|
GOTHIC WEB SITE Forum o grach z serii Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wilk_455
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 09:26, 04 Wrz 2010 Temat postu: Obóz Bractwa Artykuł |
|
|
Obóz Bractwa
Opis Obozu.
Obóz Bractwa jest inny od obozów ponieważ mieszkają na bagnach, mają znaki na ciałach i wyznają bóstwo zwane Sniący. Obozem rządzi Jaśnieoswiecony Y'Berion całymi dnami przesiaduję w swątyni ponieważ jest tam bliżej Śniącego. Nowicjusze wykonują zadania Guru wysyłają ich do innych obozów aby nawracać innych oraz sprzedawać ziele. Niektórzy mówią że to zwariowany obóz dlatego nikt tam nie che iśc. Strażnicy Swątynni pilnują porzoądku w obozie przed błotnymi wężami. Przybysze nie mogą rozmawiać z guru ponieważ to bluznierstwo. Na placu modlą się do sniącego , a inni słuchają słów guru. Niektórzy nowicjusze guru lub strażnicy opętali się twierdzac że śniący im się objawił i robili różne zawriowane rzeczy Twierdzą że Odrzucili wiarę Trzech Bogów. Nikt nie wie skąd czerpią manę
Ważne osoby
Y'Berion - Jaśnieoswiecony rządzi obozem. Jest najważniejszym guru wszyscy członkowie są mu wierni .
Lester - Pierwszy nasz przyjaciel w grze który nam doradza wiele ciakwych rzeczy na temat obozu może nam też pokazać wiele ciekawych miejsc .
Cor Angar - Drugi nasz nowy przyjaciel. Szef strażników. Jest dobry w walce. Przejmuję władze obozem po smierći Y'Beriona kiedy będziemy strżnikami nauczy nas siły .
Cor Calom - Guru zdrajca Obozu Bractwa w 4 rozdziale bierze swoich ludzi i poszedł szukać Sniącego na koncu spotykamy się z nim w Śwątyni orków.
Ballowie
Baal Tyon
Baal Kagan
Baal Orun
Baal Trondal
Baal Namib
Baal Lukor
Ball Cadar
Magia
Drugi krąg
Uderzenie Wiatru - krąg 2 - Czar ofensywny, moc jego działania opiera się na dwóch fazach. 1 - uderzenie w przeciwnika słupem powietrza. 2 - obrażenia zadane w wyniku upadku. O ile faza pierwsza zadaje zawsze tyle samo - niewiele - obrażeń, to efektywność drugiej fazy i w ogóle całego zaklęcia zależy od otoczenia i umiejętności taktycznego wykorzystania go przez atakującego. Przy odpowiednim ustawieniu można spowodować upadek ze znacznej wysokości, co zaowocować może skutkiem śmiertelnym.
Sen - krąg 2 - Zaklęcie to jest kolejnym dowodem na to, jak ważne dla Obozu Bractwa jest położenie. Tym razem mamy tu do czynienia z położeniem... przeciwnika. W wypadku złej oceny swych szans w pojedynku runa ta przychodzi z pomocą i mag jest w stanie uśpić ofiarę, co bezpośrednio spowoduje jej położenie, wprost na podłoże. Zdaje się, iż jest to najbardziej pacyfistyczna metoda rozwiązywania konfliktów, toteż w obozie na bagnie znajduje zastosowanie jako sposób zachowania porządku. Uwaga - jak większość zaklęć oddziałujących na umysł przeciwnika, tak też i ta ma prawo nie zadziałać na osobniku mocniejszym psychicznie.
Trzeći krąg magii
Urok - krąg 3 - Zaklęcie z rodzaju tych dyplomatycznych. Rzucone z powodzeniem sprawia, iż obiekt działania czaru zapomni urazy żywione do rzucającego. W gorętszych przypadkach pomaga również zgubić pogoń straży bądź właściciela dopiero co skradzionych dóbr.
Telekineza - krąg 3 - Niezwykle przydatny czar dla leniwych i dla tych, co nie zawsze mogą dosięgnąć tam gdzie chcą. Jego działanie polega na przenoszeniu przedmiotów siłą umysłu, domyślnie jest to przyciąganie obiektów w stronę maga. Jak pozostałym zaklęciom umysłowym, telekinezie towarzyszą ciekawe efekty dzwiękowe i wizualne
Pirokineza - krąg 3 - Umysłowa ofensywa w pełnym tego słowa znaczeniu. Siłą psychiki mag rzucający powoduje u przeciwnika (najczęściej jest to określenie równoważne z "ofiarą") wewnętrzny zapłon. Ogień trawi nieszczęśnika tak długo, jak zaklęcie jest w stanie mag utrzymać, najczęściej aż do ostatecznej porażki - atakowany bowiem nie jest w stanie się wówczas poruszać, targają nim konwulsje. Jedynym ratunkiem jest dostateczna obrona przed magią na tyle, by pirokineza zadawała marginalne obrażenia lub w ogóle żadne, bądź, już będąc "w opałach", wyczuć moment, w którym agresor przerwie połączenie piropsychokinetyczne i zareagować czym prędzej, stosując kontrę lub uciekając.
Krąg czwarty
Kontrola - krąg 4 - Jak nazwa wskazuje, zaklęcie to pozwala przejąć kontrolę nad umysłem i ciałem ofiary. Im większa odporność mentalna atakowanego, tym większy nakład siły magicznej jest wymagany do osiągnięcia celu. Po przejęciu panowania ciało maga pozostaje w specyficznej pozie spoczynku. W tym momencie już tylko od niego i jego wyobraźni zależy, co z nowym nabytkiem uczyni. Przebywając w swym alter ego może dla własnych celów odciągnąć uwagę straży od jakiegoś punktu lub po prostu uśmiercić ofiarę - i to jeszcze tak, by wyglądało to na wypadek lub postradanie zmysłów. No bo jak inaczej wytłumaczyć widok nowicjusza szarżującego z toporkiem na strażnika świątynnego lub magnata rzucającego się z wieży zamku w Starym Obozie?
Uderzenie Burzy - krąg 4 - Czar ofensywny o działaniu identycznym jak Uderzenie Wiatru, lecz zadaje więcej obrażeń przy samym kontakcie z ofiarą i, co się z tym wiąże, odrzuca znacznie dalej. Uogólniając, posiada większe prawdopodobieństwo zadania natychmiastowej śmierci.
Strach - krąg (??) - Ostatnia z umysłowych sztuczek wykorzystywanych przez członków Bractwa. Polega na zwyczajnym odstraszeniu przeciwnika poprzez utworzenie w jego głowie obrazów, których nikt wolałby nie widzieć. Tak się składa, że nie powstała ani jedna runa ze Strachem, toteż zaklęcie to dostępne jest tylko na zwojach.
zródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Położenie
Obóz Bractwa znajduję się na południu koloni na bagiennych terenach. Kiedy wychodzisz południową bramą idz prosto zobaczysz tam kilka sciewojadów i starą chatę idz dalej aż będzię rzeka idz wzdłóż jej i zobaczysz 2 jaszczury , dalej idz prosto drogą i dalej zobaczysz bramę a przyniej 2 strażików.
Społeczenstwo
Guru - Najwysza i najwarzniejsza ranga w obozie są nauczyciealmi nowicjuszy i przybyszy są bardzo potężni stanowią duchową siłę obozu.
Nie możesz się do nich odezwać tylko można jak zostaniesz członkiem bractwa.
Strażnik Swątynna - Rządzi nimi Cor Angar wyszkolony wojownik i szef straży jest naszym nowym przyjacielem w grze znajdziemy go na placu treningowym na górnym poziomie.
Nowicjusze - Nowoprzybyli wypełniją zadania guru kilku można znalesć w
w Straym obozie i Nowym obozie słuchają tez słów guru, palą ziele , lub jak się modlą
główne miejsca miejsca
Plac Swątynny - odbywają się na nim modlitwy i ryułały , jest tam też wejście do swiątyni gdzie jest sam Y'Berion. Na placu też jest jeden z Baalów Baal Tyon który wyznaczy ci zadanie z zielem. Swątynia znajduję się w skale
Laboratorium - Jest tam Cor Calom który pomoże ći dołączyć do bractwa można tam tez zrobić własną miksturę na stole alchemicznym , oraz jest tam w skrzyni receptura dla Dextera
Kużnia - Można tam coś kupić oraz wykuć bron dla siebie znajduję się w Wschodnich bagnach
Plac Trningowy - Stacjonuję na nim Cor Angar który trenuję swoich Strazników może cię tam nauczyć siły oraz można tam cwiczyć mieczem znajduję się na górnym poziomie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Karid
Gość
|
Wysłany: Sob 13:21, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nom, nawet niezły ten artykuł ale tak jakoś nie chce mi się wierzyć że własnoręcznie go napisałeś...
Podał źródło...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gothard
Generał armii
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 3630
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: wiem, że to czytasz? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:48, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dla mnie ten artykuł do momentu w którym podał źródło dla mnie sprawia wrażenie plagiatu bo zobaczcie sobie nagle co jest po nim...dziecięce błędy a przed źródłem...nie da się ich znaleźć.
Plagiatem byś to mógł nazwać jakby źródła nie podał. Potem może napisał coś od siebie.
Ja mam prawo mieć własne zdanie na ten temat i nie musisz mnie pouczać bo znowu kłótnia o nic będzie ;]
Niektórzy sie za bardzo szczycą tymi swoimi prawami...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gothard dnia Sob 16:31, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wilk_455
Wrzód(Zbanowany)
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 16:29, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja napisałem go sam tylko runy wziołem tego zródła reszte sam napisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
momark
Przybysz
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:47, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mu wierze że sam to napisał.
Taa... Ja wierzę, że nie odkopuje się tematów i zaczyna zdanie z wielkiej litery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|