|
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
legion96
Uczeń miecza
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łodygowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:03, 21 Cze 2009 Temat postu: Gothic 4 - boska gra |
|
|
Wiem że kopiowane, mogłem wrzucić linka, ale jak już wklejam to wklejam.
Podstawowe Informacje
- Arcania a Gothic Tale tworzona jest przez studio Spellbound, wydawcą zaś będzie JoWood.
- Oficjalna i ostateczna nazwa gry to '0Arcania a Gothic Tale' zarówno dla Europy jak i USA. Jednak można używać zwrotów: Gothic 4, G4, Gothic Arcania.
- Budżet na produkcję Gothic 4 wynosi 3.485.900 Euro.
- Gra zostanie wydana w całej Europie, a także w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
- Arcania a Gothic Tale ma zostać wydana już pod koniec 2009 roku.
- Ruszyła oficjalna strona Arcania a Gothic Tale: [link widoczny dla zalogowanych]
Fabuła
- W grze wcielamy się w całkowicie nową postać, o której hisrotii nie wiemy praktycznie nic. Wiemy że jest on bezimiennym rybakiem, a jego umiejętności bojowe i magiczne będą zerowe.
- Akcja Gothic 4 rozgrywa się 10 lat po zakończeniu znanym nam z Gothic'a 3.
- W Arcania a Gothic Tale pojawi się stary Bezimienny. Przyjmie imię Króla Rhobara 3 i ruszy ku podbojom. Jak się okazuje, Bezimienny nie jest wzorowym władcą. Wręcz przeciwnie, jego panowanie kojarzy się z tyraństwem, złem i okrucieństwem. Jednak nie robi tego z własnej woli. Został on opętany przez złe moce, silniejsze od Innosa i Beliara. Granicę królestwa Myrthany sięgają aż do południowych wysp.
- Grę rozpoczniemy w tawernie pod "Rozdartą Dziewicą" której właścicielką jest Murda.
- Prawdopodobnie wróci podział na rozdziały, ale ta informacja nie jest potwierdzona.
Świat Gry
- Podział na pory dnia i nocy - tak jak to miało miejsce w poprzednich częściach.
- Świat gry ma być stosunkowo duży. Nie większy niż też znany nam z Gothic 3, ale nie mniejszy niż w Gothic 2. Ujrzymy zarówno małe jak i duże miasta.
- Podróżowanie między wyspami będzie odbywało się najprawdopodobniej przy pomocy statków i teleportów. Ale z uzyskanych informacji od Spellbound dowiedzieliśmy się, że szykują coś jeszcze innego (latające maszyny?).
- Podczas gry dowiemy się nieco o "Niezbadanych krainach", ale ich nie zobaczymy. Ponadto zostaną dokończone niektóre wątki z poprzednich części jednak żaden z nich nie będzie się wiązał bezpośrednio z historią Beizmiennego.
- Bariera będzie podobna do tej z Gothic 1 z tą różnicą, że będziemy musieli się dostać do środka. Aczkolwiek nie ona będzie głównym wątkiem w fabule.
- Nie będziemy mogli zmieniać swojego wyglądu zewnętrznego. Chodzi nam o twarz, ale będą zadania w których będzie wymagana zmiana ubioru/pancerza.
- Prawdopodobnie pojawią się nowi bogowie - czyli oprócz Innosa, Adanosa i Beliara zobaczymy kogoś nowego ale nie zdziwmy się gdy w grze pojawią się tylko "nowi" bogowie.
- W grze pojawią się wszelkiego rodzaju pułapki.
- W grze pojawi się wątek miłosny w formie zadania pobocznego.
- Wielce prawdopodobne, że pojawią się turnieje rycerskie i walki na arenach.
- W Arcania a Gothic Tale będziemy mogli znaleźć szkoły magii a także uczyć się w nich.
Miasta i Obozy
- Pojawi się Obóz podobny do tego z Bractwa Śniącego, a jego nazwa wybrana przez fanów brzmi - Czarna Woda.
- Argaan - tak nazywać się będzie jedna z czterech wysp świata Arcania a Gothic Tale. Jedyne co o niej wiemy, to fakt iż jest objęta ona klątwą Króla Thorniara.
- Znamy również nazwy trzech miast, które wystąpią w Gothic 4. A są nimi: Thorniara, Setarrif oraz Stewark.
- Każde mieszkanie będzie miało drzwi i wejście do nich będzie teraz trudniejsze.
- Na pewno pojawią się miasta portowe. Ich celem będzie wysyłanie statków w podróż jak i ich przyjmowanie.
Postacie
- Na pewno spotkamy znanego nam już z poprzednich części: Lestera, Diega, Miltena, Laresa, Thorusa
- Zupełnie nowymi postaciami będą: Elgan, Feren, Murda, Belgor (mąż Murdy), Gonter, Ethorn - myśliwy, Dangar - uzdrowiciel, Ricklen, Leboras
- Kupcy będą podróżować między miastami. Będziemy mogli spotkać ich także w drodze do miasta i handlować z nimi.
- W grze na pewno pojawią się kobiety. W odróżnieniu od pozostałych części będą odgrywać ważną rolę.
- Postacie z poprzednich części zostaną postarzeni specjalnie dla wydarzeń w Arcania a Gothic Tale (chodzi tutaj o znane nam już osoby).
- Nasz bohater jak i inne postacie będą mogły zachorować na zwyczajne choroby.
Potwory, zwierzęta
- Napotkamy znane nam już bestie: Krwiopijców, Błotne Węże, Pełzacze, Polne Bestie; ale ich wygląd zostanie odświeżony.
- Całkiem możliwe, że będziemy podróżować konno, choć ta opcja stoi pod znakiem zapytania, ponieważ twórcy rozważają wszystkie możliwe środki transportu.
- W grze wystąpią unikatowe bestie takie jak Czarny Troll. W Arcania a Gothic Tale pojawią się również przywódcy stad tzw. bossowie; z taką sytuacją mieliśmy do czynienia w Gothic 2 np. Przywódca Stada Zębaczy.
- Możliwe, że poza ludźmi i orkami pojawią się nowe rasy np.: elfy.
- "Zwierzę wygląda niegroźnie i jest nam dobrze znane, ale w rzeczywistości w końcu może być skąpym potworem. Powiedziałem. " opis EDL'a odnośnie jednej z bestii. Ciekawe co to za potwór ?
- Powietrze opanują w końcu ptaki, zaś w morzach spotkamy ryby i potwory morskie.
- Potwory będą się przemieszczać z jednego terenu do drugiego, w poszukiwaniu pokarmu.
Ekwipunek
- Pod znakiem zapytania stoi wystąpienie magicznej rudy w Gothic 4.
- Zostanie zaprezentowany nam zupełnie nowy ekwipunek.
- Bronie będą ulegały zniszczeniu.
- Gdy będziemy zbyt często parować ciosy to nasza tarcza ulegnie zniszczeniu.
- Obok mieczy pojawią się też inne bronie. Na teraz tyle mogę powiedzieć.
- Jedzenie będzie zawsze świeże i soczyste. Nie ulegnie zepsuciu.
Przyroda
- W grze odwiedzimy cztery różne wyspy; każda z nich posiada swój unikatowy klimat, faunę i florę.
- Pogoda będzie miała wyraźny wpływ na otoczenie np.: gdy pada deszcz strażnicy schowają się w pod dachem by uchronić się przed nim. Podobnie będzie z innymi ludźmi, ponadto możliwe że gdy wejdziemy w błoto nasze ubranie się "ubrudzi".
- Możliwe, że na drzewach będą rosły owoce. W takim wypadku każda z czterech wysp zaoferuje nam inną roślinność, a w tym inne owoce.
- W grze pojawi się 'Las Orków'.
- Będzie można ścinać niektóre drzewa i krzaki.
- Zapalona pochodnia zgaśnie w deszczu.
- Pogoda będzie miała istotny wpływ na naszą prędkość biegu i wytrzymałość.
Gildie
- W Arcania a Gothic Tale wystąpi gildia kupców - do niej należy chociażby Murda.
- Z opowiadań można dowiedzieć się o gildi myśliwych z Krwawej Doliny
- Pojawi się gildia podróżników, a ich przywódcą jest Cranglan
- Pewne jest, że w grze zobaczymy Paladynów.
- Możliwe, że na morzach dzielących wyspy spotkamy piratów.
- Pojawią się tajne organizacje takie jak np: Gildia Złodziei w Gothic 2.
Umiejętności
- Zostanie ulepszony system umiejętności i sterowania. Spellbound zapewnia jednak, że będziemy mieli do wyboru układ klawiszy z poprzednich części.
- Prawdopodobnie będzie możliwość wspinaczki na drzewa jak i na inne elementy występujące w grze.
- W Gothic 4 ponownie zobaczymy pasek wytrzymałości znany nam z Gothic 3.
- Całkiem możliwe, że po zjedzeniu, wypiciu "czegoś" lub mieszaniu różnego pokarmu będziemy mieli przed monitorem niewyraźny obraz, a bohatera będzie brało na wymioty.
- W Arcania a Gothic Tale zobaczymy nowy system obrażeń. Bardziej dokłądny. Po uderzeniu kogoś w rękę osoba poszkodowania nie będzie mogła wykonywać szybkich ruchów a broń pozostawi po sobie wyraźny ślad na ciele przeciwnika.
- Gdy walczymy jakąś bronią, podczas jej użytkowania doskonalimy się w jej obsługiwaniu, dzięki czemu bohater walczy o wiele lepiej i zadaje większe obrażenia.
- Będziemy mieli możliwość nauki pisania i czytania. Pisać będziemy mogli na kamieniach, kartkach.
- Nasz bohater czasem będzie musiał nabyć umiejętności oszusta, by wykonać daną misję.
- Będziemy mogli rzucać przedmiotami codziennego użytku.
Arcania i sprzęt
- Potwierdzono podział grafiki na mroczną dla Europy i bardziej ożywioną dla Stanów Zjednoczonych.
- Arcania a Gothic Tale będzie oferował świetne oświetlenie i cienie które będą się zmieniały z każdą godziną dnia i nocy.
- W Arcania a Gothic Tale 95% rzeczy napisane jest w C++, C#, PHP, Java i Lua. Używane są też inne języki. W grze najważniejszymi są C++, LUA, Shader, Assembly.
- Prawdopodobnie powstanie 'modkit' do Arcania a Gothic Tale.
- Grafika gry będzie wspierana przez DirectX 10.
- Arcania a Gothic Tale na pewno zostanie wydana na PC i XBOX 360. Możliwa jest także wersja na PS3
- Oprawa audio ma być równie piękna dla uszu jak ta, w którą wsłuchiwaliśmy się w poprzednich częściach.
I co nie zaje***te?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:43, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to jak wiesz ,że kopiowanie to po co kopiujesz?Nie mogłeś wziąc tego w cytat z jakiej strony i linka do strony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:52, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elfy? To by dla mnie skopało klimat Gothica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
legion96
Uczeń miecza
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łodygowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:29, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie fajnie by było, dodali by jeszcze krasnoludy i by był drugi Władca pierścieni XD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Tak
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:12, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Grałeś chociaż w Gothica ? xD przecież to by totalnie zepsuło klimat gry, do Gothica nie pasują elfy, krasnoludy itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nargan
Wojownik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 1195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:48, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
legion96 napisał: | Właśnie fajnie by było, dodali by jeszcze krasnoludy i by był drugi Władca pierścieni XD. |
Tak, tak. Kolejne denne, typowe fantasty.
Elfy i krasnoludy wyszły z mody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
legion96
Uczeń miecza
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łodygowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:50, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mam wszystkie części gothica oryginały. No dobra macie rację, ale piszczcie co byście dodali do G4. Ja dodałbym czary zaklinania pogody: że np. jest deszcz, ty dajesz zaklęcie i puffff jest słońce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agreel
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:56, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Elfy, krasnoludy...to wogóle by nie był gothic, tylko jakiś mmo.
legjon napisał: | I co nie zaje***te? |
Nie...nie zaje***te...
legjon napisał: | (latające maszyny?). |
Kolejna rzecz która by sie przyczyniła do straty tego cąłego klimatu(którego juz w 3 brak)
legjon napisał: | Całkiem możliwe, że będziemy podróżować konno |
jw.
legjon napisał: | " opis EDL'a odnośnie jednej z bestii. |
A nie elda ???
legjon napisał: | "Zwierzę wygląda niegroźnie i jest nam dobrze znane, ale w rzeczywistości w końcu może być skąpym potworem. |
Oczywiście że to chrząszcz
legjon napisał: | - Bronie będą ulegały zniszczeniu. |
To juz nie jest z mmo...takie rzeczy występowały w grach typu baldur's gate, icewind dale itd.
legjon napisał: | - Będziemy mogli rzucać przedmiotami codziennego użytku. |
Takie coś pamiętam jedynie z dark messiaha, który też ma coś z rpg
legjon napisał: | Mam wszystkie części gothica oryginały. No dobra macie rację, ale piszczcie co byście dodali do G4. Ja dodałbym czary zaklinania pogody: że np. jest deszcz, ty dajesz zaklęcie i puffff jest słońce. |
Takowy czar też ma niewiele do gothic'a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Agreel dnia Nie 21:59, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
legion96
Uczeń miecza
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łodygowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:04, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale spójrz na plusy:
- W grze odwiedzimy cztery różne wyspy; każda z nich posiada swój unikatowy klimat, faunę i florę.
- Pogoda będzie miała wyraźny wpływ na otoczenie np.: gdy pada deszcz strażnicy schowają się w pod dachem by uchronić się przed nim. Podobnie będzie z innymi ludźmi, ponadto możliwe że gdy wejdziemy w błoto nasze ubranie się "ubrudzi".
- Możliwe, że na drzewach będą rosły owoce. W takim wypadku każda z czterech wysp zaoferuje nam inną roślinność, a w tym inne owoce.
- W grze pojawi się 'Las Orków'.
- Będzie można ścinać niektóre drzewa i krzaki.
- Zapalona pochodnia zgaśnie w deszczu.
- Pogoda będzie miała istotny wpływ na naszą prędkość biegu i wytrzymałość.
i jeszcze ta rana od miecza - miodzio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agreel
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 05:37, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
legjon napisał: | - W grze odwiedzimy cztery różne wyspy; każda z nich posiada swój unikatowy klimat, faunę i florę. |
Po tym co zrobili w 3, nie ciągnie mnie do wysp. I co z tego że 4 nie jest robiona przez piranhę, ale po screenach widać że jest to wszystko podobne do tego z 3. A co do klimatu, był on tylko w 1 i 2. W 3 już wszystko spartolili, a po screenach z 4 widać że klimatu nie polepszyli
legjon napisał: | - Pogoda będzie miała wyraźny wpływ na otoczenie np.: gdy pada deszcz strażnicy schowają się w pod dachem by uchronić się przed nim. Podobnie będzie z innymi ludźmi, ponadto możliwe że gdy wejdziemy w błoto nasze ubranie się "ubrudzi". |
To zwykłe pokazanie realizmu, a do gry nic nie zmieni. No chyba że dadzą jakąś misję typu "ucieknij przed deszczem i się nie zamocz", "pobiegnij po kałużach i przynieś pobrudzone buty" itp. Mogą jeszcze coś wykombinować w stylu że kurtki mają swoje hp i jak zmaleje całe, to twoje maleje, albo wprowadzą powodzie. Takie coś by tylko wkurzyło playerów, tak jak w większości wypadanie przez przednią szybę w GTA4. Powiedziałem że w większości, bo są tacy wariaci co lubią samobóje robić. Dla nich takie coś będzie jak znalazł. Dobra...to forum o gothic'u, a nie gta...idziemy do kolejnego pkt.
legjon napisał: | - Możliwe, że na drzewach będą rosły owoce. W takim wypadku każda z czterech wysp zaoferuje nam inną roślinność, a w tym inne owoce. |
Owoce też by nic nie dały do zagrywki. No chyba że chcą zrobić coś w stylu "Tonic Trouble II", gdzie się walczyło z warzywami(było jakieś 9 lat temu w cool games, a potem nie było słychu o tej grze, więc się nie zdziwcie jak nie będziecie znali tej gry)
legjon napisał: | - W grze pojawi się 'Las Orków'. |
Hura !!! Dali kolejny las !!! A propo to nie wiem co to za plus, jak zapewne tak samo wygląda jak normalny las. A jak chodzi o sam fakt że orkowie mają las...bez komentarza...
