Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie mody do G2 NK ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:06, 03 Sie 2016    Temat postu:

Dziwny ten returning rzeczywiście, co nie zmienia faktu że ruskich troche poniosło z poziomem trudności.
Ekipa z tego co widziałem w materiałach i opisach utalentowana ale brak im profesjonalizmu bo robią moda tylko pod wąskie grono osób którzy znają sie na mechanice gry niczym Kasparow na szachach

To czyli co wersja 1.3.1 i 1.3.2 to są zbugowane ... ?
Czyli odinstalować to i na 1.2 sprawdzić ... ? Bo ponoc z tego co ludzie piszą jest łatwiejsza i też jest dostępna wersja PL


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:44, 03 Sie 2016    Temat postu:

Trochę to zryte... Każda wersja ma jakiś minus. Ale tak. Spróbuj z tą starszą wersją i nie odrzucaj, na Boga, oferty od gościa w wieży Xardasa, bo nie będziesz mógł ukończyć gry.
PS: Jak w którymś poście ci pomogłem, czy ci coś się w nim spodobało, to kliknij pomógł pod jego treścią Mad.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:49, 03 Sie 2016    Temat postu:

Jak odrzucę ofertę od tego poszukiwacza w kapturze to gry nie można skończyć .. ! ?
to zamysł twórców czy kolejny bug ... ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:17, 03 Sie 2016    Temat postu:

Zamysł. Bez rozmowy z nim i akceptacji zadania nie trafisz do nowego świata, a tym samym nie przejdziesz fabuły z dodatku, co przekłada się na brak możliwości ukończenia moda. Siódmy rozdział byłby niemożliwością.
Poza tym dzięki akceptacji od niego misji można dostać dobre pancerze i bronie, no i nowych nauczycieli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:35, 03 Sie 2016    Temat postu:

Ok dzięki za wszystkie rady bo sporo się od ciebie dowiedziałem na temat moda Returning
Mam i jeden i drugi i pewnie będe chciał obydwa kiedyś przejść całe. Mam też Gothica 3 ze wszystkimi paczami typu Content mod 3.0, 175 community itd... itp... Tylko kurde kiedy ja na to wszystko czas znajdę Smile
Na razie leży to sobie na dyskach i jeść nie woła poinstalowane, popaczowane itp...
Jutro chyba się zdecyduje na jakiś mod żeby chociaż zacząć, bo mam przerwę w robocie i jakoś grzecznie trzeba zabić czas.

Przy okazji to już wiem czemu tak kiepsko biłem bo nie wyuczyłem bohatera bic mieczem na poziomie co najmniej WETERAN, a w tym modzie widze ma to znacznie większe znaczenie niż w zwykłym Gothiku czy nawet w l'hivwerze, bo tam bardziej sam dmg broni się liczy.

Nie zmienia to jednak faktu że Returning jest w **uj trudny, a SZKIELETY to już są koorva zdrowo przegiete. Ja wiem że w Gothic 1 i 2 szkielet był wyzwaniem dla nawet 15 poziomowej postaci, ale to co tu zrobili to jakiś kosmos, żeby zwykły szkielet moją TEST POSTAĆ z dobrymi statystykami kosił na hita ! ? Ja juz nie chce myśleć jak mocni muszą być wojownicy Cienia typu Inubis czy Arhol, albo tych dwóch pilnujących Smoczej Zguby.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Śro 23:37, 03 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:55, 04 Sie 2016    Temat postu:

Zanim zajmiesz się nieumarłymi to musisz trochę sobie stuningować postać po prostu.
Mała rada. Nie jedz polnych jagód czy leśnych. Można dostać przepis na sok, który podnosi pż na stałe. Kwestią przetrwania są punkty życia, a nieumarli właśnie w twojej wersji są przekokszeni, lecz porządny pancerz da ci szanse w walce z nimi.
Nie wiem czy już w tej wersji jest skill pozyskiwania mięsa, czy trzeba lecieć do alvina, a surowe mięso to będzie początkowo twoje ulubione lekarstwo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:02, 04 Sie 2016    Temat postu:

Dziś trochę się bawiłem modowanie, znaczy w moim wykonaniu pseudo-modowaniem.
Jak czas kiedyś pozwoli to wstawie linka do tego, bo robie to tak żeby żaden plik nie kolidowal z tymi z gry, wszystko ma swoje oddzielne kody it itp.
Tylko jest jeden problem, zanim tych zmian bedzie dość dużo by warto było w to się bawic to pewnie minie sporo czasu, bo to strasznie czasochłonne jest, a drobna pomyłka czy brak średnika w skrypcie wszystko niweczy : )

Jest to strasznie żmudna robota, a przecież ja robię proste rzeczy i pomyśleć że ci goście robią całe rozbudowane mody. Muszą mieć duuuużo czasu, zapału i smykałki do tego..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Czw 19:04, 04 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:09, 04 Sie 2016    Temat postu:

Bo ci moderzy to są niezłe świry. Ruscy jak wiadomo muszą mieć ciężko, a więc nie mieli innego wyjścia niż wydać coś mocnego Very Happy.
W sumie Polacy nieźle się teraz bawią tworząc dubbing do returninga 2.0 a to kupa roboty, zwłaszcza że za pierwszym podejściem wszystko skopali i teraz poprawią linijka po linijce :/.
Mają niegasnący zapał niektórzy i łepetyny pełne pomysłów. Trzeba przyznać iż fabuła większości modów jest po prostu epicka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:34, 05 Sie 2016    Temat postu:

Witam
Niestety kończy mi się czas ale wczoraj udało się przenieść "moja krwawice : )" do modu L'hiver.
Tak więc mam to zarówno na oddzielnych plikach, które działają z czystym Gothickiem bez "Mod tool kit" jak i upchnięte w vdf do L'hivera v 0.9.3
Jak bedę miał czas to spróbuje upchnąć jakieś istoty, np bardzo mi się podoba pomysł z Returning ze strażnikami Xardasa - dwoma szkieletami, tylko muszę sie nauczyć implementować stworzenia bezpośrednio do swiata, bo na razie to tylko przedmioty upycham do postaci już będących.

Troche jeszcze pododaje i w przyszłości dam linki do downloadu min tu na tym wątku.
Np Zbroja Thorus i Bloodwyn mają takie same zbroje, a ja zaimplementowałem Thorusowi inną, z tym samym modelem/kształtem tylko innymi teksturami [lepszymi pod względem kolorystyki i rozdzielczości]
W ten sposób u wielu NPC zwiększyłem różnorodność wyglądu, dzieki czemu wydaje mi się że ktoś kto by grał pierwszy raz [jeśli w ogóle by chciał ktoś to przetestować] szybciej ich skojarzy. Oczywiście starałem się dopasowywać wygląd odpowiednio do postaci i jej charakteru, tak więc wieśniak z grabiami nie będzie biegał w zbroi Gomeza czy Magnata heh.
W changelogu mam mniej więcej wszystko opisane, komu przydzieliłem jaki pancerz itp, problem w tym że troche inaczej zrobiłem w L'hiver, a trochę inaczej w paczce do standardowego G2NK, poniekąd wymusiły to na mnie różnice w obydwu grach.


Teraz pora oglądać/czytać poradniki o implementowaniu stworzeń do świata gry, bo dialogi sobie odpuściłem widząc ile przy tym pierd***nia jest : )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bonu$ dnia Pią 13:46, 05 Sie 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:48, 05 Sie 2016    Temat postu:

[quote="Bonu$"]Witam
Niestety kończy mi się czas ale wczoraj udało się przenieść "moja krwawice : )" do modu L'hiver.
Tak więc mam to zarówno na oddzielnych plikach, które działają z czystym Gothickiem bez "Mod tool kit" jak i upchnięte w vdf do L'hivera v 0.9.3
Jak bedę miał czas to spróbuje upchnąć jakieś istoty, np bardzo mi się podoba pomysł z Returning ze strażnikami Xardasa - dwoma szkieletami, tylko muszę sie nauczyć implementować stworzenia bezpośrednio do swiata, bo na razie to tylko przedmioty upycham do postaci już będących.

Troche jeszcze pododaje i w przyszłości dam linki do downloadu min tu na tym wątku.
Np Zbroja Thorus i Bloodwyn mają takie same zbroje, a ja zaimplementowałem Thorusowi inną, z tym samym modelem/kształtem tylko innymi teksturami [lepszymi pod względem kolorystyki i rozdzielczości]
W ten sposób u wielu NPC zwiększyłem różnorodność wyglądu, dzieki czemu wydaje mi się że ktoś kto by grał pierwszy raz [jeśli w ogóle by chciał ktoś to przetestować] szybciej ich skojarzy. Oczywiście starałem się dopasowywać wygląd odpowiednio do postaci i jej charakteru, tak więc wieśniak z grabiami nie będzie biegał w zbroi Gomeza czy Magnata heh.
W changelogu mam mniej więcej wszystko opisane, komu przydzieliłem jaki pancerz itp, problem w tym że troche inaczej zrobiłem w L'hiver, a trochę inaczej w paczce do standardowego G2NK, poniekąd wymusiły to na mnie różnice w obydwu grach.


Teraz pora oglądać/czytać poradniki o implementowaniu stworzeń do świata gry, bo dialogi sobie odpuściłem i inne duperele odpuściłem bo za dużo pierd***nia przy tym jest, a ja nie mam tyle czasu i zapału.
Zresztą od początku miałem na celu wprowadzić jedynie drobne zmiany kosmetyczne, by był lekki powiew świeżości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Epikur
Wojownik


Dołączył: 15 Maj 2016
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z mroku pochłaniającego mą duszę.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:11, 05 Sie 2016    Temat postu:

Obawiam się, iż powiew świeżości może nie wystarczyć by kogokolwiek do tego zachęcić, zważywszy na fakt, iż świat Gothic'a od kilku lat już jest martwy...
Przydałby się huragan. Niemniej poczekam aż skończysz te swoje zmiany i zarzucisz linkiem, być może sobie nawet grę odpalę.
btw: Mam nadzieję iż trochę pozmieniałeś stroje obywatelom z Khorinis, ponieważ straszna bieda wśród nich i naprawdę takie urozmaicenie by się przydało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:57, 05 Sie 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na tym forum ludzie wciąż moduja Gothica, zresztą moim zamysłem nie było tworzenie jakiegoś moda i zbierania oklasków za to, bo zdaje sobie sprawę że przy gościach którzy ileś lat to robia to moja zabawa jest o kant dupy potłuc : )
Zmodowałem też kiedyś Dooma 1 i 2 w wersii moda Brutal i tam faktycznie coś wiedziałem o tym - zresztą Doom jest łatwiejszy w modowaniu, zrobiłem deep water , muzykę, nowe poziomy, potwory i całą masę innych bajerów. Jednak mi się znudziło i zostawiłem to w huu....

W Gothicu niestety błądzę jak dziecko we mgle ale wczoraj zaś nastąpił przełom bo nauczyłem sie dekompensować i spowrotem pakować do vdf pliki hehe, dzięki czemu przenioslem moje wypociny na L'hiver, który to prezentuje się znacznie ładniej niz standardowy Gothic.

Jakich paczek graficznych używasz ... ?
Bo nie wiem na jakie sie zdecydować
- Vurt overhaul przydaje się chyba tylko w czystym Gothicu, bo w L'hiver jest az za dużo zieleni
- Carnage Graphic Patch to jakieś pierdoły typu: chlebek, jagody, dzbanuszki itp

Jerst jeszcze coś godnego uwagi nie licząc moda DirectX11, który wciąz nie jest poprawiony do współpracy z panoramicznymi monitorami [problem który na początku omawialiśmy]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonu$
Przybysz


Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Praga
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 07:12, 07 Sie 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Aktualny wygląd mojego Bezimiennego, jednak wszystkie modyfikacje wprowadzam już w modzie L'hiver v0.9.3, bo jest prościej, wszystko jest w jednym pliku upakowane i nie trzeba sie bawic z folderami, poza tym L'hiver to stary Gothic tylko ulepszony, z lepszą jakością tekstur i drobnymi zmianami typu pancerze itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin