Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna GOTHIC WEB SITE
Forum o grach z serii Gothic
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Które miejsce trzymało by sie najdłużej
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Które miejsce trzymało by sie najdłużej podczas ataków orków albo paladynów
SO
31%
 31%  [ 5 ]
OB
0%
 0%  [ 0 ]
NO
31%
 31%  [ 5 ]
Górska forteca
37%
 37%  [ 6 ]
Obóz orków
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 16

Autor Wiadomość
Firek
Obywatel


Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miasta od G do W
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:11, 26 Lut 2010    Temat postu: Które miejsce trzymało by sie najdłużej

Nie zaciekawiło was nigdy jaka lokalizacja utrzymała by się najdłużej
Przed atakami orków paladynów itp oczywiście chodzi mi o takie bardziej realia gothica ale z małą zmianą npc nie blokowały by si i atak był na otwarte bramy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 08:10, 27 Lut 2010    Temat postu:

Otwarte bramy? To jest idotyzm zupełny -.- nawet NPC wie, że bramy podczas ataku trzeba zamknąć.
Po za tym...skąd w GD z G1 paladyni? Przecież oni przybyli po zniszczeniu bariery więc skąd mogli wcześniej być? I po za tym to porównanie dwóch części które się stanowczo pod względem ekwipunku a zbroje paladynów to jedne z najlepszych w grze więc jednym słowem...bezsens. Paladyn rodzaju Andre czy Hagena bez problemu powali magnatów...
A orki...przecież ork zwiadowca ma równe szanse w walce ze zwykłym najemnikiem więc co to ma być za walka? Ork assault na któryś obóz i nie ma szans zwłasza z otwartymi bramami. A nawet jak by były zamknięte to i tak by wszystko orki sforsowały. W G1 są trochę przepakowane jak dla mnie mimo, że na głupie wyglądają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Firek
Obywatel


Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miasta od G do W
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 08:45, 27 Lut 2010    Temat postu:

I co zamkną bramy i nikt nie wejdzie do NO i SO
Napisałem orkami paladynami itp
Czyli jakaś potężna siła w podobnej ilości co kopacze i strażnicy a nie jak w G2 paru paladynów a z setka orków
I widziałeś żeby wygląd pancerza dawał staty np zwykła przepaska nowicjusza ma obronę przybliżoną do obrony spodni kopacza tak samo jak pancerz strażnika świątynego a zbroja najemnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 09:55, 27 Lut 2010    Temat postu:

Firek napisał:
I co zamkną bramy i nikt nie wejdzie do NO i SO

Da się wejść. Zwój przemiany w chrząszcza i wielka inwazja ;p
Firek napisał:
Napisałem orkami paladynami itp

Uwierz mi, że umiem czytać. Skoro nie oni to pomyślmy...szkielety? Będzie zupełna rzeźnia. Szkielet po mimo słabej broni ma około 100 siły (patrzyłem z nudów na jego staty) a mag będzie tyle tych szkieletów wzywał, że do niego nie dojdą.
Firek napisał:
Czyli jakaś potężna siła w podobnej ilości co kopacze i strażnicy a nie jak w G2 paru paladynów a z setka orków

A gdzie ja powiedziałem, że to ma być wersja 300? Chodzi mi tu o to, że ork wiarus będzie miał w miarę równe szanse z magnatem a ork zwiadowca jest zdolny powalić najemnika.
Firek napisał:
I widziałeś żeby wygląd pancerza dawał staty np zwykła przepaska nowicjusza ma obronę przybliżoną do obrony spodni kopacza tak samo jak pancerz strażnika świątynego a zbroja najemnika

Widziałem uwierz mi ;] nie zaprzeczysz, że zbroja paladyna jest lepsza od pancerzu gomeza a taka zbroja rycerza jest prawie taka sama jak magnata. Więc zauważ, że taki rycerz weźmie na siebie z może 10 strażników/strażników światynnych/najemników.

A tak w ogóle...gdzie jest sens atakowania paladynów na obozy? Przecież oni przybyli dopiero po zniszczeniu bariery. Szkielety nie zaatakują bo to tylko żywe trupy (to samo się zombiaków tyczy) a orki miały za zadanie bronić świątyni śniącego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sigon
Czeladnik


Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:34, 27 Lut 2010    Temat postu:

Według mnie ankieta bardzo dziwna. Skąd pomysł, że Orkowie i Paladyni zawarliby sojusz i wspólnie atakowali obozy? Nawet jeśli mielibyśmy brać pod uwagę dosyć szczegółowo realia gry to ork i paladyn będą się atakować nawzajem gdyż mają ustawione takie rodzaje gildii w statystykach, że mają do siebie wrogie nastawienie (wiecie o co mi chodzi).

Dobra nie będę już na ciebie właził, skomentuję na temat:
1.SO
Mimo niewątpliwie najlepszym fortyfikacjom z otwartą bramą (?!) nie utrzymałby się długo. Orkowie i Paladyni szybko wdarliby się do środka mordując po drodze wszystkich. Bez problemu weszliby także do zamku gdyż dużą wadą (moim zdaniem) Starego Obozu jest mało dobrych pozycji strzeleckich (wieżyczki itp.), tak więc strażnicy nie mieliby czasu ostrzelać wroga z kusz, większość musiałaby o razu walczyć wręcz. Wszyscy zostaliby w mig wybici co do jednego.

2.OB
Tutaj nikt zupełnie nie miałby już szans z potęgą orków i paladynów. Jedyne co mogę tu wspomnieć to to, że plac świątynny utrzymałby się najdłużej.

3.NO
W nowym obozie fortyfikacje nie są zachwycające, jednak układ architektoniczny jest genialny i daje wiele dobrego dla obrońcy. Wróg wparowałby szybko przez wejście i pola ryżowe, szkodniki nie zdążyłyby się obronić gdyż jest ich tam bardzo mało. Kolejna brama też nie stanowiłaby większych trudności, jednak w obozie już nie byłoby tak łatwo. Podczas gdy orkowie i paladyni naparzaliby w szkodników najemnicy ostrzelaliby ich z łuków, magowie od razu by zaatakowali. Mimo iż strona szkodników szybko legła, najemnicy wraz z magusami utrzymaliby się dłużej. Jednak zastępy orków z paladynami wkrótce rozwaliliby obrońce. Cóż, ale byliby trochę rozbici i okaleczeni, gdy przyszłaby kolej na Wolną Kopalnię Wink.

4.Górska forteca
To tajemnicze miejsce wydaje się niepozorne, jednak stanowi trudną do sforsowania fortecę. Nie mam pojęcia jak przebiegałaby bitwa, ale wydaje mi się, że ze względu na mało miejsca w środku agresor miałby większe szanse i po krótkim czasie rozprawiłby się z obrońcą.

5.Miasto Orków
Walka orków i paladynów przeciwko orkom? To już kompletna komedia... Przez to, że brama byłaby otwarta miasto zostałoby rozgromione w najszybszym czasie. Orkowie nie posiadają broni dystansowej więc występując w mniejszej liczbie ich walka wręcz okazałaby się żałosna i bezsensowna. Ta lokacja w ogóle nie wytrzymałaby ataku tak potężnego wroga.

Tak więc stawiam na Nowy Obóz, według mnie utrzymałby się najdłużej ze wszystkich możliwych miejsc. Najgorzej przeszedłoby starcie Miasto Orków.

Ps. zapomniałeś jeszcze o Klasztorze Mnichów i obozie bandytów Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:39, 27 Lut 2010    Temat postu:

Jemu nie chodzilo o to Sigon. Mu chodziło o atak np. orków albo paladynów którzy nadal nie wiem jak by mogli się w G1 znaleźć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Firek
Obywatel


Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miasta od G do W
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:33, 27 Lut 2010    Temat postu:

Szukacie problemów
Np. Gdyby paladyni szybciej przybyli do Khorinis wkroczyli za bariere aby zdobyć więcej rudy

I chyba wyprzedze pytanie
-Przecierz dostawali rudę
moja Odpowiedz
-Ale nie całą około połowa wędrowała ciągle po barierze jako waluta

Co do orków w każdej chwili mogli wyruszyć na ludzi
Mogli zaprzestać bronić światyni śniacego gdy wszedł do niej Col Kalom
wraz z strażnikami świątynymi.

Szkielety to fakt tylko ożywione kości ale mogły być sterowane przez nekromantów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 22:35, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gothard
Generał armii
Generał armii


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: wiem, że to czytasz?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:34, 28 Lut 2010    Temat postu:

Heh...pogadaj z NPC`tami to się dowiesz, że kopacze mogli "małą" część tego co wydobyli zatrzymać dla siebie. Po za tym z kopalni szły tony rudy na wojnę a po za tym paladyni raczej byli bardziej potrzebni na kontynencie by bronić miast przed atakami orków.
A szkielety...fakt ale przyzwane przez nekromantę. Po za tym one się rozpadają po pewnym czasie xd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kathem
Nowicjusz miecza


Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:50, 28 Lut 2010    Temat postu:

Z otwartymi bramami to żadne miejsce miałoby szans. bo po prostu łorki wdarły by się wszędzie siejąc mord, zniszczenie, grabież i gwałt (bez skojarzeń). Jedyne wyjście to zgromadzenie wszystkich w jednym miejscu najlepiej w Starym Obozie, który jest dość duży i można by było wtedy rozproszyć orków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Firek
Obywatel


Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z miasta od G do W
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:32, 28 Lut 2010    Temat postu:

To tylko takie spekulację a wy już
paladyni na kontynęcie
szkielety się rozpadają
otwarte bramy
Można zrobić że z zamkniętymy ale najeżdzcy mają tarany albo coś
Nie piszcie że w gothicu nie ma taranów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kael
Wojownik


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fearun
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:42, 28 Lut 2010    Temat postu:

Ten temat już był rozpatrywany. Do tego trzeba wziąć pod uwagę czy gra dzieje się w sposób "gothicowy" czyli po prostu liczą się obrażenia , ochrona zbroi etc. i nie rozpatrujmy żadnych fortyfikacji. SO byłby nie do zdobycia zaraz po zamknięciu bramy ,gdyż po prostu to by była bariera nie do pokonania. Wrogowie biegali by w koło i tyle. Gdyby to było w taki trochę rzeczywisty sposób to jest wiele czynników które możemy wziąć pod uwagę. Pogoda , waga zbroi , położenie , fortyfikacja , prędkość przeładowywania kusz ( rzeczywista nie gothicowa ) i tak dalej. Tak naprawdę ciężko powiedzieć kto by wygrał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arayo
Wojownik


Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:40, 12 Mar 2010    Temat postu:

Zgadzam się z Soriusem.Paladyni są na kontynecie.A nawet gdyby weszli pod bariere, to jaki to miałoby sens.Przecież by już stamtąd nie wyszli.Król potrzebuje armi bardziej niż rudy,więc raczej nie poświęcił by około 250 paladynów by zdobyć rudę,którą i tak otrzymywał.Bezio natomiast jako skazaniec również by zginął.Może powaliłby kilku paladynów,ale zabili by go z dystansu.
A co do orków.To to ma być tak jakby nie było beziego,czyli nikt nie pomógł bractwu obudzić śniącego i orkowie ciągle siedzoł przy świątynni próbując to zrobić.
A szkielety są jedynie truposzami,te przywołane się rozpadają,a nawet jeśli nie to w GD jest tylko jeden nekromanta Xardas,który sam jest w stanie roznieść całą kolonię.Sprawdziłem to w piątym rozdziale kiedy mieliśmy rune teleportu do każdego obozu to grając nekromantą wybiłem wszystkich.
Tak więc to nie ma większego sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Diegorn
Rycerz


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: I tak nie wiecie gdzie to jest
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:59, 12 Mar 2010    Temat postu:

Właśnie, paladynów nie było, a nawet gdyby to po co mieliby atakować SO, jak by go i tak nie zdobyli. Król nie miał żołnierzy, aby wysyłać ich na wyspę Khorinis. Tych stu paladynów wysłał, bo musiał i nie było żadnych skazańców w SO po upadku bariery, więc nie było nikogo kto by wydobywał rudę i nie musieliby zdobywać zamku.
Co do orków to zależy oczywiście ile by ich było. Realistycznie to oczywiście najdłużej zdobywali by oczywiście SO jeśli wogóle by go zdobyli, ale mogą mieć tarcze, kusze i taran, a inne obozy to dla nich pikuś. Gothicowo to wystarczy zamknąć bramy w NO i SO i orkowie przegrają. Inne miejsca zdobędą bez problemu.
Ale zastanawiam się, dlaczego mieliby atakować swój własny obóz.
Co do pytania to oczywiście zagłosuję na SO.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raven93
Adept walki


Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Górnicza Dolina
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:45, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Nowy obóz. Ich ułożenie terenu jest genialne :)Gdyby nie lodowy smok to pewnie by z tamtąd nie wychodzili Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emKRU
Uczeń miecza


Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:15, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Chyba NO .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC WEB SITE Strona Główna -> Gothic I Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin