|
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:12, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Piwnice jak dla mnie zawsze są takie same xD ,ale chodzi o świątynię głównie-strzelistośc duże witraże okienne itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wilk
Rycerz
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:38, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nie ma tematu który byście nie zaspamowali xD
Co do nazwy Gothic to to nie dyskusji każda gra jakoś się nazywa i to coś w stylu dlaczego łyżka nazywa się łyżka a nie widelec ? Taki mieli pomysł i taki dali. koniec kropka.
Archanioł napisał coś o tym że już wie dlaczego jest już od 16 lat. Wnioskuje że dlatego że zabijasz orków i ludzi... To dlaczego choćby Gothic 2 i 1 nie jest od 16 lat skoro też zabijasz orków i ludzi w jeszcze okrutniejszy sposób (w 1 i 2 dobijasz okrutnie a w 3 wywijają koziołka i padają). Jedyne sensowy powód żeby było od 16 to piękne słupy z zwisającymi Palkami (przyjrzał się ktoś im ? xD)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aqua
Nowicjusz miecza
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:41, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Scenariusz w każdym mieście dla każdego jest tak. Robić poboczne zadania i zyskać szacunek mieszkańców a potem ich wyrżnąć. Nic innego. Nie ma zwrotów akcji, czarnego charakteru odkrywanego zgodnie z fabułą |
Zgadzam się z tym. Każde nowe poznane miasto (tyczy się miast, bohaterów itp.) zamiast ciekawić - nudzi. Każda odegrana bitwa, zamiast dawać satysfakcję wygranej - nudzi. Każde wykonane zadanie, zamiast wciągać jeszcze głębiej w fabułę - nudzi.
Cytat: | + Gothic 3
Każdy poleci na ten tytuł, nieważne co jest w środku, obowiązek wielbicieli gothica.
+ Grafika
Taki plus na upartego, bo dla mnie grafa to jakieś 5% oceny ogólnej. |
Dokładnie.
Cytat: |
Orkowie
Wyglądają i zachowuja się całkowicie inteligentnie, całkowicie się zmienili i nie są juz zieloni. Stracili na respekcie i sile. Nie czuję zabawy podczas walki z orkami, to już nie sa silne humanoidy, które są podstawowym wrobgiem naszej postaci. To prymitywnie wymyślone ludziołaki( Very Happy ), które nagle mówia po naszemu. Rządzą się, i wogóle to nie ta sama rasa Sad.
|
Przyznaję trochę to spaprali, ale nie uznawałbym tego za minus. Dlatego, że w innych częściach orkowie byli nastawieni tylko na: znaleźć > zabić?
Było tak, ale to się zmieniło w gothic 3 pod względem rozwoju fabuły (której zresztą jak niektórzy twierdzą nie ma)
Cytat: | - Druidzi
Drobny minus, ale jest. We wcześniejszych częściach nie było nic takiego jak druid, nic, a tu nagle pojawia się ich kilka klanów. Jakoś mi się to nie podoba bo jest takie odmienne dla tego świata. |
To co wyżej. Pomysł nie jest sam w sobie zły. Ale wykonanie postawione na ilość a nie na jakość.
Cytat: | - Bezimienny
Z twarzy zupełnie inna osoba, inne wsłosy oraz postura. Dodatkowo chodzi jak kaczka(co szpeci strzasznie) i ma ciut inny charakter. Ja chcę tego starego młodego chłopoka, a nie tego faceta |
Otóż ja protestuję do wszystkich wypowiedzi tego typu! To bezpodstawne narzekanie. Wygląd bohatera się poprawił i nie powinniście się tego czepiać. PS. W poprzednich częściach to wyglądał jak (za przeproszeniem) pedał. Bardzo dobrze, że słowa Valentina nie dokonały się w czynach. "Możesz mi nawet przywalić w pysk, nic mnie to nie obchodzi. Ja jutro i tak wstanę świeży jak skowronek, ty zaś będziesz się włóczyć ze swoją szpetną gębą po kres swych dni. Co do jego charakteru częściowo się zgadzam. Nie podoba mi się np. to, że automatycznie mówi do jednego gościa (Rufusa): Podziękowania są dobre, ale najlepsze są nagrody. Ja akurat nie jestem takim chytruskiem i mnie to wkurzyło. Brak humoru też dał się tu we znaki, wypowiedzi innych ludzi są na siłę zabawne.
Cytat: |
- Przyjaźń
Już nie widac tak bardzo tej przyjaźni z kupmlami, nie to, że zanika, ale nie jest aż tak bardzo wyraźna.
|
Myślę, że to nie jest bezpostawna przyczepka. W czasie gry można nawet zapomnieć kim jest Diego.
Cytat: | - Odbijanie zamków lub zabijanie buntowników
Jedna osoba niszczy cała rasę, albo ludzką, albo orkową. Jedna osoba wyrzyna cała miejską populację. Bezmyślna rzeź Confused .
- Sztuczna inteligencja
Atakyujemy na miasto, w którym jest 50 jak nie więcej orków, a walczymy z grupkami po 3, reszta czeka z tyłu, to jest chore. Jak ktoś za nami idzie to diebil nawet nie zauważa kiedy sie gubi.
-WALKA Mad
Minus sporego kalibru. W ciekawą walkę, w której wiele zależało od nas gothic zmienił się w rzeź bliska diablo. Klikanie LPM to cała logika walki. Absolutna masakra. Dodatkowo zwierzęta atakują cała serią ugryzień, więc Wilk może zarżnąć herosa na 60 poziomie. I klimatycznie taka lekko tępa Confused . walka w Two Worlds to tez niby klikanie LPM, lub PPM(czary), ewentualne wyciągnięcie łuku, ale tam jest to znacznie milsze i przyjemniejsze. |
Odbijanie miast i różnych terytoriów to porażka, czasem mam ochotę tym rzygać zamiast się podniecać.
Co do tej sztucznej inteligencji - racja. System walki z wieloma przeciwnikami został niepotrzebnie uproszczony do maximum. Kiedyś w poprzednich wersjach grupka kilkuosobowa bandytów, budziła zastanowienie, czy podołam im?
O chodzeniu już nawet nie wspomnę. NPC mający przed sobą dwumetrową górkę, czy przepaść zamiast zeskoczyć obejdzie dookoła.
WALKA? TRAGEDIA?! Czytając kilka recenzji gothica, czy opisów po prostu popłakałem się prawie ze śmiechu. Cytuję: "System walki został jeszcze bardziej rozbudowany, dzięki czemu walka odbywa się na więcej możliwości."
Owszem możliwości uderzeń jest więcej, ale czy to coś zmienia??
Na przykład gdy walczymy z kimś uderzenie z rozmachu/silne uderzenie w ogóle nie ma sensu. Przeciwnik prawie zawsze genialnie się cofa, w dodatku narażamy się tylko na kontratak. Od gracza tylko zależy to jak szybko będzie klikał LPM, lub PPM (jeśli przeciwnik bardzo szybko atakuje, np. wilk, po prostu czasem lepiej dłużej używać PPM, a nie tracić zdrowia niż LPM)
Owszem można stosować różne dopuszczone techniki, ale czy my tak na prawdę ich używamy? Do cholery zadajcie sobie sami to pytanie, co robicie gdy chcecie jak najlepiej wyjść w walce. JA POWIEM SZCZERZE: WALĘ BEZMYŚLNIE W LEWY PRZYCISK, przez co nawet osoby przebywające ze mną w domu myślą, że coś ze mną nie tak.
Porażka.
Zmęczyłem sie troche pisaniem...
W gothicu 3 nie ma miejsca na fabułę, tylko na klikanie myszką. Myślę, że gothic 3 jest raczej bardziej podobny do tibii (nie pod względem graficznym hehehe)
Ale we wspomnianej grze również atakujemy jak najszybciej w najkrótszym czasie i satysfakcji większej z tego nie mamy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aqua dnia Sob 22:54, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 08:26, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Aqua napisał: | Otóż ja protestuję do wszystkich wypowiedzi tego typu! To bezpodstawne narzekanie. Wygląd bohatera się poprawił i nie powinniście się tego czepiać. |
Zgadzam się.Bezimienny zyskał na wyglądzie zewnętrznym w 3 odsłonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gotha
Gość
|
Wysłany: Czw 10:10, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
PLUSY:
- sama nazwa "Gothic". To kupią wszyscy fani serii.
- większy świat
- dłuższa
MINUSY:
- muzyka (całkowicie psuje mroczny klimat gry!)
- grafika, chociaż niezła, znacznie różni się pod każdym względem od tej w poprzednich częściach. Świat jest strasznie kolorowy i cukierkowy. Wcześniej czarne krwiopijce są czerwone, szare wilki wyglądają jak białe, pluszowe miśki, cieniostwory - jak szczury... Denne /:
- wymagania
- klimat (gdzie ten stary, mroczny klimat? Gdzie ten ciemny, szary świat, mroczne, straszne lasy, potwory... schrzanili to na całej linii... zrobiło się kolorowo i wesoło)
Nie pisz kolorami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Epikur
Wojownik
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:43, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ponarzekam
Fabuła jest liniowa jak diabli. Zrób to, następnie tamto i zasuwaj do kolejnego miasta, które nie ma nic wspólnego z tym naszym. Normalnie jakby miasta były oddzielnymi państwami.
Postacie. Tutaj zwalili sprawę. Wszyscy są tacy szarzy, bez wyrazu. Kumple z Esmeraldy zachowują się tak jak inni NPC i tak samo traktują herosa. To jest tragedia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kathem
Nowicjusz miecza
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 00:29, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Grę ukończyłem po raz pierwszy dopiero niedawno. Powodem tego był głównie za słaby komp w okresie premiery i parę lat po niej. Choć tutaj można już się doszukać pierwszego minusa. Czy to mój komputer był za słaby, czy gra kiepsko zoptymalizowana? Na szczęście grając na nowym sprzęcie nie miałem żadnych problemów technicznych, dlatego nie będę oceniał gry przez ten pryzmat.
+MUZYKA
Do większości elementów mam mieszane uczucia, ale jednego tej grze odebrać nie można. Muzyka jest znakomita i klimatyczna. W tym elemencie nie ma sobie równych.
+DUBBING I OPRAWA AKTORSKA
Pod tym względem, podobnie jak pozostałe części serii gra stoi na wysokim poziomie. Wszystkie postaci zostały zdubbingowane i polska wersja językowa dialogów brzmi naprawdę nieźle.
+KLIMAT (OGÓLNIE)
Podział kontynentu na 3 różniące się obszary (pustynia/obszar umiarkowany/mroźne pustkowia) to znakomity pomysł, zwłaszcza, że każde miejsce posiada swój własny, unikalny klimat. Pomysły na misję z kamieniami przodków, przywodzące na myśl tradycje wikingów, czy też kult handlu na pustyni, do złudzenia przypominający podejście do handlu i targowania się na arabskich bazarach.
+FABUŁA (OGÓLNIE) I 3 ZAKOŃCZENIA
Ogólny pomysł na fabułę jest bardzo dobry. Dokładnie tego spodziewaliśmy się na zakończenie trylogii. Możliwość zdecydowania o losach świata, kierując wybraną przez siebie nacją i będąc posłusznym jednemu z 3 bogów.
+OTWARTY ŚWIAT
+MNOGOŚĆ GILDII
-POWTARZALNE QUESTY
Większość zadań, zwłaszcza tych na reputację w miastach opiera się o 1 schemat: Przynieść [ile] [czego] [komu]. Ewentualnie Zabić [ile] [rodzaj potwora]. Większość zadań nie wciągała i nie miała żadnego polotu.
-BEZBARWNI NPC
W każdym mieście można policzyć na palcach 1 ręki ludzi z którymi możesz porozmawiać. A i oni mają maksymalnie 3 opcje dialogowe: "Pokaż mi swoje towary"/"Naucz mnie umiejętności"/Opcja związana z questem. Miasta, mimo że z pozoru duże, świecą pustkami.
-BEZSENSOWNE ODBIJANIE MIAST
Psuje to klimat rozgrywki. Totalnie nierealistyczne jest to, że Bezimienny najczęściej w pojedynkę wybija cały garnizon orków.
-SŁABY BALANS
-BUGI
+/-SYSTEM WALKI
Jedni narzekają, innym nie przeszkadza. Należę do tej drugiej grupy, bo mamy przecież atak silny, szybki, blok, różne style walki, tarcze, dwa miecze, łuki, kusze, magię. Niby wszystko co być powinno. Może jednak mógłby być nieco lepszy.
+/-GRAFIKA
Choć wypowiadam się ładnych kilka lat po premierze gry i trudno porównywać mi Gothica 3 ze współczesnymi tytułami, to jednak mogę porównać go do poprzednich odsłon serii. Zmiana silnika gry po 2 części była nieunikniona i ostatecznie wyszła grze na dobre. Do nowych animacji i modeli postaci trzeba się po prostu przyzwyczaić. Boli jedynie fakt, że diametralnie zmieniono modele niektórych sztandarowych dla Gothica potworów jak cieniostwory, krwiopijcy, czy ścierwojady.
Są zawsze dwie strony medalu a ta gra, jak mało która jest pełna wewnętrznych sprzeczności. Grze może lepiej by wyszło, gdyby nie ukazała się pod nazwą Gothic. Wtedy zostałaby oceniona jako bardzo dobra gra i została zapomniana po paru latach. Patrząc na nią przez pryzmat poprzedniczek wypada niestety blado, jednak zagra w nią każdy fan serii Gothic. Jeśli miałbym wystawić ocenę w skali od 1 do 10, to byłbym w stanie wybronić każdą notę między 4 a 9. Ta gra potrafi wciągnąć niesamowicie swoim klimatem i gotyckością, by po paru godzinach niemiłosiernie zirytować bugiem lub kolejnym identycznym questem do zrobienia byle dociągnąć jeszcze te 5% reputacji w mieście, które i tak zaraz zrównasz z ziemią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Epikur
Wojownik
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 00:55, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Oni po prostu myśleli przyszłościowo. Zrobili grę na dzisiejsze komputery.
Mówimy o tej samej muzyce? Tej co wszystko zagłusza podczas rozmowy, a w dziczy jak zauważy cię zwierzak huk jakby niebo zwalało się na głowy.
Cytat: | +DUBBING I OPRAWA AKTORSKA | Ta. Dowalenie w tym samym mieście 10 postaci z tym samym głosem, gdy nigdzie indziej tego dubbingu nie ma, jest naprawdę dobrym pomysłem xD. Część aktorów dodatkowo po prostu recytuje tekst z kartek.
Niby on otwarty, ale cholernie pusty. Tam nic nie ma :/.
I niewykorzystany potencjał. Gońcy leśni całkowicie olani. Wszyscy z wyjątkiem nordmarczyków są szarzy...
Gothic bez bugów to już nie byłoby to samo, to jest charakterystyczna część serii.
Cytat: | Jeśli miałbym wystawić ocenę w skali od 1 do 10, to byłbym w stanie wybronić każdą notę między 4 a 9. Ta gra potrafi wciągnąć niesamowicie swoim klimatem i gotyckością, by po paru godzinach niemiłosiernie zirytować bugiem lub kolejnym identycznym questem do zrobienia byle dociągnąć jeszcze te 5% reputacji w mieście, które i tak zaraz zrównasz z ziemią. | Bez przesadyzmu proszę. 9 to ogromna przesada zważywszy na liczne minusy, a gothic'owością gra także nie powala. Weź pod uwagę iż ocena 9/10 to prawie ideał, a do tego wiele trójce brakuje.
Wszystko czego nie skomentowałem uznaję za dobro .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kathem
Nowicjusz miecza
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:25, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
1. O gustach się nie dyskutuje, więc może muzyka mogła Ci się nie podobać, ale przynajmniej według mnie jest to jeden z najlepszych elementów tej gry. I jest to chyba jedyny element, w którym Gothic 3 przebija jedynkę i dwójkę. Co do zagłuszania dialogów to nie spotkałem się z czymś takim. W dodatku muzyka jest bardzo klimatyczna i pasuje do sytuacji (zmienia się na dynamiczną i mroczną podczas walki, charakterystyczne brzmienia w Varancie).
2. To o czym mówisz jest prawdą. Pisałem, że miasta świecą pustkami, a NPCe są bezbarwni. Ale to co zostało przygotowane przez twórców zostało zdubbingowane bez zarzutu. Podobnie jak w poprzednich częściach nie można powiedzieć złego słowa o polonizacji gry.
3. Z tym się nie zgodzę. W każdym rejonie można napotkać unikalne potwory, zobaczyć inny krajobraz. Jest też sporo skrzyń rozsianych po świecie, których można szukać. Tutaj mogę się z kolei nie zgodzić z Twoją wypowiedzią 2 posty wyżej. Fabuła jest właśnie kompletnie nieliniowa. Właściwie od zakończenia walki w Ardei możesz robić co tylko chcesz. Chcesz odbijać miasta dla buntowników? Proszę bardzo. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby udać się od razu na pustynię i nauczyć się walki dwoma broniami, albo ruszyć prosto do Nordmaru w poszukiwaniu Xardasa. Liniowości nie ma w tej grze za grosz. Dla niektórych produkcji może być to zaleta, ale twórcy nie podołali temu, dlatego gra staje się po pewnym czasie schematyczna, a świat wydaje się pusty.
4. Gildie są fajne. W ogóle system reputacji (ale nie w miastach, tylko ten ogólny) to bardzo dobry pomysł. Gońcy Leśni rzeczywiście trochę olani, ale pozostałe frakcje są całkiem interesujące. Całokształt psują mało ciekawe questy, ale jeśli chodzi o klimat gildii, unikalne pancerze i preferowane sposoby walki, to każda gildia ma zaoferowania coś ciekawego.
5. Są bugi, które można uznać za tworzące klimat gry i są bugi, które psują zabawę z gry. Na przykład to że w poprzednich częściach demony nie mieściły się w drzwiach, albo to że kamienni strażnicy nie umieli chodzić po schodach było przydatnym bugiem, bo można było wykorzystać to by je pokonać. Wymagało to jednak poznania gry od podszewki, wgłębienia się w jej mechanikę, i użycia tej wiedzy we właściwy sposób. Natomiast bugi pokroju zniknięcia jakiegoś NPC potrzebnego do wykonania questa są po prostu niedopuszczalne. Mi na przykład zniknął Gorn- pod Gothą w tym małym domku powinien siedzieć uwięziony przez orków. Wykupiłem go z niewoli a jego tam nie było. Po przeteleportowaniu się do niego kodem odkryłem, że wdał się w niekończącą się walkę ze stadem wilków.
6. Gdybym miał wystawić swoją subiektywną ocenę to byłoby to 8/10, co znaczy tyle- gra bardzo dobra, a nawet wyróżniająca się, ale z licznymi niedociągnięciami. Jednak jestem w stanie zrozumieć osoby, które będą uważać tę grę za arcydzieło, jak i te, które nie pozostawią na 3 odsłonie Gothica suchej nitki. Można myśleć co by było, gdyby twórcy mieli więcej czasu na ukończenie produktu. I jak gracze przyjęliby tą grę, gdyby nie miała Gothic w nazwie? Byłaby hitem i wypracowała własną markę, czy też nie sprzedałaby się i po paru latach wylądowała w koszyku z grami za 10 zł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Epikur
Wojownik
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:24, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
1. Ja nie twierdzę iż sama muzyka jest zła. Bardziej mi chodzi o jej siłę w niektórych momentach, na przykład rytm w Myrtanie, który doskonale wkomponowuje się w dialogi NPC całkowicie je zagłuszając.
2. To jak oceniasz jeden głos na 10 postaci w jednym miejscu . albo trochę mdłe teksty niektórych osób, jedynie główni NPC ciekawie gadają, no i niektóre chlubne wyjątki jak Ilja z arabskim akcentem.
3. Myrtana czy nawet Nordmar wyglądają fajnie pod tym względem, zaś Varant to po prostu kopiuj-wklej z wrzuconymi potworkami czy tam jakąś skrzynką, a to jest nużące. Rozumiem że to pustynia, ale nawet tam dałoby się urozmaicić eksplorację.
No i warto dodać, iż pierwowzór trójki naprawdę odstaje od poprzednich części klimatem. Dopiero modyfikacje fanów sprawiły iż dorównuje poprzednikom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kathem
Nowicjusz miecza
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:09, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
1. Ja osobiście nie miałem takich problemów.
2. No to podpada pod bezbarwność NPC i pustość miast, o czym już pisałem. Ale nadal podtrzymuję że sam dubbing i gra aktorska jest na wysokim poziomie.
3. Mnie akurat irytował Nordmar, ponieważ co chwilę się w nim gubiłem. Varant z kolei był pełen ruin, jaskiń i oaz, w których czaili się bandyci. W modyfikacje nie grałem, więc się nie wypowiem. Można podsumować tę dyskusję takim stwierdzeniem, że gdyby G3 nie miało Gothic w nazwie, i nie byłoby porównywane do poprzedniczek, to gracze wyrobiliby sobie zupełnie inne zdanie na jej temat. Bo trójka jest grą diametralnie inną od poprzednich części i poza zarysem fabularnym i bohaterami z poprzednich części niewiele ją z nimi łączy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Epikur
Wojownik
Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:33, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
2. Ja zauważyłem iż większość podkładających głos postaciom pobocznym recytuje teksty po prostu z kartki, choć w sumie czego się spodziewać, skoro ciągle mówili to samo, tyle że troszkę inaczej. Mam na myśli te wszystkie dialogi: Zabij to... Serce ciężko w coś takiego włożyć.
3. Wiem, że są ruiny, a nawet takie miejsca jak grobowiec Haran-Ho, ale mimo wszystko pustynia wydaje się pusta, a to głównie przez jednostajność przeciwników. Ciągle szakale. Okazjonalnie tylko pełzacze i bandyci. Dodatkowo wszystko widoczne jak na dłoni, zaś w Nordmarze wybornie wygląda wyskakujący zza roślinności szabloząb. Tam nie wiesz co cię spotka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|