Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Semus1
Gość
|
Wysłany: Śro 20:28, 24 Cze 2009 Temat postu: Obóz |
|
|
Witam!
Jak w temacie chciałbym zrobić sobie własny jakby obóz.W czym problem?a w tym,że gdy tworze sobie postacie z kodu i ch, i fh(chyba tak się nazywa ale to ten kod z gościem,któremu zmienia się twarz).Niestety gdy ,np. idę spać gdy wstaje(oczywiście w grze) tych postaci nie ma.Bardzo bym prosił o pomoc i odpowiedź czy da się ich jakby "zatrzymać" i żeby nie zmieniało im nazwy oraz wyglądu.
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam Semus
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Agreel
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 06:19, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Pamiętam, że robiłem kiedyś to samo w G2 i chyba działało...niepamiętam...ale jak masz NK jeszcze to poszukaj na youtube robienie filmów z w G2 tam są kody na ludzi któży nawet za tobą biegają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semus1
Gość
|
Wysłany: Czw 08:51, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Posiadam Gothic'a 2 bez dodatku.Mi chodzi bardziej o to
Artex napisał: | Żeby NPC nie znikały trzeba wpisać "edit ai" i w rubryce remove, dać bardzo dużą wartość. Teraz gdy tylko spotkasz NPC, on już nie zniknie.
Zauważyliście, że np. gdy wyjdziecie z OB wtedy gdy robi to Gor na Drak z kolegą, i pobiegniecie do SK, to oni dotrą tam pierwsi? .
Za to odpowiadają ustawienia AI, jeżeli NPC Remove dacie na bardzo dużo, to NPC nie będą znikać po spotkaniu z wami. I dojdziecie pierwsi, a nawet gdybyście sprawdzili czasy, to może moglibyście ich spotkać w konkretnym miejscu o konkretnej porze. |
I mam pytanie związane właśnie z tym czy jest taki kod w Gothic'u 2?
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam Semus
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:15, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Raczej tak bo jak sobie edytowałem skile postaci to można było takie rzeczy robić. G1 jest podobne do G2 pod względem kodów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semus1
Gość
|
Wysłany: Czw 18:52, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety gdy wpisuje ai remove=100000 gość znika i tak, co zrobić?
Ps.Mam Gothic'a 1 i czy istnieje kod coś w stylu fh z Gothic'a 2?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:05, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Fh niema w G1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agreel
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:26, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Das ist richtig. Face helperów w G1 nie znajdziesz. Jednak jak ci nie zależy na twarzach, to można ich zastąpić character helperami (insert ch)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cro
Generał armii
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 3371
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 06:24, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
O ile się nie mylę to też są jakieś testmodele, jednak ja nie znam na nich kodów, więc ci nie pomogę, ale może postaram się znaleźć ;] .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Semus1
Gość
|
Wysłany: Pią 08:37, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuje bardzo za pomoc Pozdrawiam Semus
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 08:48, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma za co ale testmodele WSZYSTKIE mają tą sama twarz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pomoc
Gość
|
Wysłany: Pią 17:35, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jak zrobisz obóz złożony z Face Helperów i wejdziesz w Edit Ai i zmienisz REMOVE np. na 10000000 i pójdziesz spać, jest gwarancja, że FH znikną
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milten4867
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: No tego to nikt nie wie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:38, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wpisz se insert ta_testmodel wyskakuje Ci typ który nie znika,a nawet za tobą chodzi.Jego wadą jest to, że nie da się zmienić twarzy więc najlepiej mu dać zbroje z hełmem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:14, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ta_testmodel jest chyba do NK...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|