:36, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, wzywasz testmodeli dajesz im gildie bandytów oni najpierw zaatakują ciebie bo pewnie zaczniesz ich przyzywać w jakimś lasku a gildia bandytów jest wrogo nastawiona do każdego (łącznie z Bezimiennym) i giniesz (chyba że masz goda).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lestek147
Adept walki
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:40, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Najprościej to po prostu przyzwać bandytów... ale jak zależy na testmodelach to tak też można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lee
Uczeń miecza
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:40, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Aha to co trzeba zrobić żeby testmodele atakowały khorinis albo farmy?
Zadajesz po raz drugi praktycznie takie samo pytanie, poza tym pisze się "trzeba" a nie "cze ba" (ten sam bysior w obu postach).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lestek147
Adept walki
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:47, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Istnieje wersja dla zaawansowanych .... zmodyfikuj skrypt. Albo użyj zwykłych bandytów. A jak koniecznie muszą być testmodele - ściągnij kodem, poprzez O-F6-O-F4, zamroź ich, pozmieniaj im poprzez Edit Focus gildię na bandytów itd. Potem zapisz grę i wczytaj ją. F6 przestanie działać i zaczną się ruszać, atakować itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lee
Uczeń miecza
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:01, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Oto mi chodziło Można zrobić bitwę na lepszy sposób, mianowicie zrobić takich gostków, którym można kazać za nami iść (zapomniałem kodu ), dać im wszystko, co trzeba i ruszyć do ataku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lee dnia Pią 18:06, 28 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lestek147
Adept walki
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:20, 28 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Najprościej to można to zrobić w komiksie Ustawiasz ich jakby walczylu i gotowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:36, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Kod na tych "gostków" któży za tobą biegają to at_testmodel. Będą biegli za tobą jak im kazać będziesz i zaatakują każdego kto się na ciebie rzuci lub każdego kogo zaatakujesz.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lee
Uczeń miecza
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:53, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki daję pochwałę ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
walus321
Obywatel
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:46, 29 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz mieć bandytów albo wpisz w kąsoli edit abitles i wpisz gulid = 31 i wezwij tago pana ciemności archola a tu masz na niego kod: insert skeleton_lord_archol.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 07:24, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
(Do posta wyżej)A to po co? Przecież to i tak nic nie da. Jak go wezwiesz to zagada do ciebie tak samo jak w dworze (cośtam) i zaatakuje. Strata czasu...
I co do kodu. Mogłem się pomylić i zamiast at mogło być ta_testmodel...ale niepamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|