Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie miejsce byłoby najbezpieczniejsze w razie ataku orków?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Gdzie będzie najlepiej bronić się przed atakiem orków?
W mieście Khorinis
22%
 22%  [ 17 ]
W klasztorze
33%
 33%  [ 26 ]
W twierdzy bandytów na Khorinis
5%
 5%  [ 4 ]
W twierdzy bandytów w Jarkendarze
20%
 20%  [ 16 ]
W innym miejscu
18%
 18%  [ 14 ]
Wszystkich Głosów : 77

Autor Wiadomość
wrzodez
Czeladnik


Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Myszków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:17, 19 Lut 2010    Temat postu:

według mnie jakaś ukryta w wodzie jaskinia,bo jak się nie myle orki boją się wody

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vaq
Rycerz


Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:20, 20 Lut 2010    Temat postu:

????????????????????????
Czytałem już takie głupie posty. Tak tak, a ludziom wyrosną skrzela i będą oddychać pod wodą. Myśl trochę. Gdybym ja był absolutnym władcą Khorinis pewnie przez pewien czas chroniłbym się w mieście. Ale po kilku miesiącach oblężenia wypłynąłbym na Jarkendar, gdzie zbierał wojsko itp. aby za kilka lat odbić miasto i całe Khorinis.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 09:01, 24 Lut 2010    Temat postu:

"W twierdzy bandytów na Khorinis"

Dlatego, że atak odbyłby się tylko z 1 strony, górzysty teren, a w razie czego w pobliżu są farmy, więc można zająć strategiczne punkty.
Powrót do góry
Ciupacz
Uczeń miecza


Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z Jarkendaru
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:04, 24 Lut 2010    Temat postu:

oczywiście że w Jarkendarze orkowie o nim nie wiedzą ,a nawet jeśli to magowie zamkną portal żołnierze zajęli by pozycje w obozie piratów i niszczyli okręty orków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corristo
Przybysz


Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:13, 28 Lut 2010    Temat postu:

Moim zdaniem to najbezpieczniejsze byly by Piwnice Klasztoru juz pisze dlaczego mianowicie : Jest tam ciasno Orkowie jezeli by weszli tam to musieli by chodzic jeden za drugim gdyby ludnosc zabarykadowala sie w jednym miejscu gdzie jest tylko jedno wejscie gdy ork by nadchodzil magowie lali by go z daleka a gdyby dobiegl palladyni i straznicy by sie z nim rozstrzygnel Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Corristo dnia Nie 17:14, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arayo
Wojownik


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:27, 12 Mar 2010    Temat postu:

Corristo napisał:
Moim zdaniem to najbezpieczniejsze byly by Piwnice Klasztoru juz pisze dlaczego mianowicie : Jest tam ciasno Orkowie jezeli by weszli tam to musieli by chodzic jeden za drugim gdyby ludnosc zabarykadowala sie w jednym miejscu gdzie jest tylko jedno wejscie gdy ork by nadchodzil magowie lali by go z daleka a gdyby dobiegl palladyni i straznicy by sie z nim rozstrzygnel Smile


Mam kilka zastrzerzeń,a mianowicie:
1.W piwnicach nie ma dzrzwi,więc jak według ciebie mieliby się tam zabarykadować?
2.Jest tam tyle miejsca,że raczej nie zmieszczął się.
3.Jedyne miejsce, w którym są drzwi to spichlerz i skarbiec.W skarbcu długo nie pożyją,a spichlerz jest zamały,żeby ich pomieścić,a poza tym to jest w nim żywności na najwyżej trzy dni.
4.Magowie 6kręgu tacy jak Pyrokar mogliby ich wybić deszczem ognia,ale raczej zabiją w ten sposób nie tylko orków.
5.Jest też ta biblioteka Xardasa.Wyobraż sobie co by było jakby ktoś to przez przypadek otworzył.Jeden książe demonów,dwa demony,szkielet mag i armia szkieletów wyszłyby z podziemi.Orkowie by się wycofali a ludzie musieliby z nimi walczyć.Połowa z nich by tego nie przeżyła.A wtedy orkowie atakują ludzi,którzy wyszli z ukrycia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diegorn
Rycerz


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: I tak nie wiecie gdzie to jest
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:01, 13 Mar 2010    Temat postu:

