Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DaviX
Przybysz
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:40, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to ja mam dodac te pliki do tego sword costam?? do tych plikow z broniami?? poprostu wkeic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:08, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Artex RATUUUUUUUUUUUUUUUJJJJ !!! bo tego zmieniłem sobie barierę z niebieskiej na zieloną [gomanem] i wszytko cacy aż do dziś gdy sobie postanowiłem dodac pare rzeczy w spacerze więc dodałem zaapisałem wchodze w gothica i nie ma tych rzeczy. potem z kompilowałem swiat i światło i wsyztsko cacy wchodze w gothica ale tych rzeczy dalej nie ma a po jakimś czasie bariera znika (( ratuj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jono dnia Śro 11:21, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:54, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
DaviX napisał: | no to ja mam dodac te pliki do tego sword costam?? do tych plikow z broniami?? poprostu wkeic?? |
Po prostu wklej skrypt do pliku, który otwierasz np. notatnikiem, to wszystko.
@jono, skompilowałeś świat i światło? Świat powinien stać się przez to cały czarny (albo zniknąć).
Jak chcesz naprawić to najlepiej GoManem z pliku worlds.vdfs wyciągnij sobie ten world.zen, a teksturę podmień z powrotem. (chociaż prosta zamiana nie powinna robić problemów).
W ogóle to czym objawia się zniknięcie bariery? Nie jest to zwykła zmiana efektów pogodowych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:21, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
poprostu ZNIKA
EDIT:
kompilowałem ale czarny świat się nei stał
EDIT2:
to jak dodawac itemy w spacerze tzn. zeby pojwaiły się w grze??????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jono dnia Śro 13:24, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Baka26
Przybysz
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:40, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ja zrobiłem coś źle??
EDIT 1
moda nowego zrobiłem, bronie da się edytować ale jak w spacerze coś wstawię to tego w grze nie ma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Baka26 dnia Czw 12:01, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:06, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
artex już jest ok ale znów kompilowałem świat [outdoor] i teraz jak dochodze do starego obozu ajk przekraczam brame[w pobliżu niej jest fajka wodna którą dodałem] to mi się gothic wyłącza!! RATUJ plis i taki bład wyskakoczył [raz] a potem jakieś inne błędy takie duuuże błędy Kod: | B: VFILE: Err: -2: Can't find file: _WORK\DATA\SOUND\ITMI_JOINT_01.MRM Code: 255 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jono dnia Śro 19:05, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:43, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Baka26 napisał: | A ja zrobiłem coś źle??
EDIT 1
moda nowego zrobiłem, bronie da się edytować ale jak w spacerze coś wstawię to tego w grze nie ma |
Nie mam siły się powtarzać. Przeczytałeś cały temat?
@Jono, z błędu wnioskuje że gra nie potrafi znaleźć dźwięku wydawanego przez fajkę wodną (ona wydaje dźwięk?).
Zobacz do podanego przez zSpy directory, czy jest tam plik którego gra chce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:13, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ah kur.a wszystko mi się zjebało teraz nawet gothic mi się nie odpala reinstalowałem i nic dupa
EDIT: musiałem wszystko usnunać tylko swoje skrypty zostawić i teraz jest ok a i dla początkujących jeśli nie znacie się dość dobrze na spacerze to nic niem nie róbcie bo mozecie wszystko zjebać tak jak ja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jono dnia Czw 13:44, 23 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Baka26
Przybysz
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:01, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tak czytałem cały temat, i próbowałem zrobić ale mi nie wychodzi
EDIT1
OK już działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Baka26 dnia Pią 13:08, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:32, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Kod: | visual_change = "Hum_GRDI_ARMOR.asc"; | gdzie w jakim folderze znajdują się pliki z rozrzeszeniem .asc?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:52, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Mam wrażenie że w jakiejś paczce z modem, ale nie wiem teraz której.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:49, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
możesz mi powiedzieć jak zrobić obrazek 3DS? mam tekstureke obrazka
EDIT: a jak się zrobi obrazek w 3ds to tez trza zrobić w asc? w w skryptach jest Kod: | visual = "vlkl.3ds";
visual_change = "Hum_VLKL_ARMOR.asc"; |
EDIT2: Artex wymyśliłeś już coś z tą księga many?? Ale z jednorazowym użyciem ;p
EDIT3: bo próbowałem notatnikiem zmienić rozrzeżenie np z bmp na 3DS ale w grze nie działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jono dnia Sob 03:18, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 07:30, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
lol...
3ds to format modeli trójwymiarowych stworzonych w programie 3dsmax! To tak jakbyś chciał .mp3 otworzyć notatnikiem.
Co do księgi z jednorazowym bonusem to muszę się nad tym zastanowić... poszukam w skryptach podobnego przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
legion96
Uczeń miecza
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łodygowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:16, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Artex nie będę cię zamęczał pytaniami tu na forum więc przesyłam ci na PW moje gg i tam zamęczę cię moimi pytaniami jak będziesz dostępny to napisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jono
Czeladnik
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:13, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no wiem ale jak zrobić plik 3ds ?
bo chce zrobić jakąś zbroje ale nie chce jej podmieniać tylko dodać mam texturke zbroi ale nie wiem jak dodać żeby ona była w grze!!!!
EDIT: i tego jak dodać nowy waypoint do gry?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jono dnia Sob 15:35, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|