Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rączka
Rycerz
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:47, 27 Sty 2007 Temat postu: 'Mroczne Tajemnice' |
|
|
Tak ludziska!!!Taaak!!!
Nareszcie zostanie wydany mod wersji polskiej możliwe, że jeszcze w tym roku.
'Mroczne Tajemnice'
został zainicjowany na przełomie marca i kwietnia 2006 roku. Po gruntownej restrukturyzacji w szeregach The Poziomkaz, do których dołączyło kilku obiecujących modderów prace na modem trywialnie mówiąc poszły pełną parą naprzód. Mroczne Tajemnice z założenia jest modyfikacją głęboko ingerującą w świat Gothica, zmieniając przygody głównego bohatera, Bezimiennego w iście epicką opowieść, a przy tym zachowując niepowtarzalny klimat gry. Fabuła Tajemnic toczy się w tle wydarzeń znanych graczom z oryginalnej podstawki. Próbując scharakteryzować modyfikację można śmiało użyć określenia „rozszerzenie” gdyż Mroczne Tajemnice są dla Gothica równie dobrym uzupełnieniem, co Noc Kruka dla Gothic II. Zacznijmy, więc od kilku nowych obozów pojawiających się w Kolonii Karnej.
Nowe Obozy
1. Fanatycy. Jest to organizacja wygnańców lub raczej uciekinierów z Obozu Sekty, którzy próbują odszukać pewną tajemniczą organizację i poznać prawdziwe oblicze wyznawanego przez ich braci demona. Gracz wykonując zadania dla Fanatyków będzie miał możliwość zostania Balem a także poznania wszystkich czarów sekty.
2. Obóz strażników. Znajduje sie przed starą kopalnią. Zamieszkują go najbardziej brutalni strażnicy, których ulubionym zajęciem jest wyżywanie sie na kopaczach. Mimo że są strażnikami to nie za bardzo lubią Gomeza i ludzi ze starego obozu... Jeżeli bardzo chcesz dostac w morde to powinieneś sie tam wybrać
3. Przemytnicy. Niewielki obóz pechowych rozbitków znajdujący się na plaży niedaleko Wieży Mgieł. Przemytnicy są dość specyficzną frakcją. Są to ludzie, którzy wbrew swojej woli zostali uwięzieni w obrębie bariery, kiedy to ich statek został podczas sztormu rozbity o skały. Gracz wypełniając zadania dla przemytników pozna ich historię a także będzie mógł posiąść umiejętność kowalstwa.
4. Tajemnicza frakcja potężnych istot, które od zarania wieków służą Inosowi. To ta organizacja stanowić będzie rdzeń fabuły Mrocznych Tajemnic. Gracz, który najpierw będzie musiał zlokalizować ich ukrytą siedzibę, będzie mógł stać się jednym z nich. Jednak Bezimienny będzie też mógł wybrać drogę naznaczoną przez Beliara służąc potężnemu nieprzyjacielowi Inosa. Tylko wola gracza zadecyduje o wyborze Bezimiennego…
5. Obóz łowców orków. Mały ufortyfikowany obozik znajdujący sie na terytoriach orków.
Nowe Możliwości
Tajemnice oferują także możliwość obstawiania jak i wzięcia udziału w walkach na kilku arenach. Na jednej z tych aren, znajdującej się na uboczu gracz będzie mógł stoczyć walkę na śmierć i życie a nagroda może przejść jego najśmielsze oczekiwania. Ciekawy system losowych walk dodatkowo uatrakcyjnia przeprowadzanie zakładów.
Mroczne Tajemnice umożliwią graczowi korzystanie z bardzo szerokiego wachlarza nowego oręża, zbroi, hełmów jak i nowych czarów. Gracz będzie mógł także nauczyć się dwóch nowych umiejętności specjalnych, z których jedną jest właśnie kowalstwo. Dodatkowo gracz będzie mógł posiąść wiedzę o gotowaniu i ważeniu trunków, co w realiach Kolonii Karnej jest dość przydatnym urozmaiceniem. System kilku rozsianych po Kolonii teleportów znacznie przyspieszy przemieszczanie się Bezimiennego. Losowy respawn potworów także może czasami wprowadzić gracza w niemałe zdumienie a także zwiększy zdobyte doświadczenie. Poziom trudności także został podniesiony porównywalnie z Nocą Kruka. Nowe potwory także dostarczą graczowi silnych wrażeń, gdyż walka z nimi bynajmniej do najłatwiejszych należeć nie będzie. Jednak zwiększona trudność to nie tylko mocniejsze bestie i przeciwnicy, to przede wszystkim klimat ciągłego zagrożenia, jakim gracz przesiąknie w niektórych obozach. Tym razem Bezimienny poczuje, że znajduje się w prawdziwej Kolonii Karnej, w miejscu gdzie bez powodu można stracić życie a czasem nawet coś więcej…
Oczywiście warto napomknąć także o zupełnie nowych i bardzo ciekawych lokacjach, które także dostarczą graczowi wielu niezapomnianych wrażeń. Powyższa charakterystyka oczywiście nie zdradza wszystkiego, na co gracz będzie mógł natknąć się w Kolonii Karnej.
Jak Robota?
Obecnie prace nad projektem znajdują się w fazie końcowej. Główna fabuła jak i większość wątków pobocznych zostały już ukończone. Prace na warstwie 3D także są już sfinalizowane, trwa jeszcze teksturowanie i modelowanie świata w Spacerze. Już wkrótce będzie także przygotowywany trailer z prezentacją modyfikacji. Szacowana data premiery to koniec Października jednak nie jest to pewien i ostateczny termin wydania rozszerzenia. Ze swojej strony ekipa The Poziomkaz może jednak zapewnić, że Mroczne Tajemnice ujrzą światło dzienne na pewno w tym roku i oby najpóźniej w Listopadzie.
Ciekawostki
*W naszym modzie będzie tajny level eggster-egs
w którym będą twórcy moda
*Osoby z forum będą bohaterami w modzie,
niektóre ich nicki będą napisane od tyłu
*W modzie będzie duży nowy i wspaniały świat
Jak widać ten nowy mod będzie naprawdę interesujący i zarazem bardzo wciągający w mroczną fabułę.Mod ten pogrąża Górniczą Dolinę w odmętach zapomnianej już przez śmiertelników przepowiedni.
Osobiście zaciekawiły mnie nowe obozy oraz umiejętności.'Ważenie trunków'-tego bym się nigdy nie spodziewał.Nie mogę się też doczekać tajnego levelu ' eggster-egs'
[size=x-small]Źródło-http://www.poziomkaz.go.pl/[/size]
A teraz wasze opinie i przemyślenia dotyczące 'Mrocznych Tajemnic'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szakal
Uczeń miecza
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:26, 30 Sty 2007 Temat postu: Re: 'Mroczne Tajemnice' |
|
|
Rączka napisał: | Tak ludziska!!!Taaak!!!
Nareszcie zostanie wydany mod wersji polskiej możliwe, że jeszcze w tym roku.
|
Czyli mam rozumiec,ze moze on wyjsc dopiero w 2008?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rączka
Rycerz
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 1438
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:25, 01 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli dobrze pójdzie modderom to chyba w Listopadzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fiołek
Mistrz miecza
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:02, 08 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Fajnie a zresztą i tak bardziej czekam na mod "Czas Zapłaty"!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Modzio131
Gość
|
Wysłany: Śro 11:37, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jak na razie jest mod Czas zapłaty Prolog.
A propo Mrocznych tajemnic to premiera już 23 marca (czyli piątek) .
|
|
Powrót do góry |
|
|
DavixO
Rycerz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nowego Obozu
|
Wysłany: Śro 12:01, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Grałem w mod Czas zapłaty Prolog jest fajny tylko trochę za krótki ale i tak jest fajny. Nie mogę się doczekać modu Mroczne Tajemnice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fiołek
Mistrz miecza
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:06, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ja też grałem w Czas Zapłaty Prolog ale miałem że Gorn był nieśmiertelny i nie mogłem go zabić!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DavixO
Rycerz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Nowego Obozu
|
Wysłany: Śro 14:10, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie był śmiertelny. Może to był bug.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilk
Rycerz
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:29, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Przecierz nawet w zwykłym Gothicu I Gorn jest nieśmiertelny ! A co w czas zapłaty jest misja zabij Gorna ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Depsin
Przybysz
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Obóz Bractwa
|
Wysłany: Śro 14:34, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nie niema misji zabij gorna poprostu on nas atakuje, a raczej nie będe się patrzył jak mnie zabija no nie?Gorn jest śmiertelny w Czas Zapłaty i już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fiołek
Mistrz miecza
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:47, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
U mnie był nieśmiertelny czyli miałem bug!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilk
Rycerz
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:02, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jeju b marvin b F2 edit abilites flags=0 i już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fiołek
Mistrz miecza
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:58, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nie musze już tego używaćbo zagrałem od początku i go zabiłem!
edit:nie gadajmy już o modzie czas zapłaty prorog bo robimy niezły off-topic!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fiołek
Mistrz miecza
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 2414
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:32, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
UDAŁO SIE już za kilka chwil będzie można ściągnąć mod np.na gothic.gram.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szakal
Uczeń miecza
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:38, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Yeah..wreszcie po tylu miechach czekania!!
Edit:oO widze że all sie doczekać niemogą.
TheModders.org :
86 Użytkowników aktywnych przez ostatnie 15 minut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|