|
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bagietka
Przybysz
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:19, 06 Kwi 2012 Temat postu: Wasz Obóz! |
|
|
Witam.
Założyłem ten temat by dowiedzieć się jak wyglądałby wasz obóz w "Gothic/u".
Proszę napisać część gry, w której by się wasz obóz znajdywał, nazwę obozu, opisać jakby wyglądał, napisać kto by nim rządził, gdzie by się znajdywał, jakby funkcjonował, w jaki sposób można by było tam dołączyć etc.
Jeżeli wam się "nie chcę myśleć", możecie skorzystać z wzoru poniżej, ew. trochę go przerobić.
Cytat: | Część gry, w której znajduję się wasz wymyślony obóz:
Nazwa obozu:
Lokalizacja:
Wygląd:
Ludzie/człowiek rządzący obozem:
Członkowie:
Sposoby dołączenia do obozu:
Funkcjonowanie obozu:
Cechy:
Zalety:
Wady:
|
Poproszę "popuścić wodze wyobraźni" i pisać rozbudowane posty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bagietka dnia Nie 15:59, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Danthe
Adept walki
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:52, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Był taki Temat, ale dobra, wypowiem się...
Część: Gothic I
Nazwa: Obóz Innosa
Lokalizacja: Nad opuszczoną kopalnią
Wygląd: Ogromny kamienny zamek, do którego prowadzą schody ze strony Starego Obozu.
Ludzie/człowiek rządzący: Król Obozu.
Członkowie: Różni ludzie, którzy chcieli zostać wojownikami, którzy służą Innosowi. W obozie rozróżnia się 5 rang:
1. Słabiak. Człowiek który nic nie dokonał, jeśli chce awansować, musi wykonać trudne zadanie.
2. Wojownik. Członek który podołał trudnemu zadaniu. Zwykle ma 2 poziom walki jednoręcznym mieczem albo dwuręcznym. Aby awansować musi wygrać kilka walk na arenie
3. Weteran. Członek, który wygrał kilka walk na Arenie. Aby awansować, musi zostać mistrzem areny.
4. Król Areny. Członek, który został mistrzem areny. Aby awansować, musi w 10 minut powalić więcej ludzi z areny, niż przywódca w 20 minut. Mało kto podołał temu zadaniu.
5. Król Obozu. Człowiek który rządzi obozem.
Sposoby dołączenia: Musisz powiedzieć, że chcesz dołączyć do obozu. To wszystko.
Funkcjonowanie Obozu: Atakują Bandytów i handlują ze Starym Obozem. Modlą się do Innosa.
Cechy: Walka w imię Innosa i Króla Obozu.
Zalety: Nie musisz się wysilać, żeby do niego dołączyć. Na arenie można zarobić dużo bryłek rudy. W tym obozie są najlepsi nauczyciele.
Wady: Bandyci często atakują ten obóz, przez co niedoświadczeni wojownicy często giną...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Shandril
Paladyn
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 2174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zapomniałem Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:38, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Część gry, w której znajduję się wasz wymyślony obóz: Gothic II NK.
Nazwa obozu: Wojownicy wody.
Lokalizacja: Ukryta jaskinia znajdująca się pod jeziorkiem, które mieści się obok domku Bustera.
Wygląd: Ogromna jaskinia pełna różnych minerałów. Mieszkania wyrzeźbione są w skałach a dostać się można do nich po wielkich schodach, wiodących dookoła jaskini. Na samym dole jaskini (wpływ znajduje się na górze) znajduje się wielki ołtarz Adanosa oraz magiczny kryształ, którego bronią wojownicy wody.
Ludzie/człowiek rządzący obozem: Nie ma takiego. Jedynie podczas bitew armią dowodzi Tilsai, wielki wojownik, który ma w swoim władaniu miecz stworzony z odłamków kryształu wody.
Członkowie: Jedynie wybrani przez Tilsaia lub zauważeni podczas jakiegoś zadania lub walki przez jednego z jego doradców. W obozie jest kilka grup. Oto one :
Rekruci : Zajmują się kopaniem minerałów i budową mieszkań. Rzadko wychodzą z jaskini.
Łowcy : Często wychodzą na zewnątrz, polując i zbierając pożywienie.
Gwardziści : Strażnicy jaskini. Wykonują też patrole po powierzchni.
Arbaletowy : Mistrz strzelecki. Nikt nie może się z nim równać. Jest ich niewielu w obozie.
Wiarus : Żołnierz specjalizujący się w walc w grupie. Walczy mieczem dwuręcznym.
Doradca : Straż przyboczna Tilsaia. Jako jedyni znają się na magii, chociaż wolą używać swoich szybkich ostrzy.
Tilsai "Królewski" : Tak nazywają go jego poddani. Został naznaczony przez Adanosa.
Sposoby dołączenia do obozu: Jednego z doradców znajdujemy uwięzionego w Górniczej Dolinie. Strzeże go jeden ork wojownik. Znajduje się pod klifem Hosh-Paka. Gdy go uratujemy, spotkamy go w III rozdziale nad tym właśnie opisywanym obozem. Wpływamy tam za nim i wykonujemy kilka misji. Wtedy zostaniemy rekrutem. W III rozdziale można zostać jedynie arbaletowym, ale w IV już doradcą.
Funkcjonowanie obozu: Walka za Adanosa ze stworzeniami Beliara i chronienie natury.
Cechy: Pancerze ozdobione pięknymi kamieniami morskimi.
Zalety: Przytulne mieszkania, mili obozowicze, dobrzy nauczyciele i wojownicy.
Wady: Podczas gry możesz dostać wezwanie na patrol lub do jakiejś innej misji, której może nie chcieć ci się robić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Epikur
Wojownik
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:22, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Część gry, w której znajduję się
wasz wymyślony obóz: Gothic 1
Nazwa obozu: Obóz Wiernych
Lokalizacja: Świątynia w pobliżu chatki Cavalorna (w orginale pilnowana przez dwóch orków)
Wygląd: Jest to okrągły budynek otoczony kamiennym murem z małą bramą wejściową, która ma zniechęcić potencjalnych napastników. Wnętrze składa się z namiotów, w których bytują członkowie.
Jeszcze dalej jest okrągłe pomieszczenie: siedziba rady
Ludzie/człowiek rządzący obozem: Rada składająca się z paladyna, naczelnego strażnika oraz maga.
Członkowie: Strażnicy królewscy
Sposoby dołączenia do obozu: By dołączyć trzeba przynieść oręż dla żołnierzy(20 sztuk dobrej broni), a następnie zdobyć poparcie poszczególnych osób, co wiąże się z polowaniami oraz patrolem po kolonii wraz z jednym strażnikiem.
Funkcjonowanie obozu: Są całkowicie samowystarczalni. Pożywienie sami zdobywają i walczą z wszystkimi skazańcami.
Cechy: Wierność królowi. Atakowanie każdego w stroju z innych obozów.
Zalety: Nie jest to gildia główna, a jedynie poboczna, o ile nie przyjdziesz do obozu w zbroi gildyjnej, to będą dla ciebie przychylni
Wady: Zbroja nie jest tolerowana wśród innych obozów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|