Według mnie orkowie zdobyliby wszystko bez problemów. Trochę czekania i wszyscy ludzie umrą z głodu, chyba, że jedliby ziemię. Patrząc na realia Gothica to oczywiście Khorinis się obroni. Wszyscy pójdą do Górnego miasta, a Hagen z god modem wszystkich by zabił. Tak samo klasztor. Za to inne twierdze zostaną zdobyte. Patrząc realistycznie to jest taka opcja, że wszyscy schowali by się w kanałach, drzwi byłyby zamknięte, rybacy by wsiedli na swoje statki i łowili by ryby i tak Khorinis by się utrzymało. Wystarczy jakoś zamurować drzwi od gospody, a od morza orkowie się nie dostaną, bo boją się wody, ale potrafią pływać, chyba że podpłynęli by małym statkiem do drzwi i wszystkich wybili z zaskoczenia. Jeśli bitwa będzie na murach i w mieście to orkowie po pewnym czasie zdobędą miasto, bo jak była mowa, większości paladynów nie ma, a obywatele nie są wyćwiczeni, żeby stawić czoła armii orków. Bramę mogą wyważyć taranem, bo "fosa" jest mała.
Co do klasztoru: To będzie dla orków zabawa. Wyważą drzwi, wejdą i wszystkich wymordują z minimalnymi stratami. Nawet, gdyby ludzie ustawili się w drzwiach i strzelali z dachów to i tak to nic nie da. Chyba, że magowie ustawią się w strategicznych miejscach i rzucą czar Ognisty Deszcz albo coś w tym stylu. Po pewnym czasie mogą ich zabić z kusz albo jakiś ork szaman ich zabije.
Twierdze bandytów mają większe szanse powodzenia. Najemnicy raczej dołączą do bandytów w Khorinis, bo do miasta raczej się nie przedrą, a poinformowani o ataku orków nie będą. Z twierdzy bandytów w Khorinis ludzie postrzelają na orków z góry albo z wieży, ale i tak później orkowie ich wybiją. Najdłużej mogą się bronić w Jarkendarze. Zburzy się mosty, a orkowie będą musieli iść przez bagna.
Piraci i bandyci ustawią się po domach i będą bronić karczmy. Z schodów ludzie będą strzelać. Na orków będą także strzelać ludzie z miejsca, gdzie jest Thorus. Gdyby te dwa miejsca upadły, to kolejnym punktem oporu będzie kopalnie, a tam orkowie będą przetrzebieni. Jedynym problemem jest brak ludzi, żeby to obstawić, bo piratów i bandytów jest mało, a ludzie z miasta i z farm nie wiedzą o istnieniu Jarkendaru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFire
Paladyn


Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 2218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:51, 13 Mar 2010    Temat postu:

Ja oddałem głos na miasto Khorinis. Gdyby zebrać wszystkich ludzi z wyspy,i ich tam dać to miasto było by dobrze przygotowane na atak orków. Magowie by ustawili się gdzieś wysoko,i po prostu ''czarowali''. Mieszkańcy Khorinis wraz z strażą,paladynami i łowcami smoków walczyli by przy bramach i od strony portu.Można by było też zamknąć bramy. Więc wydaje mi się że Khorinis było by najlepszym miejscem na taką bitwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raven93
Adept walki


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Górnicza Dolina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:50, 06 Kwi 2010    Temat postu:

W zamku w Górniczej Dolinie Smile The best tam jest !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emKRU
Uczeń miecza


Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:33, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Moim zdaniem w mieście ma się największe szanse na obrone przed atakiem orków Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siernik
Adept walki


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:01, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Dalem na Klasztor poniewaz ma dobre polozenie. Z jednej strony gory (w sumie to z trzech stron Very Happy ) , a droga do niego to waski most ,przez ktory nie przedarly by sie wieksze sily orkow czy machiny obleznicze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek347
Uczeń miecza


Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: od najemników Lee
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:52, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Ja dałem Klasztor, bo Magowie są potężni, ma dobre położenie terenowe i (jakby wziąć to na real) można zawalić most i orkowie nic nie zrobią. A nawet jakby się dostali, to nowicjusze z magami mogliby ukryć się w podziemiach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diegorn
Rycerz


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: I tak nie wiecie gdzie to jest
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:55, 19 Kwi 2010    Temat postu:

No. Przez zawalony most orkowie nie wejdą, ale skąd magowie będą brali jedzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adek347
Uczeń miecza


Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: od najemników Lee
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:03, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Mają pokaźną spiżarnię i hodują owce. Na trochę wystarczy, a potem jakiś Mag Ognia mógłby się teleportować gdzieś po jedzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diegorn
Rycerz


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: I tak nie wiecie gdzie to jest
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:12, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Ach, no faktycznie. No jest sposób przyzywania wilków i ich zjadania. Cóż, nie pomyślałem o tym. Ale do teleportacji potrzeba wolnych 2 rąk, a jak mag będzie trzymał mięso, to będzie miał problem. Chociaż to jest głupie wytłumaczenie. A w ogóle mag by chciał się tak męczyć i ryzykować życie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic II: Noc Kruka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin