Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Własny Obóz.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Martin
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 2342
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Okolice Płocka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:50, 07 Cze 2010    Temat postu: Własny Obóz.

Jaki byście założyli swój własny obóz?
Trzeba podać:
1. Miejsce.
2. Rangi.
3. Nazwę.
To zaczynamy!

Mój obóz znajdował by się w Kanionie Trolli. Nosił by nazwę "Kanion Zombie." Ludzie, znajdujący się tam, polują na Zombie. Często też na inne zwierzęta, ale głównie na zombie. A jeśli chodzi o rangi, to były by takie:
- Rekrut. (Ten, co jeszcze nie jest pełnoprawnym członkiem obozu, ale już ma rangę i trenuję, by został pełnoprawnym członkiem obozu.)
- Myśliwy. (Poluje na Zombie.)
- Łowca. (Silniejszy myśliwy. Poluje na Zombie, ale za każdą głowę ma 100 bryłek rudy.)
- Barbarzyńca. (Najsłabszy wojownik. Poluje głównie na Zombie, ale sam zabija zwierzęta, by mieć co jeść. Za każdą głowę żywego trupa ma 150 bryłek rudy.)
- Wojownik. (Silniejszy od Barbarzyńcy wojownik. Poluje głównie na Zombie. Jedzenie, które je, zdobywają Myśliwi i Rekruci. Za każdą głowę zombiaka dostaje 200 bryłek rudy.)
- Elitarny Wojownik. (Najsilniejszy z bandy. Rzadko kiedy poluje na zwierzynę. Jedzenie dostaje od obozu. (czyt. od Myśliwych i Rekrutów.) Gdy mu się chcę, chodzi na polowania, ale rzadko. Dziennie dostaje 200 bryłek. a za głowę zombie 500 bryłek rudy.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arayo
Wojownik


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:05, 07 Cze 2010    Temat postu:

Taki temat już był w G2 ale się wypowiem.

Mój obóz znajdował by się w samym sercy wielkiego lasu oddzielającego stary obóz i obóz bractwa.Nzywał by się "Krwawy obóz".Rangi były by takie:
Nowicjusz krwi.Nowicjusze krwi pracują na potrzebę obozu i dla wyższych swer.Trenują walkę i polują.
Krwawy wojownik.Krwawi wojownicy to główna siła obozu.Bronią go i walczą z licznymi bestiami w lesie.
Purpurowy mściciel.Purpurowi mściciele są zabójcami w obozie.Przyjmują tajne zlecenie i tępią nieumarłych oraz trolle.

Można by jeszcze dodać sposób dołączenia i wygląd obozu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny
Wrzód(Zbanowany)


Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 15:00, 07 Cze 2010    Temat postu:

1.Obóz leżał by niedaleko NO tam gdzie jest jaskinia ze zombi i tym szkieletem magiem. W G2 jest tam amulet Angara. Obóz dla ludzi którzy nie dołączyli do innych obozów.
2.Rangi:
-Zbieracz-Zbiera różne rośliny, owoce i padlinę z martwych zwierząt.
-Łotrzyk-Okrada innych ludzi(oczywiście z innych obozów)
-Druid-Mag uczący się magi ziemi(?)
3.Nazwa to "Obóz wygnańców"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Markus
Czeladnik


Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:18, 07 Cze 2010    Temat postu:

Obuz koło klifu z którego wida Bratctwo
Nazwa Zbuntowane Cienie
Rangi
Dworzanin-najsłabszy początkujący
Myśliwy-lepszy od dworzanina poluje i sprzedaje to co upolował
Strażnik-Pilnuje obozu
Cień najsilniejszy z wojowników trenujący magię
Zbuntowany Cień-Mag i wojownik mieczy jedno lub dwwóręcznych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stasiek19
Czeladnik


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:20, 07 Cze 2010    Temat postu:

Obóz który wymyśliłem nazywa się obóz kontroli każdy by był kontrolowany przez wielkiego władce.
Byłby w wieży Mgieł.
rangi:
1.Służący sługa wielkiego władcy
2.Strażnicy strażnik wielkiego władcy
3.niekontrolowani ci którzy tak samo co wielki władca kontrolowali umysły tylko ze musieli płacić za kontrole


Ciekawostka kontrola umysłów była by dzięki runom z obozu bractwa.

