Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kopalnia Mythrillu (pod patronem Dark Assasins)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thorus12
Uczeń miecza


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:47, 08 Lis 2009    Temat postu: Kopalnia Mythrillu (pod patronem Dark Assasins)

Przedstawiam zapowiedź moda:

Nazwa: Kopalnai Mythrilu
Platforma: G1
Długość: Jak dodatek Noc Kruka
Nowości:
-Dwa nowe swiaty (dwie kopalnie)
-Nowe modele (miecze, tarcze, hełmy)
-Nowe umiejetnosci (poslugiwanie sie tarczą, walka dwoma mieczami, kowalstwo, alchemia, kopanie rudy/mythrillu i inne)
-Nowe animacje
-Nowa fabuła:
Do koloni wkraczają Poszukiwacze Mythrillu. Są szybcy i nieprzywidywalni. Szybko zdobywają Starą Kopalnię, zaczynają pertraktować z Nowym Obozem. Czemu oni tu są? Ponieważ w Starej Kopalni odkryto dwa nowe kompleksy jaskin (dwa nowe swiaty = dwie kopalnie) w których znajduje sie magiczny surowiec, potężniejszy od czarnej czy czerwonej rudy...
-Nowe droga:
Poszukiwacz Mythrillu
Cytat:
-Wojownik
-Mag
-Dowódca

-I wiele innych


Screeny:
Narazie dwa z nowych umiejetnosci (kliknij aby powiekszyć):







Oficjalna strona grupy: [link widoczny dla zalogowanych] zapraszam Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thorus12 dnia Nie 21:03, 08 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pan Tak
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:54, 08 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
Narazie dwa z nowych umiejetnosci



Zdawało mi się że kowalstwo i alchemia były w Gothic 1 o.O


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Świetlisty Paladyn
Uczeń miecza


Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zgadnij
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:00, 08 Lis 2009    Temat postu:

Bury zenek bo w gothcu 1 to jest.

To była ironia -,-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorus12
Uczeń miecza


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:02, 08 Lis 2009    Temat postu:

Nie, w g1 nie ma kowalstwa ani alchemi. Dopiero od G2.

Nie wierzycie? Sprawdzcie sami!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Świetlisty Paladyn
Uczeń miecza


Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zgadnij
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:07, 08 Lis 2009    Temat postu:

Kowalstwo jest.

Edit :
Tylko ze dodałeś to kowalstwa menu Rolling Eyes .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Świetlisty Paladyn dnia Nie 21:09, 08 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorus12
Uczeń miecza


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:10, 08 Lis 2009    Temat postu:

W g1 nie ma. Jesli masz stalowy pręt, to zawsze i tylko wykujesz Niewykonczony miecz. Okna dialogowego nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Świetlisty Paladyn
Uczeń miecza


Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zgadnij
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:12, 08 Lis 2009    Temat postu:

Edytowałem że dodałeś menu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorus12
Uczeń miecza


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:15, 08 Lis 2009    Temat postu:

Czlowieku, wiesz wogole ocb? Nie ma żadnego okna dialogowego, można wykuć tylko jeden miecz, nikt cie tego nie uczy, nawet jako umiejetnosc do okna statystyk nie jest wpisane Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erat
Uczeń miecza


Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:53, 10 Lis 2009    Temat postu:

Mam kilka pytań.
Po pierwsze, fabuła moda naprawdę jest taka denna czy to tylko faza testowy bądź kulawy opis. Very Happy
Ale dobra, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
Mam jednak następne pytania.
Kto wchodzi w skład waszej grupy i jakie macie doświadczenie?
Bo nie wydaje mi się by początkująca grupa modderska mogła stworzyć dodatek wielkości Nocy Kruka, zrobić nowe animacje i dwa duże światy.
Chciałbym zobaczyć jakąś próbkę waszych umiejętności.
Coś poza dodaniem kowalstwa i alchemii. Zresztą w G2NK była o wiele lepsze i na niej powinniście się wzorować.Zresztą coś mi się wydaje że ten mod będzie niewypałem, a modderzy którzy klną się na niebiosa że zrobią nowe animacje nie potrafią odmrozić wody. A Buremu chodziło o to że nie są to nowe umiejętności tylko zmodyfikowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pan Tak
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:57, 10 Lis 2009    Temat postu:

Podpatrz skrypty w G2 i przepisz je do G1, tada zrobiłeś coś czego nie było w G1 ale jest w G2.


Oni mają ogromne doświadczenie tam jeden napisał że ma 26 lat i trzeba mu wierzyć ! :C u nowych to norma, nie zrobili nawet jednej modyfikacji ale ciągle obiecują duale, hełmy, magie, animacje itp. za niedługo thorus zacznie robić prace nad koniem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pan Tak dnia Wto 17:58, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorus12
Uczeń miecza


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:39, 22 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
Mam kilka pytań.
Po pierwsze, fabuła moda naprawdę jest taka denna czy to tylko faza testowy bądź kulawy opis.
Ale dobra, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
Mam jednak następne pytania.
Kto wchodzi w skład waszej grupy i jakie macie doświadczenie?
Bo nie wydaje mi się by początkująca grupa modderska mogła stworzyć dodatek wielkości Nocy Kruka, zrobić nowe animacje i dwa duże światy.
Chciałbym zobaczyć jakąś próbkę waszych umiejętności.
Coś poza dodaniem kowalstwa i alchemii. Zresztą w G2NK była o wiele lepsze i na niej powinniście się wzorować.Zresztą coś mi się wydaje że ten mod będzie niewypałem, a modderzy którzy klną się na niebiosa że zrobią nowe animacje nie potrafią odmrozić wody. A Buremu chodziło o to że nie są to nowe umiejętności tylko zmodyfikowane.


Skład naszego teamu można sprawdzić na naszym forum (www.dark-assasins.cba.pl) natomiast nasze doswiadczenie? Każdy z nas (oprócz jednego - speifle) ma conajmniej 2 lata stażu, niektórzy (Draco, Serj, Dekster) mają o wiele, wiele wiecej i są świetni. Nasz animator pracowal przy projekcie BiT.
Kowalstwo i alchemia: nie kopiowalismy skryptów. Skrypty w G1 i G2NK różnią się, skrypty w G1 są pisane wszystko od nowa, nie kopiowane, dlatego tak długo nam to zajmie.
Fabuła jest cały czas pisana.

Cytat:
Podpatrz skrypty w G2 i przepisz je do G1, tada zrobiłeś coś czego nie było w G1 ale jest w G2.


Oni mają ogromne doświadczenie tam jeden napisał że ma 26 lat i trzeba mu wierzyć ! :C u nowych to norma, nie zrobili nawet jednej modyfikacji ale ciągle obiecują duale, hełmy, magie, animacje itp. za niedługo thorus zacznie robić prace nad koniem.


Serj ma 26 lat i pochodzi z armeni. Pracowal przy BiT, a jak nie wierzysz - to nas to śmieszy i bawi Very Happy Koni natomiast nie bedzie. Aha co do kowalstwa i alchemi - jak pisalem - wszystko tworzymy od nowa, ponieważ skrypty w G1 i G2+NK różnią się, i gdyby tak wsadzić do G1 skrypty z g2NK bez edytowania, wywali crash. Prawdopodobnie acces violation.

Pozdrawiam,
T12


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thorus12 dnia Nie 21:48, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pan Tak
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:49, 22 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
Serj ma 26 lat i pochodzi z armeni. Pracowal przy BiT, a jak nie wierzysz - to nas to śmieszy i bawi Very Happy


To śmiejcie sie i bawcie ja pośmieje sie z tego że koles ma 26 lat i pochodzi z armeni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorus12
Uczeń miecza


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:54, 22 Lis 2009    Temat postu:

A na jakiej podstawie twierdzisz, że nie ma on 26 lat i nei pochodzi z armeni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pan Tak
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:02, 22 Lis 2009    Temat postu:

Dla mnie to on może być nawet uchodźcem z Afryki ale co do wieku to bym sie przyczepił :] na miejscu 26 letniego kolesia nie zadawałbym się z gówniarzami przez neta i nie robił z nimi moda do jakiejś byle jakiej gry (pisze co bym zrobił na jego miejscu, a nie, że obrażam gothica -,-) chyba, że byłbym totalnie zdesperowany.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pan Tak dnia Nie 22:03, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thorus12
Uczeń miecza


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:10, 22 Lis 2009    Temat postu:

Na szczescie (dla wszystkich a szczegolnie dla mnie) on taki nie jest.

Powoli schodzimy z tematu. To temat do zachecania do rejestracji na forum grupy i do komentowania projektu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin