 |
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nargan
Wojownik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 1195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:52, 26 Gru 2008 Temat postu: Edycja dialogów |
|
|
Wie ktoś może w jaki sposób można edytować dialogi?
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku, gdzie wchodzić, etc.?
Póki co trzymajmy się pierwszej części Gothica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:34, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Masz skrypty do Gothica i coś modujesz, czy tak cię po prostu tknęło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gothard
Generał armii

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:53, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam o zrobieniu moda marze......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nargan
Wojownik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 1195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:14, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wyczytałem jak stworzyć npc. także chciałbym dodać jakiegoś do świata gry. Takiego po prostu do rozmowy. Czyt. na zasadzie stażników. "Pokaż mi jak dojść" etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 09:44, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nooo.... dobra, ale masz wszystkie potrzebne narzędzia? Zrób najpierw tego NPC i wstaw go do świata gry, jeżeli ci się uda to mogę cię uświadomić co do dialogów.
Nomadin ---> a umiesz cokolwiek? To nie jest bułka z masełkiem
Weźmy chociaż... skrypt NPC
Cytat: | instance non_2001_Artex (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Artex";
npctype = npctype_MAIN;
guild = GIL_none;
level = 50;
voice = 1;
id = 2001;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 150;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 100;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
// body mesh, head mesh, hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",3,1,"Hum_Head_Fighter", 70, 3, EBR_ARMOR_H2);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-------- Talents --------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
//-------- inventory --------
EquipItem (self, Kill_Lame);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_03);
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 200);
CreateInvItem (self, ItFoLoaf);
CreateInvItems (self, ItAmBolt, 30);
CreateInvItem (self, ItFoBeer);
CreateInvItem (self, ItLsTorch);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_2001;
};
FUNC VOID Rtn_start_2001 ()
{
TA_Stand (8,00,20,00,"WP_INTRO_109");
TA_SitAround (20,00,8,00,"WP_INTRO_109");
}; |
To skrypt mojego NPC : )
Jak to cię przeraża to od razu możesz sobie spokój dać, bo skrypty NPC to absolutna podstawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gothard
Generał armii

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:57, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:15, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
NIE umiesz, czy NIE przeraża cię to xD.
Masz tu tutek mojego autorstwa...
Cytat: | Modowanie od podstaw cz. 1.(tutek pod gothic 1).
No więc jak zacząć:
Musimy mieć parę programów/narzędzi żeby zacząć.
1. Gothic (najlepiej PL) chyba nie muszę wyjaśniać.
2. [link widoczny dla zalogowanych] (mogą być oryginalne, ale wasze mody będą, oprócz wprowadzonych przez was zmian będą po niemiecku).
3. [link widoczny dla zalogowanych] (żeby edytować world'a).
4. [link widoczny dla zalogowanych] (służy także do uruchamiania innych modów, ale swojego też musisz uruchomić, nie?)
5. I tak dosyć ogólnie [link widoczny dla zalogowanych], jest tam zawarta większość tego co wam podałem w poprzednich linkach i jeszcze trochę.
Wszystko to wypakowywujemy do swojego folderu z Gothiciem (do właściwych folderów), z uwagą na to że najpierw powinniśmy wgrać GMDK, a potem podmienić tamte narzędzia na te z linków podanych wcześniej.
Po rozpakowaniu wszystkiego możemy zacząć modować, ale jak? O tym napiszę w następnych tutkach. Powiedzcie mi tylko czy kogokolwiek to zainteresuje (czy będę pisał do siebie?), a jeżeli są jakieś problemy, albo dodatkowe pytania to piszcie mi o tym w tym topicu.
Zastrzegam sobie prawo do kopiowania tego turtoriala poza tym forum©. |
A dalej zapraszam na Forum TheModders Tam masz wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gothard
Generał armii

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:58, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To pierwsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|