Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Które miejsce trzymało by sie najdłużej podczas ataków orków albo paladynów |
SO |
|
31% |
[ 5 ] |
OB |
|
0% |
[ 0 ] |
NO |
|
31% |
[ 5 ] |
Górska forteca |
|
37% |
[ 6 ] |
Obóz orków |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 16 |
|
Autor |
Wiadomość |
Firek
Obywatel
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z miasta od G do W Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:11, 26 Lut 2010 Temat postu: Które miejsce trzymało by sie najdłużej |
|
|
Nie zaciekawiło was nigdy jaka lokalizacja utrzymała by się najdłużej
Przed atakami orków paladynów itp oczywiście chodzi mi o takie bardziej realia gothica ale z małą zmianą npc nie blokowały by si i atak był na otwarte bramy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 08:10, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Otwarte bramy? To jest idotyzm zupełny -.- nawet NPC wie, że bramy podczas ataku trzeba zamknąć.
Po za tym...skąd w GD z G1 paladyni? Przecież oni przybyli po zniszczeniu bariery więc skąd mogli wcześniej być? I po za tym to porównanie dwóch części które się stanowczo pod względem ekwipunku a zbroje paladynów to jedne z najlepszych w grze więc jednym słowem...bezsens. Paladyn rodzaju Andre czy Hagena bez problemu powali magnatów...
A orki...przecież ork zwiadowca ma równe szanse w walce ze zwykłym najemnikiem więc co to ma być za walka? Ork assault na któryś obóz i nie ma szans zwłasza z otwartymi bramami. A nawet jak by były zamknięte to i tak by wszystko orki sforsowały. W G1 są trochę przepakowane jak dla mnie mimo, że na głupie wyglądają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Firek
Obywatel
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z miasta od G do W Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 08:45, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
I co zamkną bramy i nikt nie wejdzie do NO i SO
Napisałem orkami paladynami itp
Czyli jakaś potężna siła w podobnej ilości co kopacze i strażnicy a nie jak w G2 paru paladynów a z setka orków
I widziałeś żeby wygląd pancerza dawał staty np zwykła przepaska nowicjusza ma obronę przybliżoną do obrony spodni kopacza tak samo jak pancerz strażnika świątynego a zbroja najemnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 09:55, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Firek napisał: | I co zamkną bramy i nikt nie wejdzie do NO i SO |
Da się wejść. Zwój przemiany w chrząszcza i wielka inwazja ;p
Firek napisał: | Napisałem orkami paladynami itp |
Uwierz mi, że umiem czytać. Skoro nie oni to pomyślmy...szkielety? Będzie zupełna rzeźnia. Szkielet po mimo słabej broni ma około 100 siły (patrzyłem z nudów na jego staty) a mag będzie tyle tych szkieletów wzywał, że do niego nie dojdą.
Firek napisał: | Czyli jakaś potężna siła w podobnej ilości co kopacze i strażnicy a nie jak w G2 paru paladynów a z setka orków |
A gdzie ja powiedziałem, że to ma być wersja 300? Chodzi mi tu o to, że ork wiarus będzie miał w miarę równe szanse z magnatem a ork zwiadowca jest zdolny powalić najemnika.
Firek napisał: | I widziałeś żeby wygląd pancerza dawał staty np zwykła przepaska nowicjusza ma obronę przybliżoną do obrony spodni kopacza tak samo jak pancerz strażnika świątynego a zbroja najemnika |
Widziałem uwierz mi ;] nie zaprzeczysz, że zbroja paladyna jest lepsza od pancerzu gomeza a taka zbroja rycerza jest prawie taka sama jak magnata. Więc zauważ, że taki rycerz weźmie na siebie z może 10 strażników/strażników światynnych/najemników.
A tak w ogóle...gdzie jest sens atakowania paladynów na obozy? Przecież oni przybyli dopiero po zniszczeniu bariery. Szkielety nie zaatakują bo to tylko żywe trupy (to samo się zombiaków tyczy) a orki miały za zadanie bronić świątyni śniącego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sigon
Czeladnik
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:34, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Według mnie ankieta bardzo dziwna. Skąd pomysł, że Orkowie i Paladyni zawarliby sojusz i wspólnie atakowali obozy? Nawet jeśli mielibyśmy brać pod uwagę dosyć szczegółowo realia gry to ork i paladyn będą się atakować nawzajem gdyż mają ustawione takie rodzaje gildii w statystykach, że mają do siebie wrogie nastawienie (wiecie o co mi chodzi).
Dobra nie będę już na ciebie właził, skomentuję na temat:
1.SO
Mimo niewątpliwie najlepszym fortyfikacjom z otwartą bramą (?!) nie utrzymałby się długo. Orkowie i Paladyni szybko wdarliby się do środka mordując po drodze wszystkich. Bez problemu weszliby także do zamku gdyż dużą wadą (moim zdaniem) Starego Obozu jest mało dobrych pozycji strzeleckich (wieżyczki itp.), tak więc strażnicy nie mieliby czasu ostrzelać wroga z kusz, większość musiałaby o razu walczyć wręcz. Wszyscy zostaliby w mig wybici co do jednego.
2.OB
Tutaj nikt zupełnie nie miałby już szans z potęgą orków i paladynów. Jedyne co mogę tu wspomnieć to to, że plac świątynny utrzymałby się najdłużej.
3.NO
W nowym obozie fortyfikacje nie są zachwycające, jednak układ architektoniczny jest genialny i daje wiele dobrego dla obrońcy. Wróg wparowałby szybko przez wejście i pola ryżowe, szkodniki nie zdążyłyby się obronić gdyż jest ich tam bardzo mało. Kolejna brama też nie stanowiłaby większych trudności, jednak w obozie już nie byłoby tak łatwo. Podczas gdy orkowie i paladyni naparzaliby w szkodników najemnicy ostrzelaliby ich z łuków, magowie od razu by zaatakowali. Mimo iż strona szkodników szybko legła, najemnicy wraz z magusami utrzymaliby się dłużej. Jednak zastępy orków z paladynami wkrótce rozwaliliby obrońce. Cóż, ale byliby trochę rozbici i okaleczeni, gdy przyszłaby kolej na Wolną Kopalnię .
4.Górska forteca
To tajemnicze miejsce wydaje się niepozorne, jednak stanowi trudną do sforsowania fortecę. Nie mam pojęcia jak przebiegałaby bitwa, ale wydaje mi się, że ze względu na mało miejsca w środku agresor miałby większe szanse i po krótkim czasie rozprawiłby się z obrońcą.
5.Miasto Orków
Walka orków i paladynów przeciwko orkom? To już kompletna komedia... Przez to, że brama byłaby otwarta miasto zostałoby rozgromione w najszybszym czasie. Orkowie nie posiadają broni dystansowej więc występując w mniejszej liczbie ich walka wręcz okazałaby się żałosna i bezsensowna. Ta lokacja w ogóle nie wytrzymałaby ataku tak potężnego wroga.
Tak więc stawiam na Nowy Obóz, według mnie utrzymałby się najdłużej ze wszystkich możliwych miejsc. Najgorzej przeszedłoby starcie Miasto Orków.
Ps. zapomniałeś jeszcze o Klasztorze Mnichów i obozie bandytów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:39, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jemu nie chodzilo o to Sigon. Mu chodziło o atak np. orków albo paladynów którzy nadal nie wiem jak by mogli się w G1 znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Firek
Obywatel
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z miasta od G do W Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:33, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Szukacie problemów
Np. Gdyby paladyni szybciej przybyli do Khorinis wkroczyli za bariere aby zdobyć więcej rudy
I chyba wyprzedze pytanie
-Przecierz dostawali rudę
moja Odpowiedz
-Ale nie całą około połowa wędrowała ciągle po barierze jako waluta
Co do orków w każdej chwili mogli wyruszyć na ludzi
Mogli zaprzestać bronić światyni śniacego gdy wszedł do niej Col Kalom
wraz z strażnikami świątynymi.
Szkielety to fakt tylko ożywione kości ale mogły być sterowane przez nekromantów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Firek dnia Sob 22:35, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:34, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Heh...pogadaj z NPC`tami to się dowiesz, że kopacze mogli "małą" część tego co wydobyli zatrzymać dla siebie. Po za tym z kopalni szły tony rudy na wojnę a po za tym paladyni raczej byli bardziej potrzebni na kontynencie by bronić miast przed atakami orków.
A szkielety...fakt ale przyzwane przez nekromantę. Po za tym one się rozpadają po pewnym czasie xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kathem
Nowicjusz miecza
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:50, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Z otwartymi bramami to żadne miejsce miałoby szans. bo po prostu łorki wdarły by się wszędzie siejąc mord, zniszczenie, grabież i gwałt (bez skojarzeń). Jedyne wyjście to zgromadzenie wszystkich w jednym miejscu najlepiej w Starym Obozie, który jest dość duży i można by było wtedy rozproszyć orków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Firek
Obywatel
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z miasta od G do W Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:32, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To tylko takie spekulację a wy już
paladyni na kontynęcie
szkielety się rozpadają
otwarte bramy
Można zrobić że z zamkniętymy ale najeżdzcy mają tarany albo coś
Nie piszcie że w gothicu nie ma taranów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kael
Wojownik
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fearun Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:42, 28 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ten temat już był rozpatrywany. Do tego trzeba wziąć pod uwagę czy gra dzieje się w sposób "gothicowy" czyli po prostu liczą się obrażenia , ochrona zbroi etc. i nie rozpatrujmy żadnych fortyfikacji. SO byłby nie do zdobycia zaraz po zamknięciu bramy ,gdyż po prostu to by była bariera nie do pokonania. Wrogowie biegali by w koło i tyle. Gdyby to było w taki trochę rzeczywisty sposób to jest wiele czynników które możemy wziąć pod uwagę. Pogoda , waga zbroi , położenie , fortyfikacja , prędkość przeładowywania kusz ( rzeczywista nie gothicowa ) i tak dalej. Tak naprawdę ciężko powiedzieć kto by wygrał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arayo
Wojownik
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:40, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Soriusem.Paladyni są na kontynecie.A nawet gdyby weszli pod bariere, to jaki to miałoby sens.Przecież by już stamtąd nie wyszli.Król potrzebuje armi bardziej niż rudy,więc raczej nie poświęcił by około 250 paladynów by zdobyć rudę,którą i tak otrzymywał.Bezio natomiast jako skazaniec również by zginął.Może powaliłby kilku paladynów,ale zabili by go z dystansu.
A co do orków.To to ma być tak jakby nie było beziego,czyli nikt nie pomógł bractwu obudzić śniącego i orkowie ciągle siedzoł przy świątynni próbując to zrobić.
A szkielety są jedynie truposzami,te przywołane się rozpadają,a nawet jeśli nie to w GD jest tylko jeden nekromanta Xardas,który sam jest w stanie roznieść całą kolonię.Sprawdziłem to w piątym rozdziale kiedy mieliśmy rune teleportu do każdego obozu to grając nekromantą wybiłem wszystkich.
Tak więc to nie ma większego sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Diegorn
Rycerz
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: I tak nie wiecie gdzie to jest Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:59, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie, paladynów nie było, a nawet gdyby to po co mieliby atakować SO, jak by go i tak nie zdobyli. Król nie miał żołnierzy, aby wysyłać ich na wyspę Khorinis. Tych stu paladynów wysłał, bo musiał i nie było żadnych skazańców w SO po upadku bariery, więc nie było nikogo kto by wydobywał rudę i nie musieliby zdobywać zamku.
Co do orków to zależy oczywiście ile by ich było. Realistycznie to oczywiście najdłużej zdobywali by oczywiście SO jeśli wogóle by go zdobyli, ale mogą mieć tarcze, kusze i taran, a inne obozy to dla nich pikuś. Gothicowo to wystarczy zamknąć bramy w NO i SO i orkowie przegrają. Inne miejsca zdobędą bez problemu.
Ale zastanawiam się, dlaczego mieliby atakować swój własny obóz.
Co do pytania to oczywiście zagłosuję na SO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Raven93
Adept walki
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Górnicza Dolina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:45, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nowy obóz. Ich ułożenie terenu jest genialne :)Gdyby nie lodowy smok to pewnie by z tamtąd nie wychodzili
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
emKRU
Uczeń miecza
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Skierniewice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:15, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba NO .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|