Poprawiłem błędy. Nie zaznaczyłem ich gdyż było tego za dużo. Uważaj na swą pisownie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackFire
Paladyn


Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 2218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:13, 08 Cze 2010    Temat postu:

Mój obóz znajdowałby się w Lesie. Dokładniej tym przy obozie sekty. No więc znajdowałby się w środku tego lasu. Nazywałby się "Obóz Mrocznych sił". Jak się możliwe domyślacie,był by to obóz sług Beliara. Każdy po odpowiednim treningu(jeśli go oczywiście przeżyje),mógłby tam dołączyć. A oto rangi:

Dla Wojownika:

-Uczeń- Uczniowie byli by no po prostu uczniami. A czyimi? Otóż każdy nowy by dostawał po jednym opiekunie. Ten uczyłby go różnych ataków i ogólnie dbałby o jego umiejętności bojowe. Kiedy mistrz uznałby że jego uczeń jest już gotowy do otrzymania kolejnej rangi i rozpoczęciu walkę w imię Beliara,dawał by mu nowy pancerz,broń i mianowałby go na tą następną rangę.

-Wojownik Beliara- No jak sama nazwa wskazuje jest to wojownik Beliara. Rozpoczyna walkę w imię Beliara,sam poluje na swoje wyżywienie,sam zdobywa pieniądze. Ogólnie to wszystko robi sam.

-Mistrz czarnego ostrza- Doświadczony wojownik Beliara. Wojownicy Beliara muszą oddawać Mistrzom ostrza połowę swej zdobyczy,gdyż są oni tak jakby jednymi z dowódców obozu. Podróżują na wargach/orkowych psach.

Dla Maga

Uczeń Mrocznej magi- Tak jak w przypadku ucznia wojownika. Tyle że tutaj mentorem zostaje Czarny mag. Pokazuje uczniowi jak okiełznać moce Beliara.

Czarny mag- Uczeń który awansował dalej,zostaje Czarnym magie. Otrzymuje nową szatę,runy i wiele innych. Ma więcej szacunku niż wojownicy gdyż każdy kto awansował na Czarnego maga jest w pewnym sensie "Wybrańcem Beliara".

Mistrz Czarnej magi- Ci mają już największy szacunek w obozie. Razem z mistrzami czarnego ostrza rządzą Obozem. Większość z nich jest nawet potężniejsza od Mistrzów Czarnego ostrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xxxl
Nowicjusz miecza


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:08, 08 Cze 2010    Temat postu:

Hm... był taki temat w G2... ale tu też się wypowiem... to będzie już chyba czwarty zaprezentowany na tym forum przeze mnie obóz Smile .

Ten obóz nazywałby się Obozem Łowców. Jego członkowie byliby ludźmi, którzy zajmują się polowaniem na sługi Beliara za pieniądze. Tacy jakby najemni paladyni. Ale oni nie byliby takimi fanatykami. Obóz znajdowałby się w Starym Klasztorze. A oto rangi:

1.Robotnik
No po prostu robotnik. Robotnicy byliby ubrani w byle co. Łachmany, ale także stroje farmerskie, czy inne. Ich funkcja polegałaby na dokonywaniu napraw w obozie.

2.Uczeń
Uczniami byliby ludzie, którzy w tym obozie chcą być kimś więcej niż robotnikami. Ich zadaniem byłaby jedynie nauka walki. Strój uczniów byłby taki, jak u robotników.

3.Młodszy Łowca
Młodsi Łowcy to uczniowie świeżo po ukończeniu szkolenia. Byliby oni nieźle wyszkoleni w walce. Jednak dawaliby rady wyłącznie słabszym stworzeniom, np. szkieletom goblinom, albo orkowym psom. Ich uzbrojeniem byłaby ich ulubiona broń do walki na dystans i wręcz, a także skórzana zbroja z metalowymi elementami na przedramionach i goleniach. Ich broń byłaby pokryta wodą święconą. Mieliby trzy drogi dalszego awansu.

4a.Łowca Szkieletów
Łowcy Szkieletów byliby, jak sama nazwa wskazuje, nastawieni na walkę ze szkieletami. Na ich uzbrojenie składałyby się broń obuchowa (buława, maczuga, bądź młot), a także porządna zbroja płytowa. Ich broń byłaby pokryta wodą święconą.

4b.Łowca Orków
Łowcy Orków byliby specjalnie wyszkoleni do walki z orkami. Ich uzbrojeniem byłyby ulubione rodzaje broni do walki dystansowej i wręcz oraz kolczuga (można się w niej szybciej ruszać niż w zbroi płytowej, a w walce z orkami to ważne).

4c.Łowca Zombie
Łowcy Zombie byliby łowcami wyszkolonymi do walki z zombie. Ich uzbrojenie byłoby takie same, jak Łowców Orków. Ich broń byłaby pokryta wodą święconą.

Łowcy byliby już dobrze wyszkoleni w walce. Mieliby znów trzy drogi dalszego awansu.

5a.Łowca Demonów
Łowcy Demonów byliby szkoleni do walki z demonami. Ich uzbrojeniem byłyby ulubione rodzaje broni i bardzo mocne zbroje płytowe, z dodatkową ochroną przed ogniem. Ich broń byłaby pokryta wodą święconą.

5b.Łowca Golemów
Łowcy Golemów byliby szkoleni do zabijania golemów. Ich bronią byłby młot. Zawsze mieliby też przy sobie paręnaście zwojów magii wody i ognia. Ich zbroją byłaby bardzo mocna zbroja płytowa.

5c.Łowca Smoków
Łowcy Smoków byliby szkoleni do grupowej walki ze smokami. Znaliby odpowiednie taktyki. Ich bronią byłaby ich ulubiona broń. Zbroje byłyby bardzo mocnymi zbrojami płytowymi z dodatkową ochroną przed ogniem.

Ci Łowcy byliby już bardzo dobrze wyszkoleni w walce.

6.Kapitan Łowców
Kapitan Łowców byłby przywódcą obozu. Nosiłby bardzo mocną płytową zbroję. Byłby uzbrojony w miecz dwuręczny i kuszę. Byłby arcymistrzem walki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
Wojownik


Dołączył: 08 Cze 2010
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:19, 09 Cze 2010    Temat postu:





Nazwa: Obóz Smoka

Kogo przyjmujemy: Każdego, który chce dążyć ścieżką wiedzy, i okiełznać naturę. W zamku jest jeden Arcymag Ognia, Mistrz Alan, który zarządza obozem. Jest możliwość wstąpienia do Magów Ognia.

Rangi:
Mag Ognia

Stopnie

1. Płomyk
Zajmuje się wyłącznie sprzątaniem, okazjonalnie wykonuje drobne przysługi dla Magów. Gdy będzie pracował ciężko i sumiennie stanie się...

2. Nowicjuszem
Zamiata, wykonuje polecenia Magów i wszystko to, co robił w 2. Ma prawo przystąpić do Próby Ognia, a, jak ją ukończy zostaje...

3.Magiem Ognia
Sługa Innosa. Wznosi do niego modły, zaopatruje Obóz w eliksiry i runy, pogłebia wiedzę na temat magii i alchemii, kontaktuje się z innymi Obozami i pertraktuje z nimi.


Nadzorca Hodowli

stopnie

1. Sprzątacz Gnoju
Nic dodać, nic ująć. Jak uda mu się odchować pisklę ścierwojada, zostaje

2. Zbieracz Jaj
Zbiera jaja (?) ścierwojadów i pilnuje samic odchowujących młode

3. Hodowca
Zajmuje się opieką nad chorymi zwierzętami, łapie dzikie samce, by ,,odświerzyć'' krew w hodowli

4. Nadzorca Hodowli
Nadaje rangi, przydziela zadania, dba, by wszystko było cacy stuk-stuk


Poleniacz
Rangi:

Poleniacz
Zanosi wiadomości do innych obozów, poluje wraz z Widmami.


Zmór:
Rangi

Widmo
Podstawowa jednostka obronna, posługuje się bronią jednoręczną.

Fatum
Potrafi posługiwać się runami 2 kręgu. Walczy głównie na odległość strzelając z kuszy

Zmór
Potrafi poruszać się bezszelestnie, zna magie 3 kręgu i walczy mieczem dwuręcznym. Zostaje się nim, gdy jako Fatum nauczysz się strategii, i, gdy Alan uzna, ze jesteś godzien.


Ogrodnik

Rangi

Oracz
Ora pole

Zbieracz
Zbiera plony

Zasiewca
Zasiewa

I kilka innych

PS. Paint pozdrawia wszystkich Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Halt dnia Śro 20:20, 09 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maguire
Nowicjusz miecza


Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:07, 12 Cze 2010    Temat postu:

