Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:20, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Gdzie ty znalazłeś pliki o rozszerzeniu .tex?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Goliath
Obywatel
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:16, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wypakowałem z pliku Gothic\Data\Textures.vdf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:42, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jakimi programami próbowałeś? Spróbowałeś GIMPem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Goliath
Obywatel
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:49, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Próbowałem Gimpem, Paint.NETem i zwykłym Paintem. Żaden nie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:03, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety nie znam się specjalnie na edycji tekstur... poszukaj pomocy na np. TheModders.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Goliath
Obywatel
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:23, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra już wiem jak to zrobić.
Cytat: | Jak zmienić teksturę:
1. Odpalamy GoMana.
2. Klikamy Datei\Offnen lub Ctrl+O.
3. Uruchamiamy plik Gothic\Data\Textures.vdf.
4. Szukamy pliku który chcemy edytować i go zaznaczamy.
5. Klikamy Datei\Export lub Ctrl+E.
6. Szukamy miejsca gdzie chcemy zapisać plik.
7. Zmieniamy w polu "Zapisz jako typ:" z TEX lub TGA na JPEG i klikamy Exportieren.
8. Robimy kopię zapasową pliku(robimy tak za każdym razem, najlepiej żeby kopie zapasowe trzymać w jednym folderze).
9. Edytujemy plik Paintem lub jakimś innym edytorem grafiki i go zapisujemy.
10. Wchodzimy ponownie do GoMana i zaznaczamy teksturę(oryginalną) którą edytowaliśmy.
11. Klikamy Datei\Offnen lub Ctrl+O.
12. W polu "plik typu:" zaznaczasz Alle Dateien i wybierasz teksturę(tą którą edytowałeś).
13. Klikasz otwórz.
14. Klikasz PPM na edytowanej teksturze i wybierasz Ersetzen (durch Bildbuffer)
15. Po nazwie tekstury powinno się wyświetlić (e).
16. Gotowe.
UWAGA! Zrób kopię zapasową tekstur i/lub pliku Textures.vdf |
Zamieściłem ten tutorial dla tych którzy mieliby takie same problemy jak ja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Goliath dnia Nie 20:34, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:47, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Chciałbym, aby w grze nie było żadnych dialogów oprócz moich moich.
Co zrobić? Usunięcie zawartości pliku Missions powoduje masę błędów.
[link widoczny dla zalogowanych] Jak stworzyć zapis w dzienniku? // Albo jaki plik za to odpowiada ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Czw 12:57, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:06, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Usuń zawartość pliku missions. Jakie błędy? : P
Popatrz w dialog gdzie dostajesz jakiś wpis w dzienniku, tam zobacz. Spójrz jeszcze w story_globals, masz tam stałe odpowiedzialne za nazwy tematów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Imerators
Przybysz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:15, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Panie ArteXXXie
Mam questiona. Co zrobić - Mam plik ini. i mam linijkę world=world.zen - Więc jak zrobić, żeby było kilka światów?
I gdzie jest świat - ta jaskinia śniącego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Imerators dnia Nie 16:31, 31 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:14, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
world= to tylko świat początkowy, możesz tam wstawić oldmine.zen i zaczniesz w kopalni .
Światy znajdują się w pliku world, ale tylko te zewnętrzne, resztę musisz sobie wyekstraktować z paczek .vdf (worlds.vdf).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
aDams
Czeladnik
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:13, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mógłbyś mi wytłumaczyć gdzie wstawić nowego NPC? Ma to być zwykły NPC, który zleca nam zadanie, ale nie wiem po kim mam go wrzucić w tym pliku startowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:48, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To bez znaczenia, chociaż dla porządku wrzucić go najlepiej tam gdzie jego pobratymcy (strażnik do strażników etc.).
Jedyne co ważne to to żeby inicjacja NPC znalazła się w odpowiedniej klasie, wrzuć go tam gdzie reszta person z jego guilda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
aDams
Czeladnik
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:18, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Ci wielkie. Jeszcze jedno małe pytanko, kiedy następny lesson? Strasznie się niecierpliwie. Wkręciłem się na maksa w to moddowanie, chociaż na początku było trudno, ale dzięki Tobie poradziłem sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Artex
Wojownik
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:19, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
aDams napisał: | Dzięki Ci wielkie. Jeszcze jedno małe pytanko, kiedy następny lesson? Strasznie się niecierpliwie. Wkręciłem się na maksa w to moddowanie, chociaż na początku było trudno, ale dzięki Tobie poradziłem sobie |
Nie moduje już od jakiegoś czasu, miałem zamiar wypuścić kolejny poradnik już dawno, ale nie potrafię dojść do ładu z dialogiem...
Sprawdź sobie na [link widoczny dla zalogowanych] w "spisie tutoriali", masz multum poradników, m.in. jak zrobić proste zadanie, podmienić tekstury etc. itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
aDams
Czeladnik
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:10, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No wiem, że jest tam dużo tutków, ale Twoje są treściwe zwięzłe i na temat. A na TM to już wszyscy wiedzą jak to wygląda. Większość jest niezrozumiała dla początkujących, przynajmniej z mojego punktu widzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|