Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xxxl
Nowicjusz miecza
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:39, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Z niczego nie ściągałem!Po prostu wymyśliłem taki obóz i tyle!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:57, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
1.Ścieżka Miecza i Magii to mój pomysł.
2.Ta sama lokacja.
3.Z Adanosa zmieniłeś na Innosa.
4.Danina tylko, że mniejsza i u nowicjusza.
I mam pytanie czy jak napisałeś, że przy poprzednim obozie to chodzi ci o mój obóz farmerów? Bo masz posta z obozem pod właśnie tym obozem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxl
Nowicjusz miecza
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:41, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
1.Ścieżka miecza i magii to nie tylko twój pomysł,na innych forach także jest
2.Uważam,że Górska Forteca to najlepsze miejsce na obóz,bo tylko wystarczy zwodzony most i jakąś bramę wewnętrzną zbudować i już mamy śliczne pozycje obronne.
3.Po prostu miałem taki pomysł to dałem Innosa.
4.Tu ściągnąłem z Gothic II i zmniejszyłem daninę,bo w Kolonii niełatwo znaleźć takiego co ma 1000 bryłek.
O co ci chodzi z tym pytaniem?Mógłbyś jaśniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:04, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Napisał w wyglądzie, że tak samo wygląda jak wyżej tylko, że bez kapliczek bogów a mój post jest nad twoim.
Nazwa:Obóz Nożowników
Lokacja:Mała wyspa niedaleko Khorinis
Zarobki:Morderstwa,Rybactwo,Kradzież
Rozmiar:Mały
Wygląd:Na plaży są dwie łódki i stojak z rybami(udają, że łowią tu ryby). Dalej Widać trzy jaskinie i zadaszenie pod którym jest ognisko i dwie ławki gdzie jest 3 ludzi. W jaskini w lewo jest biurko alchemiczne i runiczne oraz łóżko(jest tam jeden człowiek). W jaskini na środku z lewej jest regał z książkami i na środku stół z 4 krzesłami na prawo piekarnik i trzy łóżka oraz fotel(jest tam 3 ludzi jeden czyta, drugi pije a trzeci siedzi na fotelu).W jaskini z prawej są 4 łóżka i obok każdego skrzynka i pośrodku mały stół z 4 krzesłami(jest tam jeden człowiek).Przed zadaszeniem jest drabina która prowadzi na górę.Tam jest sama trawa i dwie małe górki gdzie miedzy nimi trenuje dwóch ludzi i jeden nadzoruje ich trening przed zadaszeniem jest ognisko i ławka. Przed lewą górką jest też zadaszenie gdzie są trzy łóżka.
Rangi:
1.Uczeń Sztyletu
2.Morderca
3.Nożownik
4.Mistrz Sztyletu
Jak chcesz dołączyć:
1.Idziesz do Jachead`a(czyta księgę) i zleca ci złowienie 20 ryb(żeby nie było, że nie umiesz łowić).
2.Potem odnosisz je do Ridera(jest w jaskini z czterema łóżkami).On ci każe iść do Bartosa(trenuje ludzi na góże).On ci zleca zabicie wszystkich ognistych jaszczurów sztyletem ponieważ w nocy ciągle ich nachodzą.
3.Jeżeli ci się uda wracasz do Bartosa on cię odsyła do alchemika Dalrena który ci zleca zabranie z magazynu paczki ziela(nie tej co ma Cipher)jest na dole. Gdy tam wchodzisz widzisz strażnika. Zabijasz go i bierzesz paczuszkę.A jak ci się nie uda zabić jaszczurów trafisz do swojego boga
4.Jak ją oddasz Dalren odsyła cię do Jachead`a on ci zleca ostatnią misje. Zabić jednego z obywateli górnego miasta czyli Valentina:) ponieważ wie kim oni naprawdę są(przez przypadek się o tym dowiedział) i ich szantażuje o dostawę bagiennego ziela.
5.Jak go zabijesz jesteś przyjęty a jak nie to martwy.
Zbroje:
1.Szata Ucznia Sztyletu
Wygląd:Jak Szata Nowicjusza tylko, że jest biała z czarnymi wzorami.
2.Szata Mordercy
Wygląd:Też jak Szata Novica tylko, że trochę dłuższa spódniczka i w czarno białych kolorach.
3.Szata Nożownika
Wygląd:Jak szata poszukiwacza tylko, że bez maski i widać twarz oraz ma czarno-białe kolory
4.Szata Mistrza
Wygląd:Jak szata Altaira z Assasins Creed.
Czego da się nauczyć:
-Walka Sztyletem
-Kradzież i Włamywanie się
-Skradanie Się
-Akrobatyka
I od teraz zastrzegam sobie prawa do czegokolwiek co zrobiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilk
Rycerz
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:29, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak możne być zarobki: morderstwa ? Chodzi ci chyba o to że zabijają i okradają ale jest już kradzież
No i powodzenia zabijaniu ognistych jaszczurów sztyletem. Chyba nawet Czak Noris by tego nie zrobił xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxl
Nowicjusz miecza
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:27, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ouwets,chodziło mi o to w tym wyglądzie,że w poprzednim moim obozie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 09:52, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wilk napisał: | Chyba nawet Czak Noris by tego nie zrobił xD |
Nie prawda .Chuck by to zrobił xD.
Może z tym sztyletem to o to chodzi ,że zabijali by po cichu od tyłu.Ale to raczej tylko na ludziach by skutkowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:56, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa:Obóz Rozbitków
Lokacja:Wyspa bez drzew baaaaaaaaaaardzo daleko od Khorinis otoczona rafą koralową
Zarobki:Nie zarabiaj bo to wkoncu rozbitkowie.
Wygląd:Na plaży jest ognisko z krzaków gdzie siedzą dwie osoby.Dalej jest jaskinia i przed nią również jest ognisko z krzaków gdzie siedzą 4 osoby. W jaskini jest 8 łóżek(takich jak z NO w G1)i w nim są 2 osoby.
Rangi:
1.Marynarz
2.Kapitan
(Rangi są przydzialene według rang na statku)
Jeśli chcesz dołączyć:
1.To są rozbitkowie jak się rozbijesz automatycznie do nich dołączasz
Zbroje:
1.Strój Marynarza
Wygląd:Jak strój farmera tylko, że ma czapeczke.
2.Strój Kapitana
Wygląd:Jak ozdobna szata z G1 którą ma gubernator tylko, że ma kapitańską czapkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilk
Rycerz
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Farma Onara Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:31, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ten Obóz Rozbitków był na siłę robiony Nie powiem większość twoich pomysłów jest świetnych ale to to dno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:26, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No mi trochę niewyszedł. Lubie się bawić w stwórcę obozów ale wersja spacera która jest podana na forum niedziała(pojawiają się jakieś bzdety po niemiecku, że niby error).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxl
Nowicjusz miecza
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:17, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kolejny mój pomysł!Tym razem bez sposobu dostania się do obozu.W obozie rządziłaby rada zebrana z arcymistrzów z każdej ścieżki broni.
Nazwa:Obóz Wojowników
Miejsce:Górska Forteca
Wygląd:Uczniowie i Adepci mieszkają na parterze,na I piętrze Wojownicy,na II Mistrzowie,a na III rada Arcymistrzów.Na parterze są kapliczki czterech bogów oraz plac treningowy.Zamiast mostu zwykłego jest zwodzony,a przy nim straż złożona z 4 Wojowników.Przy wejściu do fortecy jest brama,przy której straż trzyma także 4 Wojowników.W razie ataku Wojownicy łuku i kuszy wbiegają na wieże i mury i ostrzeliwują wroga pod dowództwem Mistrzów.Zaś Wojownicy topora,młota,miecza i buławy formują szyki,także pod dowództwem Mistrzów.W razie potrzeby do walki włączają się Uczniowie i Adepci.W krytycznych sytuacjach dowództwo nad oddziałami Mistrzowie przekazują Arcymistrzom.
Kasty:
-Robotnik
ścieżka młota:
-Uczeń młota
-Adept młota
-Wojownik młota
-Mistrz młota
-Arcymistrz młota
ścieżka miecza:
-Uczeń miecza
-Adept miecza
-Wojownik miecza
-Mistrz miecza
-Arcymistrz miecza
ścieżka buławy:
-Uczeń buławy
-Adept buławy
-Wojownik buławy
-Mistrz buławy
-Arcymistrz buławy
ścieżka topora:
-Uczeń topora
-Adept topora
-Wojownik topora
-Mistrz topora
-Arcymistrz topora(ja)
ścieżka łuku:
-Uczeń łuku
-Adept łuku
-Wojownik łuku
-Mistrz łuku
-Arcymistrz łuku
ścieżka kuszy:
-Uczeń kuszy
-Adept kuszy
-Wojownik kuszy
-Mistrz kuszy
-Arcymistrz kuszy
Dodaję opisy zbroi:
-Strój Robotnika(Taki jak strój farmera z GII,ale cały czarny)
-Pancerz Ucznia(Taki jak skórzany pancerz z GII,ale z chustą szkodnika)
-Pancerz Adepta(Taki jak poprzedni pancerz,ale z rękawami z ciężkiej zbroi strażnika z G1)
-Pancerz Wojownika(Taki jak poprzedni pancerz,ale z nagolennikami z ciężkiej zbroi strażnika)
-Pancerz Mistrza(Taki jak zbroja straży królewskiej,ale z szarą kolczugą zamiast złotej)
-Pancerz Arcymistrza(Taki jak starożytna zbroja magiczna,ale ma napierśnik ze zbroi Gomeza)
Dodaję zdjęcia zbroi:
[link widoczny dla zalogowanych]
To pierwsze cztery.