legjon napisał: | - Będzie można ścinać niektóre drzewa i krzaki. |
Ścinanie krzaków było już w innych grach np. fable. Ścinanie drzew zaś by się kończyło u ciebie dedem, więc nie wiem co to robi w plusach
legjon napisał: | - Pogoda będzie miała istotny wpływ na naszą prędkość biegu i wytrzymałość. |
Czyli krótko mówiąc przez upał się zmęczysz i będziesz sprintem biec, a jak będzie deszcz, to on "wczepi" się w ciebie, przybędzie ci kilosów i również będziesz biegł sprintem.
Twoje argumenty mnie do ciebie nie przekonały i nadal czekam tylko na mafię II i Diablo ]I[
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 08:32, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mnie też to nie przekonało czekam na polskie Dragon Age[foch]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
legion96
Uczeń miecza
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łodygowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 09:57, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie krytycy to jaką grę byście wy zrobili z G4. Jeszcze mi powiedzcie, że by miał grafe z G1, czy G2 nie? G3 terz nie jest do du*y po prostu ma lepszą grafikę trochę większe wymagania i niewiele bugów. Jak G4 będzie taki to nic u mnie nie straci, ponieważ taka grafa i obszerny świat, spotkanie z dawnymi przyjaciółmi, dla mnie bomba. Patrzcie na to http://www.youtube.com/watch?v=MYyQ5R_S0ss . Dla mnie będzie super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:08, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Tu chodzi o klimat a nie o grafę czy coś. Elfy i te "(latające maszyny?)" kompletnie skopią klimat który był w poprzednich częściach a się na G1 i 2 wzrujemy bo były najlepsze. Miały oryginalną fabułę bez karłów i kłapouchych co czyniło go oryginalnym i fajnym. Budowa domu może bym się zgodził ale to chyba, że jest jak w Fable, że możemy robić co chcemy po zakończeniu gry a ten wątek miłosny...może przejdzie. A jeśli o bugi z G3 chodzi to się lepiej przypatrz(G1 jest zrozumiałe bo ma swoje lata).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agreel
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 888
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:22, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nomadin napisał: | Tu chodzi o klimat a nie o grafę czy coś. Elfy i te "(latające maszyny?)" kompletnie skopią klimat który był w poprzednich częściach a się na G1 i 2 wzrujemy bo były najlepsze. Miały oryginalną fabułę bez karłów i kłapouchych co czyniło go oryginalnym i fajnym. Budowa domu może bym się zgodził ale to chyba, że jest jak w Fable, że możemy robić co chcemy po zakończeniu gry a ten wątek miłosny...może przejdzie. A jeśli o bugi z G3 chodzi to się lepiej przypatrz(G1 jest zrozumiałe bo ma swoje lata). |
I o to mi chodziło. Wiele ludzi lubi(ew. kocha)go ze względu na będący tam piękny, mroczny klimacik.Występował on w 1 i 2. W 3 to trudno to nazwać klimatem z poprzedników.Łącząc go razem z brakiem fabuły(o ile to co tam było można tym nazwać), większą ilością bugów(tak, tak...w poprzednich częściach również były, ale zdecydowanie mniej) i kilkoma innymi rzeczami była ona znacznie gorszą częścią.A jak widać gothic 4 nie zamierza nic poprawić w tej sprawie...a w dodatkowo zamierzają pogorszyć robią z tego mmo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Tak
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:02, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
OMFG ta gra jest ŻAŁOSNA to że przeczytałeś kilka zwalonych newsów w internecie nie oznacza że gra będzie fajna wczoraj widziałem na Hyperze Gameplay z E3 i wyglądało beznadziejnie, jak ten kolo którym sie gra kogoś zabił to nie zostawało ciało tylko zostawał wielki kawałek mięsa xD Przed chwilą znalazłem kolejny Gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=fGR85XUuLMc
KIIIIIIT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|