Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lares13
Obywatel
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Knurów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 09:29, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobil wiecej miast np. ze 4 wiecej gildii mozliwosc zostania farmerem,mysliwym itd.klasztor magow wody po ataku zostaja blizny itd a fabule byla by ze tez musisz zabic smoki lecz najpierw musisz zabic poteznego czarnoksieznika
Widzę że lubisz odkopywać stare tematy. Daje ci ostatnią szansę.
To jest chyba jeden z tych wiecznych tematów ;].
Za co się czepiacie . za to, że użytkownik wypowiedział się mądrze i sensownie w mądrym i sensownym temacie . Tu nie ma co się czepaić, wyluzujcie troszkę.
Sapcio wez jeszcze raz przeczytaj to co ja napisałem ok?Przecież stawiłem się za Laresem13 ,twierdząc ,że ten temt jest jednym z tematów nie starzejących się ,w których można zostawiac posty
do końca świata.
Sorki, niesłusznie użyłem liczby mnogiej, zwrcam honor .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
McSłoniu
Adept walki
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:29, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Bunt chłopów
Celem byłoby pokonywanie wojsk straży a na końcu wkradnięcie się do miasta przez kanały izabicie Hagena. Albo do NK ,,Piraci'' fajna wyspa skarby potwory mroczne jaskinie gorące plaże i ciekawa fabuła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wielki Mag
Czeladnik
Dołączył: 17 Cze 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 08:03, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kolonia Magów
Zesłano 12 magów do koloni zakładają osade uczysz się u nich zaklęć itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bizon1000
Przybysz
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:44, 20 Cze 2008 PRZENIESIONY Pią 16:07, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cholera mam genialny pomysł na moda. Można by było zrobić mod opowiadający historię 200 lat przed wydarzeniami z Gothic 1, na podstawie materiałów z Gothic i modu Poziomki Z "Mroczne Tajemnice". Teraz napiszę wam krótkie wprowadzenie.
Gothic:Pierwsza Wojna z Orkami
Był rok 1000,wraz z nowym tyśącleciem Rhobar I podbił Nordmar i Verant. Wrzystko wydawało się być piękne, ale Robar zapomniał o jednym wrogu Orkach.
Do Starego Kanionu Górniczego (Kolonii Górniczej) wysłano Horacego dostawce rudy z obstawą palladynów Królewskich. Kiedy podążali do Zamku (a raczej miasta)zaatakowali ich bandyci, palladyni uporali się z nimi bez problemu.Przy jednym z nich był list z rozkazami od cherszta w którym napisane było, że zwiadowca zauważył dużą grupę orków 3 dni drogi od miasta, palladyni byli zaszokowani tym faktem i natychmiast wyruszyli w dalszą droge.
Po dotarciu do miasta powiadomili Fellana dowódcę Palladynów Innosa(jak ktoś grał w Mroczne tajemnice to wie w czym rzecz ).Fellan wpadł w szał po usłyszeniu tej wiadomości. Postanowił poinformować cztery kasty magów ( ognia, wody, nekromantów oraz Pradawnych). Magowie psotanowili upewnić się czy to prawda i wysłali Horacego na bagna aby to sprawdził.
Niezłe co nie?!
Sam nie umiem robić modów, więc proszę was o realizacje tego projektu.
Pozdro wszystkim
Trochę tych błędów było...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chanek
Uczeń miecza
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarkendar
|
Wysłany: Pon 16:05, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił taki mod, podobny do filmu ,,Prison Break". Bezi, Diego, Lester, Gorn, Milten zostali schwytani i skazani na śmierć przez powieszenie(za co to jeszcze nie wiem). Do powieszenia zostało nie wiele czasu, a nasi bohaterowie planują tajemną ucieczkę(nie napisze jak by uciekli, bo nie wiem, ale było by sporo misij w tym więzieniu). Są oni w stroju skazańca i jedyną broń którą dostają jest kilof, który wykorzystują do pracy w kopalni przy więzieniu. Ucieczke zaczną w tej kopalni wraz z jeszcze paroma więźniami, by mod się skończył muszą przedostać się do ich kraju do przyjaciół, po drodze wiele płapek i bitw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Legiss
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1071
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Zadupie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:45, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił konie i możliwość jeżdżenia na nich. A jak koń to własny, więc dałoby się łapać zwierzątka i oswajać ( Tylko do 25 lvl'a). Wejścia do wieży Xardasa strzegłyby 2 Panowie Cienia, których dzięki specjalnej zdolności (Szacunek Umarłych) mogłoby się zabierać ze sobą (chodziłyby za tobą). Dodałbym zdolność kopania (dziur w ziemi) żeby zakopać lub znaleść skarb. Nowe zbroje by doszły, Bronie, Czary (zmiana w ducha ) itp.
Niezłe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karypto
Rycerz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Strzelin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:24, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja nie zrobiłbym moda:
1:nie mam pomysłu.
2:nie pcham rąk do czegoś do czego nie ma cierpliwości i chęci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gorn53
Obywatel
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nordmar Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:08, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił 5 klasztorów.
Magów wody, zemi, ognia, światła, ciemności.
Zrobili by małą bariere w której jest 10 śniących i 1000 orków.
Na zewnątrz jest dziesięć obozów każdy klasztor dałby 2 obozom za zadanie pozbycia się 2 śniących i 100 orków.
A obozy to: Asasyni, Nordmarczycy, Łowców Orków, Łowców Smoków,
Strażnicy, Cienie, Najemnicy, Nordmarczycy, Wyznawcy Śniących i Pogromcy Stworów.
Wyznawcy Śniącego będą chcieli zniszczyć plany magów.
Może troche nudne ale zawsze coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xardas
Czeladnik
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Myrthany Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:12, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Parodista napisał: | Dodatkowo jeszcze takie rzeczy jak wskaźnik głodu, snu, rozrywki i oczywiście załatwiania potrzeb (wiadomo jakich) też byłoby fajne. Z różnych pierdół to naprzykład ubrania dla zwierząt (ściewrwojady w stroju obywatela). |
Hmmm nie wiem czemu ale cuchnie mi simami.A pozatym fajne mażenie.
Hmm ja bym zrobił mod który zaczyna sie po odpłynięciu z wyspy np milten wypadł za burte xD. tak gdzieś w okolicach Myrthany i Milten dryfował by i dotryfwoł do nie dalekiej wyspy (jakiejś tam) i nim gramy i musimy stworzyć tratwe i odpłynąć albo zostać tam na zawsze mamy wybór
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xardas dnia Nie 23:14, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kael
Wojownik
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fearun Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 00:04, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm... modkowie uważnie przeczytajcie post bizona i poprawie błędy ort. bo szczypie w oczy.
Gdybym robił mod to zdecydowanie nie do Gothica. Nie podoba mi się trochę ten świat (pod tym względem ,że ciężko spotkać tam inną rasę niż człowiek itp. ) jednakże.
Fabuła modu wyglądała by tak: ( zakładając ,że naszym bohaterem jest ktoś inny niż bezimienny jednak imię tego bohatera nie ma znaczenia ) . Jako jeden ze spokojnych mieszkańców Khorinis spokojnie mieszkając żoną i dziećmi ( czego niestety nie ujrzymy w Gothicu ) . Niestety wynikły pewne komplikacje jeśli chodzi o stan w jakim nasz bohater wraca do domu . Wynikła z tego kłótnia przez co uderzyłeś swą żonę. Uciekła on razem z dziećmi z domu. Na następny dzień dowiadujesz się o ich śmierci. Oskarżasz siebie za wszystkie te rzeczy. Masz zamiar popełnić samobójstwo jednak... nie zrobiłeś tego... Wróciłeś do domu i za wszelką cenę chcesz dowiedzieć się więcej o śmierci swej rodziny. Od razu myślisz ,że to bandyci. Uczysz się tego jak posługiwać się bronią od swego przyjaciela. Wyruszasz w podróż po Khorinis przeszukując każdą jaskinię w której spotkasz chodź jednego bandytę. Jednakże bez skutku. I w końcu dowiadujesz się ,że herszt bandytów maczał w tym palce. Dowiedziałeś się to od swej służki. Pytana skąd ona o tym wie odpowiada ,że znalazła kartkę w szufladzie twojej żony. Okazało się także ,że to owa służka okradała z różnego rodzaju biżuterii twoją żonę. Zdenerwowany w akcie zemsty uderzasz ją w twarz. Niestety ona zginęła. Straż dowiedziawszy się o tym oskarża cię o zabije własnej rodziny. Trafiasz do kolonii karnej. Pierwsze co słyszysz... to słowa... "Witamy w kolonii" . Później co się dzieje sami się domyślicie . To co prawda nie jest dobry pomysł na moda ( to nawet nie jest opis moda tylko jakieś opowiadanie ) jednakże nie myślę o tej porze logicznie . I jakoś wpadłem na ten jakże dziwny pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nekromejsh
Czeladnik
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NekroCity Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 07:11, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Zrobiłbym mod opierający się na podróży do Myrthany. Dział by się on na wyspach wymyślonego przeze mnie "Archipelagu Myrthany" były by tam galery orków i fabuła polegała by na tym że skończyła się żywność i trzeba było poszukać trochę pożywienia. Lecz nasz Bezimienny spotyka orków i miesza się w intrygę która zaprowadzi go do podziemnej "Świątyni Trzech Bogów" gdzie będzie musiał pokonać brata Xardasa, który już mu opowie że nie będzie zadowolony z tego co zrobił Xardas w Myrthanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:42, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mój mod który nazwałem"Zemsta Beliara"
W Nordmarze odkryto stary fort. Wysłano oddział paladynów, żeby zbbadali wnętrze. Gdy weszli zobaczyli budynek w którem niegdyś byli magowie(jak w SO).Znaleźli tam księge ze złotymi obrubkami i gdy ją otworzyli nagle z tej księgi zaczęło wydobywać się światło i pojawiła się armia demonów siejąc spustoszenie w Nordmarze i Myrtanie. Jedynaro nadzieja została w assasynach i koczownikach. Nasz bohater Hektor chce zjednoczyć obie frakcje i wspólnie stawić czoło demonom.Gdy to się udaje bochater zobaczył jakiegoś człowieka i stracił przytomność. Obudził się w jakimś lochu i gdy spojrzał przez kraty zobaczył nekromantę który mu wytłumaczył wszystko o księdze i forcie. Okazało się, że nekromanci kontrolują demony. Hektor domyślił się, że Beliar zemścił się na
Innosie za wcześniejsze porażki i urusł w siłę. Bohater ucieka z więzienia ale znalazł się w mieście nekromantów i musi się z niego wydostać i stanąć do walki z demonami u boku assasynów i koczowników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thesior
Mistrz miecza
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Nordmar. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:45, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Podoba mi sie pomysł Chanka(Prison Break xD).Gdyby trochę pozmieniac wątki ,żeby było trochę zaskoczenia zwroty akcji to byłoby ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hemp3564
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Huj Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:20, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił takiego modzika żeby:Można by było podróżować statkiem z kumplami po całym świecie Myrtany na każdym postoju w jakimś mieście były by zadania do wykonania, różne zagadki do odgadnięcia i wiele inncyh.Na końcu zrobiłbym tak ,że przypłynęli by do Khorinis a tu miasto spalone, ludzie pozabijani itd.Lecz wtedy innos(czy inne bóstwo jakie czcimy) nam mówi ,że zrobili to orkowie i teraz przygotowywują się do ataku na zamek w GD.No i wtedy Bezio z innymi idą do GD i rozwalają orków.
Nie wiem czy to taki dobry mod ale mi sie podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Raven93
Adept walki
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Górnicza Dolina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:34, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym stworzył asasynów i krainę piasków . Dałbym trpchę więcej potworków np.Wilkołak czy coś takiego i oczywiście dużo questów ale dałbymjakieś dobre głosy do postaci .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|