[link widoczny dla zalogowanych]
A to dwie ostatnie.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez xxxl dnia Wto 09:35, 26 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:59, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No niezłe chociaż mogłeś opisać zbroje tak to może bym dał pomógł bo mi się spodobało.
Nazwa:Forteca Łowców Smoków
Lokacja:Górska Forteca
Zarobki:Polowanie, Polowanie na smoki
Wygląd:Drewniany most został zmieniony na płaski skalny i przed nim brama oraz kamienny mur. Dalej widać nad dwa domki i małą arenę. Wyżej tak gdzie był kamień ogniskujący w G1 jest portal do krainy smoków. Wokół mur oraz parę domków z masą trofeów myśliwskich i na środku trenuje łowca smoków. Dalej na pierwszym piętrze z lewej jest mała karczma i pokój dalej biblioteka.Z prawej jest sala posiedzeń z wielkim stołem. Piętro wyżej jest sala do testowania czarów itp. Dalej przed jaskinią jest posąg łowcy smoków złączony z fontanną. Wejścia do jaskini pilnuje trzech strażników. W jaskini jest dość duży dom(taki w którym jest Hagen). Tam przed wejściem są dwa posągi łowców smoków za wejściem do jaskini jest fontanna i wszędzie jest trawa wyczarowana przez maga(tam mieszka szef). Na bokach też są duże domy i w jednym mieszka mag a w drugim zastępca szefa.
Rangi:
1.Uczeń Polowania
2.Łowca Jaszczuroludów
3.Łowca Smoków
4.Smoczy Mag(jest tylko jeden)
5.Prawa Ręka Przywódcy(też jest tylko jeden)
6.Przywódca Łowców Smoków(też jeden)
Jeśli chcesz dołączyć:
1.Idziesz do łowcy smoków Hektora(trenuje przy domach).Każe ci znaleść Łowce Jaszczuroludów Tyresa. Ostatnio wyruszał z paroma łowcami smoków w kierunku wulkanu. Podobno znalazł jajko smoka. Po drodze widzisz wracającego Łowcę Smoków który przedstawił się jako Baret.Mówi ci, że smoka niema ale jego strażnicy byli więc wrócił powiadomić o tym dowódcę. Gdy wchodzisz na wulkan widzisz Tyresa z jajkiem i martwego łowce smoków. Wracasz z nim do obozu i Tyres daje jajko magowi.
2.Następnie tobie, Tyresowi, Hektorowi i paru innym mag zleca znalezienie więcej jaj smoków. W krainie smoków znajdujecie jakieś składowisko jaj. Zabraliście kilka i daliście magowi.
3.Nagle smok ognia zaatakował fortecę z jaszczuroludami.Jaszczuroludy czekały pod bramą a smok niszczył co popadnie. W końcu jaszczuroludy zniszczyły bramę i doszło do starcia. Akurat, że jaszuroludy nie wykazują zbyt wielkiej inteligencji zostały rozstrzelane z kusz przez łowców smoków stojących na murach. Smok został zabity przez maga.
4.Za to, że udało ci się przeżyć zostajesz przyjęty.
Zbroje:
1.Zbroja Myśliwego
Wygląd:Pancerz CorAngara zrobiony ze smoczych łusek.
2.Zbroja Łowcy Jaszczuroludów
Wygląd:Lekka Zbroja Łowców Smoków
3.Średnia Zbroja Łowców Smoków
4.Szata Smoczego Maga
Wygląd:Tak jak szata mrocznych sztuk.
5.Ciężka Zbroja Łowców Smoków
Czego da się nauczyć:
-Walka mieczem 1H
-Walka mieczem 2H
-Strzelanie z kuszy
-Zdobywanie trofeów
-Skradanie się
-Akrobatyka
I tak jak obiecałem masz pomógł fajne z tymi ścieżkami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gothard dnia Pią 09:29, 22 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coffeck
Nowicjusz miecza
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Klasztoru adanosa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:34, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa Obozu: Morska Osada.
Miejsce: Blisko Morza.
Zarobki:Handel z Khorinis za pomocą morza.
Opis: Przy wielkim lesie na plaży ogrodzone murem z jedną bramą pilnowaną przez 4 strażników. Na lewo jest kuźnia, a na prawo zbrojownia.
Przy murze są cztery wieże z miejscami do spania. Na górze każdej z wieży jest jest kilku łuczników i kuszników. Na środku obozu jest mniejsza wieża z karczmą i chatą Przywódcy. Na górze tej wieży trenowali by strażnicy. Przy bramie jest zagroda z tresowanymi zwierzętami. Przy morzu jest port i stocznia.
Stopnie:
Kucharz.
Robotnik (tworzy statki).
Kowal.
Kapitan statku.
Myśliwy.
Treser dzikich zwierząt.
Strażnik.
Kusznik.
Łucznik.
Trener strażników.
Przywódca (czyli ja).
Jak się przyłączyc do obozu:
Pogadaj z przywódcą. Zostań wytrenowany przez trenera. zdobądź 25 skór wilka. Popłyń z towarem do Khorinis i z powrotem.
Zbroje:
Fartuch Kucharza.
Wygląd: normalny Biały fartuch.
Strój Robotnika.
Taki sam jak początkowy Beziego.
Ubranie Kowala
Wygląd: Szara koszula i spodnie.
Strój Kapitana.
Wygląd: Ubranie Kowala i na to kurtka.
Pancerz Myśliwego.
Wygląd: Pancerz ze Skóry zębacza.
Pancerz Tresera.
Wygląd:Pancerz ze skóry Cieniostwora.
Zbroja Strażnika.
Wygląd: taka sama ja lekki pancerz straży tylko srebrna.
Zbroja Kusznika.
Wygląd: Taka sama jak strażnika, ale ulepszona skórą wilka.
Pancerz Łucznika
Wygląd: Ubranie z kapturem Całe ze skóry Brzytwy.
Zbroja trenera.
Wygląd: Zbroja taka sama jak paladyna tylko że czarna.
Szata Przywódcy
Wygląd:Lekka szata umocniona skórą trolla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vaq
Rycerz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KrK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:10, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa Obozu:Obóz Ninja
Mjejsce:Mieszkają w lesie i w jaskini
Zarobki:okradają miasto Khorinis i bronią albo rabóją farmy
Opis:Są rozstawieni po swoim lesie i po całym Khorinis m ają pokój z magami ognia w swoim lesie jak kogoś spodkają to odrazu strzelają mu w noge przesłuchują go leczą i wypuszczają wolno albo proponują mu dołączanie
Sposób dołączenia:Trzeba mieć min.30Zręczności i przejść test zaufania czyli ukraść coś z Khorinis
Rangi:
1.Uczeń
2.Ninja
3.Mistrz
4.Kapitan
Zbroje:
Uczeń:Lekka zbroja Ninjy
Opis:Skóra waga
Ninja:Średnia zbroja Ninjy
Opis:Kilka skór warga z szalem
Mistrz:Ciężka zbroja Ninjy
Opis:Skóra cierniostwora
Kapitan:Zbroja przywódcy Ninja
Opis:Skóra z czarnego trola
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coffeck
Nowicjusz miecza
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Klasztoru adanosa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:49, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nazwa Obozu: Obóz Łowców orków.
Miejsce: Góry.
Zarobki: Handel Rudą i polowanie na orków na zlecenia.
Opis: Wielki Obóz otoczony górami i Murem. Jedna mała brama którą pilnuje 10 strażników. Na bramą jest kilka strażnic z kusznikami. Na terenie obozu jest 5 jaskiń. 3 z nich to kopalnie rudy. 4 to mieszkania członków obozu. 5 to jaskina wodza. Po lewej stronie obozu jest wielka kuźnia, a po prawej Duża zbrojownia. Na środku obozu jest arena. Na pozostałej części obozu jest sala szkoleniowa gdzie cwiczą walkę wręcz i kusznictwo.
Rangi:
Kowal.
Kopacz.
Adept łowcy.
Łowca szermierz.
Łowca Kusznik.
Idealnie wytrenowany łowca.
trener.
Wódz łowców orków.
Jak stac się członkiem obozu:
Wymagane 130 siły i 75 zręczności. Danina 500 sztuk złota. Dobre kontakty w Khorinis. przyniesie dwóch tuzinów sztuk broni orków.
Zbroje:
Strój kowala.
Opis: zwykłe ubranie a na to fartuch.
Łachy Kopacza.
Opis: takie ubranie jak beziego na początku gry.
Lekki pancerz łowcy.
Opis: lekki z G1 tylko srebrny
Pancerz łowcy
Opis:taki sam jak lekki ale umocniany skórą warga.
Ciężki pancerz łowcy.
Opis: Taki sam ja zwykły tylko bardziej lekki.
Elitarny pancerz łowcy orków.
Opis: Taki sam jak ciężki, ale umocniamy skórą czarnego trolla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|