|
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pan Tak
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2423
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:18, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to ja się zacznę w to bawić ;d może jutro bo dziś to na pewno nie (chyba xD) jakby co to Artex podaj GG na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:01, 12 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
O fuck and di shiet !
Zarejestrowałem się u themoddersów (tu też), to normalnie x-tremalny krok do przodu xD
Fajnie by było jakby ci admini nie akceptowali kont po miesiącu, jak nie mają czasu to by to wyłączyli...
PS: Artex tu Sasani Jeśli chodzi o ten "projekt" to bym mógł się dołączyć, gdyby nie ten zasrany błąd ze spacerem Artex, to już bym znał modowanie na twoim poziomie xD Ale życie jest złe...
PS2: haha, zapomniałem hasła na moddersach xDD Zaraz je spróbuje zhackować...
A tak ogólnie, oto moja wizja na moda:
Pewnego razu żył sobie Edi, który lubił... zabijać. Ciął każdego, który źle na niego spojrzał, a później zjadał u siebie w domu. Spotkał jednak pewnego razu tak zwanego KaRaTeKe, który chciał się zemścić za niewinną śmierć swojej matki. Chciał utopić Ediego w pobliskiej rzece, stracił on przytomność, a KaRaTeKa wygląda na to pomyslał, że nie żyje. Nasz bohater utracił przytomność i obudził się następnego poranka na jakiejś plaży. Tutaj zaczyna sie sieka, droga chaosu, zła i zemsty Ediego... Powodzenia...
-Opis
Budzimy się na małej plaży obok starego obozu, pobici po bitce, obok nas leży broń, staty już mamy ustwione. Po drodze do SO spotykamy kolesia w zbroi rozbójnika, który mówi nam, że człowiek który nas pobił przewodzi SO i ma na imię KaRaTeKa, daje nam ciężką zbroję najemnika i idziemy wybić cały obóz (wszyscy są od-śmiertelnieni^^) xD Po dojściu do niego jakieś tam dialogi są, na końcu których go zabijamy. Po powrocie do rozbójnika i powiedzeniu mu, iż koleś zdechł, a wraz z nim cały obóz, ten się zaczyna... SMIAĆ i przyznaje się, że żartował (a cały obóz leży xDDD). Po tym tekście włączają się kreditsy i jakiś mocny metal ...
Co sądzicie ?
Kopyrajt (C) Zastrzeżone Pozdrawiam^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:52, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Już projekt? <lol>
... Właściwie to nie jest to jakimś dużym problemem, co do samej akcji: Proponowałbym zrobić to bardziej na poważnie, bo niby co? Koleś daje nam bezcenną w koloni zbroję, a potem: "Żartował"? Ale rzeczywiście... można by zrobić coś w ten deseń:
Budzimy się na brzegu rzeki przy starym obozie, brama do obozu jest zamknięta, leży przed nią parę trupów. Przy ognisku (normalnie są tam dwaj kopacze) jest około 10 najemników, nie zdążamy podjąć żadnej akcji bo szybko jeden z nich do nas podbiega i zgrywa chama (hahaha, patrzcie jaka przybłęda..) po zaciętej wymianie zdań rzuca się na nas, kończy marnie, bo nie dorównuje nam siłą.
Szybko potem zagaduje do nas jeden z najemników i przez chwilę pluje się, że zabiliśmy jednego z nich, ale szybko do głosu dochodzi dowódca grupy i gratuluje nam umiejętności (zarżnąć pięściami gościa w zbroi z buzdyganem, no, no...) i przyjmuję do grupy uderzeniowej. Wyjaśnia nam szczegóły planu.
Otóż kiedy tylko słońce zajdzie, jeden z jego ludzi (ukrytych w obozie) przebrany strażnika otworzy bramę i wpuści grupę uderzeniową, ich celem jest jak najszybsze zabicie Gomeza i ucieczka.
Po rozmowie z z członkiem grupy odpowiedzialnym za zaopatrzenie, a potem za kolejnym odpowiedzialnym za trening, ruszamy do boju. Przebijamy się przez niezorganizowane grupy strażników, mordujemy Thorusa i wkraczamy do zamku, a potem do siedziby magnatów. (skręcamy w lewo, przechodzimy dalej i...) zabijamy wszystkich magnatów, oprócz Gomeza który spokojnie siedzi na tronie. Nasi ludzie go okrążają i mamy okazję popatrzeć jak przemawia do naszej grupy śmiejąc się z ich głupoty.
Tutaj wyciąga miecz i rzuca się na resztę, z założenia gość jest cholernie silny i włada "podpalającym" mieczem. Po jego zabiciu i cała grupa się wycofuje i ucieka w kierunku Nowego Obozu, po drodze natykamy się na jedną lub dwie zasadzki.
Gdy wracamy pod bramy, czeka na nas Lee, gdy dowiaduje się o śmierci magnatów gratuluje nam dobrej roboty. Teraz rozmawia z nami, wyjaśniamy mu kim jesteśmy, a on mówi że w zamian w dowód naszych zasług oficjalnie zostajemy najemnikiem.
Żeby było jasne, po otwarciu bramy z nikim nie rozmawiamy, aż do dotarcia do Lee, wszyscy NPC są śmiertelni (może oprócz lee).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:41, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja to pisałem na miarę MOICH umiejętności, dlatego tak mało poważnie
To nie projekt tylko pomysł, tego co może będe robił xD
Jeszcze myślałem, że możeby zrobić tak:
Przed obozem spotykamy "demona" (model poszukiwacza), który nam mówi o tym właśnie KaRaTeCe i ~~"Służ mi, a sowicie Cię wynagrodzę..."~~ Po czym karze nam zabić tego karateka (a on jest tylko jakimś tam pobocznym knypkiem w obozie) - w ramach zmesty - I on tak będzie nas przekonywał do zemsty no i on Ci daje tą zbroję ... Później idziemy oddać questa i demon karze nam zabić Gomeza - Albo jakoś tam inaczej będzie się nazywał - (albo cały obóz xD), później NO, i obóz na bagnie. Na końcu może by dorobić, że prowadzi nas do swego pana -- Śniącego/smoka ożywieńca.
I powtarzam, to nie ma być zbytnio na poważnie ;> Nie chce żeby się pracowało dla jakiegoś obozu - typu Lee... Robić dla zła, jakiś bandytów - to jest coś xD
Edit: ~~Tutaj mogłyby być jakieś questy xD
Edit2: Na końcu gry się okazuje, że ten którym graliśmy na końcu zostaje arcymagiem - I to jest ten co stoi przy bramie do smoka ożywieńca (G2).
Edit3: Aaaa... i nazwa to:
- Śmierć: Początek ~~ na to bym głosował ;>
Albo
- Zemsta Ediego x]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Pią 16:24, 13 Mar 2009, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 08:22, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nah xD.
Lepiej zacznij robić po swojemu, to że napiszesz tu cały projekt ze szczegółami nic nie pomoże.
Wszystkich którzy czekają na mój tut o queście (dwie osoby?) bardzo przepraszam, ale nie zrobię nic bez sprawnego zSpy, a ten mi się wysypał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:15, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ci moddersi strasznie mi pomogli
Czyli tu się moja przygoda z modami kończy, bo nie moge cholernego spacera odpalić xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:08, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Przypomnij mi na czym polega ten problem. W ogóle nie możesz choćby jednego skryptu zmienić?
W ostateczności przeinstaluj Gothica i znajdź GMDK gdzieś indziej, może będzie "mniej" wadliwe. (w moim nie ma skryptów roślin!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:39, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wątpie, żeby rozwiązywanie tego problemu miało jakiś sens ^_^
Poprostu jeśli cokolwiek zmienie w spacerze i podmienie światy to mi staje na menu. Dłuższy opis na the moddersach ^^ Zresztą widzę, że tam na 50% problemów nie potrafią, albo nie chce im się odpowiedzieć ;>
I mam pytanie, zrobiłem tą paczkę z modem, tylko że ona ma ... 1,5gb xD
Wewaliłem cały _work... Czyli muszę pokolei pliki powrzucać ?
[link widoczny dla zalogowanych] Sprubuje to samo zrobić w G2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Czw 14:32, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:08, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
W paczkowanie na razie się nie baw, jeżeli spakujesz cały folder z gothicem to nic dziwnego że tyle zajmuje.
Kiedy robisz paczkę z modem, plik .ini i wysyłasz moda w świat, ktoś go instaluje i odpala, to gra najpierw patrzy na pliki gothica, a dopiero potem na moda, tak więc nie ma sensu np. zamieszczać tam świata jeżeli nie wprowadzasz w nim żadnych zmian, albo zamieszczać cały świat jeżeli są to zmiany tylko w np. SO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:26, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witam. Artex mógłbyś zrobić tutek jak się robi nowe potworki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DaviX
Przybysz
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:33, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
JA bym chcial wiedziec jak wogole co gdzie wsadzic......tam niema zadnych instrukcji w gmdk gdzie ja mam np 3ds max stuff dac......prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:30, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
zrobiłem texture zbroi ale nie wiem jak ją wsadzic zeby była
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:53, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Podmień ją przy pomocy GoMana z teksturą w paczce vdfs. Gdzieś na tym forum jest tutek obsługi GoMana,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:55, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
eeeeeeeeeeeeeee O____O bardzo wyczerpująca odpowiedź [żebym jeszcze wiedział jak mam podmienić] ale thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DaviX
Przybysz
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:52, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra moze tak...
JA bardzo bym prosil zeby ktos mi powiedzial gdzie rozpakowac 3DS MAX Stuff ja mam tam tylko jakies pliki..i.VDFS-Tool
ja tu czytalem poradniki sie napalilem bo wszystko dobrze jasno zrobione......ale o programach tez by sie przydalo....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DaviX dnia Śro 20:40, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|