Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 07:32, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jono napisał: | no wiem ale jak zrobić plik 3ds ?
bo chce zrobić jakąś zbroje ale nie chce jej podmieniać tylko dodać mam texturke zbroi ale nie wiem jak dodać żeby ona była w grze!!!!
EDIT: i tego jak dodać nowy waypoint do gry? |
No to tak:
1. Tekstury są w pliku .vdf (textures, bodajże). Jeżeli chcesz podmienić teksturę to wystarczy że zrobisz nową (przerobisz starą?) i podmienisz ją przy pomocy GoMana z tą właściwą. Legiss gdzieś (w artykułach GIINK chyba) napisał poradnik do GoMana.
2. [link widoczny dla zalogowanych]
legion96 napisał: | Artex nie będę cię zamęczał pytaniami tu na forum więc przesyłam ci na PW moje gg i tam zamęczę cię moimi pytaniami jak będziesz dostępny to napisz. |
Nie mam GG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 09:18, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
eckhem artex nie chce cię obrażać ale trochę mnie irytujesz bo ja napisałem że NIE chcę podmienić tylko chcę dodać NOWĄ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:56, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko, nie irytuj się, źle przeczytałem .
Chcesz dodać nową zbroję o istniejącym modelu (wzorować się), czy zupełnie nową?
Jeżeli nową to wio do najbliższego sklepu z superdrogim oprogramowaniem i kup 3ds max za 3000$, ew. szukaj wareza...
Ale ja nie propaguje piractwa!
Jeżeli chcesz nową-starą zbroję to - musisz zrobić jej nowy skrypt. Popatrz w stare zbroje i przerób jakąś. Przypomnij sobie jak wyglądają te w grze i do swojej nowej zastosuj odpowiedni plik .3ds. Co do tekstury to niestety lepiej umiem skrypty... nie wiem jak zastosować nową teksturę do nowej zbroi. Popatrz w plikach z teksturami i spróbuj zgrać z skryptami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:42, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
1. mam texture zbroi ale chce zrobić nową z tą nową texturą ale nei chce podmieniać.
2. powiedz mi [proszę] jak zrobić takie coś: że dialog pojawi się po przeczytaniu księgi nei wcześniej! bardzo proszę
EDIT: Artex napisał: | Niedawno powstał topic, w którym ktoś zaproponował żeby na naszym forum utworzyć grupę moderską, podejrzewam że największym ograniczeniem jest nieposiadanie przez userów naszego forum, odpowiedniej wiedzy. Wiedzę tę można nabyć w miarę przystępny sposób na forum [link widoczny dla zalogowanych], jednakże wiele tamtejszych poradników może być niezrozumiałych. Jak mówią "początki są zawsze trudne", w przypadku modowania są one NAJTRUDNIEJSZE, |
nie kłam ;p nie sa najtrudniejsze najdrudniejsze są początki programowania nie mam na myśli html ale np: php sql czy javascript
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jono dnia Pon 15:09, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:58, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
@up:
C++ Bleeeeeeeee...
Siemasz Artex znowu
Po tamtych bitkach z modowaniem - hmmmm... - zmęczyłem się? xD
Ale teraz po tej krótko długiej przerwie robie drugie podejście. Wszyscy krzyczcie hura!
Tym razem jednak, kiedy zmieniam cokolwiek we Spacerze dziwnym przypadkiem i całkowitym zbiegiem okoliczności... NIC SIĘ NIE DZIEJE! I znowu wszyscy krzyczą hura!
Jak czegoś będę potrzebował to napisze i miło, że wkońcu ożywiłeś ten temat
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Pon 17:56, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:01, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Gdzieś w tym temacie pisałem co robić kiedy nie ma zmian. Zmieniałeś nazwę WORLDa w paczuszce z światami?
Cytat: | C++ Bleeeeeeeee... |
:O!!! Co ty chcesz? C++ jest fajny, szczególnie że dużo łatwiej z nim zacząć niż z np. C (czystym), jak bierzesz książkę do C to nic więcej nie znajdziesz. A jak wpiszesz C++ w szukajce to masz setki pozycji z poradnikami.
Nawet napisałem pierwszą grę
[link widoczny dla zalogowanych]. Program losuje dowolną liczbę i każe nam ją zgadnąć, po próbie zgadnięcia mówi nam czy liczba jest większa czy mniejsza od podanej. Fajna zabawa na pierwsze 10 razy .
Potem oczywiście od razu się nudzi -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:59, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Uznam to za reklame xD
Problem rozwiązany. World'a miałem w worlds/_work zamiast w worlds.
Ja w C++ mam problem z tym, że program nie chce mi łapać DOBRYCH kodów. Na początku znaczy łapał, a potem te same przestał... I tak się skończyła moja zabawa z C++ Zatrzymałem się na robieniu kalkulatora.
Przed chwilą postawiłem moją pierwszą postać w Gothicu, zmieniłem start, zrobiłem własny plik ini i wprowadziłem zmiany w świecie. Gdyby spacer był szybszy to zabawa by była o dużo lepsza Zawsze mogę liczyć na Ciebie i Moddersów, więc nie jest źle
A żeby wysłać moda kumplowi, to bym musiał zrobić paczkę z modem?
I co do C++, miałes podobne problemy? Bo ja prubowałem z różnymi poradnikami (Od zera do gier Kodera, Symfonia C++) i wklejałem nawet kody prosto z poradników i mi nie wchodziło?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:06, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Spacer jest wolny, nic na to nie poradzisz : ).
Może zły kompilator? Jakiego używasz?
Ja czytam teraz "Od zera do gier kodera", skończyłem na strukturach, to jakiś przewał : ).
Żeby wysłać qmplowi moda... musisz zrobić paczkę, chyba że kumpel też ma skrypty i zna się na nich, to sobie rozpakuje all i przetestuje ci go.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:31, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A jak zrobić, żeby broń pojawiła się w świecie jak NPC?
Kompilator:
- Visual Studio 2008 Express Edition
- I kiedyś miałem jakiegoś innego... Nie pamiętam nazwy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:36, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
powiedz mi [proszę] jak zrobić takie coś: że dialog pojawi się po przeczytaniu księgi nei wcześniej! bardzo proszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:56, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
@Jono, przykro mi, nie potrafię sobie przypomnieć żadnego takiego przypadku... Gdybyś potrafił mi powiedzieć czy coś takiego było w G1 (najpierw czytasz, potem rozmawiasz), to można sprawdzić, ale tak... możesz popytać na Themodders.
@Imp, przedmioty wkleja się do gry tak jak Voby (np. meble), tylko że trzeba to odpowiednio ustawić... Niestety tego akurat nie potrafię, ale na Themodders jest tutek.
Ja używam Visual studio 6 .NET, więc już trochę leciwe, ale działa mi doskonale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:20, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dałem radę zrobić voba z modelem broni, ale nie mogę żeby dało się ją podnosić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:29, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
chciałoby się komuś wymyślić nazwy rang dla mojego forum?? ;p plisss [nazwa rangi + ilość postów]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:09, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jaka tematyka forum? xD
1-5 Niewolnik
5-10 Sługa
10-30 Piechur
30-50 Wojownik
50-100 Rycerz
100-200 Paladyn
200-1999 Egzekutor
2000 - Bóg
Coś takiego może być?
Dużo narazie nie zrobiłeś na tym forum xD
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Czw 12:50, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:13, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tematyka o modzie który robię ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|