|
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jendrzejs
Obywatel
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 08:51, 10 Maj 2009 Temat postu: Problem ze startupem :( |
|
|
Witam mam problem zrobiłem nowego npc w NPCmarkerze dodaje go do Story/Npc potem dodaje jego linijke do startupa reprasuje skrypty i to błąd :
Unknow Information KDF_12534_Pyrokar
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jendrzejs dnia Nie 16:47, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:26, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Pokaż skrypt NPC i kawałek startupa gdzie program wskazuje na błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jendrzejs
Obywatel
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:58, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
O to skrypt Npc :
instance KDF_12534_Pyrokar (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------
name = "Pyrokar";
Npctype = Npctype_Ambient;
guild = GIL_KDF;
level = 50;
voice = 12;
id = 12534;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_CookSmith",1, 1,"Hum_Head_Bald",111, 1,DMB_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,6);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Axe_01);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_02);
CreateInvItems (self,ItArRuneSleep,1);
CreateInvItems (self,ItArRuneBreathOfDeath,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Mage;
daily_routine = Rtn_start_12534;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_12534 ()
{
TA_Boss (07,00,23,00,"oc1");
TA_Boss (23,00,07,00,"oc1");
};
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:58, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kod: | instance KDF_12534_Pyrokar (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------
name = "Pyrokar";
Npctype = Npctype_Ambient;
guild = GIL_KDF;
level = 50;
voice = 12;
id = 12534;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 100;
attribute[ATR_MANA] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_CookSmith",1, 1,"Hum_Head_Bald",111, 1,DMB_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,6);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Axe_01);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_02);
CreateInvItems (self,ItArRuneSleep,1);
CreateInvItems (self,ItArRuneBreathOfDeath,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Mage;
daily_routine = Rtn_start_12534;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_12534 ()
{
TA_Boss (07,00,23,00,"oc1");
TA_Boss (23,00,07,00,"oc1");
}; |
Poza tym że rutyna jest dziwna i ten NPC to raczej nie ambient tylko main, wszystko jest w porządku, daj jeszcze startup.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jendrzejs
Obywatel
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:46, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
O tutaj kawałek startupa:
Wld_InsertNpc(GRD_280_Gardist,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_400_Rodriguez,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_401_Damarok,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_402_Corristo,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_403_Drago,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_12534_Pyrokar,"OC1"); <-------- tu jest mój npc
Wld_InsertNpc(KDF_405_Torrez,"OC1");
Wld_InsertNpc(PC_Mage,"OC1");
Wld_InsertNpc(PC_Thief,"OC1");
Wszystko dobrze jest a wykrywa jakiś błąd ....
PS. :]
Czym różni się ambient on main ?
NPC był pisany w npc maker i jest do G1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jendrzejs dnia Pon 16:27, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milten_Mag_Wody
Obywatel
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:53, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ach Jendrzej Jendrzej...Robimy DEMO moda nie pełną wersje... Po co ci Pyrokar w demie Wystarczy ten Sędzia i choć 1 zadanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:37, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Milten: Takie rzeczy wypisuj mu na PW . A zresztą Pyrokar (bo mniemam że chcecie zrobić scenkę wrzucenia do koloni) daje nam list.
Jendrzek: Spróbuj dodać średnik przy linijce o Drago. Wydaje mi się że to jest twój błąd. Jest to typowa reakcja kompilatora C na brak średnika, wskazuje błąd w linijce niżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jendrzejs
Obywatel
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:24, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Milten ze mną Robi moda (DEMO) że przez przypadek pyrokar i sędzia wlecieli do kolonii XD Dałem ten srednik i dalej nie idzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jendrzejs dnia Pon 16:29, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:25, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale błąd jest ciągle taki sam? Czy coś się zmieniło? Podaj skrypt ze zmianą i błąd (po zmianie of korsz).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jendrzejs
Obywatel
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:19, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ciągle to samo robiłen nowe npc tez nie wchodzą poprawiałem wszystko już.
Przecież jak sie npc'pa robi to skrypt jego do story/npc sie wrzuca a WldInsert.....do startupa to nie wiem czy trzeba cos jeszcze zrobic ? :p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jendrzejs dnia Pon 20:21, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:07, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Problem jest gdzieś w Startupie, bo to tak komplikator wskazuje na błąd : P.
Możesz jeszcze raz wrzucić startupa? Okolicę w której teraz wyskakuje błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jendrzejs
Obywatel
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:17, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wld_InsertNpc(GRD_280_Gardist,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_400_Rodriguez,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_401_Damarok,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_402_Corristo,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_403_Drago,"OC1");
Wld_InsertNpc(KDF_12534_Pyrokar,"OC1"); <-------- tu jest mój npc
Wld_InsertNpc(KDF_405_Torrez,"OC1");
Wld_InsertNpc(PC_Mage,"OC1");
Wld_InsertNpc(PC_Thief,"OC1");
Pisze tylko na czerwono takie coś dokładnie ze startupa skopiowane :
U:PAR:CONTENT\STORY\STARTUP.D:UNKNOW IDENTIFIER:[gildiia,id.nazwa] npc w tym przypadku KDF_12534_Pyrokar
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jendrzejs dnia Śro 20:28, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jendrzejs
Obywatel
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:57, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra już jest gites
TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
Zamykam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|