Mój obóz miał by nazwę Obóz Myśliwych. Znajdował by się na zaznaczonym miejscu na mapie. Czerwone linie to dział szefa, zbrojownia, baraki. Pomarańczowe to tak zwany "środkowy pierścień". Zielone to teren ćwiczebny. Niebieskie to teren polowań. Czarne to ogólna granica obozu otoczona palisadą zbudowaną tak, aby ukryć uzbrojonych po zęby myśliwych gdy będzie potrzeba obrony.
Rangi:
Uczeń - po prostu się uczy jak być myśliwym.
Adept - już prawie myśliwy.
Myśliwy - może polować samotnie, spotkać się z szefem i być myśliwym. Musi uczyc niższych rangą.
Łowca - wyższy rangą myśliwy. Ma szpiegować na zlecenie inne obozy gdy będą robić coś podejżanego oraz po cichu mordować na zlecenie szefa.
szef - to on tu żądzi. Wydaje polecenia, zlecenia i inne.
Mapa:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:06, 12 Cze 2010    Temat postu:

A ja powiem tak...w G1 świat jest za mały by gdziekolwiek tworzyć jakiś większy obóz z liczącą się armią i dużym zabudowaniem. Jeśli już bym miał gdzieś stworzyć to wybrał bym tamtą polankę nad zawaloną kopalnią. Byli by tam niezależni myśliwi którzy by polowali by po prostu żyć. Coś w stylu Gilberta czyli nie podlegają nikomu i dbają o porządek u siebie. Mieszkali by w zwyczajnych, małych chatach gdzie by spali, jedli i tak dalej. A każdy kto by chciał dołączyć po prostu do nich by należał tylko musiałby gdzieś zbudować swoją chatę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
9oskareks
Czeladnik


Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:23, 13 Cze 2010    Temat postu:

Ten obóz obejmował by duże tereny: Kanion Trolli, (dawny)Obóz Bandytów,
kawałek polanki "pod" tymi terenami, i spory kawał lasu. W tym obozie byli by wyznawcy Innosa. Obóz nazywa się Wolny Obóz (nie kojarzyć z Wolną kopalnią!!!)

Rangi:

Niewolnik - Po prostu,niewolnik. Można go sprzedać, kupić. Zajmuje się uprawą ziemi, ścinaniem drzew, sprzątaniem chaty swojego pana, itp.

Handlarz - Handluje różnymi rzeczami, często wykorzystuje niewolników.

Wojownik - Pilnuje bezpieczeństwa w obozie, atakuje inne obozy.

Łowca niewolników - Poluje na niewolników, i dostarcza prosto na targowisko.

Kapitan- Dowodzi kiedy Generał jest nieobecny, lub wykonuje jego polecenia

Kapłan - Prowadzą świątynie Innosa.

Generał - Wódz obozu. Czasem organizuje wraz z kapitanami i wojownikami ataki na Miejsce wymiany. Czasem okrada Bractwo, ale utrzymuje świetne stosunki z Nowym Obozem.



Ej może by tak dodać dyplomacje naszego obozu z innymi? Ja zacznę.

Stary obóz: Wojna
Nowy obóz: Sojusz
Obóz Sekty: Wojna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cro
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 3371
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:07, 13 Cze 2010    Temat postu:

Ja bym stworzył obóz na wzgórzu przy placu wymian (nad opuszczoną kopalnią). Wielkim plusem od razu jest to, że wiele osób zrzuconych, od razu by do niego dołączyło, bo byłby blisko.

Nazwa: Obóz Łowców Trolli.
Liczebność ludzi: Wyszkolonych ludzi to 20, reszta to pomoc w obozie (ale o tym zaraz).
Fortyfikacje: Małe drewniane palisady, wokół obozu.
Stopnie:
Wojskowe:

Siepacz: Zwykły człowiek, który jest strażnikiem w obozie, czasem jest posłańcem i daje informacje innym obozom.
Żołnierz wsparcia: Ten człowiek wybiera już się na polowania na Trole. Jest on jednak całkiem z tyłu. Walczy głównie z łuku lub z kuszy. Pomaga prawdziwym Żołnierzom.
Żołnierz: To już człowiek, który normalnie walczy z Trolami. Świetni wojownicy w walce mieczami jednoręcznymi.
Łowcy Trolli: Ludzie, którzy zabili wystarczający dużo Trolli, gdyż są w radzie Trolli i rządzą obozem. Oni wybierają się tylko na naprawdę wielkie okazy Trolli.

Stopnie "na miejscu"

Pomocnik: zwykły człowiek, który stara się robić wszystko, fortyfikacje, zrywać rośliny, dostarczać materiały.

Kowal: No jak to co? Kuje broń.

Czeladnik: Może być u kowala, lub alchemika. Jest jego pomocnikiem.

Alchemik: Tworzy różne mikstury pomagające, w walce z Trollami.

Skórmistrz: To taki człowiek, który zajmuje się skórami, które przychodzą do niego. Dokładnie je oczyszcza, i konserwuje.

Handlarz: Wybiera się do innych obozów, i sprzedaje skóry i inne zdobyte rzeczy.
O obozie:
Obóz, żyje z sprzedawania skór. Nie wdaje się w żadne wojny, a jeżeli miałby komuś pomóc to Nowemu Obozowi, gdyż dowódca obozu zna generała Lee.

Taka mała wizja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Halt
Wojownik


Dołączył: 08 Cze 2010
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:29, 13 Cze 2010    Temat postu:

[quote="9oskareks"]... Ten Obóz nazywa się Wolny Obóz (nie kojarzyć z Wolną kopalnią!!!)

Rangi:

Niewolnik - Po prostu,niewolnik. Można go sprzedać, kupić. Zajmuje się uprawą ziemi, ścinaniem drzew, sprzątaniem chaty swojego pana, itp.

...
[/quote="9oskareks"]


Tym mnie dobiłeś...

Niepotrzebny offtopic... -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xero
Obywatel


Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górnicza Dolina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 00:07, 08 Sie 2010    Temat postu:

Ja stworzył bym obóz w Starym Klasztorze.W tym obozie będą wyznawcy Beliara.Nazwa obozu Kult Mrocznych Sztuk.Poziom wymagany przyjęcia do obozu 5.Plus dołączenia się do obozu (Co poziom nasze umiejętności wszystkie wzrastają
o 5 punktów!)

Rangi:

Uczeń-Przygotowuje się do dalszej drogi Beliara,uczeń otrzymuję dostęp do biblioteki Duchowej Siły dzięki temu może opanować kontakt ze Beliarem,główne zadanie ucznia to krzyżować plany obozom,ekwipunek ucznia(Strój opętanego,krótki miecz).

Akolita-Akolici mogą pobierać naukę od Nekromantów i od
Mrocznych Paladynów.Przygotowują ich do wojny ze sługami Adanosa i Innosa.Ich główne zadanie jest trudne.Muszą przeciągać ludzi z obozów na stronę Beliara,dzięki temu obóz może popaść w bezradność i słudzy Beliara mają więcej procent na opanowanie obozu.Ekwipunek Akolity(Mroczna Szata Opętanego,runę wyniszczenia Dobra(Dla Maga),Dający Mrok(Miecz Dwuręczny),Ostry Cień(Miecz Jednoręczny).

Nekromanta-Nekromanci sieją postrach wśród magów.Ich plugawe badania i eksperymenty pozbawiły życia wiele osób.Nekromanci mogą przywoływać przeróżne istoty,zatruwać swoimi miksturami,ciskać zakazanymi zaklęciami,i wskrzeszać umarłych.Ich główne zadanie to powstrzymać magów Innosa i Adanosa przed ocalenie uczniów spod władzy Beliara.Ekwipunek Nekromanty (Szata Mrocznych Sztuk,runa Przywołania Szkieletów,runa Pokonanie Dobra,runa Pocisku Zła).

Mroczny Paladyn-Ten rodzaj Wojowników który zaprzedał Dusze Beliarowi w zamian za większa moc i życie wieczne.Mroczny Paladyn ma za zadanie chronić uczniów i Nekromantów.Jego główne zadanie to zabijanie grupy nie wiernych Beliarowi.Ekwipunek Mrocznego Paladyna (Rozrywający Światło (Miecz Dwuręczny), Przeraźliwy Ceń (Miecz Jednoręczny).

Mistrz Zła-Ten kto zostanie Mistrzem Zła to ma władze nad obozem.Wojownik dostaje najszilniejszy Miecz w całej Koloni(Chwała Beliara) i kamień który podnosi statystyki a mag dostaje specjalny przepis na potężną runę.Żeby zostać Mistrzem Zła trzeba być potężną postacią.I to wszystko o moim obozie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Xero dnia Nie 10:52, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BLASTER
Czeladnik


Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:30, 08 Sie 2010    Temat postu:

Nazwa - Obóz druidów.
Miejsce - Klasztor.

Rangi

Nowicjusz - Młody druid, który uczy się posługiwania magią.
Strażnik druidów - Pilnuje obozu.
Elitarny strażnik - Pilnuje siedziby druidów.
Młodszy druid - Jest to osoba starsza rangą od nowicjusza. Ma za zadanie uczyć nowicjuszy.
Starszy druid - Całe dnie spędza na studiowaniu ksiąg.
Mistrz - W obozie jest tylko jeden mistrz. Całe dnie trenuje magię druidów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin